Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2014, 00:07
Verwijderd
ik weet niet of dit hier thuis hoort


maar ik zie het niet meer zitten

ik heb alles al geregeld
behalfe de brief
ik ben slecht in schrijven
dus kan iemand mij helpen?
met hoe ik het moet schrijven?
Advertentie
Oud 29-04-2014, 07:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit is hier niet de bedoeling. En zelfmoord is nooit een goede oplossing. Praat erover met mensen in je omgeving of je hulpverlener, daar zijn ze voor!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 29-04-2014, 16:46
Verwijderd
maar het probleem is als ik het tegen iemand zeg kom in weer in een internaat of erger
Oud 29-04-2014, 19:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zorg dat je hulp krijgt, dit soort dingen kan je niet in je eentje afhandelen. Blijf hier niet alleen mee rondlopen hoor! Als er niemand in je omgeving is met wie je kan of durft te praten kan je bijvoorbeeld ook de Kindertelefoon bellen (dat is gratis). Je kan ook altijd gaan praten met de vertrouwenspersoon op school of met je huisarts. Je ouders hoeven daar niets van te weten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-04-2014, 19:53
Verwijderd
bedankt dat je me probeert te helpen maar er zit veel meer achter
ik heb geen school ben er vanaf getrapt
ik ben net verhuisd en huisarts heb ik nog niets van gehoord
en de kindertelefoon kan toch niets doen
Oud 30-04-2014, 00:18
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
een afscheidsbrief voor wat?
Oud 30-04-2014, 06:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je geen hoop hebt op de kindertelefoon, ga dan eens naar http://www.chris.nl. Zij hebben een chat maar ook e-mail contact met meedewerkers is een optie. Ik denk dat ze je daar best goed kunnen helpen je situatie op een rijtje te zetten en misschien zelfs ook wel wat te relativeren.

Zelfmoord is namelijk geen oplossing...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-04-2014, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Als je geen hoop hebt op de kindertelefoon, ga dan eens naar http://www.chris.nl. Zij hebben een chat maar ook e-mail contact met meedewerkers is een optie. Ik denk dat ze je daar best goed kunnen helpen je situatie op een rijtje te zetten en misschien zelfs ook wel wat te relativeren.

Zelfmoord is namelijk geen oplossing...
het is wel een oplossing en ben van al mijn problemen af
Oud 30-04-2014, 11:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
het is wel een oplossing en ben van al mijn problemen af
Het jammere is dan wel dat je het leven geen kans geeft beter te worden en jezelf dus geen kans om daarvan te kunnen genieten...

Zelfmoord is geen oplossing voor de problemen, het is een definitieve uitvlucht... (althans, zo zie ik het)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-04-2014, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Het jammere is dan wel dat je het leven geen kans geeft beter te worden en jezelf dus geen kans om daarvan te kunnen genieten...

Zelfmoord is geen oplossing voor de problemen, het is een definitieve uitvlucht... (althans, zo zie ik het)
1) een beter leven zou ik toch nooit krijgen
2) het is wel een oplossing
3)ik kan ook veel drugs gaan gebruiken en me dan beter voelen

Laatst gewijzigd op 04-05-2014 om 01:00. Reden: typfouten
Oud 30-04-2014, 12:28
Verwijderd
Gozer je bent 13, je hebt een heel lang leven voor je als je blijft leven. Wil je niet zien hoe anders de wereld over 30 jaar is?
Oud 30-04-2014, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Gozer je bent 13, je hebt een heel lang leven voor je als je blijft leven. Wil je niet zien hoe anders de wereld over 30 jaar is?
nee eerlijk gezegd wil ik het niet weten
en dat is het probleem juist ik wil niet langer leven
Oud 30-04-2014, 15:40
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
nee eerlijk gezegd wil ik het niet weten
en dat is het probleem juist ik wil niet langer leven
waarom wil je eigenlijk perse een afscheidsbrief hebben?
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Oud 30-04-2014, 16:17
Verwijderd
Citaat:
waarom wil je eigenlijk perse een afscheidsbrief hebben?
ja dat is een goede vraag
misschien omdat hun dan weten waarom
Oud 30-04-2014, 18:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je kunt ook chatten op www.113online.nl Dat is de zelfmoordlijn en die kunnen je een hart onder de riem steken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-05-2014, 15:30
Verwijderd
maar ik heb nog steeds geen hulp
Oud 03-05-2014, 18:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
1) een beter laven zou ik toch nooit krijgen
2) het is wel een oplossing
3)ik kan ook veen drugs gaan gebruiken en me dan beter voelen
maar dan kom in weer in zo'n gesticht en dat wil ik niet
Waarom denk je dat je in een gesticht komt als je drugs gebruikt?
Oud 03-05-2014, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom denk je dat je in een gesticht komt als je drugs gebruikt?
is dat niet zo dan?
Ads door Google
Oud 03-05-2014, 19:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
maar ik heb nog steeds geen hulp
Even voor de duidelijkheid: wij mogen je ook niet helpen met het schrijven van een afscheidsbrief. Dan zouden we je namelijk helpen met zelfmoord.
Je mag hier wel je dagelijkse zorgen en problemen delen (voor zover je die kwijt wil) bijvoorbeeld in het lucht je hart topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888101 We hebben hier een fijne club mensen die elkaar altijd een hart onder de riem steken als ze dat willen. Je bent niet alleen!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-05-2014, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: wij mogen je ook niet helpen met het schrijven van een afscheidsbrief. Dan zouden we je namelijk helpen met zelfmoord.
Je mag hier wel je dagelijkse zorgen en problemen delen (voor zover je die kwijt wil) bijvoorbeeld in het lucht je hart topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888101 We hebben hier een fijne club mensen die elkaar altijd een hart onder de riem steken als ze dat willen. Je bent niet alleen!
dus eigenlijk zeg je dat ik het lekker zelf moet uitzoeken?!?!?!?!?
Oud 03-05-2014, 20:18
Verwijderd
Anno-nu, ik smeek zoek een alternatief. Echt niet doen. Je leeft maar één keer. Er komen altijd momenten waarop het weer beter zal gaan. Je gaat je eigen lichaam toch niet kapot maken omdat je jezelf zwaar kut voelt?
Kom download league of legends en add me op skype. luke12375 Gaan we ff chill gamen ofzo.
Mag ook wat anders zijn.

Laatst gewijzigd op 03-05-2014 om 21:53.
Oud 03-05-2014, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Pik, ik smeek zoek een alternatief. Echt niet doen. Je leeft maar één keer. Er komen altijd momenten waarop het weer beter zal gaan. Je gaat je eigen lichaam toch niet kapot maken omdat je jezelf zwaar kut voelt?
Kom download league of legends en add me op skype. luke12375 Gaan we ff chill gamen ofzo.
Mag ook wat anders zijn.
Pik????????? wat bedoel je daar mee ik ben wel een sukkel maar geen pik
en jij kent mij niet eens als ik zelfmoord pleeg zou jij er toch niet van merken
en inderdaad ik ben zwak, ik pleeg zelfmoord omdat anderen mijn lever verneuken
Oud 03-05-2014, 21:53
Verwijderd
Naja ik probeer je alleen te helpen. En of het er wat aan toe doet of ik er wat van merk? Vast niet voor jou. Maar ik vind het gewoon zielig. En je bent geen sukkel. Praat jezelf niet zo zwart.
Naja ik hou verder me mond wel. Ik kan toch niets voor je betekenen. Ik hoop dat je niets geks doet. Suc6 man.

Btw ik heb het veranderd in anno-nu.
Oud 03-05-2014, 22:09
Verwijderd
ik stuur wel een berichtje als het zo ver is hoor
Oud 03-05-2014, 22:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
dus eigenlijk zeg je dat ik het lekker zelf moet uitzoeken?!?!?!?!?
dat zeg ik zeker niet! We willen je allemaal helpen hier. Naar je luisteren, proberen om samen alternatieven te verzinnen zodat je je een beetje beter voelt. Je mag hier alles vertellen wat je kwijt wilt. We kunnen en mogen je alleen niet helpen met het plannen en uitvoeren van zelfmoord.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Oud 03-05-2014, 22:28
Verwijderd
Citaat:
dat zeg ik zeker niet! We willen je allemaal helpen hier. Naar je luisteren, proberen om samen alternatieven te verzinnen zodat je je een beetje beter voelt. Je mag hier alles vertellen wat je kwijt wilt. We kunnen en mogen je alleen niet helpen met het plannen en uitvoeren van zelfmoord.
dat doe je ook niet je zorg er alleen voor dat mijn familie weet waarom ik zelfmoord pleegde
en het uitvoeren doe ik zelf wel
Oud 03-05-2014, 22:32
Verwijderd
nap mindannyian fog hiányozni
Oud 03-05-2014, 23:16
Commander2
Avatar van Commander2
Commander2 is offline
Wat wij gezamenlijk proberen uit te leggen is dat zelfmoord nóóit een oplossing is, en dat we je proberen te helpen alles beter in te zien. Je bent 13 je hebt nog heel je leven voor je en dan moet je helemaal niet nadenken over zelfmoord man. Niemand hier kan en mag je helpen met het plannen van zelfmoord maar wij kunnen je wel helpen je beter te voelen en van deze gedachtes af te komen.
Oud 03-05-2014, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Wat wij gezamenlijk proberen uit te leggen is dat zelfmoord nóóit een oplossing is, en dat we je proberen te helpen alles beter in te zien. Je bent 13 je hebt nog heel je leven voor je en dan moet je helemaal niet nadenken over zelfmoord man. Niemand hier kan en mag je helpen met het plannen van zelfmoord maar wij kunnen je wel helpen je beter te voelen en van deze gedachtes af te komen.

.......meen je deze??

(ja!! DEZE !!!)

nee ff serieus jij weet totaal niet hoe ik ben/denk
als jij dat weet , snap jij donders goed dat ik dood wil
en als jullie mij niet willen helpen .dan niet jho
Oud 03-05-2014, 23:34
Commander2
Avatar van Commander2
Commander2 is offline
Hoevaak is er hier gezegd dat wij je willen helpen. Niet met het helpen van het schrijven van de brief, maar met een oplossing zoeken voor je problemen.
Oud 03-05-2014, 23:36
Verwijderd
weet ik niet, maar er is maar een oplossing: zelfmoord
maar als jij weet hoe ik ben /denk. snap jij het wel maar dat weet jij niet
Oud 03-05-2014, 23:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wat wij gezamenlijk proberen uit te leggen is dat zelfmoord nóóit een oplossing is, en dat we je proberen te helpen alles beter in te zien. Je bent 13 je hebt nog heel je leven voor je en dan moet je helemaal niet nadenken over zelfmoord man. Niemand hier kan en mag je helpen met het plannen van zelfmoord maar wij kunnen je wel helpen je beter te voelen en van deze gedachtes af te komen.
Ik weet dat je probeert te helpen, maar dit soort reacties gaan TS niet helpen. Als hij doorhad dat zelfmoord geen oplossing is, dan was hij er niet mee gekomen. Als je dan zegt dat hij nog zoveel voor zich heeft voelt hij zich alleen maar onbegrepen zoals je merkt. Verder is ook heel stom gezegd zijn zelfmoordwens niet het probleem, maar dat is zijn oplossing. Het grote probleem is het onderliggende: dat hij zo slecht in zijn vel zit en zich zo slecht voelt dat het de enige oplossing is die hij ziet. Al is dat natuurlijk wel een vreselijk definitieve oplossing en zijn er wat jou en mij betreft genoeg alternatieven.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-05-2014, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je probeert te helpen, maar dit soort reacties gaan TS niet helpen. Als hij doorhad dat zelfmoord geen oplossing is, dan was hij er niet mee gekomen. Als je dan zegt dat hij nog zoveel voor zich heeft voelt hij zich alleen maar onbegrepen zoals je merkt. Verder is ook heel stom gezegd zijn zelfmoordwens niet het probleem, maar dat is zijn oplossing. Het grote probleem is het onderliggende: dat hij zo slecht in zijn vel zit en zich zo slecht voelt dat het de enige oplossing is die hij ziet. Al is dat natuurlijk wel een vreselijk definitieve oplossing en zijn er wat jou en mij betreft genoeg alternatieven.

alternatieven?? vertel!
Oud 03-05-2014, 23:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
alternatieven?? vertel!
Tijd, dat is al het eerste. Over een paar jaar ben je volwassen, ga je niet meer naar school en kun je op je eigen benen staan. Dan zijn er geen pestkoppen meer en ben je je eigen baas. Waarschijnlijk heb je tegen die tijd ook wat meer controle over jezelf, want dat komt met de jaren. Je bent al heel wat jaren een ontzettende bikkel met wat je allemaal hebt doorgemaakt, dus dat je kunt volhouden heb je al bewezen.
Wat je verder nodig hebt, is steun. Ik weet dat je enorm gekwetst bent in het verleden, en daardoor is vertrouwen moeilijk. Maar er zijn zeker mensen die om jou geven en die je graag willen helpen en naar je willen luisteren. Niet alleen op het forum, maar ook in je echte leven. Je pleegouders bijvoorbeeld. Dat zijn volwassen mensen die zelf ook al heel veel hebben meegemaakt. Ze houden van je en hebben jou echt niet voor niets in huis genomen: ze hebben het beste met je voor. Probeer het eens uit. Vertel ze over een klein probleem, en kijk eens hoe ze reageren.
Ik snap dat je het liefste op een knopje zou drukken en dat al je problemen dan weg zijn. Dat zou ik ook wel willen. Helaas is het flink hard werken om iets goeds van je leven te maken. En dat het nu rot is, betekent niet gelijk dat het ook zo gaat blijven.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 04-05-2014, 00:00
Verwijderd
ja dat begrijp ik maar er zijn ook dingen (problemen ) die voor altijd blijven en dat vind ik zo vervelend
Oud 04-05-2014, 00:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat is het ook, daar heb je helemaal gelijk in. Zo heeft iedereen een soort van rugzak met problemen die ze moeten meenemen. Daarom is het ook zo belangrijk om te weten dat je niet alleen bent. Ik weet zeker dat er mensen om jou heen zijn die je willen helpen met dragen. En sommige dingen (zoals vervelende herinneringen) kunnen ook slijten met de tijd, zodat ze minder zwaar worden.
Vergelijk jezelf eens met toen je nog een jaar of 7 was. Waarschijnlijk ben je nu een stuk groter en sterker en kan je veel meer aan dan toen. Zo geldt dat straks ook als je nog wat ouder bent. Mensen zijn heel sterk! Het is morgen 4 mei, dodenherdenking. Moet je eens kijken naar de mensen die daar nog komen die er vroeger bij zijn geweest. Ze hebben afschuwelijke dingen meegemaakt (moord, geweld, honger) waar ze vaak elke dag nog aan moeten denken, en toch zijn ze er nog.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Ads door Google
Oud 04-05-2014, 00:07
Verwijderd
maar het probleem is ik stoot mensen van mij af
als ze mij willen helpen denk ik dat ze iets van mij moeten daarom houdt ik mensen op een afstand
Oud 04-05-2014, 10:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Dat geeft niet, de meeste mensen zijn niet de moeite om in de buurt te houden.

Kijk weet je waarom ik er dan nooit zelf een eind aan zou breien...
Ik denk dus altijd, maar dan gaan ze over je lullen en daar klopt dan geen zak van en dan kan jij je mond niet opentrekken.
het tweede wat ik altijd denk is, wie gaat mn troep opruimen.

Dus wacht er maar gewoon op, komt vanzelf en ondertussen wordt je hart nog een paar keer vertrapt door een feeks van een wijf, wordt je nog een keer of wat ongelooflijk bezopen, kom je nog eens terecht 6000 kilometer van huis en leer je vooral jezelf kennen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 04-05-2014, 19:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond. Blijf alsjeblieft ontopic en houd rekening met de situatie van de TS bij het reageren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-05-2014, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Dat geeft niet, de meeste mensen zijn niet de moeite om in de buurt te houden.

Kijk weet je waarom ik er dan nooit zelf een eind aan zou breien...
Ik denk dus altijd, maar dan gaan ze over je lullen en daar klopt dan geen zak van en dan kan jij je mond niet opentrekken.
het tweede wat ik altijd denk is, wie gaat mn troep opruimen.

Dus wacht er maar gewoon op, komt vanzelf en ondertussen wordt je hart nog een paar keer vertrapt door een feeks van een wijf, wordt je nog een keer of wat ongelooflijk bezopen, kom je nog eens terecht 6000 kilometer van huis en leer je vooral jezelf kennen.
dit snap ik niet helemaal
kan jij het me uitleggen?

Laatst gewijzigd op 04-05-2014 om 20:03. Reden: domme fout
Oud 04-05-2014, 22:00
Verwijderd
Come on man!
Ik weet dat je het kan man! Je moet er gewoon bij stil staan dat je maar 1 keer leeft.

Ik plaag ook wel eens een kind. Bijv: op de skatebaan. En dan raakt dat kind helemaal overstuur en verdrietig. Terweil ik zoiets denk van wtf...
Waarom huilt hij nou?
En dan komt dat dan bijvoorbeeld omdat ik hem een sukkel bloem.
Terweil ik dat ook wel eens tegen me vrienden zeg.

Meestal bedoelen de pestkoppen het niet zo. En die worden ook ouder. Dude ik weet precies hoe je je voelt man! Ik heb deze tijd ook gehad.
Ik werd gepest. En toen ging ik ook pesten omdat ik me zo gepest voelde. Dus ik haalde het gevoel van blijheid van iemand weg omdat ik het zelf ook niet had. Toen kwam ik bij een dagbehandeling. En kreeg een nieuwe kans.

Bij mij gaat alles veel beter nu. Ik chill hem elke dag met me vrienden, heb een succesvolle skateboard carrière.

Terweil ik eerst ook altijd het huilende kind moest zijn als iemand me sukkel loemde.

Yolo man. You only life once. Verpest het niet. Maak er wat van.
Als jij in een groepje staat met pesters en andere kinderen zijn er altijd kinderen die denken. Wow wat is die pester een sukkel. Maar zijn bang als ze hun mening uiten ze ook gepest word.

Ik ben 1 van die mensen die het pesten kut vind. En in je geloofd. 1 van de hele menigte.
Je merkt het alleen niet.

Je kan me altijd pmmen.
En dude laat de pestkoppen niet winnen en pleeg geen zelfmoord en word een succes. Je kan het G!
Oud 04-05-2014, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Come on man!
Ik weet dat je het kan man! Je moet er gewoon bij stil staan dat je maar 1 keer leeft.

Ik plaag ook wel eens een kind. Bijv: op de skatebaan. En dan raakt dat kind helemaal overstuur en verdrietig. Terweil ik zoiets denk van wtf...
Waarom huilt hij nou?
En dan komt dat dan bijvoorbeeld omdat ik hem een sukkel bloem.
Terweil ik dat ook wel eens tegen me vrienden zeg.

Meestal bedoelen de pestkoppen het niet zo. En die worden ook ouder. Dude ik weet precies hoe je je voelt man! Ik heb deze tijd ook gehad.
Ik werd gepest. En toen ging ik ook pesten omdat ik me zo gepest voelde. Dus ik haalde het gevoel van blijheid van iemand weg omdat ik het zelf ook niet had. Toen kwam ik bij een dagbehandeling. En kreeg een nieuwe kans.

Bij mij gaat alles veel beter nu. Ik chill hem elke dag met me vrienden, heb een succesvolle skateboard carrière.

Terweil ik eerst ook altijd het huilende kind moest zijn als iemand me sukkel loemde.

Yolo man. You only life once. Verpest het niet. Maak er wat van.
Als jij in een groepje staat met pesters en andere kinderen zijn er altijd kinderen die denken. Wow wat is die pester een sukkel. Maar zijn bang als ze hun mening uiten ze ook gepest word.

Ik ben 1 van die mensen die het pesten kut vind. En in je geloofd. 1 van de hele menigte.
Je merkt het alleen niet.

Je kan me altijd pmmen.
En dude laat de pestkoppen niet winnen en pleeg geen zelfmoord en word een succes. Je kan het G!
ze weten dat ik zelfmoord neigingen heb en ze proberen mij gewoon letterlijk dood te pesten
Oud 05-05-2014, 13:50
Verwijderd
Nou, één voordeel, als je echt zelfmoord zou willen plegen, zou je je niet tegen laten houden door een writers block bij de afschreidsbrief (sic). Je wilt dat dus helemaal niet echt en zoekt hier hulp en aandacht. Mooi, dat is stap één.

Als je later groot bent lach je om wat je nu allemaal als onoverkomelijke problemen ziet. Stop met in negatieve cirkels denken en ga dingen doen die je leuk vindt
Oud 05-05-2014, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, één voordeel, als je echt zelfmoord zou willen plegen, zou je je niet tegen laten houden door een writers block bij de afschreidsbrief (sic). Je wilt dat dus helemaal niet echt en zoekt hier hulp en aandacht. Mooi, dat is stap één.

Als je later groot bent lach je om wat je nu allemaal als onoverkomelijke problemen ziet. Stop met in negatieve cirkels denken en ga dingen doen die je leuk vindt
doe ik ook!
Oud 06-05-2014, 00:22
Verwijderd
dan moet het maar zonder brief maar ik zeg oei!
voor altijd van deze kut wereld af!
Oud 06-05-2014, 08:07
Verwijderd
doei, tot vanmiddag!
Oud 06-05-2014, 09:37
Verwijderd
Hijs nog online.
Oud 06-05-2014, 14:45
Commander2
Avatar van Commander2
Commander2 is offline
Wanneer kom je terug?
Oud 06-05-2014, 15:20
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
dan moet het maar zonder brief maar ik zeg oei!
voor altijd van deze kut wereld af!
zelfmoord is niet de goede oplossing.
Ik wil altijd met je praten als je je daardoor misschien beter gaat voelen
maar je moet niet van die gekke dingen zeggen
je bent 13
en zoals mensen al zeiden, je hebt nog een heel leven voor je
x
Oud 06-05-2014, 15:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
dan moet het maar zonder brief maar ik zeg oei!
voor altijd van deze kut wereld af!
Als je serieus genomen wilt worden door ons moet je niet dit soort dingen zomaar roepen. Zeg dan gewoon dat je een slechte dag hebt, want zo maak je ons onnodig ongerust.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.