Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 20:21
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Lieve mensen!

Ik heb een tijdje geleden een topix geopend
(een pedofiel die het met een 15 jarige doet)
Ik heb dus een vriend en hij is 37, ik 15..
het gata nou 3.5 week al heel goed en we zijn gek op elkaar..
Als je details wil weten moet je die andere topic ff opzoeken, ik weet niet hoe ik die hier moet neerzetten..
Ik zou graag SERIEUZE tips willen hebben hoe ik het mijn ouders moet vertellen..
Zij weten dat ik een vriend heb maar denken dat ie 18 is..
Ik wil graag serieuze reacties, en niet van.. maak t uit ze zullen het nooit accepteren..

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 20:27
tush
tush is offline
je moet het daarom niet uitmaken, maar het lijkt me toch dat het merendeel van de ouders het nu eenmaal niet zou accepteren...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:31
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Ja kijk, dat bedoel ik dus, daar heb ik nix aan
Ik weet ook dat het heel moeilijk word mjah...

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:33
Ik > Jij
Avatar van Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Het is zeker moeilijk om hierover te beginnen met je ouders...
Begrijp dat er voor zulke situaties niet echt een 'goed' moment is om het te vertellen...
Vat het niet verkeerd op, maar denk je zelf dat deze 'relatie' kans van slagen heeft... (sorry, maar het is een 'serieuze' reactie - ik denk persoonlijk niet)
MAAR, vind je zelf van wel, hou ik je niet tegen..
>Wil je het je ouders duidelijk maken, lijkt het mij het beste je ouders eerst voor te stellen aan hem - hen zijn goede kanten te tonen, en vervolgens het te vertellen.. maar geloof me, ze zullen het niet accepteren - de kans is klein tot nihil... het spijt me...

suc6
__________________
tum tee tum..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:35
miro
Avatar van miro
miro is offline
Er is geen goeie manier om dit te vertellen, omdat t nou eenmaal onaanvaardbaar voor je ouders zal zijn (denk ik) Zeg t gewoon, gooi het eruit, dr is nou eenmaal geen betere manier dan in een keer.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:36
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
*zucht*
Ik weet t, maar als je t niet probeert weet je t nooit..
Misschien hebben ze langer de tijd nodig om het te accepteren, heb deze situatie nog nooit meegemaakt dus ik zou ook niet weten hoe ze erop reageren
Tussen ons 2 gaat het heel goed, dus das het probleem niet..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Joshua_Love schreef op 14-05-2003 @ 21:33:


>Wil je het je ouders duidelijk maken, lijkt het mij het beste je ouders eerst voor te stellen aan hem - hen zijn goede kanten te tonen, en vervolgens het te vertellen.. maar geloof me, ze zullen het niet accepteren - de kans is klein tot nihil... het spijt me...

suc6
Iedereen vindt dat het geen kans van slagen heeft, dat staat in haar vorige topic. Haha en dan zou ze ineens thuis aankomen met een vent van 37 terwijl haar ouders denken dat ze een vriend van 18 heeft, denk dat de schok dan alleen maar groter zou zijn. Maargoed ze moet zelf beslissen he
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 14-05-2003 @ 21:21:
Lieve mensen!

Ik heb een tijdje geleden een topix geopend
(een pedofiel die het met een 15 jarige doet)
Ik heb dus een vriend en hij is 37, ik 15..
het gata nou 3.5 week al heel goed en we zijn gek op elkaar..
Als je details wil weten moet je die andere topic ff opzoeken, ik weet niet hoe ik die hier moet neerzetten..
Ik zou graag SERIEUZE tips willen hebben hoe ik het mijn ouders moet vertellen..
Zij weten dat ik een vriend heb maar denken dat ie 18 is..
Ik wil graag serieuze reacties, en niet van.. maak t uit ze zullen het nooit accepteren..

Liefs Angela
zeg dat je ze iets wilt zeggen, maar voordat je ze het zegt leg je uit dat je nu gelukkig bent en dat je hoopt dat ze het zullen accepteren. zeg dan hoe oud hij is
succes!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:41
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
kan ook ja..
Maar misschien in een brief?
Dat is iets dat ik zelf in ged88 had..
dat ik een brief schrijf, maar dat ik dan wel bij mijn vriend ben als ze m lezen.. kunnen ze het ff laten bezinken?

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:44
love is life
love is life is offline
het is niet omdat die vriend van haar 37 is dat hij er ook echt 37 uitziet ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 14-05-2003 @ 21:41:
kan ook ja..
Maar misschien in een brief?
Dat is iets dat ik zelf in ged88 had..
dat ik een brief schrijf, maar dat ik dan wel bij mijn vriend ben als ze m lezen.. kunnen ze het ff laten bezinken?

Liefs Angela
zit wel wat in, maar ik denk dat het heel erg moeilijk is om ze daarna weer onder ogen te komen...

niet dat het rechtstreeks zeggen nou zo makkelijk is, maar goed...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:46
Rena
Avatar van Rena
Rena is offline
Mijn vriend is ook heel wat jaren ouder, maar we zijn nu al een paar jaar samen en in die tijd heeft mijn vader het wel geaccepteerd! Hij is van mening dat liefde alles overwint (en dat ik mijn eigen fouten moet maken)! Mijn moeder is er echter heel erg op tegen, ze zal er waarschijnlijk ook niet aan wennen! Ze vindt dat ik beter verdien, enzovoorts... Ik wil je nu zo graag vertellen dat je er echt heel goed over na moet denken! Ik woon nu samen, maar het is absoluut niet makkelijk! Hij werkt, ik ga naar school! Hij heeft vrienden van zijn leeftijd, ik van mijn leeftijd! Alles is anders! En dat is nog wel te accepteren, maar op de een of andere manier ben je niet gelijkwaardig! Je hebt minder ervaring, een 'jeugdige' kijk op de zaken, hij heeft een baan, al relaties gehad etcetera! Denk er ook aan dat je ouders je juist voor al deze pijn willen behoeden... En vertel hen dat je dit alles weet, als de verliefdheid over is moet je immers wel dingen gemeenschappelijk hebben... In ieder geval succes!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:49
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Rena schreef op 14-05-2003 @ 21:46:
Mijn vriend is ook heel wat jaren ouder, maar we zijn nu al een paar jaar samen en in die tijd heeft mijn vader het wel geaccepteerd! Hij is van mening dat liefde alles overwint (en dat ik mijn eigen fouten moet maken)! Mijn moeder is er echter heel erg op tegen, ze zal er waarschijnlijk ook niet aan wennen! Ze vindt dat ik beter verdien, enzovoorts... Ik wil je nu zo graag vertellen dat je er echt heel goed over na moet denken! Ik woon nu samen, maar het is absoluut niet makkelijk! Hij werkt, ik ga naar school! Hij heeft vrienden van zijn leeftijd, ik van mijn leeftijd! Alles is anders! En dat is nog wel te accepteren, maar op de een of andere manier ben je niet gelijkwaardig! Je hebt minder ervaring, een 'jeugdige' kijk op de zaken, hij heeft een baan, al relaties gehad etcetera! Denk er ook aan dat je ouders je juist voor al deze pijn willen behoeden... En vertel hen dat je dit alles weet, als de verliefdheid over is moet je immers wel dingen gemeenschappelijk hebben... In ieder geval succes!
Wij hebben juist een boel dingen gemeenschappelijk, hebben dezlefde kijk op veel dingen, en van het leeftijdsverschil merken we NIX, echt nix..
Mag ik vragen hoe oud jij en je vriend zijn?
En het belangrijkste, hoe heb je het je ouders verteld?
Met hem erbij?
Hoe?

En oja, belangrijk..: Hij lijkt geen 37..
Kw uiterlijk 24/25, en kwa gedrag zon 22/23
Hij heeft veel jonge vrienden omdat hij een eigen rijschool heeft, en kleed zich modern..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:59
Rena
Avatar van Rena
Rena is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 14-05-2003 @ 21:49:

Mag ik vragen hoe oud jij en je vriend zijn?
Ik ben 18 en mijn vriend is 36.

Citaat:
En het belangrijkste, hoe heb je het je ouders verteld? Met hem erbij? Hoe?
Ik denk dat de situatie bij ons een beetje anders lag, mijn vriend was namelijk getrouwd! Door een heleboel omwegen heeft mijn vader zo via zijn toenmalige vrouw te horen gekregen dat we iets hadden. Mijn vriend is toen (met lood) in zijn schoenen met mijn vader gaan praten. Daarbij was mijn thuissituatie ook een beetje gecompliceerd, dus er waren allemaal verschillende factoren die de situatie op dat moment zo beïnvloedde dat mijn vader er een beetje vrede mee had.

Citaat:
En oja, belangrijk..: Hij lijkt geen 37.. Kw uiterlijk 24/25, en kwa gedrag zon 22/23 Hij heeft veel jonge vrienden omdat hij een eigen rijschool heeft, en kleed zich modern..
Ik had deze reactie kunnen verachten, de verdedigingstechniek! Maar dat begrijp ik ook wel, maar er zijn toch meer verschillen die je relatie kunnen ondermijnen dan bij iemand van je eigen leeftijd! Maar zoals ik al zei je bent nu verliefd en al die hindernissen komen pas over een tijdje als die verliefdheid overgaat in houden van of niet natuurlijk!

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:03
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Nee het is geen verdediging, ik zeg gewoon hoe hij eruit ziet enzo..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:03
Theraaa
Avatar van Theraaa
Theraaa is offline
Mijn vriend is bijna 8 jaar ouder dan mij, op zich natuurlijk niet zo'n groot verschil als jullie hebben, maar toch...

Ik heb het m'n ouders gewoon eerlijk verteld, m'n vader deed wel een beetje moeilijk in het begin, maar toen hij m'n vriend eenmaal heeft leren kennen was dat over.

Toch is jullie leeftijdsverschil natuurlijk heel wat groter, maar zou het wel eerlijk vertellen. En maar hopen dat ze het zullen accepteren, wat me op zich wel zal verbazen, het is en blijft een heel groot verschil.
Jullie zijn nog niet zo lang samen, ga er zelf wel even over nadenken of je zelf denkt dat jullie relatie stand kan houden!? Als je daar over twijfelt zal ik toch besluiten om er een punt achter te zetten, misschien alleen maar beter dan, en ik denk dat het heel wat problemen minder zal geven.

Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:07
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Theraaa schreef op 14-05-2003 @ 22:03:
Mijn vriend is bijna 8 jaar ouder dan mij, op zich natuurlijk niet zo'n groot verschil als jullie hebben, maar toch...

Ik heb het m'n ouders gewoon eerlijk verteld, m'n vader deed wel een beetje moeilijk in het begin, maar toen hij m'n vriend eenmaal heeft leren kennen was dat over.

Toch is jullie leeftijdsverschil natuurlijk heel wat groter, maar zou het wel eerlijk vertellen. En maar hopen dat ze het zullen accepteren, wat me op zich wel zal verbazen, het is en blijft een heel groot verschil.
Jullie zijn nog niet zo lang samen, ga er zelf wel even over nadenken of je zelf denkt dat jullie relatie stand kan houden!? Als je daar over twijfelt zal ik toch besluiten om er een punt achter te zetten, misschien alleen maar beter dan, en ik denk dat het heel wat problemen minder zal geven.

Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee!

Hoi, dank je..
Tussen ons is er geen enkele twijfel, zijn echt gek op elkaar, je zou ons eens moeten zien
Nee, maar wij hebben zoiets van, proberen...
ALs we het niet proberen weten we het nooit..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:11
Theraaa
Avatar van Theraaa
Theraaa is offline
Hoi, dank je..
Tussen ons is er geen enkele twijfel, zijn echt gek op elkaar, je zou ons eens moeten zien
Nee, maar wij hebben zoiets van, proberen...
ALs we het niet proberen weten we het nooit..


Je hebt ook wel gelijk, je kan het altijd proberen... maar ik zou het wel gewoon eerlijk tegen je ouders vertellen. Het is heel moeilijk, dat snap ik... kies voor jou een geschikt moment, en begin er eens over, misschien eerst wat voorzichtig... succes er mee! En het is maar een tip....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 21:14
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Theraaa schreef op 14-05-2003 @ 22:11:
Hoi, dank je..
Tussen ons is er geen enkele twijfel, zijn echt gek op elkaar, je zou ons eens moeten zien
Nee, maar wij hebben zoiets van, proberen...
ALs we het niet proberen weten we het nooit..


Je hebt ook wel gelijk, je kan het altijd proberen... maar ik zou het wel gewoon eerlijk tegen je ouders vertellen. Het is heel moeilijk, dat snap ik... kies voor jou een geschikt moment, en begin er eens over, misschien eerst wat voorzichtig... succes er mee! En het is maar een tip....
Maar een tip?
Daar vroeg ik om
Dank je
Blij dat mensen helpen.. T is echt een lastige situatie

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:21
floortje1985
floortje1985 is offline
Ok ok.. nu ga ik misschien in jouw ogen vervelend doen.. maar is het niet zo dat je er tegen op ziet het je ouders te vertellen, omdat je diep in je hart weet dat ze ergens gelijk hebben?? Ok.. geen ene ouder zal er om staan te springen als hun dochter iets met een twee keer zo oude man heeft... maar als jij laat zien, laat merken, dat jij gelukkig bent, en dat zij geen enkele reden hebben hem niet te mogen, moet het geen probleem zijn.
Ik zou het verder gewoon vertellen na het eten of iets... en er gewoon over beginenn.. tjsa het klinkt moeilijk.. maar je zal wel opgelucht zijn.. als het er eenmaal verteld is!
Zorg wel dat je goede argumenten hebt om je ouders van jullie relatie te overtuigen!

In elk geval, mijn zegen heb je!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:24
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
floortje1985 schreef op 14-05-2003 @ 22:21:
Ok ok.. nu ga ik misschien in jouw ogen vervelend doen.. maar is het niet zo dat je er tegen op ziet het je ouders te vertellen, omdat je diep in je hart weet dat ze ergens gelijk hebben?? Ok.. geen ene ouder zal er om staan te springen als hun dochter iets met een twee keer zo oude man heeft... maar als jij laat zien, laat merken, dat jij gelukkig bent, en dat zij geen enkele reden hebben hem niet te mogen, moet het geen probleem zijn.
Ik zou het verder gewoon vertellen na het eten of iets... en er gewoon over beginenn.. tjsa het klinkt moeilijk.. maar je zal wel opgelucht zijn.. als het er eenmaal verteld is!
Zorg wel dat je goede argumenten hebt om je ouders van jullie relatie te overtuigen!

In elk geval, mijn zegen heb je!
Heel erg bedankt
Ja tuurlijk wete ik dat ze het niet leuk zullen vinden, maar ben gewoon bang voor hun reactie..
Maar ik ga slapen, hopelijk heb ik morgen veel tips binnen gekregen ...

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:44
Thomas
Thomas is offline
Het beste voor je ouders en voor jezelf is om het maar gewoon niet te vertellen. Toch loont eerlijkheid het meest en dat is een zeer goede reden om het wel te vertellen. Wat mijn advies in deze is; kijk het nog een tijdje aan en vertel het je ouders pas als alles wat serieuzer begint te worden. Je zult het ooit moeten zeggen, maar misschien is het nu gewoon nog iets te vroeg.

Overigens vind ik het ook niet kunnen en deze mening zullen je ouders ook hebben, ga daar maar vanuit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:41
Des
Des is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-05-2003 @ 22:44:
Het beste voor je ouders en voor jezelf is om het maar gewoon niet te vertellen. Toch loont eerlijkheid het meest en dat is een zeer goede reden om het wel te vertellen. Wat mijn advies in deze is; kijk het nog een tijdje aan en vertel het je ouders pas als alles wat serieuzer begint te worden. Je zult het ooit moeten zeggen, maar misschien is het nu gewoon nog iets te vroeg.

Overigens vind ik het ook niet kunnen en deze mening zullen je ouders ook hebben, ga daar maar vanuit.
Ik ben het hier erg mee eens. Je kunt wel zeggen dat jullie nu erg gek op elkaar zijn, maar het is nog maar 3,5 week!

Ik zou als ik jou was nog even wachten. Je kunt best vertellen dat je een vriend hebt en dan misschien laten zien dat je gelukkig met hem bent. Als je ouders dat inzien verlicht dat de pijn al iets om het maar zo te zeggen. Toch weet ik zeker dat je ouders erop tegen zijn, bekijk het eens vanuit hun. Je dochter van 15 die een vriend heeft die misschien net 5 jaar jonger is dan jij (je ouders)?

In ieder geval veel succes ermee, begrijp me niet verkeerd, ik gun het je best maar er zijn gewoon geen goede momenten of manieren om zoiets aan je ouders te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 07:29
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Ik zou er maar vanuit gaan dat als je het aan je ouders verteld de relatie over is. Ik zou namelijk persoonlijk, als ik zoiets van mijn dochter te horen zou krijgen (vrij hypothetisch geval) haar de rest van haar leven huisarrest geven, haar verbieden die meneer nog te zien, en waarschijnlijk zou ik zelfs de politie bellen voor een straarverbod voor die meneer. Daarnaast zou ik mijn dochter een maand of 35 niet meer aankijken. Natuurlijk zou mijn dochter gaan roepen dat het zo goed gaat, en allemaal goeie argumenten noemen waarom ik niet moet doen wat ik zou doen, maar ik geloof niet dat ik haar nog serieus zou nemen.

Nu schijn ik vrij progresief te zijn, en best wel tolerant, maar ik geloof dat ik echt zo zou reageren. Ik zou er ook van overtuigd zijn dat dit het beste is voor mijn dochter (kom op zeg 15 en 37?! Wat denkt die smeerlap wel). Natuurlijk reageren alle ouders op hun eigen manier, maar ik denk dat het in de meeste gevallen toch op bovenstaande neerkomt.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 07:56
Verwijderd
Mja, ik vind het gewoon absoluut niet kunnen en zou het als ouder dus nooit kunnen accepteren.

Je zegt wel dat jullie van het leeftijds verschil niets merken, maar is dat wel echt zo? Misschien kijk jij er zo tegenaan, maar is dat voor hem stiekem toch wel heel anders.

Ik denk serieus dat je gewoon zo sterk moet zijn om de relatie te verbreken. Het heeft gewoon geen toekomst. Al is het alleen al omdat je ouders, maar ook veel mensen in je omgeving het af zullen keuren. En niet zo'n klein beetje ook.
Het betekent natuurlijk niet dat je elkaar nooit meer mag zien of spreken. Gewoon een goede vriendschap lijkt mij hier meer op z'n plaats.

(Op zo'n reply zat je natuurlijk helemaal niet te wachten, maar ik moest het toch even kwijt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 08:59
Verwijderd
Kun je niet eerst met je ouders over leeftijdsverschil binnen een relatie gaan praten. Gewoon een keer uitvissen hoe ze daar tegenover staan, zonder ze over je eigen relatie te vertellen.
Als ze daar een beetje positief tegenover staan, zou je eens over je eigen vriend kunnen beginnen. Staan ze niet positief tegenover leeftijdsverschillen, dan zou je misschien nog even moeten wachten.
Sorry, maar ik kan ook niet echt makkelijke oplossingen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:06
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
tush schreef op 14-05-2003 @ 21:27:
je moet het daarom niet uitmaken, maar het lijkt me toch dat het merendeel van de ouders het nu eenmaal niet zou accepteren...
ook best wel logisch toch? kan je wel zeggen dit bedoel ik nou. Maar iemand van 37 en 15 is niet even niks! en vooral niet voor je ouders! Vind het een moeilijke situatie en zeg verder ook maar niks! succes ermee! hoop dat ze het accepteren! want als jij gelukkig bent met hem! waarom niet!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:25
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
hajo schreef op 15-05-2003 @ 08:29:
en waarschijnlijk zou ik zelfs de politie bellen voor een straarverbod voor die meneer.
precies! hou er toch alsjeblieft ook rekening mee dat deze kerel strafbaar is, als ik je moeder was geweest had ik je eerst gedwongen er een einde aan te maken en hem niet meer te zien, merkte ik dat dit niet werkte was ik naar de politie gestapt, dus denk toch is 2 x na voordat je het je ouders verteld...

En meisje waarom denk je dat het strafbaar is, denk nou toch eens na jij moet je leven nog beginnen je hoort plezier te maken uit te gaan vrienden te hebben van je eigen leeftijd. Wanneer je te lang bij hem blijft valt dit waarschijnlijk allemaal weg en vegooi je je jeugd, want die man zit echt niet te wachten op een realtie die twee 15jarigen met elkaar hebben hoor...

Ik klink misschien erg ouderwets en absoluut niet ruimdenkend nu, maar ik heb zelf een vriend van 21 gehad toen ik 15 was, dat verschil zou op zich nog te doen zijn, maar ik heb zoveel spijt dat ik niet gewoon naar mijn ouders heb geluisterd in de tijd, ze lieten toe dat ik bij hem was maar wisten dat ik er vroeg of laat wel achter zou komen...

Weet je hoe moeilijk het is om keer op keer uit te leggen aan je vrienden dat je vriend zo´n stuk ouder is, om je elke keer te moeten verdedigen, en daarnaast ook HEM te moeten verdedigen want iedereen zal je vragen wat voor gezonde kerel van 35 (of hoe oud wassie?) nou een relatie begint met een meisje van 15.

Deze man zal ook veel te veel van je verwachten, jij zit in een levensfase dat je alles nog moet ontdekken, zeker tot je 21ste (of iets in die richting) ben je gewoon simpelweg niet oud genoeg om de keuze te maken om bij zo'n oude kerel te zijn, want je gooit je hele jeugd weg!!!

Hiernaast denk ik ook dat er iets mis is met die kerel dat hij een meisje van 15 neemt, het spijt me zeer, maar ik zal je uitleggen waarom ik dit denk...

Mijn ouders (en vrienden die ik toen nog had maar later voor die jongen heb laten vallen) hebben al die tijd gezegd dat er wat mis moet zijn als een kerel van die leeftijd geen meisje van zijn eigen leeftijd kan krijgen, de vraag was alleen WAT er dan mis met hem was. En ik bleef bij hem omdat ik nix verkeerd aan hem zag... later bleek dat iedereen het liefst een stuk uit zijn buurt bleef omdat hij er bekend om stond altijd jonge vriendinnetjes te hebben omdat die wel naar hem luisterden, die waren makkelijk verliefd te maken en net zo makkelijk bang te maken, zodat hij alles met ze kon doen zonder dat ze bij hem weg zouden gaan, hij sloeg z'n vriendinnen en had bovendien 3 jaar vastgezeten omdat hij een ex vriendin had neergestoken...
En zie dan nog maar eens bij zo'n kerel weg te komen...

Het kan best dat je nu kwaad word bij het lezen van mijn reactie omdat ik er maar meteen van uitga dat er dan bij elke kerel die geen meisje van zijn eigen leeftijd heeft wel een paar draadjes los hangen, maar dit is mijn mening en ik hoop dat je er tenminste over nadenkt, een beetje navraag over deze kerel doet en er niet meteen van uitgaat dat hij bij je is 'omdat hij je zo'n leuk meisje vind'
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:26
Billy_bob
Billy_bob is offline
Mee eens
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:29
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
dit soort dingen kun je beter niet aan je ouders vertellen, want de meeste ouders zullen het je gewoon verbieden.

ik heb afgelopen zomer iets gehad met een gast die volgens mijn ouders "fout" was, heb die relatie een poosje stiekem voortgezet (is later weer uitgegaan om andere redenen)

een klasgenote van mij (17) heeft een relatie met iemand van 32 en had dat haar ouders verteld, nu mag ze niet meer naar die gast toe, terwijl haar ouders toch nogal "vrij" waren

hou het beter geheim en als je naar m toe gaat, spreek dan met een vriendin af dat je zgn. bij haar bent, da's handig als je ouders evt. bellen (heb ik ook een poos gedaan)

suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:07
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 15-05-2003 @ 10:29:
dit soort dingen kun je beter niet aan je ouders vertellen, want de meeste ouders zullen het je gewoon verbieden.

ik heb afgelopen zomer iets gehad met een gast die volgens mijn ouders "fout" was, heb die relatie een poosje stiekem voortgezet (is later weer uitgegaan om andere redenen)

een klasgenote van mij (17) heeft een relatie met iemand van 32 en had dat haar ouders verteld, nu mag ze niet meer naar die gast toe, terwijl haar ouders toch nogal "vrij" waren

hou het beter geheim en als je naar m toe gaat, spreek dan met een vriendin af dat je zgn. bij haar bent, da's handig als je ouders evt. bellen (heb ik ook een poos gedaan)

suc6 ermee
Wat is dit nou weer voor onzin

Btw aan de topicstarter: je begrijpt dat die man strafbaar bezig is, en dat je ouders hem kunnen aangeven.. mijn advies, stop er mee nu het nog kan...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 12:08
Des
Des is offline
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 15-05-2003 @ 10:29:
dit soort dingen kun je beter niet aan je ouders vertellen, want de meeste ouders zullen het je gewoon verbieden.

ik heb afgelopen zomer iets gehad met een gast die volgens mijn ouders "fout" was, heb die relatie een poosje stiekem voortgezet (is later weer uitgegaan om andere redenen)

een klasgenote van mij (17) heeft een relatie met iemand van 32 en had dat haar ouders verteld, nu mag ze niet meer naar die gast toe, terwijl haar ouders toch nogal "vrij" waren

hou het beter geheim en als je naar m toe gaat, spreek dan met een vriendin af dat je zgn. bij haar bent, da's handig als je ouders evt. bellen (heb ik ook een poos gedaan)

suc6 ermee
Ja moet je vooral doen Als er eens iets vervelends met je gebeurd weet niemand je te vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Neem hem mee en wees over alles 100% eerlijk. Als je hem meeneemt kunnen ze hem zien, spreken en dingen vragen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:45
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-05-2003 @ 15:39:
Neem hem mee en wees over alles 100% eerlijk. Als je hem meeneemt kunnen ze hem zien, spreken en dingen vragen...
Dank je, hier heb ik wat aan
Mensen ik weet dat hij strafbaar is, en ik ken mijn ouders, zoiets zouden ze NOOIT doen!
Ik weet dat het een groot leeftijdsverchil is, maar we houden van elkaar..
Ik denk dat ik een brief schrijf, en het daarin uitleg...
Al de reacties van hijs te oud, en ik zou dit zelf niet toelaten bij mijn kinderen, daar HEB IK NIETS AAN...
Maar iig bedankt

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:49
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Citaat:
Al de reacties van hijs te oud, en ik zou dit zelf niet toelaten bij mijn kinderen, daar HEB IK NIETS AAN...
Je bedoelt: daar WIL ik niets aan hebben. Liefde maakt blind is niet voor niets een spreekwoord.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:04
Des
Des is offline
Het spijt me, maar van iemand houden na 3,5 week verkering?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2003, 15:19
floortje1985
floortje1985 is offline
Jaj.. het is wel allemaal gelijk wat er staat.... want wat is er inderdaad "mis"aan iemand avn 35, met een vriendinnetej van 15?? Als je 35 bent, heb je hele andere prioriteiten in je leven, ik kan me voorstellen dat ieman dvan 35 denkt aan kinderen, samenwonen, trouwen, en in ieder geval behoefte heeft aan sex (ik weet niet in hoeverre jij dat hebt/ daaraan toe bent). Iemand van 35 leeft in een hele andere fase van zn leven. Moet je voorstellen dat je met iemand van 35 bijv. naar de Efteling gaat... amazing!! Of dat hiij komt kijken naar je hockey wedstrijd... zeg maar de normale dingen die je anders met je vriendje doet...

Maar goed.... ik hoop voor Jou, dat jullie relatie zal slagen, maar aan de andere kant,
het is geen gelijkwaardige relatie.. en ik geloof best als je zegt, mijn ouders zullen hem nooit aangeven (dat zouden mijnouders ook niet deon), maar zij hebben alleen maar het beste met je voor... zij zeggen het allemaal maar om te zorgen dat jij geen verdriet hebt..... maar goed.. ik zou er eerst over na denken.. wil je echt met HEM verder? als je die keuze hebt gemaak.t.. dat zou ik (rustig) aan je ouders vertellen..\
Succs
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:25
naan
Avatar van naan
naan is offline
ik denk dat je beter nog een paar maanden kan wachten met het vertellen, kijken hoe serieus dit nou allemaal is..
ik begrijp dat je heel verliefd op hem bent, en hij ook op jou?
maar 3,5 week is echt niet veel, sorry. en om nu je ouders al met zoiets te confronteren..lijkt mij niet echt heel verstandig.

misschien maakt liefde blind, of misschien wil je het nu nog niet inzien, liefde kan idd een boel overwinnen, maar zelfs (als) dit echte liefde is gaat het heel moeilijk worden.
jij moet geestelijk echt nog zo veel groeien, daar zul je zelf ook nog wel achterkomen. ik denk/hoop dat jij waarschijnelijk ook nog wel zult inzien waarom dit soort dingen strafbaar zijn..

is een heel belangerijk onderdeel van een relatie niet gelijkwaardigheid?? en sorry, maar bij een meisje van 15 en iemand die haar papa had kunnen zijn liggen de verhoudingen tog anders.

ik val je niet aan, je hoeft jezelf ook niet te verdedigen, maar als ik jou was zou ik me eens in de positie van mn ouders plaatsen. mensen die tog het meest van je houden denk ik, en die absoluut het beste voor je willen, en daarbij veel en veel meer levenservaring + wijsheid hebben. wat zou jij dan doen? en waarom denk je dat bijna geen enkele ouder dit zal accepteren?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:01
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik snap wel wat jullie bedoelen, en rom ze het (waarschijnlijk) niet goed zullen vinden..
Maar het zit ook tussen de oren van:
Mijn dochter en haar vriend schlen wel 22 jaar, en haar vriend en wij schelen maar 4 jaar...
Maar we willen echt met elkaar verder, zeker weten, maar jullie zullen wel gelijk hebben dat we langer moeten wachtten..
Maar klein probleempje, mijn ouders, (en vooral mijn vader) beginnen nou wel van: wanneer kom je met m.. als k met m aan de tel ben ook.. zegt ie van, t bier staat koud, dat soort dingetjes..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:13
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 15-05-2003 @ 17:01:
Ik snap wel wat jullie bedoelen, en rom ze het (waarschijnlijk) niet goed zullen vinden..
Maar het zit ook tussen de oren van:
Mijn dochter en haar vriend schlen wel 22 jaar, en haar vriend en wij schelen maar 4 jaar...
Maar we willen echt met elkaar verder, zeker weten, maar jullie zullen wel gelijk hebben dat we langer moeten wachtten..
Maar klein probleempje, mijn ouders, (en vooral mijn vader) beginnen nou wel van: wanneer kom je met m.. als k met m aan de tel ben ook.. zegt ie van, t bier staat koud, dat soort dingetjes..
Als ik heel eerlijk ben... Als jouw ouders dr zo aardig over doen (het bier staat koud enz ) vind ik t een btje achterbaks van jou dat je dr nog steeds over liegt tegen ze. Zeg t ze gewoon.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap jou echt niet. In je vorige topic zat je al te zeuren dat je niet de reacties krijgt die je wil hebben. Maar wat denk je? Hier kan je nu eenmaal geen goede raad op geven, omdat die raad niet bestaat!
Het enige wat je kunt doen is je vriend mee naar huis nemen en dan de consequenties onder ogen zien. Wat wil je anders?
En zeg nou zelf, dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:17
Elisaaa
Elisaaa is offline
tja, dat duidt er natuurlijk wel een beetje op dat je ouders het tijd vinden om hem te ontmoeten. Je kunt 'm moeilijk voor altijd verbergen voor je ouders. Maar dat weet je zelf ook wel...
Als je dan toch van plan bent om het te gaan vertellen, dan kun je HEM beter meenemen. Zien ze meteen wat voor kerel het is.
Maar kijk alsjeblieft uit... in mijn ogen is het nog altijd een vreemd idee als een man van bijna 40 iets heeft met een meisje dat nog niet eens legaal bier mag drinken... Heb je wel eens nagedacht over de toekomst? Als jij 18 bent is hij 40....
Maar goed..... dit nog even omdat ik toch wel hoop dat je een keer tot inkeer komt...

succes ermee.. ik snap dat dit niet makkelijk voor je is
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:19
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik hierop moet zeggen, toch wil ik even van me laten horen.
Ik zelf heb met een jongen van 21, en zelfs dat vind ik wel oud. Het kan misschien nog net, maar het had zeker niet ouder mogen zijn.
Het is gewoon een feit dat hij met sommige dingen echt intelligenter en meer ervaren is dan ik, en bij ons is er dan nog wel gelijkwaardigheid. We zitten ongeveer op dezelfde lijn en ik heb niet het gevoel dat ik een klein meisje ben, bij hem (heb dan ook al bijna een jaar). Toch ben ik dat nog wel, en dat zal ik ook nooit vergeten. Met een jongen van 21 kan je (in mijn geval dan) nog rustig je jeugd hebben, dingen doen met jouw vrienden en misschien die van hem.

Maar met een man van 37? Kom op zeg...die vent is 22 jaar ouder dan jij, dat kun je toch niet doen? Daar kun je toch niks van verwachten? Je zult wel boos zijn dat ik dit zeg, maar toch wil ik het gewoon kwijt. Ik zit echt met verbazing je topic te lezen, eerlijk gezegd ik kots ervan.
Ik vind het absoluut niet normaal en als ik jouw moeder/vader was en je zou het mij vertellen zou ik er alles aan doen om te zorgen dat jij hem niet meer te zien krijgt.
Je bent nog maar vijftien jaar en je hele leven ligt nog voor je, je gooit het zo gewoon letterlijk weg.
Mocht jij zo eigenwijs zijn en toch door willen gaan met hem, je moet het echt allemaal zelf lekker weten...maar ik heb nu al zo mijn idee hoe dit gaat aflopen.
Ik begrijp het idd ook niet van je "vriend", hoe die in godsnaam met zo'n klein meisje een "relatie" kan beginnen....Ik ben ook benieuwd hoe hij er tegen aan kijkt hoor. En ga nou niet lopen mekkeren dat jullie al van elkaar houden, dat kán gewoon niet. Je leeft nu op een roze wolk, maar het gedonder moet absoluut nog komen.

Zo...excuses hiervoor, maar ik moest dit echt kwijt.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:24
sjw
Avatar van sjw
sjw is offline
wil je strax hem opzoeken in het bejaarden huis
__________________
zoekt en gij zult vinden :)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:30
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
sjw schreef op 15-05-2003 @ 17:24:
wil je strax hem opzoeken in het bejaarden huis
ha ha..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:32
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 15-05-2003 @ 17:19:
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik hierop moet zeggen, toch wil ik even van me laten horen.
Ik zelf heb met een jongen van 21, en zelfs dat vind ik wel oud. Het kan misschien nog net, maar het had zeker niet ouder mogen zijn.
Het is gewoon een feit dat hij met sommige dingen echt intelligenter en meer ervaren is dan ik, en bij ons is er dan nog wel gelijkwaardigheid. We zitten ongeveer op dezelfde lijn en ik heb niet het gevoel dat ik een klein meisje ben, bij hem (heb dan ook al bijna een jaar). Toch ben ik dat nog wel, en dat zal ik ook nooit vergeten. Met een jongen van 21 kan je (in mijn geval dan) nog rustig je jeugd hebben, dingen doen met jouw vrienden en misschien die van hem.

Maar met een man van 37? Kom op zeg...die vent is 22 jaar ouder dan jij, dat kun je toch niet doen? Daar kun je toch niks van verwachten? Je zult wel boos zijn dat ik dit zeg, maar toch wil ik het gewoon kwijt. Ik zit echt met verbazing je topic te lezen, eerlijk gezegd ik kots ervan.
Ik vind het absoluut niet normaal en als ik jouw moeder/vader was en je zou het mij vertellen zou ik er alles aan doen om te zorgen dat jij hem niet meer te zien krijgt.
Je bent nog maar vijftien jaar en je hele leven ligt nog voor je, je gooit het zo gewoon letterlijk weg.
Mocht jij zo eigenwijs zijn en toch door willen gaan met hem, je moet het echt allemaal zelf lekker weten...maar ik heb nu al zo mijn idee hoe dit gaat aflopen.
Ik begrijp het idd ook niet van je "vriend", hoe die in godsnaam met zo'n klein meisje een "relatie" kan beginnen....Ik ben ook benieuwd hoe hij er tegen aan kijkt hoor. En ga nou niet lopen mekkeren dat jullie al van elkaar houden, dat kán gewoon niet. Je leeft nu op een roze wolk, maar het gedonder moet absoluut nog komen.

Zo...excuses hiervoor, maar ik moest dit echt kwijt.
Ja zo kan je er idd over denken.
Er zit ook idd een verschil tussen 16-21 en 15-37..
Maar kleine dingetjes zoals vrienden verliezen en uitgaan voor hem opgeven gebeuren niet, want hij gata zelf elk weekend nog uit en me vrienden hebben er geen problemen mee..
Hoezo kun je nu nog niet van elkaar houden?
Alleen omdat we 3.5 week bij elkaar zijn?
Wij hebben al veel moeten doorstaan door mensen in onze omgeving maar het gaat NU al beter, moet je na gaan hoe snel.. maar nog een keer... ik snap jullie reacties wel
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:40
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 15-05-2003 @ 17:32:

Hoezo kun je nu nog niet van elkaar houden?
Alleen omdat we 3.5 week bij elkaar zijn?
Wij hebben al veel moeten doorstaan door mensen in onze omgeving maar het gaat NU al beter, moet je na gaan hoe snel..
IMO kan je dan echt nog niet van elkaar houden.
Natuurlijk ben je waarschijnlijk smoorverliefd, maar houden van is echt een groot woord vind ik. Houden van iemand doe je misschien als je elkaar al echt een lange tijd kent, dan heb ik het dus over een jaar minimaal...paar jaar, jij kent hem nog maar 3,5 weken, ook al heb je dan misschien veel meegemaakt met hem, toch kan ik je zeggen dat je nog lang niet al zijn kanten kent. Daar krijg je wat later waarschijnlijk mee te maken.
Ik vind dat jij nog niet kan zeggen dat jij en je vriend al van elkaar houden...wel érg snel vind je ook niet?
Maar goed, jouw mening, mijn mening, maakt mij niet uit verder.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:47
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Mij ook niet
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:09
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 15-05-2003 @ 17:47:
Mij ook niet
K dan
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:21
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
sjw schreef op 15-05-2003 @ 17:24:
wil je strax hem opzoeken in het bejaarden huis
komt er wel op neer
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe vertel ik het mijn ouders?
!anoniempje!
23 07-05-2014 15:36
Lichaam & Gezondheid hoe kan ik de pil krijgen???
gogirl_1988
1 15-11-2004 18:49
Psychologie hoe kan ik het hem vergeven?
ModePopje
16 02-05-2004 15:38
Psychologie hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat
metallica
30 22-01-2004 19:25
Liefde & Relatie hoe zou jij het vinden....
Roffachick
5 28-11-2003 19:59
Psychologie hoe overtuig ik mijn ouders?
miep
14 19-05-2002 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.