Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 11:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
CIDI, 5 mei 2004
Brief aan Minister Remkes over het bezoek van Qazi Hussein Ahmed aan Nederland

[knip adres]

Betreft: komst naar Nederland van Moslimextremist Qazi HUSSEIN AHMED

Den Haag, 5 mei 2004

Excellentie,

Op uitnodiging van de Arabisch-Europese Liga (AEL) zal de Pakistaanse Moslimextremist Qazi Husseini Ahmed later deze maand een bezoek aan ons land brengen. Volgens een op de website van de AEL geplaatste aankondiging zal Hussein Ahmed op 21 mei te 18.15 uur een lezing geven in de Haagse Hogeschool aan het Westerdijkplein (www.ael.nl).

Hussein Ahmed is de leider van de Pakistaanse afdeling van de Jamaat-e-Islami, een fundamentalistische Moslimorganisatie die de gewapende jihad propageert. De organisatie is herhaaldelijk in verband gebracht met het (voormalige) Taliban-regime in Afghanistan en met het terreurnetwerk Al-Qaeda. Vorig jaar heeft de Pakistaanse politie meerdere Al-Qaeda-terroristen (waaronder de Al-Qaeda-topfunctionaris Khalid Sheik Mohammed) aangehouden die zich ophielden in woningen van partijleden van Hussein Ahmed (zie onder andere het artikel Secular Pakistanis, Upset by War, Turn to Religious Parties in de Washington Post van 3 april 2003).
De Jamaat-e-Islami heeft zich openlijk aan de zijde van Osama bin Laden geplaatst en Hussein Ahmed heeft met regelmaat zijn bewondering voor Osama bin Laden uitgesproken (zie onder andere het artikel Le vétiable danger in de Franse krant Liberation van 19 februari 2004).
De Jamaat-e-Islami speelt ook een belangrijke rol in het gewelddadige conflict over de provincie Kashmir. De ‘gewapende vleugel’ van de organisatie, de Hizbul Mujahideen, is direct bij de jihad in dat gebied betrokken.

De Jamaat-e-Islami heeft zich voorts uitgesproken:

* voor gewelddadige represailles tegen de belangen van de Verenigde Staten (dit naar aanleiding van de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme);
* voor de verwerving van kernwapens ten behoeve van de Islamitische landen en de Islamitische strijd (en heeft in verband daarmee de hier te lande maar al te goed bekende Pakistaanse atoomspion hulde betuigd);
* voor uitvoering van het Iraanse doodvonnis tegen de Britse schrijver Salman Rushdie;
* tegen het bestaansrecht van de staat Israel (de erkenning van de Joodse staat wordt door de organisatie als “pervers” betiteld);
* voor het boycotten van Joodse, Amerikaanse en Britse bedrijven.

Naar onze mening is de heer Hussein Ahmed een gevaar voor de staatsveiligheid van en de openbare orde in ons land. Daarom dringen wij er bij u op aan om hem de toegang tot Nederland te ontzeggen.

Een brief van gelijke strekking zonden wij aan uw collega, minister Donner van Justitie.

Hoogachtend,

Drs R.M. Naftaniel,
Directeur CIDI.

www.cidi.nl

-----------------------------------------------------------------
Lezing met Dr. Qazi Hussein Ahmad

Vrijdag 21 mei zal Qazi Hussein Ahmad een lezing geven op verzoek van Al Beit Al Arabi en de AEL. Deze lezing zal plaatsvinden in het Nederlands Congrescentrum in Den Haag. Adres: Churcillplein 12. Voor een routebeschrijving verwijzen we u naar: http://www.congresscentre.com

Qazi Hussein Ahmad is de president van de grootste Islamtische oppositiepartij in Pakistan.

Al Beit Al Arabi en de AEL hebben Qazi Hussein Ahmad uitgenodigd voor een tweetal lezingen waarin hij de visie van zijn partij uiteen zal zetten m.b.t. de Islamitische gemeenschap in de wereld en democratie.Onderwerp van de avond zal dan ook zijn: Toekomst van de Ummah.. De aanwezigen in de zaal zullen tevens de gelegenheid krijgen om vragen te stellen aan Qazi Hussein Ahmad.

Ophef
Dat Qazi Hussein Ahmad’s komst ophef heeft veroorzaakt zal u niet zijn ontgaan.

Het CIDI vond dat de ministers Remkes en Donner de toegang tot ons land voor Qazi Hussein Ahmad ontzegt moet worden. Dit liet Ronny Naftaniel weten in een brandbrief. De komst van Qazi Hussein Ahmad zou een gevaar zijn voor de staatsveiligheid. Dat Qazi Hussein Ahmad een democraat is en respect heeft voor de mensenrechten, is ze niet opgevallen. Door te pleiten voor blokkade van toegang tot Nederland, pleit het CIDI voor opheffing van de vrijheid van meningsuiting en daarmee tornt het CIDI aan een van de belangrijkste beginselen van de democratie. Dat door de Nederlandse overheid en tal van organisaties continu zionistische misdadigers worden ontvangen als staatshoofden, is voor niemand een probleem. De rede en het argument zijn de basis voor een goede omgang met elkaar in een democratie. Daarin is geen plaats voor het verbieden van de vrijheid van meningsuiting.

Qazi Hussein Ahmad heeft de wereld over gereisd om zijn partij te vertegenwoordigen en zijn visie te geven over verschillende vraagstukken die de moslimgemeenschap aangaan. En nu doet Qazi Hussein Ahmad Nederland en België aan. Al Beit Al Arabi en de AEL zijn vereerd met zijn komst en er wordt uitgekeken naar de lezing


Praktische info m.b.t. de lezing
De lezing wordt gehouden te Den Haag. Tussen 18:00 en 18:45 kunnen de mensen die een kaartje hebben gereserveerd, deze ophalen aan de balie. Vergeet niet uw legitimitatie mee te nemen! Uit veiligheidsoverwegingen mogen er geen tassen en jassen meegenomen worden in de zaal en zullen deze achter moeten worden gelaten in een bewaakte garderobe. De voertaal voor de avond zal het Engels zijn.

Voor meer informatie over Qazi Hussein Ahmad en Jamaat-e-Islami, surf naar

www.jamaat.org
-----------------------------------------------------------------------------

Vind je dat OF CIDI OF de AEL in het gelijk gesteld zal moeten worden? Hoe sta je er tegenover dat bepaalde uitgenodigde mensen niet welkom kunnen zijn in Nederland? Hoe geloofwaardig vind je de beschuldigen van CIDI en als deze beschuldigingen terecht zijn, is het dan inderdaad terecht dat de persoon in kwestie toegang tot Nederland ontzegd wordt (ja, ael, ontzegd met een d; niet met een t)?

Ik lees er de hele tijd Janmaat ipv Jamaat
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 13:11
Silvia19
Silvia19 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-05-2004 @ 12:05 :
Qazi Hussein Ahmad heeft de wereld over gereisd om zijn partij te vertegenwoordigen en zijn visie te geven over verschillende vraagstukken die de moslimgemeenschap aangaan. En nu doet Qazi Hussein Ahmad Nederland en België aan. Al Beit Al Arabi en de AEL zijn vereerd met zijn komst en er wordt uitgekeken naar de lezing


Ik zou zeggen: laat die man zijn gang toch gaan! Hij zal uitsluitend zijn visie geven op verschillende vraagstukken die de moslimgemeenschap in NL aangaan! Deze moslimgemeenschap heeft er kennelijk behoefte aan!
__________________
......:D......
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:26
Verwijderd
Als ze de jihad willen propageren doen ze het toch wel. Dan maar gecontrolleerd, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ga je de lezing niet toestaan of de man niet Nederland inlaten, komt die lezing der heus nog wel, alleen weten we het dan niet...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-05-2004 @ 14:26 :
Als ze de jihad willen propageren doen ze het toch wel. Dan maar gecontrolleerd, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ga je de lezing niet toestaan of de man niet Nederland inlaten, komt die lezing der heus nog wel, alleen weten we het dan niet...
Juist... En op deze manier kom je er ook achter wat gezegd wordt en kunnen we er nog wat aan hebben... Anders wordt het zo ondergronds!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:59
Verwijderd
ondanks dat oogluikend toestaan misschien wel een oplossing is.. is het het ook eigenlijk weer niet. Iets toestaan omdat het toch wel gedaan wordt is eigenlijk onmacht. Omdat je niet in staat bent er iets aan te doen, sta je het maar toe want het gebeurd toch wel. Best jammer van de onmacht, dan maar oogluikend toestaan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
CIDI, duh.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 20:19 :
CIDI, duh.
Want?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind dat het CIDI -bij wijze van uitzondering- gelijk heeft. Ik heb altijd al gevonden dat die hele AEL niet spoort en zeker haar leider Abu Jahjah, wat bij deze maar weer eens bewezen is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ook NCC verhuurt niet aan AEL

DEN HAAG (ANP) - Het Nederlands Congres Centrum (NCC) ziet af van de verhuur van een van zijn zalen aan de Arabische Europese Liga (AEL). De AEL wilde op 21 mei een bijeenkomst houden met de Pakistaanse fundamentalistische leider Qazi Hussain Ahmed.

Een woordvoerster van het NCC gaf maandag aan dat de reservering is opgezegd omdat de AEL niet had verteld wat het doel en de aard van de bijeenkomst zou zijn.

De lezing zou eerst plaatvinden in een ruimte van de Haagse Hogeschool. Net zoals het NCC zag het bestuur van de Haagse Hogeschool af van de verhuur aan de AEL. Het bestuur zei dat het niet volledig was geïnformeerd over doel, aard en programma van de bijeenkomst.

Hussain Ahmed is de leider van de Pakistaanse fundamentalistische Jamaat-i-Islami. Hij was fel gekant tegen de Amerikaanse aanvallen op Afghanistan en de medewerking die de Pakistaanse regering daaraan verleende. De leider werd eind 2001 enige tijd onder huisarrest geplaatst, nadat hij had opgeroepen tot een nationale staking. Wegens zijn kritiek op het Pakistaanse regime kreeg hij al vaker huisarrest opgelegd.

De voorgenomen komst van Hussain Ahmed veroorzaakte vrijdag ook al onrust bij het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). Deze organisatie heeft de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie) gevraagd om de Pakistaan de toegang tot Nederland te weigeren. Hij vormt volgens CIDI-directeur R. Naftaniel een risico voor de staatsveiligheid wegens zijn opruiende teksten tegen niet-moslims.

ANP nieuws (via de volkskrant)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-05-2004 @ 20:33 :
Want?
Omdat de AEL, evenals die vent, gestoord is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:21
Verwijderd
Vrijheid van meningsuiting, ffs.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:21 :
Vrijheid van meningsuiting, ffs.
Die kent grenzen.

De 'Arab charter on human rights', aangetroffen op de AEL-site:

Deel 1, artikel 1
" b. Racism, zionism, occupation and foreign domination pose a challenge to human dignity and constitute a fundamental obstacle to the realization of the basic rights of peoples. There is a need to condemn and endeavour to eliminate all such practices."

Dan stel ik voor de AEL en het Arabisch nationalisme te elimineren.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:23
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-05-2004 @ 12:05 :

Vind je dat OF CIDI OF de AEL in het gelijk gesteld zal moeten worden? Hoe sta je er tegenover dat bepaalde uitgenodigde mensen niet welkom kunnen zijn in Nederland? Hoe geloofwaardig vind je de beschuldigen van CIDI en als deze beschuldigingen terecht zijn, is het dan inderdaad terecht dat de persoon in kwestie toegang tot Nederland ontzegd wordt (ja, ael, ontzegd met een d; niet met een t)?

Ik lees er de hele tijd Janmaat ipv Jamaat
Ik heb niks met beide partijen dus mijn steun gaat ook niet naar één van de twee uit, maar de AEL mag van mij in dit geval zeker in het gelijk gesteld worden aangezien die pisser van een Nafthaniel gewoon constant loopt te speuren naar iets waar hij over kan zeiken waar niks over te zeiken valt. Dit is zo'n typisch geval en het wakkert nog anti-semitisme aan ook. Dus het wordt tijd dat het Nafthaniel zelf eens aangepakt wordt want hij verstoord de wereldvrede.

even lekker overdrijven

Of die beschuldigingen nou terecht zijn of niet, die gast mag hier gerust een lezing komen geven, heeft de media naderhand ook weer iets om over te schrijven. En dan pas mag het CIDI met haar klaagzang beginnen. Je gaat iemand toch niet op voorhand de toegang ontzeggen op basis van de perikelen van die Nafthaniël en co.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:22 :
Die kent grenzen.


Anderszins is dit natuurlijk vrijheid van expressie. Het CIDI (lekkere propagandanaam) moet sowieso zijn bek eens houden.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:22 :
Die kent grenzen.
Maar die liggen niet hier.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:26
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-05-2004 @ 12:05 :
* tegen het bestaansrecht van de staat Israel (de erkenning van de Joodse staat wordt door de organisatie als “pervers” betiteld);
* voor het boycotten van Joodse, Amerikaanse en Britse bedrijven.
Dat zijn ook echt verwerpelijke ideeën zeg
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
* Gewapend verzet tegen de islamitische bezetting van de Westoever en Gazastrook is vanzelfsprekend en legitiem.
* De Gazastrook en Westoever dienen gejudaïseerd te worden en gaan onderdeel uitmaken van de Joodse staat die zich van de Nijl tot de Eufraat zal uitstrekken.
* Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van de in de jaren '50 uit de Arabische landen verdreven Joden.
* Arabisch en in het bijzonder Palestijns nationalisme dienen geëlimineerd te worden.
* Hebreeuws moet Nederlands' derde officiële landstaal worden.
* De Nederlandse maatschappij dient aan de hand van Joods-religieuze wetten naar een hoger niveau gebracht te worden.
* Joodse scholen moeten onafhankelijk bestaan en de Inspectie van Onderwijs heeft geen recht om deze scholen te betreden.
* Als burgemeesters of regering onze beweging een stroobreed in de weg leggen zullen wij hen daarvoor persoonlijk verantwoordelijk houden.
* Aanslagen op moskeëen zijn toelaatbaar. Wij begrijpen dat de inwoners van Gush Katif, Ariel en Kiryat Arba zich onderdrukt en vernederd voelen en zich willen verzetten. Dat is een logische reflex, en dat verzet steunen we. Wij kunnen daar niet negatief over oordelen.
* Wij vinden dat de Joodse gemeenschap eigen scholen, eigen winkels, eigen ziekenhuizen, en andere eigen faciliteiten moet hebben.
* De antisemitische minister Piet-Hein Donner moet zich niet met ons bemoeien of daar zelf de gevolgen van ondervinden.
* Moslims en joden kunnen vreedzaam samenleven, onder de overkoepelende bescherming van de joodse wetten in een joodse samenleving.
* Wij hebben niets tegen moslims, enkel tegen Arabisch nationalisme.

Volgende week halen wij een rabbijn uit Israël hierheen die van mening is dat alle moslims uit Israël verwijderd moeten worden, naar de Arabische landen. Zij die niet vertrekken zullen daar zelf de gevolgen van moeten ondervinden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:37
Verwijderd
En dus?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 20:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:37 :
En dus?
Partijprogramma van de AEL, hier en daar een klein beetje aangepast.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:34 :


Volgende week halen wij een rabbijn uit Israël hierheen die van mening is dat alle moslims uit Israël verwijderd moeten worden, naar de Arabische landen. Zij die niet vertrekken zullen daar zelf de gevolgen van moeten ondervinden.
Of de minister van transport

die coole smiley was niet gemeend, he
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:39
Verwijderd
Dat snap ik, maar wat is de relevantie voor de discussie/
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:39 :
Dat snap ik, maar wat is de relevantie voor de discussie/
Ik vraag me af hoe LaResistance, Silvia19, slobowicz, Mujahideen, ertan etc. het zouden vinden als zoiets echt zou gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:40 :
Ik vraag me af hoe LaResistance, Silvia19, slobowicz, Mujahideen, ertan etc. het zouden vinden als zoiets echt zou gebeuren.


Misschien vinden ze dat niet leuk, misschien wel. Maar waar wil je hiermee heen? Je zoekt gewoon argumenten om andermans vrijheid van meningsuiting (onterecht) te beperken, maar het komt er gewoon op neer dat dat jou niet aanstaat.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:45
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:40 :
Ik vraag me af hoe LaResistance, Silvia19, slobowicz, Mujahideen, ertan etc. het zouden vinden als zoiets echt zou gebeuren.
Ik zou denken, 'wat is die rabijn een lul' maar laat hem maar lekker lullen. Ik ga dus echt geen brief schrijven aan wie dan ook om dat tegen te houden. Als er dingen gepreekt worden die in strijd met de wet zijn, liggen ze er hier in nl tegenwoordig toch wel meteen boven op. Dus vooral niet aanstellen.

Geef ik nou het verkeerde antwoord
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 10-05-2004 @ 21:45 :
Geef ik nou het verkeerde antwoord
Ach, laat die gast...hij wil gewoon 'see no evil, hear no evil' aanhouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 20:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 10-05-2004 @ 21:45 :
Ik zou denken, 'wat is die rabijn een lul' maar laat hem maar lekker lullen. Ik ga dus echt geen brief schrijven aan wie dan ook om dat tegen te houden. Als er dingen gepreekt worden die in strijd met de wet zijn, liggen ze er hier in nl tegenwoordig toch wel meteen boven op. Dus vooral niet aanstellen.

Geef ik nou het verkeerde antwoord
Ja, want dit meen je niet. Waarschijnlijk hoop je dat zo'n engerd het land niet in komt. Maar dat zegt iemand die intelligent is nu niet, want ja, dat is precies wat ik wil horen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:53
Verwijderd
Nee, jouw probleem is gewoon dat je iedereen die een afwijkende of enigszins schokkende mening verkondigt, de mond wilt snoeren. Maar we hebben het hier wel over een grondrecht, snap je wel? Het moet wel heel raar gaan wil je iemand verbieden zijn mond open te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:56
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:53 :
Nee, jouw probleem is gewoon dat je iedereen die een afwijkende of enigszins schokkende mening verkondigt, de mond wilt snoeren. Maar we hebben het hier wel over een grondrecht, snap je wel? Het moet wel heel raar gaan wil je iemand verbieden zijn mond open te doen.
Je vergeet dat hij denkt dat hij iedereen kan doorzien. Hij is nu ook al helderziende...
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:53 :
Nee, jouw probleem is gewoon dat je iedereen die een afwijkende of enigszins schokkende mening verkondigt, de mond wilt snoeren. Maar we hebben het hier wel over een grondrecht, snap je wel? Het moet wel heel raar gaan wil je iemand verbieden zijn mond open te doen.
Het gaat hier heel raar.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:57
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:56 :
Het gaat hier heel raar.
jij hebt geen recht van spreken als het op raarheid aankomt
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:34 :
* Gewapend verzet tegen de islamitische bezetting van de Westoever en Gazastrook is vanzelfsprekend en legitiem.
* De Gazastrook en Westoever dienen gejudaïseerd te worden en gaan onderdeel uitmaken van de Joodse staat die zich van de Nijl tot de Eufraat zal uitstrekken.
* Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van de in de jaren '50 uit de Arabische landen verdreven Joden.
* Arabisch en in het bijzonder Palestijns nationalisme dienen geëlimineerd te worden.
* Hebreeuws moet Nederlands' derde officiële landstaal worden.
* De Nederlandse maatschappij dient aan de hand van Joods-religieuze wetten naar een hoger niveau gebracht te worden.
* Joodse scholen moeten onafhankelijk bestaan en de Inspectie van Onderwijs heeft geen recht om deze scholen te betreden.
* Als burgemeesters of regering onze beweging een stroobreed in de weg leggen zullen wij hen daarvoor persoonlijk verantwoordelijk houden.
* Aanslagen op moskeëen zijn toelaatbaar. Wij begrijpen dat de inwoners van Gush Katif, Ariel en Kiryat Arba zich onderdrukt en vernederd voelen en zich willen verzetten. Dat is een logische reflex, en dat verzet steunen we. Wij kunnen daar niet negatief over oordelen.
* Wij vinden dat de Joodse gemeenschap eigen scholen, eigen winkels, eigen ziekenhuizen, en andere eigen faciliteiten moet hebben.
* De antisemitische minister Piet-Hein Donner moet zich niet met ons bemoeien of daar zelf de gevolgen van ondervinden.
* Moslims en joden kunnen vreedzaam samenleven, onder de overkoepelende bescherming van de joodse wetten in een joodse samenleving.
* Wij hebben niets tegen moslims, enkel tegen Arabisch nationalisme.
Hmm... Eigenlijk zie ik hier best iets in...

Met Avigdor Lieberman is ook niets mis.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:04
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Wouter, je bent een man naar mijn hart
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
"En ik had nog zo gezegd,... GEEN BOMMETJE!"

melk rulez
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:52
ProudAssyrian
ProudAssyrian is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2004 @ 21:22 :
Die kent grenzen.

De 'Arab charter on human rights', aangetroffen op de AEL-site:

Deel 1, artikel 1
" b. Racism, zionism, occupation and foreign domination pose a challenge to human dignity and constitute a fundamental obstacle to the realization of the basic rights of peoples. There is a need to condemn and endeavour to eliminate all such practices."

Dan stel ik voor de AEL en het Arabisch nationalisme te elimineren.
daar is israel op het moment al mee bezig.
__________________
Proud To Be Assyrian!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:34
JantjePietje
JantjePietje is offline
De enige die moord en brand schreeuwen zijn de Joden.

Maar waar waren de protesten tegen Netanyahu, toen hij het Erasmus universiteit in Rotterdam bezocht? Waarom was Netanyahu niet de toegang ontzegd? Hij staat namelijk vrij bekend om zijn hate-speeches gericht tegen de Arabieren.

Kortom: de joden moeten niet zeiken.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
ik haal even de pispot erbij

n een kotsbakje voor de gentiles
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 23:40
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2004 @ 00:39 :
ik haal even de pispot erbij

n een kotsbakje voor de gentiles


Sinds wanneer ben jij Joods?
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:43
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 11-05-2004 @ 00:40 :


Sinds wanneer ben jij Joods?
sinds BeliefMatic
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:45
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 11-05-2004 @ 00:43 :
sinds BeliefMatic
Verdomd, de Joden weten zich dan zelfs in de hoogste regionen van de forumleiding te infiltreren.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 11-05-2004 @ 00:43 :
sinds BeliefMatic
haha,.. er nee
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:47
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 11-05-2004 @ 00:45 :
Verdomd, de Joden weten zich dan zelfs in de hoogste regionen van de forumleiding te infiltreren.
was me ook al opgevallen ja...
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2004 @ 21:21 :
Vrijheid van meningsuiting, ffs.
Mill draait zich ondertussen nog maar een keer om in z'n graf.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 11-05-2004 @ 00:57 :
Mill draait zich ondertussen nog maar een keer om in z'n graf.
Sssst, stiekem doe ik gewoon lekker aan FA'tje pesten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:58
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 11-05-2004 @ 00:57 :
Mill draait zich ondertussen nog maar een keer om in z'n graf.
De arme man is zo langzamerhand versleten van het draaien ben ik bang.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 00:04
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 11-05-2004 @ 00:58 :
De arme man is zo langzamerhand versleten van het draaien ben ik bang.
Dat vrees ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:34
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-05-2004 @ 00:58 :
De arme man is zo langzamerhand versleten van het draaien ben ik bang.
Als je in zijn graf kijkt tref je waarschijnlijk een stoffelijk overschot aan dat ronddraait met de snelheid van een slijptol.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:00
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 11-05-2004 @ 00:45 :
Verdomd, de Joden weten zich dan zelfs in de hoogste regionen van de forumleiding te infiltreren.

Net zoals in de grote mensen maatschappij


Leer er maar mee leven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.