Oud 16-08-2008, 11:10
fib
Avatar van fib
fib is offline
Setting
In mijn kamer samen met mijn vriend.

Wat?
Mexicaanse paddo’s

Maaginhoud
15.00 uur: half stokbroodje met kaas en yoghurt drink
18.30 uur: banaan
19.00 uur: half broodje kaas, 6 kipnuggets, kleine milkshake chocola

Eerste inname
19.40 uur: 1/3 portie Mexicaanse paddo’s.

De paddo’s smaakte niet vies, maar ook niet lekker. Mijn vriend vond het wonderbaarlijk dat ik ze zo makkelijk kon opeten. Ik ruimde ik mijn kamer op. Vervolgens nam ik een douche. Ongeveer 20 minuutjes later lag ik met grote verwachtingen op bed. Om de tijd te doden ging ik televisie kijken. Ik was zenuwachtig, dus ik moest (te)vaak naar de wc (diaree). Mijn paddo’s hadden weinig effect…. Een beetje teleurstellend….

Tweede inname
21.15 uur: Dus nog maar een paddenstoeltje erbij. (totale dosis tussen de 2/3 en 3 /4 portie).

Na een kwartiertje voelde mijn lichaam anders aan. Ik vind het lastig te beschrijven hoe mijn lichaam voelde. Ook werd ik lacherig. Ook was ik erg sloom. Mijn gemoedstoestand leek op stoned zijn. Ik lette in het begin veel op mijn ademhaling. Ik was totaal niet bang. Ik vond het zelfs behoorlijk saai.

Mijn vriend moest een boodschapje doen in de stad. Ik besloot mee te gaan. De autorit was wel grappig. Voor mijn gevoel reed hij heel wild en snel. Alles was zo snel voor mij. Ik was heel langzaam met praten/denken/bewegen. Ik moest vaak gapen. Qua manier van denken was het heel vergelijkbaar met stoned zijn. Ik zag geen vervormingen. Ik moest vaak gapen. De autorit duurde 45 minuten.

Derde inname

22.00 uur: spectaculair was de trip niet. Dus mijn laatste paddenstoeltjes at ik ook op. In totaal zat er nu 1 portie paddo’s in mijn lichaam.

Helaas zorgde de laatste paddo niet voor veel verandering. Ik zag geen vervormingen. Qua manier van denken was het vergelijkbaar met stoned zijn. Wel merkte ik dat ik heel ontvankelijk was. Alles op tv vond ik wel leuk. De dingen die mijn vriend tegen mij vertelde moesten eerst ‘even aankomen in mijn hoofd’ voordat ik pas kon reageren. Ik reageerde meestal heel traag. Ik was goed bij de wereld. Ik voelde me moe. Ik wilde graag slapen. We wisten niet zeker of slapen wel zo verstandig was. Dus daar heb ik nog eventjes mee gewacht. Iemand vertelde dat ik gewoon even moest blowen, zodat de trip werd opgewekt. Eén of twee hijsjes van een joint zouden voldoende zijn om de trip op te wekken. Dus ik besloot om één hijsje te nemen. Dit had weinig effect. Rond 23.30 uur, viel ik in slaap. Om 2.30 uur werd ik wakker. Ik was weer nuchter. Ik ging naar de wc en poetste mijn tanden. Een paar minuutjes later lag ik weer te slapen.

Conclusie
Saai

Vragen aan jullie
- Hoe denken jullie over mijn trip?
- Welke dosis en paddo's moet ik de volgende keer pakken?
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2008, 15:37
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Mijn ervaring, of ja die van een vriend van me, is dat als je ze gedoseerd neemt over de avond, het echte 'trippen' of beter gezegd, spacen, niet echt aanslaat. Voelt dan meer als een soort 'high' wat je zelf ook al aangeeft. Hij nam zelf ook steeds een aantal paddestoelen, afwachten, na een uur of anderhalf niks? Dan nog maar een paar enzovoorts. Die voelde er ook weinig van, een soort van apart stoned zijn.

Eerste keer voor mij was een halve portie in 1x, daar heb ik ook niet zó hard op getript (vergeleken met andere keren, had ik wel een hele portie in 1x), maar wel dat je duidelijk het verschil kon merken in stoned zijn of een andere vorm van extase. Dat zou ik dus volgende keer doen.

Ook het feit dat je net voor aanvang van het paddo eten, nog een kleine maaltijd hebt genomen kan meegespeeld hebben. Op de bijsluiter (weet niet of je die hebt gekregen) hoort op te staan dat je 2-3 uur van te voren niet moet eten, omdat het het effect kan beïnvloeden.

Wel goed bezig dat je niet ineens een grote dosis hebt genomen, maar een té kleine portie wilt ook niet meewerken aan een trip. Maar vind het goed dat je niet te 'overmoedig' was met de paddo's en het effect hebt afgewacht.
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 18:56
strigoii
strigoii is offline
probeer het nog eens, s'ochtends vroeg voor dat je ontbeten hebt en dan 1/2e portie. Als je dan nog niets merkt kun je beter een andere soort nemen (golden teachers, McKennaii, Equadoriaanse of misschien zelfs Hawaaiaanse). Daarbij helpt blowen inderdaad, maar misschien een idee meer als 1 trekje te nemen (geen space cake eten!). Ik zelf ben altijd erg gevoelig voor psychidelica en de 1e effecten begonnen steeds al na een kwartier/20 minuten, maar bij sommige mensen duurt het ruim een uur voor ze iets voelen en 2 uur voor ze het ook echt goed kunnen beseffen, dat verschilt per mens. Maar geef het zeker nog niet op! daar is de ervaring veels te mooi voor.
Verder weet ik niet of diaree nog meespeelt met de opname van de paddow, misschien dat je het dan minder goed verteerd en je met zo'n kleine portie dan al helemaal niets voeld?
Mijn ervaringen met bij-eten zijn ook nooit goed, dus dat raad ik je af;-)
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn paddo-trips waren juist heel intens, heel bijzonder. Misschien is het een idee 's ochtends op de nuchtere maag je paddo's te nemen? Dit zorgt voor mij iig voor een heftige effect. Sowieso is het effect minder intens wanneer je je portie over de dag verspreid. Het is natuurlijk altijd goed om rustig te onderzoeken hoe je lichaam/ geest op paddo's reageren.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 19:35
Nickson
Avatar van Nickson
Nickson is offline
1
Zoals Coopergirl al zei, je moet eerst je grenzen opzoeken.
Nu je gemerkt hebt dat je van het verdelen van de portie over een avond niet erg tript, (voor zover ik weet staat op een pakje ook altijd dat als het je 1e keer is je een halve portie moet nemen, maar goed dat is max, dus ik snap best dat je voor 1/3 koos) kan je concluderen dat je meer aankunt, ik zou dus in ieder geval proberen (minstens) een halve portie te nemen, wat voor soort je ook neemt.

2
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoor van veel kanten altijd dat als je "op je trip gaat zitten wachten" dat het niet, later of minder sterk inslaat. Ik weet wél dat het effect van paddo's gedeeltelijk afhangt van je gemoedstoestand. Als je bijvoorbeeld téveel ervan verwacht kan het tegenvallen, dit hangt natuurlijk af van wat jij wist, gehoord- en/of gelezen had.

3
Ik kan ook niet zeggen dat je eigen kamer een spannende omgeving is. Ik wil niet zeggen dat je jezelf in een onbekend bos moet gooien, maar ik ging mijn eerste keer bijv. op "de" dijk lopen, dat is bekend, en toch ben je ff uit die saaie huiskamer.

4
Iets wat je er wél in moet houden, is dat je alleen met trippers blijft. Als er nuchtere mensen bijlopen is het véél minder leuk. (Of je moet iemand kennen die altijd al een idiote gek is, iedereen heeft wel zo'n figuur in z'n vriendengroep toch?) Maar anders krijg je alleen maar gezeik van "jongens loop nou eens door" "doe eens normaal!" "jezus schreeuw 'ns niet zo" etc... NIET leuk en zoiets kan je ook nog eens uit je trip halen.

5
Dan nog een tip voor áls je eenmaal in een vette trip zit, ik ga ervanuit dat je naar een geschikte locatie gaat, niet binnen in een bejaardentehuis gaat zitten ofzo, wees niet bang om je te laten gaan, het is tien keer zo vet als je ingaat op alle gekke gedachtes die je krijgt en dingen die je ziet. (je verliest nooit zóver je bewustzijn dat je jezelf iets ergs aandoet, tenzij je je paddo's combineerd met heroine ofzo )

Als je het nog een keer gaat proberen hoop ik dat je het beter naar je zin hebt!
__________________
Through your palms it can slip like sand, if you don't respect another's stand
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 11:59
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
1
12345
3: Niet mee eens. Zeker een eerste keer is je eigen kamer prima. In mijn ervaring heb je je handen al vol aan het plafond wat gaat bewegen, gesprekken met vrienden, kleuren die intenser worden, lachkicks en muziek waar je heel anders naar luistert dan je gewend bent. En als je het thuis hebt gezien, kun je gewoon buiten gaan rondlopen en het zo idioot maken als je zelf wil.
Het wordt wel de tweede keer van TS, maar de eerste keer een echte trip, en dan is het goed om veilig te beginnen.
4: Gedeeltelijk mee eens. Iemand die gaat lopen zeuren dat je door moet lopen, je bek moet houden e.d. is niet leuk, maar ik vraag me wel af wat voor vrienden je dan hebt. Maar een vriend die er sober bij loopt, op de achtergrond blijft en eventueel te hulp kan schieten wanneer nodig is helemaal geen gek idee. Maar toegegeven, je kunt je eigenlijk alleen maar in een paddotrip verplaatsen als je het zelf hebt meegemaakt, en dan nog is ieders trip anders en is iedere trip anders. Dus het moet iemand zijn die ervaring heeft en die begrip kan opbrengen voor je trip. Maar het is ook prima om er niemand bij te hebben die sober is, hoor. Ik denk alleen niet dat het per definitie een afrader is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 11:54
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
In mijn ervaring maakt het veel verschil hoeveel je eet. Dus als je die avondmaaltijd had geskipt, had je wellicht ietsje meer gevoeld (milkshake chocola = veel suiker, dat werkt ook tegen). Maar daarnaast zijn mexicaanse paddestoelen over het algemeen vrij licht (overigens kan de sterkte van een portie verschillen van doosje tot doosje, het blijft een natuurproduct). Je hebt al veel goede adviezen gehad van hierboven ^, dus volgens mij moet het wel goed komen de volgende keer. Ik vond het de eerste keer ook wat 'tegenvallen', maar achteraf vind ik het helemaal niet erg dat ik rustig aan ben begonnen. Tenslotte heb je nog je hele leven voor je om paddo's te doen, dus je hoeft niet meteen de eerste keer het dak eraf te hebben ;-)
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 12:24
Nickson
Avatar van Nickson
Nickson is offline
Citaat:
3: Niet mee eens. Zeker een eerste keer is je eigen kamer prima. In mijn ervaring heb je je handen al vol aan het plafond wat gaat bewegen, gesprekken met vrienden, kleuren die intenser worden, lachkicks en muziek waar je heel anders naar luistert dan je gewend bent. En als je het thuis hebt gezien, kun je gewoon buiten gaan rondlopen en het zo idioot maken als je zelf wil.
Klopt, het is sowieso heel vet, waar je ook ben. Alleen in mijn ervaring trip ik minder op dingen die ik elke dag zie en waarvan ik weet wat het is (zoals dus mijn eigen kamer) dan dat je ergens loopt waar je om de 5 seconden denkt WOOOOOOOOW wat is DAT!?

En ja, het is inderdaad niet zó erg om een non-tripper erbij te hebben. Maar hij/zij moet dan inderdaad wel begrip op kunnen brengen voor je trip. Maar misschien is het meer iets persoonlijks. Ik voel me in ieder geval minder op m'n gemak als er "normale" mensen bijlopen. Waarschijnlijk omdat ik totaal geen moer meer geef om hoe ik klink, eruit zie etc.
__________________
Through your palms it can slip like sand, if you don't respect another's stand
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 21:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik wil mezelf binnekort ook eens gaan wagen aan paddo's.
Maargoed, welke kan ik het beste nemen voor de eerste keer en hoeveel?
We willen het met meerdere mensen gaan doen (allemaal eerste keer), ik zat zelf te denken aan 3/4 portie mexicaanse per persoon.
Aanrader?
Alternatieven?
Tips?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 23:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik wil mezelf binnekort ook eens gaan wagen aan paddo's.
Maargoed, welke kan ik het beste nemen voor de eerste keer en hoeveel?
We willen het met meerdere mensen gaan doen (allemaal eerste keer), ik zat zelf te denken aan 3/4 portie mexicaanse per persoon.
Aanrader?
Alternatieven?
Tips?
Zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...e+keer+paddo+s

Ikzelf ben begonnen met een halve portie gedroogde... Euh... Ik weet niet meer hoe ze heten, maar wel ze waren iig gedroogd. Voor mij was dit een goed begin, maar ik houd dan ook niet van heel heftige oncontroleerbare trips.

Heb je toevallig ervaringen met andere tripmiddelen?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 10:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...e+keer+paddo+s

Ikzelf ben begonnen met een halve portie gedroogde... Euh... Ik weet niet meer hoe ze heten, maar wel ze waren iig gedroogd. Voor mij was dit een goed begin, maar ik houd dan ook niet van heel heftige oncontroleerbare trips.

Heb je toevallig ervaringen met andere tripmiddelen?
Thnx.
Geen ervaring met tripmiddelen, enkel hasj/weed.
Vandaar dat ik met mexicaanse wilde beginnen, die zijn wat minder sterk heb ik me laten vertellen?
Hawaiiaanse werden me in ieder geval afgeraden om mee te beginnen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 23:06
Nickson
Avatar van Nickson
Nickson is offline
Mexicaantjes zijn inderdaad een goeie beginner, imo.
je hallucineert er vrij weinig van, misschien een beetje speling met licht ofzo.. het is mij vaak omschreven als "onwijs stoned zijn" met veel lachkicks etc.
Hawaiiaanse zijn (naar mijn weten (een van)) de hardste paddo's, en daar zou ik dus zeker niet mee beginnen. Als de mexicaantjes je goed af gaan kan je (als je het rustig wilt opbouwen) daarna bijv. truffels doen (philosopher's stones), dan golden teachers (stropharia cubensis) en dan de hawaiiaanse shit
hou er wel rekening mee dat paddo's niet werken als je ze recent nog gebruikt hebt. (verschilt per persoon, gemiddeld geloof ik iets van 1 maand dat dat "anti-gif" in je lichaam zit en je paddo''s dus niet (goed) werken)
have a nice trip
__________________
Through your palms it can slip like sand, if you don't respect another's stand
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 12:33
Verwijderd
Tolerantie is ongeveer een week. Dus in theorie kun je daarna alweer paddo's gebruiken - of dat slim is, is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 17:55
Verwijderd
Het valt inderdaad best mee hoe lang die stoffen in je bloed blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 18:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Thnx
Was sowieso niet van plan om dat wekelijks te gaan doen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 18:28
Verwijderd
Goed zo Ten minste, ieder z'n ding, maar ik vind trippen hoe gaaf ook altijd toch ook wel mentaal vermoeiend, hehe.
Oh, just in case: er is ook kruistolerantie met LSD. Dus LSD de dag na paddo's of andersom werkt ook niet.

Wel een tripreport posten he!

edit: ik ben wel begonnen met hawaiiaanse. ;x Nadat ik LSD had geprobeerd, dat wel, maar goed - was best heftig, maar niet te. Desondanks is het inderdaad geen aanrader voor first time trippers
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben zelf begonnen met LSD en vind dat van wat ik geprobeerd heb het mooiste wat er is. Ik heb een keer gedroogde mexicaantjes gehad en dat was heel anders. Het voelde veel zwaarder en had ook een ander effect.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 19:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Paddo's moeten even uitgesteld worden, lastig te regelen met zoveel mensen die allemaal school/werk hebben
Heb om de verveling wat tegen te gaan wat kratom besteld, ben benieuwd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2008, 08:41
dumble
dumble is offline
Ik heb twee keertjes paddo's genomen. Twee keer ook behoorlijk gespaced. Maar ik raad aan om er gewoon een theetje van te zetten, zo;n 20 a 25 minuten in bijna kokend water laten staan. (let op dat het water niet kookt). En gewoon houden op 1 portie per persoon..

Als je met zijn 2e bent dus ook gewoon water voor 2 grote thee-koppen gebruikken, je kan eventueel ook een theezakje erbij doen voor de smaak, maar gooi er geen suiker bij!

Drink de thee-kop gewoon rustig op, na enkele minuten zullen je handen beginnen te zweten en dan ga je space als de malle. De twee keer dat ik het gedaan had was op een zomerse dag, ik ben toen naar buiten gegaan met een maat en we zijn lekker rond gaan lopen. Ombeschrijfelijk wat ik allemaal zag, maar vet was het wel
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Paddo's moeten even uitgesteld worden, lastig te regelen met zoveel mensen die allemaal school/werk hebben
Heb om de verveling wat tegen te gaan wat kratom besteld, ben benieuwd
Kratom heb ik geprobeerd. Zelf heb ik er niks van gevoeld. Hopelijk werkt het voor jou beter.

OT: Zelf heb ik op de ene keer dat ik paddo's heb gedaan ook niet echt lopen spacen. Maar heb toen wat van dat spul gerookt in een waterpijp, in een joint en nog een stuk of wat gegeten. Roken schijnt niet echt het gewenste effect te hebben hoorde ik later. Wel liep ik keihard te stuiteren door de woonkamer. Ik zat erg vol energie. M'n broertje reageerde er wel weer hard op. Die keek naar het plafond en zag er allemaal bloemen uit komen en vervolgens kwam uit die bloemen een doodshoofdje dat naar hem begon te happen. Hij moest alleen maar lachen om dat doodshoofdje.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:42
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Als je ze over een avond verspreid eet gaat het echte hallucinerende effect nooit goed doorkomen. dat is net zoals een xtc pil in kwartjes verdelen en over de avond nemen. Ik zou dus volgende keer gaan voor 1/2 portie in 1 keer, of als je je heel moedig voelt 1 hele portie. Hte is altijd beter rustig aan te beginnen en zo op te bouwen.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kratom heb ik geprobeerd. Zelf heb ik er niks van gevoeld. Hopelijk werkt het voor jou beter.
Heb het ipv wiet in een jointje gerookt, toen merkte ik er weinig van. Merkte wel dat ik íets op had, maar wat ik precies voelde was heel weinig...
In combinatie met wiet in een jointje vind ik het best chill. Niet heel verschillend van een normale joint, maar toch nét iets anders.
En de smaak is best ok.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 18:49
stylloos
stylloos is offline
gisteren heb ik voor het eerst paddo's gebruikt.
en ik kan je vertellen het was geweldig.
ik heb 3/4 portie op, van hawaiaanse en mexicaanse paddo's
ik was in het bos.
ik was echt super zenuwachtig maar wel met een super goed humeur.
het zou eigenlijk ongeveer een uur duren voordat ik er iets van zou merken,maar naar ongeveer 25 min. begon ik me al raar te voelen, in heb begin leek het net alsof ik droomde, echt een heel vreemd gevoel..
langzamerhand begon ik alles in fellere kleuren te zien, ik vond het zand een beetje licht paars.
echt heel vreemd. als ik me focuste op dingen begonnen ze te bewegen, en ik vond alles super interesant.
ik ehb niet echt vreemde dingen gezien, alles ging voor me in slowmotion.
ik kon echt niet tegen de drukte om me heen.. het enige wat ik wel raar vond dat ik op het einde op straat een man zag met 4 ogen. maar dat komt omdat ik nog helemaal aan het trippe was.
zeker dat ik dit nog een keer ga doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.