Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2006, 09:19
Verwijderd
Vandaag zijn we 15 maanden samen, het voelt nog steeds alsof we in de eerste week zitten. Nog steeds erg verliefd, erg klef en gewoon niet zonder elkaar willen. Over 4 weken gaan we samen op vakantie, voor het eerst 'echt' op vakantie. Moet haast wel goed komen, we hebben er allebei zin in, kan bijna niet meer stuk.
Advertentie
Oud 11-09-2006, 09:53
Verwijderd
Ik heb een knuffel nodig en ben onrustig. Dat ze maar gaat, dat is zoveel beter voor haar. Dit verdient ze niet, echt duizend keer niet.
Oud 11-09-2006, 10:42
Verwijderd
heb hem vorige week best veel gezien, tis echt heel fijn om zoveel samen te kunnen zijn . Alleen onze roosters lopen uit elkaar, dat is minder.
Oud 11-09-2006, 11:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
we proberen het nog een keer, maar... af en toe twijfel ik wel heel erg hoor . ik denk gewoon ergens niet meer dat het gaat werken..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-09-2006, 12:14
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2006 @ 18:52 :
Weet ik, maar ik ben dan weer zo naief dat ik, als ik dat op dat moment beloof, het ook wil dóen. Zelfs al vind ik het op een gegeven moment echt niet leuk is. In zo'n opmerking of belofte zit bij mij ook meteen de belofte dat ik alles op alles zal zetten om het altijd te laten werken tussen ons. En ik durf het zelf eigenlijk nog wel te zeggen, maar als hij het niet op precies dezelfde manier voelt/vindt, heb ik er weinig aan als hij het (weer) zou doen.

Ofzo. Maar ik weet hoe het voelt en het is erg fijn
Hmm ja, dat begrijp ik wel. Het is ook niet zomaar iets wat je zegt natuurlijk. Maar wij weten toch wel van elkaar dat we er alles aan doen om deze relatie zo goed te houden en ook wat de grenzen daarin zijn. Dus dat hoeven we niet aan zo'n belofte te koppelen ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat anderen dat er wel bij kunnen voelen.

Het was bij ons in dit geval ook gewoon een fijne constatering voordat we allebei in slaap vielen Wetende dat we elkaar de 'belofte' om ons best te (zullen blijven) doen al veel eerder hadden gegeven.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-09-2006, 14:34
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij blijft een leukerd. Mijn leukerd.

Oh, en gisteren 9 maanden samen.
Oud 11-09-2006, 15:02
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 11-09-2006 @ 15:34 :
Hij blijft een leukerd. Mijn leukerd.

Oh, en gisteren 10 maanden samen.
Oud 11-09-2006, 16:26
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
weer contact met een ex, erg gezellig maar niet verstandig (en waarom doe ik het dan toch?)
Oud 11-09-2006, 17:24
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het voelt echt goed zo
Oud 11-09-2006, 17:27
Verwijderd
Ik mis hem en wil echt even een knuffel. Dus heb besloten dat ik hem vanavond ga verrassen. Kunnen we toch nog lekker samen slapen
Oud 11-09-2006, 17:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oké, dit voelt vreemd... Wel heel goed, maar 't is mij geheel onbekend. Mjah.
Het was fijn haar even te spreken, even een vertrouwd iemand aan de lijn, iemand die mij praktisch door en door kent. Tis jammer dat ze het vandaag en morgen niet makkelijk krijgt
Verder... Toch nog best vermoeiend, zo'n dag. En... Ik blijf erbij dat het vreemd is
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-09-2006, 18:16
Verwijderd
Haha, we waren vergeten dat we zaterdag 16 maanden hadden
Oud 11-09-2006, 19:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ugh. Mijn lichaam zegt 'stop'
Ik had zoveel gepland voor vanavond en nu wordt het zielig op de bank zitten met een dekentje
__________________
<):o)
Oud 11-09-2006, 19:15
vedetje
vedetje is offline
yes!!!!!!

hij had me gebeld

en nu weer

'omdat ik aan je zit te denken'
'of alles goed gaat?'
'of je boos bent op me?'
'ik wil niet hebben dat je het gevoel hebt dat ik je gebruikte'

en morgen zie ik hem...

glimlach, hij denkt anan mij, et als ik aan hem
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 11-09-2006, 21:45
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Veel te druk en doodmoe. Heb maar weinig tijd voor mijn vrienden en daar baal ik een beetje van. Gelukkig heb ik vriendje wel veel gezien. Bij hem kom ik echt helemaal tot rust en valt alle drukte van mij af. En zelfs als ik heel moe en ongesteld ben word ik nog heel blij zodra hij bij mij is. Het is met hem zo perfect dat ik het soms gewoon nog niet kan geloven.
Oud 11-09-2006, 22:06
Verwijderd
Contact gestoorde debiel...!!!!



ZO!


en ik weet dat je dit leest.. want zo'n sukkel ben je wel...
Oud 11-09-2006, 22:37
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Vooral relatieloos.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 11-09-2006, 22:41
Verwijderd
Ganz allein
Oud 11-09-2006, 22:47
Verwijderd
Hmm. Ik wil hem wat vragen, maar hij wil vast niets meer van me weten. Zonde, zo zonde.

En ik ben een sukkel, beetje chagrijnig reageren op een mooie lieve jongen. *slaat zichzelf* en toen werd ik ook nog een half uur lang met zijn achterhooofd geconfronteerd in de bus.
Oud 11-09-2006, 22:55
Yolcu
Yolcu is offline
Ahh mijn vriendje is echt absoluut de aller aller allerleukste en liefste en mooiste!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 11-09-2006, 23:17
Verwijderd
Ik mis 'm, heel erg. Ik zie hem ook zo verdomd weinig!
Oud 11-09-2006, 23:50
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
ik wil hem terug bij mij...k mis hem zo denk niet dat het ooit nog goed komt begin het nu pas echt te beseffen...
Oud 12-09-2006, 01:19
Verwijderd
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 12-09-2006 @ 00:50 :
ik wil hem terug bij mij...k mis hem zo denk niet dat het ooit nog goed komt begin het nu pas echt te beseffen...
Same problem here......nu een maand uit (ongeveer) , en ik mis haar echt onwijs erg, raak soms bijna in paniek als ik alleen wakker word , aangezien we samenwoonden....het is echt te eng soms
Eerst bevatte ik het niet zo, maar het wordt steeds werkelijker dat ze nooit meer terug zal komen (dat heeft ze ook heel duidelijk gezegd.. )
Oud 12-09-2006, 05:28
Verwijderd
Gisteren was gewoon écht super! Lekker ontspannen langs de kade lopen en wat drinken, praten en praten, rondkijken, samen zijn, stiekem wat ondeugend doen en heel veel knuffelen. Wij voelen zo goed aan samen
Oud 12-09-2006, 07:13
Verwijderd
Van een ritme van elkaar 1 keer per week zien moeten we een beetje een balans zien te vinden nu we zo dicht bij elkaar wonen. Het liefste zou ik hem elke dag zien, maar ook weer niet. Dan gaat het zo saai worden. Ik wil weer samen wakker worden.
Oud 12-09-2006, 08:47
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Godver Godver Godver.

Waarom moet alles altijd weer worden opgeblazen, en rondverteld. Waarom moeten die anderen het nou verpesten.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 12-09-2006, 10:56
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik moet wennen aan alleen zijn, als in zonder familie, maar het lukt me goed! Morgen ga ik even thuis eten, heb er nu al zin in.
Donderdag komt een vriendin van me eten, eindelijk, al te lang niet meer gezien.
Dit weekend komt hij weer langs. Of ja, geen idee waar we elkaar zien, maar dat maakt ook helemaal niks uit.

[SIZE=0.5]Sorry, dat ik me weer beter voel. [/SIZE]
Oud 12-09-2006, 10:59
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
beter eigenlijk.. misschien kan het toch nog wel..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-09-2006, 11:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 11-09-2006 @ 15:34 :
Zij blijft een leukerd. Mijn leukerd.

Oh, en gisteren 10 maanden samen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-09-2006, 11:43
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief

Voel me ineens de laatste paar dagen helemaal verliefd en dat is fijn
Oud 12-09-2006, 11:53
Hagel
Hagel is offline
Ik wil hem zien maar dat kan niet
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 12-09-2006, 13:30
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Heb ik gewoon altijd pech of wat? Waarom mis ik 'iemand' gewoon zo erg en al zo lang.. Waarom hebben andere mensen wel altijd zoveel lol en liefde met elkaar en waarom mag ik daar nooit van genieten?

Wie o wie weet het antwoord?
Oud 12-09-2006, 14:06
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
hoe verliefd kun je zijn, ik mis hem te erg als hij niet bij me is
Oud 12-09-2006, 16:34
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 12-09-2006 @ 14:30 :
Heb ik gewoon altijd pech of wat? Waarom mis ik 'iemand' gewoon zo erg en al zo lang.. Waarom hebben andere mensen wel altijd zoveel lol en liefde met elkaar en waarom mag ik daar nooit van genieten?

Wie o wie weet het antwoord?
Helaas is liefde blijkbaar ook maar een relatief begrip.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 12-09-2006, 16:45
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik voel me kut en ik sta al een tijdje droog. Just call me a droge kut.
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 12-09-2006, 16:47
Nuck
Nuck is offline
Gisteren en vandaag eindelijk weer eens samen geweest, zo fijn...wij zijn echt perfect samen
__________________
As if!
Oud 12-09-2006, 18:41
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Het peetkindje van mijn vriend is geboren. Best leuk allemaal maar ik hoop wel dat nu de rust een beetje terug keert in zijn familie. En dan ze mij gaan accpeteren (mag ook wel na 2,5 jaar)
Oud 12-09-2006, 18:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Die ene zit toch niet bij mij in de groep. Kan ik best mee leven, misschien maar goed ook. En tis best mooi wanneer jongens meiden gaan bespreken wanneer ik erbij sta Yeah, ik begin mijn draai te vinden.
't Was fijn dr weer ff te spreken, ik merk dat ik toch best nog wel wat te vertellen heb. Misschien komt dat omda'k nog niet echt iemand gevonden heb bij wie ik mijn verhaal altijd kwijt kan. Meiden praten wat dat betreft toch makkelijker dan jongens, tenminste, als je iemand vindt met wie het klikt, ofzo.

O, en ik ben moe.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-09-2006, 18:43
PigCopRule
PigCopRule is offline
Awesome
Oud 12-09-2006, 18:55
Verwijderd
@ I C U: Ik ga nu aan een pm werken. Sorry dat het zo lang duurde.... Toestand.


ot: Gisteren was echt stom. Op school niet echt iemand bij wie ik mijn verhaal kwijt kon, en thuis was de sfeer ook niet leuk. Toen ik naar oma was geweest, had ik wel behoefte aan iets anders. Het was nodig. Even uitladen, een biertje en de rest van de avond wat stom ouwehoren. Daar was ik aan toe. Echt heerlijk gewoon.
het was fijn om te merken dat ik van ze op aan kon, iets wat ik misschien niet had verwacht. Ik weet het eigenijk niet, had ik dat verwacht? Misschien. Wie weet. Het komt erop neer dat ik het heel fijn vond dat ik kon bellen en dat ik er terecht kon.
Oud 12-09-2006, 19:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik mis 'r. maar das ok. nog maar 2 nachtjes slapen...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-09-2006, 19:08
&#9834;
&#9834; is offline
Vandaag hoorde ik op school via een klasgenoot dat het over was tussen twee ex-collega's van mij. Toen ik later met een ander klasgenootje in de stad liep vertelde zij dat het uit was tussen een oud-klasgenootje en haar vriend. Ze woonden nog geen half jaar samen.
Dat raakt mij dan wel, de rest van dag spoken die 'nieuwtjes' ergens in mijn hoofd rond.

Het is niet dat ik dan ga twijfelen aan mijn eigen relatie, dat gaat goed. Maar het voelt dan toch alsof je even met de neus op de feiten gedrukt wordt, en dat het ook 'ineens' over kan zijn... en dat zijn gewoon dingetjes waar ik niet aan wil denken.
Oud 12-09-2006, 19:27
Verwijderd
@ I C U: Sorry, pm lukt op t moment niet... Morgen, echt waar!
Oud 12-09-2006, 19:33
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Eindelijk een relatie die goed voelt. Die langer duurt dan ik had verwacht. En waarvan ik hoop dat hij langer gaat duren.
MAAR nu is het uit met m'n ex en zijn vriendin en begint hij weer met mij te flirten. Nu moet ik kiezen en weet ik het niet meer.
Oud 12-09-2006, 19:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 12-09-2006 @ 20:27 :
@ I C U: Sorry, pm lukt op t moment niet... Morgen, echt waar!
Darlin', neem je tijd! Ik kijk er vol verlangen naar uit!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-09-2006, 20:30
Verwijderd
Vandaag heb ik een geweldig leuke dag gehad. Hij gaat lekker stappen vanavond met zijn nieuwe klas. Het gaat ons allebei zo voor de wind. De nieuwe studies bevallen, we hebben nieuwe vrienden, oude vrienden. Maar ook onze relatie wordt steeds maar sterker. Over iets minder dan een week hebben we alweer 3 maanden .
En ik zat net aan m te denken, hoe het zou zijn met uitgaan. Stuurt ie een smsje, wat is ie toch leuk en lief.
Oud 12-09-2006, 20:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
onzeker, ook al heb ik er geen reden voor. Hopelijk zometeen wél zekerder.
Oud 12-09-2006, 20:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij is leuk. Maar hij heeft bindingsangst Maakt niet uit, ik hou er wel van om vrijblijvend met elkaar om te kunnen gaan.
Oud 12-09-2006, 20:44
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
*Zucht*
__________________
Chaos unleashed..
Oud 12-09-2006, 21:03
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 12-09-2006 @ 20:33 :
Eindelijk een relatie die goed voelt. Die langer duurt dan ik had verwacht. En waarvan ik hoop dat hij langer gaat duren.
MAAR nu is het uit met m'n ex en zijn vriendin en begint hij weer met mij te flirten. Nu moet ik kiezen en weet ik het niet meer.
Lees je eigen post nog eens na zou ik zeggen
ik zou denk ik wel tot de conclusie komen dat je het beste de jongen kunt kiezen waarbij je je echt goed voelt, en niet de jongen die opeens gaat flirten als het uit is met zijn vriendin, hij weet denk ik toch ook wel dat jij nu een vriend hebt? dat vind ik echt zo'n nono als een jongen met je gaat flirten terwijl hij weet dat je al bezet bent
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.