Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2006, 10:00
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 24-12-2006 @ 10:34 :
Fijne kerst iedereen.
Ook voor jou dus

OT: gaat wel weer wat beter, ga straks even langs een vriendin en dan naar mn vriend. We zullen er maar gezellige dagen van maken, hij moet tenslotte woensdag al weer gewoon werken..
Advertentie
Oud 24-12-2006, 10:18
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Zo slecht.

Bij het afscheid gaf hij me niks, geen kusje op de wang, geen knuffel, geen 'dag', en heb een uur gehuild erom.

Ik word wakker en vind een mail dat hij me een tijdje met rust gaat laten, en ik hem een tijdje met rust moet laten.

wtf?
Oud 24-12-2006, 11:03
vix-blue
Avatar van vix-blue
vix-blue is offline
Nu: niet zo goed

Over het algemeen wel goed. Ben nog steeds super verliefd
__________________
I don't need pills when I have drugs like you.
Oud 24-12-2006, 11:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fainne schreef op 24-12-2006 @ 11:18 :
Zo slecht.

Bij het afscheid gaf hij me niks, geen kusje op de wang, geen knuffel, geen 'dag', en heb een uur gehuild erom.

Ik word wakker en vind een mail dat hij me een tijdje met rust gaat laten, en ik hem een tijdje met rust moet laten.

wtf?
Gaat dat over die beste vriend op pagina 1? Das wel klote meis! Kreeg een heel ander beeld uit dat berichtje en ik denk jij ook...


OT: Lekker rustig weekend, beetje in afwachting van kerst eigenlijk. We hebben het dit jaar een beetje makkelijk en goedkoop gehouden, we hebben mijn ouders bij ons thuis uitgenodigd eerste kerstdag, anders hadden wij weer met het ov die kant op gemoeten En ze nemen mijn oma mee, die heb ik serieus al een jaar niet meer gezien () en omdat ze niet in zo'n heel goede gezondheid is ben ik de laatste tijd elke keer bang dat ik haar niet meer zou zien voordat ze onverwachts dood zou gaan ofzo. En dan kan ze eindelijk ons huisje zien, want dat is ook nog steeds niet gebeurd. Dus dat is wel leuk En tweede kerstdag gaan we waarschijnlijk even langs zijn vader en komt een goede vriend van ons lekker bij ons eten en films kijken. Dus gewoon gezellig dit jaar en niet zoveel verplicht familiegedoe

En tussen ons? Zelfs ik kan het af en toe niet meer bevatten. Ondanks de best wel heftige dipjes die we af en toe hebben, lijkt het nog steeds elke dag beter te worden. Zeker de laatste 2 weken. Hij is zo verschikkelijk lief voor mij. Uit bijna alles wat hij doet of zegt blijkt zo duidelijk zijn liefde en waardering voor mij. Ik krijg echt zoveel complimentjes van hem (en ik als echte vrouw vind dat stiekem natuurlijk heel leuk en fijn om te horen ) Het is mooi om te zien hoe ik echt zijn vrouw aan het worden ben. Ik ben niet meer zomaar zijn vriendinnetje, maar echt zijn partner, zijn vrouw, zijn maatje.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 24-12-2006, 11:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
@ Fainne: wat een eikel :/

Ok, ik heb mijn/onze gehele situatie uitvoerig geanalyseerd. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het begrijp, hoe het gelopen is.
Daarom wil ik zeggen dat ik het begrijp, maar aan de andere kant ook weer niet om ook even gemeen terug te doen. Maar mezelf kennende ga ik 'm vandaag nog even weten dat het goed is zo. Ik ben veel te aardig (of juist gemeen)..

En aandacht van mannen is wel fijn bij het uitgaan.

Fijne kerstdagen iedereen.
Oud 24-12-2006, 11:39
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 24-12-2006 @ 12:35 :
Gaat dat over die beste vriend op pagina 1? Das wel klote meis! Kreeg een heel ander beeld uit dat berichtje en ik denk jij ook...


OT: Lekker rustig weekend, beetje in afwachting van kerst eigenlijk. We hebben het dit jaar een beetje makkelijk en goedkoop gehouden, we hebben mijn ouders bij ons thuis uitgenodigd eerste kerstdag, anders hadden wij weer met het ov die kant op gemoeten En ze nemen mijn oma mee, die heb ik serieus al een jaar niet meer gezien () en omdat ze niet in zo'n heel goede gezondheid is ben ik de laatste tijd elke keer bang dat ik haar niet meer zou zien voordat ze onverwachts dood zou gaan ofzo. En dan kan ze eindelijk ons huisje zien, want dat is ook nog steeds niet gebeurd. Dus dat is wel leuk En tweede kerstdag gaan we waarschijnlijk even langs zijn vader en komt een goede vriend van ons lekker bij ons eten en films kijken. Dus gewoon gezellig dit jaar en niet zoveel verplicht familiegedoe

En tussen ons? Zelfs ik kan het af en toe niet meer bevatten. Ondanks de best wel heftige dipjes die we af en toe hebben, lijkt het nog steeds elke dag beter te worden. Zeker de laatste 2 weken. Hij is zo verschikkelijk lief voor mij. Uit bijna alles wat hij doet of zegt blijkt zo duidelijk zijn liefde en waardering voor mij. Ik krijg echt zoveel complimentjes van hem (en ik als echte vrouw vind dat stiekem natuurlijk heel leuk en fijn om te horen ) Het is mooi om te zien hoe ik echt zijn vrouw aan het worden ben. Ik ben niet meer zomaar zijn vriendinnetje, maar echt zijn partner, zijn vrouw, zijn maatje.
lijkt me best een raar gevoel, om op je twintigste je echt al "zijn vrouw" te voelen. Maar wel fijn da je je zo goed voelt.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 24-12-2006, 11:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Indifferent
__________________
<):o)
Oud 24-12-2006, 11:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 24-12-2006 @ 12:39 :
lijkt me best een raar gevoel, om op je twintigste je echt al "zijn vrouw" te voelen. Maar wel fijn da je je zo goed voelt.
Nouja, ik bedoel ook 'zijn vrouw' alsin dat wij veel meer zijn dan vriendje en vriendinnetje. Dat ik gewoon helemaal bij hem hoor en wij elkaar als gelijkwaardige en volwassen partners zien. Nouja, beetje moeilijk uit te leggen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 24-12-2006, 11:54
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het gaat heel erg goed, en heb echt zin in de komende dagen. Ik vind het echt zo leuk om te zien dat het ook echt klikt tussen hem en mijn gehele familie, en dat hij zelfs vertedert wordt door mijn kleine nichtje die hem reuze interessant vindt.
En ik vind het fijn dat hij me handje vasthoudt wanneer ik hem hard nodig heb.
Plus dat ik de komende dagen ook al mijn vrienden weer zie! Dat wordt vast ook gezellig. Helemaal goed dus!
Oud 24-12-2006, 12:06
Verwijderd
Uitgaan met de hele groep, fantastisch En we zijn allebei aandachtssletjes die expres niet gaan zoenen zodat we een beetje kunnen sjansen met anderen en elkaar ondertussen stiekeme blikken toewerpen enzo
Oud 24-12-2006, 12:15
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Eindelijk vanavond weer samen. Heb een vervelende week, veel leren, veel werken, mijn moeder doet moeilijk en hem weinig zien, niet leuk.

Maar daar denken we vanavond niet aan
__________________
I am..
Oud 24-12-2006, 13:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Fijn is dat, van die ouders die tegen je gaan zeiken omdat je de hele dag op bed ligt omdat je ziek bent. Tjeez, laat me gewoon eens even een paar dagen met rust. Niet alleen werkende mensen kunnen last hebben van spanningen hoor, ook mensen die studeren. Doe niet zo superieur.
Oud 24-12-2006, 13:24
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Damn, who the fuck was I kidding.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-12-2006, 13:47
Verwijderd
topic 52 in week 52

ot: Gisteren was echt supergezellig, met 20 man uit en lekker los gaan. Heerlijk gedanst op jaren '90 nummers en gelachen enzo. Grappig was dat die ene jongen die mij laatst had gedumpt er ook was.. en dat het eigenlijk heel gezellig was. En dan op het randje van te gezellig. Hij zei me dat hij mij wel ziet als meer dan gewoon een vriendin en ik zei nogmaals dat het jammer was, maar dat het soms gewoon zo is.

Ik ben blij dat ik geen vervelend kind ben dat mensen gaat haten omdat ze iets vervelends tegen me doen.

Even een gedachte voor het einde van 2006: ik ben heel blij met wie ik op dit moment ben.
Oud 24-12-2006, 13:55
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ik vraag voor kerst een vriend.
eisenpakket is op aanvraag af te halen.

ot: ik was zó verliefd, en werd natuurlijk gedumpt, heb geloof k niet écht 't idee dat ik veel voel.. k vind 't wat saai worden.. gelukkig heb ik wel hele gezellige vrienden!! jeej
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 24-12-2006, 14:16
Jones
Gelukkig, er lopen nog vrienden rond bij m'n ouders Met de kerstdagent och nog uit dus. Verder is het wel ok, beetje wandelen in het bos en lekker koken.
Oud 24-12-2006, 14:31
Dzjun
Dzjun is offline
Heb geen leuke kerst .. De hele kerst heel hard studeren en zie mijn vriendje pas vrijdag weer.. Dan hebben we een half jaar maar we kunnen alleen 's avonds even bij elkaar zijn omdat we de hele dag allebei druk zijn.. Heb ook nog geen idee wat we dan kunnen gaan doen behalve 'iets drinken ergens' ...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 24-12-2006, 14:57
elledc
elledc is offline
Het worden vrij saaie familiedagen... Voor kerstavond en oudejaarsavond en de dagen ertussenin zal mijn vriend er alweer niet bij zijn. Als kok moet hij de hele nacht werken
Je hebt dan een vriend die je doodgraag ziet maar die je zelden ziet...
Oud 24-12-2006, 15:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 24-12-2006 @ 15:31 :
Heb geen leuke kerst .. De hele kerst heel hard studeren en zie mijn vriendje pas vrijdag weer.. Dan hebben we een half jaar maar we kunnen alleen 's avonds even bij elkaar zijn omdat we de hele dag allebei druk zijn.. Heb ook nog geen idee wat we dan kunnen gaan doen behalve 'iets drinken ergens' ...
Weet je, je kunt op elke dag wel iets vieren. Dus als je niet te veel waarde hecht aan data, kun je het op een andere dag ook super leuk hebben samen, verschuif gewoon je jubileum.
Ga 's avonds dus gewoon wat samen doen, iets gaan drinken of iig iets met zijn tweeën.
Oud 24-12-2006, 17:18
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik ben gewoon fucking afgewezen terwijl ik dacht dat het helemaal goed zat. Wat voelt dat kut Niet te beschrijven hoe erg ik het vind dat het niet wederzijds is. Ik vond 'm zo leuk en lief Verwacht maar niet dat ik nu een leuke kerst ga hebben, ik vind het nu al verschrikkelijk. Blijkbaar heb ik veeel meer gevoelens voor hem dan ik dacht.

Zal ik eens vertellen wat ik nu eigenlijk echt wil? Ondanks dat hij nu al zo twijfelde? Ik wil gewoon bij hem zijn..dat 'ie me vasthoudt en kusjes geeft.. dat hij met me praat.. en het feit dat dit toch niet gaat gebeuren maakt mij zo somber

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 17:20.
Oud 24-12-2006, 17:30
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
I'm in luuuuvv
Oud 24-12-2006, 17:33
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Faerie schreef op 24-12-2006 @ 18:18 :
Ik ben gewoon fucking afgewezen terwijl ik dacht dat het helemaal goed zat. Wat voelt dat kut Niet te beschrijven hoe erg ik het vind dat het niet wederzijds is. Ik vond 'm zo leuk en lief Verwacht maar niet dat ik nu een leuke kerst ga hebben, ik vind het nu al verschrikkelijk. Blijkbaar heb ik veeel meer gevoelens voor hem dan ik dacht.

Zal ik eens vertellen wat ik nu eigenlijk echt wil? Ondanks dat hij nu al zo twijfelde? Ik wil gewoon bij hem zijn..dat 'ie me vasthoudt en kusjes geeft.. dat hij met me praat.. en het feit dat dit toch niet gaat gebeuren maakt mij zo somber
ah klote meis! echt klote! *christmas-hug*
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-12-2006, 18:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
*schopt haar hard*

je snapt t niet? je maakt het uit, laat me dan met rust, wil je?

verder heb ik immens veel zin in woensdag
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-12-2006, 18:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zoek iemand die mij snoepstring op wil eten, omg.. haha.
Oud 24-12-2006, 18:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik kwam afgelopen week een (HELE LEUKE) studiegenoot tegen in de trein om 11u savonds en toen besloten we naar t strand te gaan en daarna vodka te drinken. dat was heel leuk en hij belde me vrijdag opeens op en morgen gaan we een taart bakken. maar vrijdag zag ik ook een vriend van me weer, hij was mn eerste vriendje en kennen elkaar nu 5 jaar en we hebben altijd een soort vibe en hij wilde me snel weer zien enzo en nu weet ik het allemaal niet meer.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-12-2006, 19:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-12-2006 @ 19:44 :
Ik zoek iemand die mij snoepstring op wil eten, omg.. haha.
*namens iwamoto*

waar woon je?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-12-2006, 20:15
Jones
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-12-2006 @ 19:44 :
Ik zoek iemand die mij snoepstring op wil eten, omg.. haha.
Dat moet niet zo moeilijk zijn voor jou toch?
Oud 24-12-2006, 20:16
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik word alleen gelaten op kerstavond.
Oud 24-12-2006, 20:30
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Fijne kerst allemaal!!
Oud 24-12-2006, 20:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben te aardig en te lief. En nu voel ik me alleen. Ik wil wel alleen zijn, maar me niet alleen voelen..
Oud 24-12-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 24-12-2006 @ 21:43 :
Ik ben te aardig en te lief. En nu voel ik me alleen. Ik wil wel alleen zijn, maar me niet alleen voelen..
*Knuffel* Zorg goed voor jezelf meid!

ot: Ja verdomme, nou net heb ik een smsje nodig en laat je niks van je horen. Alsjeblieft?
Oud 24-12-2006, 20:57
Crimson
Crimson is offline
super, gisteren gewinkeld, super sexy truien + leren jasje voor hem gekocht

net uit eten geweest, ben nu int hotel bij schiphol.. morgen voor 10 dagen op vakantie met familie zonder hem was heeel moeilijk afscheid.. maar ja iedereen nadeel heeft zn voordeel, en t voordeel hiervan is dat het wel geweldig gaat. zn moeder gaf me bij t afscheid thuis een dikke knuffel, zo lief

super goed dus... maar wel kerst enzo zonder hem en ik mis hem nu al vreselijk
Oud 24-12-2006, 21:15
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-12-2006 @ 18:33 :
ah klote meis! echt klote! *christmas-hug*
Dankje! Lief! een knuffel heb ik nu eigenlijk best wel nodig
Ben echt zo down nu... Bij alles wat ik doe moet ik aan hem denken, zelfs als ik mezelf in de spiegel zie, en dat is zo pijnlijk.
Oud 24-12-2006, 21:31
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-12-2006 @ 13:06 :
Uitgaan met de hele groep, fantastisch En we zijn allebei aandachtssletjes die expres niet gaan zoenen zodat we een beetje kunnen sjansen met anderen en elkaar ondertussen stiekeme blikken toewerpen enzo
uhg, kon ik dat maar.
Ik heb gister met uitgaan met zijn hele vriendengroep de avond nogal verpest door gebrek aan aandacht


Oh en ik voel me dus vet kut. Want we konden het niet uitpraten en ik heb m net een mailtje gestuurd maar ik weet niet of dat goed is en nu wacht ik op antwoord denk ik en ik ben zenuwachtig enzo.
__________________
Don't worry, be happy

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 21:38.
Oud 24-12-2006, 22:02
Verwijderd
verveeld.
Oud 24-12-2006, 22:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Faerie schreef op 24-12-2006 @ 22:15 :
Dankje! Lief! een knuffel heb ik nu eigenlijk best wel nodig
Ben echt zo down nu... Bij alles wat ik doe moet ik aan hem denken, zelfs als ik mezelf in de spiegel zie, en dat is zo pijnlijk.
ah herkenbaar. heel herkenbaar. en ja, het gaat over. soms is het over binnen 3uur (HA HA HA) soms pas na 3 jaar. en dan via the hard way. maar klote is het wel.vooral vlak voor kerst (net zoiets als vlak voor valentijn). en om dan te lezen hoe goed t met sommigen hier gaat is helemaal klote.


o.t.: ah ik mis 'r. ik mis 'r als een malle.















oh nee! ze is hier op een straal van 50 cm! (oh nee, mijn rechterarm is iets langer)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-12-2006, 22:13
Verwijderd
nadat ik net all you need is love heb gekeken (samen met 3 vrienden uiteraard) gaat het fantastisch
Oud 24-12-2006, 22:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-12-2006 @ 23:13 :
nadat ik net all you need is love heb gekeken (samen met 3 vrienden uiteraard) gaat het fantastisch
<3
Oud 24-12-2006, 22:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Faerie schreef op 24-12-2006 @ 18:18 :
Ik ben gewoon fucking afgewezen terwijl ik dacht dat het helemaal goed zat. Wat voelt dat kut Niet te beschrijven hoe erg ik het vind dat het niet wederzijds is. Ik vond 'm zo leuk en lief Verwacht maar niet dat ik nu een leuke kerst ga hebben, ik vind het nu al verschrikkelijk. Blijkbaar heb ik veeel meer gevoelens voor hem dan ik dacht.

Zal ik eens vertellen wat ik nu eigenlijk echt wil? Ondanks dat hij nu al zo twijfelde? Ik wil gewoon bij hem zijn..dat 'ie me vasthoudt en kusjes geeft.. dat hij met me praat.. en het feit dat dit toch niet gaat gebeuren maakt mij zo somber
Oh that sucks

Sterkte.
Oud 24-12-2006, 23:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aah, met die kerstdagen mis je toch die ene bijzondere persoon. Niet zoveel als andere jaren, gelukkig. Ik heb geaccepteerd dat het nu eenmaal is zoals het is.
Oud 24-12-2006, 23:58
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik baal want ik wil vanavond bij hem zijn Toch was het kerstfeestje bij de familie ook wel leuk.. De gebruikelijke Home Alone film gekeken waarbij alle neefjes en nichtjes strijk liggen van het lachen
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 25-12-2006, 00:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
"Christmas Time (Don't Let The Bells End)"

Feinging joy and surprise at the gifts we despise over mulled wine with you
On the 25th day of the 12th month
The sleigh bells are in time ringing true
How we cling each Noel to that snowflakes and hope in hell
that it won’t end

Don’t let the bells end
Christmas time, just let them ring in peace.

Well the weather is cruel,
and the season of Yule warms the heart, but it still hurts.
You’ve got your career, spent the best part of last year apart and it still hurts
So that’s why I pray each and every Christmas day that it won’t end

Don’t let the bells end
Christmas time, just let them ring in peace.

Christmas time, don’t let the bells end
Christmas time, don’t let the bells end

Dust underneath the mistletoe leaves when you’re not here,
You went away upon boxing day,
Now how the hell am I gonna make it into the New Year.

Christmas time, don’t let the bells end
Christmas time, don’t let the bells end

Christmas time, don’t let the bells end
Christmas time, just let them ring in peace.

Christmas time, don’t let the bells end
Christmas time, don’t let the bells end

maar dit is niet voor mij geschreven. want zij is er wel. alleen niet hier of naast me. maar ze is er wel!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-12-2006, 00:35
Verwijderd
Relationeel gebied is al een poos dood.
Merk zelf een lichte schommeling, dus misschien voor het nieuwe jaar.
Oud 25-12-2006, 01:18
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-12-2006 @ 23:13 :
nadat ik net all you need is love heb gekeken (samen met 3 vrienden uiteraard) gaat het fantastisch
Hehe. Tof.

-

Kkgezellige avond gehad. Fantastisch.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-12-2006, 01:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-12-2006 @ 20:00 :
*namens iwamoto*

waar woon je?
Haha fuck off.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-12-2006, 01:30
Verwijderd
haha we zijn stoned en spelen op de wii en nu gaat hij koken en tompoezen bakken. en oh het is net een film zo verliefd ben ik. en het is leuk.
Oud 25-12-2006, 02:01
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
omgggg, wii!!!11 daar heb ik nu echt zin in. (L)

ik ben thuis, bij moijn ouders. en ik ben dronken, een bietke dan.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-12-2006, 05:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Fijne Kerst

Ik vertrek zo richting schoonouders. Twee dagen achter elkaar gourmetten
__________________
<):o)
Oud 25-12-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 24-12-2006 @ 22:31 :
uhg, kon ik dat maar.
Ik heb gister met uitgaan met zijn hele vriendengroep de avond nogal verpest door gebrek aan aandacht


Oh en ik voel me dus vet kut. Want we konden het niet uitpraten en ik heb m net een mailtje gestuurd maar ik weet niet of dat goed is en nu wacht ik op antwoord denk ik en ik ben zenuwachtig enzo.
Dat heb ik vorig jaar een tijdje gedaan, omdat ik toen in een algehele kutperiode zat en daar ontzettend onzeker wat ons betreft van werd. Maar dat is nu gelukkig niet zo. Het is ook veel relaxter op deze manier; je weet toch wel dat je elkaar leuk vindt en het is geinig om te zien dat de rest van de club dat ook vindt
Oud 25-12-2006, 11:01
Verwijderd
Ik voel me heel erg goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied, #53
groovy
500 19-01-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.