Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 18:02
Crimson
Crimson is offline
right, nu is toch echt t moment aangebroken dat ik wél moet kiezen tussen twee maanden buitenland en mn vriend (waarmee kga samenwonen, relatie perfect is, etc).. en wat ik ook kies, het zal altijd de verkeerde keuze zijn.
Advertentie
Oud 21-03-2007, 18:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-03-2007 @ 19:02 :
right, nu is toch echt t moment aangebroken dat ik wél moet kiezen tussen twee maanden buitenland en mn vriend (waarmee kga samenwonen, relatie perfect is, etc).. en wat ik ook kies, het zal altijd de verkeerde keuze zijn.
2 maanden is echt niks ik snap niet waarom dat zo'n probleem moet zijn
__________________
Pardon my French
Oud 21-03-2007, 18:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Li schreef op 21-03-2007 @ 12:38 :
Wat is er moeilijk aan bellen
Het praten is het punt niet zozeer, het is meer dat ik bang ben om mensen te bellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-03-2007, 18:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2007 @ 19:05 :
2 maanden is echt niks ik snap niet waarom dat zo'n probleem moet zijn
verschillende redenen, we zouden gaan samenwonen in groningen, wat voor ons beide ver weg is, maar noodzakelijk vanwege mijn studie, en hij zou er dan ook een paar maanden alleen moeten wonen wat hem - terecht - kut lijkt, omdat hij daar niks heeft, verder ook omdat het zo uit het niets komt, tis nogal snel besloten.. het speelt meer mee dan ey kga weg, ok das niet leuk.
maar ja, als het uit zou gaan zou ik wel langer gaan dan 2 maanden, dan heb ik echt ff geen zin meer in hier wonen
Oud 21-03-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 21-03-2007 @ 19:12 :
verschillende redenen, we zouden gaan samenwonen in groningen, wat voor ons beide ver weg is, maar noodzakelijk vanwege mijn studie, en hij zou er dan ook een paar maanden alleen moeten wonen wat hem - terecht - kut lijkt, omdat hij daar niks heeft, verder ook omdat het zo uit het niets komt, tis nogal snel besloten.. het speelt meer mee dan ey kga weg, ok das niet leuk.
maar ja, als het uit zou gaan zou ik wel langer gaan dan 2 maanden, dan heb ik echt ff geen zin meer in hier wonen
en jullie kunnen het samenwonen niet uitstellen tot nadat jij terug bent?? dan heeft hij nu nog zijn omgeving en vrienden en kan hij daarna met jou een fresh start maken in Groningen..
Oud 21-03-2007, 18:22
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-03-2007 @ 19:15 :
en jullie kunnen het samenwonen niet uitstellen tot nadat jij terug bent?? dan heeft hij nu nog zijn omgeving en vrienden en kan hij daarna met jou een fresh start maken in Groningen..
lastig, want dan zou hij in zijn oude woonplaats werk moeten vinden en zijn bedrijfsplan (waarvoor hij rond juni 15000 euro van de gemeente 'krijgt') moet dan blijven liggen.. het is allemaal minder simpel dan t lijkt. dan zou 'ie ook maar een paar maanden ergens kunnen werken. stom heh
Oud 21-03-2007, 18:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@ Crimson: is het ook geen mogelijkheid dat je een jaar later naar het buitenland gaat?
Oud 21-03-2007, 19:07
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Lastig Crimson, timing's a bitch

OT: ik hoop dat ie vanavond nog langskomt
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-03-2007, 20:21
Verwijderd
Ik ben heel erg blij met hem, en een vriendinnetje is superlief!
Oud 21-03-2007, 20:21
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hij gaat morgen voor me koken De schat..

Nu kruip ik echt mijn bed in want pfoe, ik ben ziek
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 21-03-2007, 20:26
Verwijderd
Ja idd Crimson, het is echt niet onmogelijk om bijvoorbeeld een zomer summerschool te volgen (2 maanden, dus), of een stage, en dat kan allemaal tijdens je studie i.p.v. in een tussen-jaar o.i.d...
Oud 21-03-2007, 20:30
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb het gevoel dat mijn ex me opeens veel interessanter vind sinds ik hem heb verteld dat ik gezoend heb met andere jongens. Hij smst uit zichzelf, wil opeens geen rust en is zelfs afgelopen zondag langs gekomen.

Ik heb al hele leuke gesprekken gehad met een van de jongens waar mee ik heb gezoend op msn. Maar gister en vandaag niets van hem gehoord op sms of msn. Ga ik gelijk twijfelen.... Beetje dom eigenlijk want ik ken hem nog niet eens een week, dan sms en msn je normaal niet meteen zo fanatiek maja..
Oud 21-03-2007, 20:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-03-2007 @ 21:26 :
Ja idd Crimson, het is echt niet onmogelijk om bijvoorbeeld een zomer summerschool te volgen (2 maanden, dus), of een stage, en dat kan allemaal tijdens je studie i.p.v. in een tussen-jaar o.i.d...
dan zou hij het er nog niet mee eens zijn, dat weet ik zeker. bovendien gaat het om dit jaar, laat ik het er op houden dat het technische/financieelen reden zijn (te prive om zomaar hier te zetten ). snap je redenatie wel hoor, maar in mijn geval gaat het helaas niet op.
Oud 21-03-2007, 20:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-03-2007 @ 16:31 :
Oja ik heb ook de eerste foto van ons in het fototopic gepost, is dat een mijlpaal?
ja haha, leuke foto, ik had hem ouder verwacht

ot: hij kwam vandaag helemaal naar utrecht (van haarlem) om n halfuurtje mij te zien en toen weer terug. Dat was lief maar hij was moe en ik kreeg de neiging om m in mn bed te leggen en voor m te koken enzo maar hij moest weer naar huis
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-03-2007, 20:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Er gaan echt heel veel leuke dingen aankomen de komende tijd en daar wordt ik heel vrolijk van en krijg er megaveel energie van En dat werkt gelukkig heel aanstekelijk op hem en onze relatie, dus dat gaat echt zooo lekker de laatste tijd

En vandaag was ik echt helemaal hyper, want ik werd vandaag al gebeld vanwege 1 van mijn sollicitatiebrieven en mag volgende week al op gesprek komen voor een heel leuk aanbod bij de instelling waar ik het meeste op een plek hoopte. En aan de telefoon klonk het echt al super goed en het zou echt zoo gaaf zijn als dat gelijk door zou gaan En vandaag heb ik samen met 3 collega's heel impulsief besloten dat we in juni een weekend naar disneyland gaan ter afsluiting van mijn en nog 1 andere stage en een collega die ergens anders gaat werken en dat gaat ook echt verschrikkelijk leuk worden Heerlijk om van die impulsieve plannen te maken en dat daar dan nog mensen in mee gaan ook. Echt veel zin in! En er is vandaag besloten dat voordat ik klaar ben met mijn stage we ook nog een dag met de kids naar de efteling gaan, dus dat is dan ook wel weer goed geregeld

Allemaal leuke dingen dus, maar wel ook heel druk met allemaal vergaderingen en verslagen, maarja, dat hoort er ook bij. Ben blij dat ik overal zoveel positieve energie van krijg en dat ik dat lekker met vriendlief kan delen. En jeetje, wat kunnen wij af en toe ook nog heerlijk kinderachtig en koppig tegen elkaar zijn zeg! Maar goed is wel dat we ons daar nu heel snel overheen kunnen zetten, terwijl we eerder snel de neiging hadden om dan lang in zo'n bui te blijven hangen, dus dat doen we nu ook wel goed Opvallend is wel dat dat soort dingen vaak gebeuren tijdens het boodschappen doen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-03-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 21-03-2007 @ 21:31 :
dan zou hij het er nog niet mee eens zijn, dat weet ik zeker.
dan gunt hij je gewoon niks, het gaat om 2 maanden dat is echt niks. ik vind eerlijk gezegd dat hij erg moeilijk doet het is natuurlijk logisch dat hij niet graag 2 maanden alleen in een onbekende stad wil wonen, maar om je dan te laten kiezen is wel erg overdreven imo slecht ook dat hij van je eist (want dat is het eigenlijk) dat jij je grote droom opgeeft voor hem.
Oud 21-03-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 21-03-2007 @ 21:31 :
dan zou hij het er nog niet mee eens zijn, dat weet ik zeker. bovendien gaat het om dit jaar, laat ik het er op houden dat het technische/financieelen reden zijn (te prive om zomaar hier te zetten ). snap je redenatie wel hoor, maar in mijn geval gaat het helaas niet op.
Tja, eh, dan vind ik het geen perfecte relatie. *haalt schouders op* Ik snap dat hij het niet leuk vindt om een tijdje alleen te wonen, maar als het iets is dat voor jou zo belangrijk is, dan zou hij dat moeten begrijpen. En anders is hij misschien wel erg leuk, maar voor jou misschien toch niet de leukste.

Denk ik dan, hoor. Misschien dat andere mensen wel partners willen die hen hun grote wensen niet gunnen.
Oud 21-03-2007, 21:12
Verwijderd
Oh, dat zei Urm ook al, maar dan iets minder kort door de bocht.

Sowieso, als je het pas over een jaar of wat doet, kent hij al lang mensen daar..
Oud 21-03-2007, 21:23
Verwijderd
Eenzaam. Hij is ziek, niet super ziek maar wel net te ziek om naar Groningen te komen. En ik heb het druk, wél super druk en dus veel te druk om naar Enschede te komen. Bluh. En dat is nu al twee weken zo (dat hij ziek is - ik heb het al zes weken druk).
Oud 21-03-2007, 21:36
Verwijderd
Het gaat nog steeds goed. Heel goed zelfs. En dat is fijn, zeker omdat we aan het begin telkens te horen kregen dat het toch niet kon door leeftijd en afstand. Lekker om dan 15 maanden later tegen die mensen 'told you so' te kunnen zeggen.
Oud 21-03-2007, 22:00
wup
wup is offline
Dat apart wonen bevalt me steeds beter. Niet dat het samen niet leuk was, maar als je elkaar 1 a 2 keer in de week ziet is het toch leuker ofzo..
Oud 21-03-2007, 22:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
heel explosieve situatie bij haar thuis nu... Zo erg zelfs dat ik niet langs meer durf te gaan. ik ben zo ongelooflijk gek op haar, zo (bijna walgelijk) verliefd...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-03-2007, 23:01
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb het idee dat alles steeds meer in balans komt. Met mijn relatie, vrienden, ander sociaal contact, en daarmee of daardoor ook mezelf.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 21-03-2007, 23:27
Verwijderd
hoera voor lieve briefjes onder kussens. Ik dacht net; 'Hey, wat stom dat hij nu niet in mijn bed ligt!'. Wil mn tv aanzetten en vind naast mn afstandsbediening dat briefje.. Op zulke momenten vind ik m toch wel een beetje een romanticus
Oud 22-03-2007, 07:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moest alleen naar bed. Op sommige momenten zou ik wel wat anders in bed willen dan een grote knuffelbeer
__________________
<):o)
Oud 22-03-2007, 07:20
Verwijderd
Doe ik al een uur een poging tot slapen, belt ie om kwart voor twaalf nog even om te horen hoe het vandaag ging. Stiekem is ie zo lief En we kunnen goed lachen en zijn het bij vlagen ook zo heerlijk eens.
Oud 22-03-2007, 09:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij belde me gisteravond Het was fijn z'n stem ff te horen, en het was leuk om gewoon ff te praten enzo. Wel mooi dat we eigenlijk heel vaak door elkaar heen praten en dan zeggen: "Nee, zeg jij maar!" enzo Hihi <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-03-2007, 09:55
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Leuke avond gisteren.

We willen zoveel, teveel denk ik. Trouwen, een huis kopen, een grote reis maken. Eerst maar een jaartje stabiel zijn (ik, niet de relatie, die is bijna twee jaar al helemaal steady) voordat ik me vanalles op de hals haal... Normaal zijn vooruitzichten leuk, maar ik slaap er nu slecht van en droom maf.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-03-2007, 09:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-03-2007 @ 21:32 :
ja haha, leuke foto, ik had hem ouder verwacht
Hij 'is' in het echt ook wel ouder dan hij op deze foto overkomt hoor .

En OT: hij is lief als hij nog ligt te slapen wanneer ik al weg moet en een beetje tegen hem praat.. dat ie dan een beetje ligt terug te mompelen maar t eigenlijk nog niet aankan Vanavond lekker samen chillen, morgen toets.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-03-2007, 09:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-03-2007 @ 16:31 :
en ik krijg opeens rode vlekken als ik wijn drink!
Ooh het lag dus niet aan de wijn gelukkig !
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-03-2007, 10:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-03-2007 @ 19:12 :
Het praten is het punt niet zozeer, het is meer dat ik bang ben om mensen te bellen.
Herkenbaar. Maar als ik eenmaal heb opgebeld gaat het gesprek zelf prima.
Oud 22-03-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-03-2007 @ 22:23 :
Eenzaam. Hij is ziek, niet super ziek maar wel net te ziek om naar Groningen te komen. En ik heb het druk, wél super druk en dus veel te druk om naar Enschede te komen. Bluh. En dat is nu al twee weken zo (dat hij ziek is - ik heb het al zes weken druk).
:aai: Jammer dat die hier niet bestaat

Rogier is ook al een hele tijd druk, maar we slapen in ieder geval in een bed iedere nacht. Hoewel, gisteren kwam hij thuis toen ik op stond

Vannacht droomde ik dat we in ons nieuwe huis apart zouden gaan slapen. Ik in mijn bed, hij in 't zijne. Allebei op andere kamers. Daar maken we wel eens grapjes over, maar in m'n droom was het te echt en helemaal niet leuk
Oud 22-03-2007, 10:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het wordt weer lente! Dit weekend de klok een uur vooruit dus straks is het weer lang licht <3 En van zon wordt ik altijd heel erg blij en dan nog muziek erbij en ik ben gelukkig. Een mooie tijd voor een nieuw relationeel gebied
__________________
<):o)
Oud 22-03-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-03-2007 @ 11:48 :
Het wordt weer lente! Dit weekend de klok een uur vooruit dus straks is het weer lang licht <3 En van zon wordt ik altijd heel erg blij en dan nog muziek erbij en ik ben gelukkig. Een mooie tijd voor een nieuw relationeel gebied
Oh spekkie goed dat je het zegt! was ik al weer vergeten..
Oud 22-03-2007, 11:25
__
Avatar van __
__ is offline
kutweek maar daar komt hopelijk vanavond laat / vannacht verandering in want ik word een beetje gek.
Oud 22-03-2007, 11:37
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
soms is die telefooneer aversie van ons wel een beetje lastig
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 22-03-2007, 11:55
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-03-2007 @ 11:48 :
Het wordt weer lente! Dit weekend de klok een uur vooruit dus straks is het weer lang licht <3 En van zon wordt ik altijd heel erg blij en dan nog muziek erbij en ik ben gelukkig. Een mooie tijd voor een nieuw relationeel gebied
fuck, een uur minder slaap en meer zon
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 22-03-2007, 11:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil steeds hier posten hoe geweldig hij wel niet is, maar dat heb ik echt al tig keer gedaan en ik kan gewoon over niets anders praten. Het gaat hartstikke goed, we zijn allebei ontzettend gelukkig met elkaar en het voelt zo ontzettend bijzonder. Pffff
Oud 22-03-2007, 12:07
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
pffffffff.
Doe je wat verstandig is, voel je je super kut erna
Oud 22-03-2007, 12:15
Verwijderd
Ik ben van mijn standpunt af dat Duitsers cool zijn.
Oud 22-03-2007, 12:27
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Prima, veel sex en goede conversaties.
__________________
bonnie and clyde
Oud 22-03-2007, 12:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kei goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-03-2007, 13:24
Nuck
Nuck is offline
Ben een beetje ziek, maar gelukkig komt hij vanavond even naar me toe
__________________
As if!
Oud 22-03-2007, 13:29
Verwijderd
Hij heeft vandaag een vast contract toegezegd gekregen! dus nu gaan we straks gezellig uit eten. en morgen ga ik ook al uit eten met een vriendin en daarna naar de schouwburg (spinvis!) en overmorgen ga ik met die vriendin de verjaardag vieren van mijn beste vriendinnetje. En zaterdag ga ik met mn vriend en zijn broertje het vriendinnetje van zn broertje ophalen van schiphol en ook nog even amsterdam in. Allemaal leuk dus. maar uh, wanneer ga ik leren?
Oud 22-03-2007, 13:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Yeuy, vanavond lekker samen shoppen

Sociaal een druk weekend voor de boeg, opzich niet onplezierig

Pff ik mis mijn beste vriendinnetje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-03-2007, 13:49
Verwijderd
Nog steeds goed!
Oud 22-03-2007, 14:05
fractuur
fractuur is offline
Deze week hebben we heel weinig tijd voor elkaar, maar die drie uurtjes samen gisteren waren echt heerlijk! <3

Verder gaat het ook wel redelijk goed op relationeel gebied. Er zijn een paar vriendinnen die ik de laatste tijd amper gezien heb, maar ook een paar die ik opeens weer heel vaak spreek. Vanavond verkiezing voor afdelingsbestuur (van een PJO) en dat wordt een gezellig bestuurshalfjaartje.

Alleen nog even dat stomme tentamen van maandag inkoppen..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-03-2007, 14:29
Verwijderd
Ze is zo lief en morgen weer, overmorgen zijn we 4 maanden bij elkaar <3
Oud 22-03-2007, 14:40
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
whatev.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 22-03-2007, 14:42
Verwijderd
Ik hoop dat we zaterdag bij hem kunnen zitten en dat het donker wordt en dat we het kasteel kunnen gaan bekijken en dat we dan samen spookverhalen gaan verzinnen.
En eergisteren was lief en eerlijk en grappig.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.