Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 16:28
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Gisteravond een beetje vervelend samen in slaap gevallen. Gelukkig was alles over vanochtend en dat was echt heel erg fijn. We moesten jammer genoeg gaan opstaan om naar school te gaan.
Advertentie
Oud 25-05-2007, 16:35
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik mis haar nu alweer. Maar ik zie haar wel maandag al, ipv dinsdag!

En verder gaat het gewoon ontzettend goed.
Ik denk ook serieus dat ik een leuker mens ben door / met haar.

Ja.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 25-05-2007, 16:36
Verwijderd
Hij is zo lief, hij vindt me zelf leuk met een snotkop

En Qimm, ik kom naar huis!
Oud 25-05-2007, 16:38
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mwah, kan wel ietsjes beter denk ik
Oud 25-05-2007, 17:19
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
tegenstrijdig, ellendig, stom, slim maar bovenal: verward
Oud 25-05-2007, 17:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2007 @ 16:36 :
Hij is zo lief, hij vindt me zelf leuk met een snotkop

En Qimm, ik kom naar huis!
Yaaaay!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-05-2007, 17:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-05-2007 @ 14:30 :
dat kan, als ze die laatste zin niet sarcastisch bedoelde. dat was voor mij ook niet helemaal duidelijk.
Er was geen sarcasme in mijn laatste zin. Probleem van internet he
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-05-2007, 19:17
Verwijderd
Offtopic: @ BeertjeColargol: Veldhuis en Kemper, ben ik zaterdag geweest, vond ze geweldig! (die scene dat Remco de duif ging roepen 'roekoe roekoe' ging er bij ons iemand fluiten, als antwoord, en hij kreeg zelf de lach )
Whoe, het gaat zo goed, had het niet gedacht! Morgen naar hem, zondag werken en dan komt'ie zondag nog hierheen Maandag is hij vrij en dan lekker niets doen en veeeeel samen slapen. Hoera voor extra vrije dagen
Oud 25-05-2007, 20:33
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Nou, alles is voorbij.
Hij valt weer op zijn liefde van jaren geleden en doet er alles aan om haar te versieren -voor mijn ogen-, zij gaat er hard op in. En nu is het dus allemaal definitief voorbij maar het is echt verwarrend en het zuigt energie. Bahbah
Oud 25-05-2007, 21:01
Verwijderd
nee maar! hij belt op om te vragen of ik zondag naar de bios wil...
<3
Oud 25-05-2007, 21:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het was wel erg lief om te zien hoe hij me probeerde te verdedigen toen iemand me helemaal de grond instampte. Hij deed er daarna echt alles aan om me op te vrolijken. Ja, ik ben blij met hem.
__________________
Tsja
Oud 25-05-2007, 21:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik zit mezelf gewoon onwijs onzeker te maken, en dat moet ik niet doen. O zo. Maar is het nu zo gek dat ik wat initiatief wil ofzo? Pfff... We'll see.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-05-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 25-05-2007 @ 22:50 :
Ik zit mezelf gewoon onwijs onzeker te maken, en dat moet ik niet doen. O zo. Maar is het nu zo gek dat ik wat initiatief wil ofzo? Pfff... We'll see.
He ja, mijn woorden.
Dinsdag, misschien. <3
Oud 26-05-2007, 10:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-05-2007 @ 03:07 :
ik krijg eerder het gevoel dat je twijfelt omdat hij weggaat voor een halfjaar. maw; ik weet zeker dat het goed tussen jullie zit. even van je afzetten, het komt wel goed. het is normaal dat je in de war bent en dan deze dingen gaat denken, die wss. nog niet eens gegrond zijn. dit betekent gewoon dat je van hem houdt, het komt wel goed kleintje.


En fijn dat het met jou ook zo goed gaat .
Nu een rustig (half) weekend bij mijn ouders. Ik ga studeren om de relatie met mezelf te verbeteren, want krijg een beetje een hekel aan mezelf door mijn laksheid van de laastste weken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-05-2007, 12:42
Verwijderd
Niet goed, niet slecht. Leuke (vrijgezelle) jongens lijken nu serieus een uitstervend ras te worden, want heb er in geen tijden eentje ontmoet. Maar daarentegen heb ik wel een aantal geweldige vrienden, die ik zo ga zien Het grootste minpunt is wel het schulgevoel wat ik steeds meer begin te krijgen, al is het is de laatste weken niet meer serieus 'mis gegaan'. Maar met dank aan dat ene liedje voel ik me echt een bitch
Oud 26-05-2007, 13:38
Verwijderd
Hij is echt geweldig <33.
Heb alleen geen zin in pinksteren, want een dag langer weekend dus ik zie hem een dag langer niet.
Oud 26-05-2007, 15:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
godverdomme godverdomme godverdomme.
Bij zn vader is een agressieve vorm van longkanker met uitzaaingen geconstateerd. Enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
En ik mag/wil/hijwil hem niet bellen, knuffelen, troosten.
Zal ik hem maandag bellen? zal ik hem met rust laten? Ik vind dat hij wel dingen moet gaan doen, en graag ook met mij. Maar ik kan op dit moment echt niet egoïstisch gaan doen dat ik hem terug wil want zn vader gaat dood en das veel erger
En nu?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 26-05-2007, 16:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Quis schreef op 26-05-2007 @ 11:24 :
He ja, mijn woorden.
Dinsdag, misschien. <3
Frustrerend, nietwaar? Snappen mannen dat dan gewoon niet?

@ Luchtballon: Damn, dat is allemaal verdomd heftig. Kan me voorstellen dat je ff niet weet wat je moet doen... Misschien gewoon even bellen: "Hé, ik wil ff zeggen dat ik aan je denk en dat ik er voor je ben, ondanks alles." Ofzo? Sterkte iig!

OT: Wow, vandaag toch wel weer zwaar dagje! Keuken is er uit, bekleding van de trap is eraf (mijn werk!!!). M'n handen doen pijn en m'n rug ook, maar tis een prettig gevoel En ik heb me vandaag ook niet meer zo druk gemaakt. Heb me voorgenomen gevoelsmatig gewoon ff wat afstand te nemen, hem en mezelf wat ruimte te gunnen en dan vooral voor mijn gemoedstoestand, want ik heb helemaal geen zin om gefrustreerd te zijn als deze of gene geen contact maakt. Doeii... *onafhankelijke aard komt weer terug* Jeej!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-05-2007, 16:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Goed, goed, goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-05-2007, 17:02
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
I'm never drinking again.. En net vanavond zie ik hem weer, ik zal wel niet al te gezellig zijn.
Oud 26-05-2007, 18:45
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vanochtend een life changing epiphany gehad ofzo

had eigenlijk donderdag een date met mijn ex van 3 jaar jonger die ik heel erg aantrekkelijk vindt maar overduidelijk niet de ware voor me is of zelfs geen mogelijke relatie partner. toch wilde ik steeds maar met hem afspreken omdat hij me aantrekkelijk laat voelen en hij ontzettend goed kan zoenen. met hem is het gewoon altijd wel spannend.
maar ik ga mijn tijd er vanaf nu niet meer aan verdoen. die losse flings en blijven afspreken met exen. ik heb eigenlijk gewoon behoefte om nu, 2 jaar na mijn laatste serieuze relatie, een jongen tegen te komen met wie ik echt iets goeds en moois en serieus kan beginnen.

dit doet jullie waarschijnlijk niks maar ik vind het best wel goed van mezelf dat ik deze beslissing nu gemaakt heb
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-05-2007, 18:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het wel een goed idee om niks meer met exen te gaan doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-05-2007, 20:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
jaja hij wil me weer zien. dat is een goed teken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-05-2007, 20:51
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij is naar Amsterdam nu. Mis hem. Ga maar lekker vroeg slapen, is ook geen slecht plan voor mijn geteisterde lichaam.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-05-2007, 22:08
Verwijderd
Ik ben gelukkig met hem. Lekkere dagen achter de rug, bij vrienden geweest, vandaag met alle dames van zijn kant van de familie naar een High tea geweest. Erg gezellig en het is fijn dat het zo goed en vanzelfsprekend gaat allemaal.
En ik vind hem zo leuk als hij verliefd is en doet
Oud 26-05-2007, 22:22
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Wou dat'k iemand had om lief te hebben. "Dat komt nog wel" zeker?
Oud 27-05-2007, 07:30
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
We gaan proberen te quality timen en studeren tegelijk . Moet lukken.

Ondertussen zit ik volledig vast met het laatste grote essay van mijn bachelor. Waarschijnlijk niet eens omdat het zo moeilijk is maar omdat ik een beetje eng wordt van de Grote ToekomstKeuze die me weer boven mijn hoofd hangt. Probleem is echter wel dat ik donderdag 5000 briljante woorden in moet leveren en het moét halen . Maar heb hoge verwachtingen van laatste moment-stress .

Ik droom dus steeds weg van ons samen in de zon of een tentje, ver weg van alle dingen die moeten.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-05-2007, 10:07
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
vandaag 1 jaar samen,, straks lekker samen naar een luxe hotel voor 1 nachtje..
Oud 27-05-2007, 10:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Jaaa goed.
Lekker eindelijk weer paardrijden met mijn beste vriendinnetje en gewoon weer es ouderwets kletsen
Briljant overigens hoe mijn gedachten en die van een andere vriendin zó op 1 lijn zitten. We hebben gisteren pirates 2 er weer eens ingedrukt en we hebben gewoon op exact dezelfde scenes vergelijkbare grappen. Dat je ineens spontaan hetzelfde zegt
Das echt wel tof.
Volgend weekend Rock Am Ring gewoon zooo veel zin aan, ieh *stuiter*
Oi en mijn vriendje kan helemaal blij zijn met zijn nieuwste aankoop en dat is echt leuk. Leuk om hem zo blij te zien. Maar nu wil ik een dag dingen met hem gaan doen. Nja leuke dingen, niet dat schilderen niet ontzettend leuk is Maar lekker samen, daar is het weer weekend voor immers.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2007, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 26-05-2007 @ 21:16 :
jaja hij wil me weer zien. dat is een goed teken
wie? jongen van uitgaan?
Oud 27-05-2007, 11:14
Noddy
Noddy is offline
het is uit...
__________________
Make that the cat wise
Oud 27-05-2007, 11:15
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Fijn
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 27-05-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-05-2007 @ 11:34 :
Jaaa goed.
Lekker eindelijk weer paardrijden met mijn beste vriendinnetje en gewoon weer es ouderwets kletsen
Blauwe plekken in mijn knieholtes Jij met je oefeningen

Prima Dat hierboven dus en heerlijk om bij m'n ouders thuis te zijn. Quality time met moeder en oma enzo
Oud 27-05-2007, 12:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had gedroomd dat ze een stom smsje stuurde over dat ze dronken en vrolijk was en dat ik boos en jaloers was, terwijl ik zelfs toen al wist dat dat nergens op sloeg, want waarom zou ze niet gewoon een fijne avond mogen hebben. Maar gelukkig was het een droom en kreeg ik juist een lief smsje en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2007, 12:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 26-05-2007 @ 18:02 :
I'm never drinking again.. En net vanavond zie ik hem weer, ik zal wel niet al te gezellig zijn.
Nou het was dus wel heel gezellig, en het is gewoon duidelijk dat hij me erg leuk vindt. En ik ben er ook steeds meer van overtuigd dat ik hem ook erg leuk vind Maarja ik weet nog steeds niet echt wat ik er nou allemaal mee moet..
Oud 27-05-2007, 12:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Raar is dat, nu stuurt hij heel lief en schattig een smsje en nu heb ik nog steeds het idee van 'mjah...' Echt heel slecht. Ik verlang naar 'm en ik wil tegen 'm aan kruipen en horen lachen enzo. Tegenstrijdigheid. Vrouwen.... Bah.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-05-2007, 12:57
Verwijderd
@ Luchtballon: jeetje wat een rotsituatie... Laat gewoon weten dat je er voor hem bent ofzo Sterkte

Ontopic: geweldige avond gehad, ondanks die twee... Ik kon ze echt wel wat doen, zoals ze er bij zaten. Zo weet je wel wat je echte vrienden zijn. En met hen was het ontzettend gezellig

Oh en ik had zowaar sjans Niet met 1, maar met 2 mannen
Oud 27-05-2007, 14:15
Verwijderd
t begon gister zo leuk en t eindigde zo kut en nou issie volgens mij nog steeds boos en dat zuigt want ik wil verdomme geen ruzie met m
Oud 27-05-2007, 14:42
Verwijderd
het ging heel goed
maar vrijdag hadden we afgesproken en dat viel tegen, omdat we allebei te gaar waren ofzo..daarna nog wel gebeld, over hoe dat kwam enzo en dat we misschien te hard van stapel liepen. elkaar zo vaak zien en dat we niet moeten denken dat het altijd automatisch maar leuk en goed is. na dat telefoon gesprek had ik wel een goed gevoel maar voordat ik naar amsterdamg ign (uurtje of 6) nog even mailtje gestuurd, dat ik hem echt nog heel lief vond enzo. maar nu keek ik toen starks en ik heb geen mailtje terug en dat zit me echt dwars? ik heb nu ineens heel erg de behoefte aan bevestiging.
gister ging ik naar amsterdam en ik had tot net toe niets gekregen voor smsje, okay hij had geen beltegoed, dat wist ik. maar toen net smste ik, kun je even online komen. en toen kreeg ik: 'ik ben op mn werk lief, x.' maar, hoe kan dan dat ie nu ineens wél beltegoed heeft? had ie dan vannacht of zo geen zin, of niet aan gedacht om iets te laten weten? waarom heeft ie niet terug gemaild? vet irritant, ik geef hem bevestiging dat het nog goed zit, dat gaf hij mij gister ook, via de telefoon. maar nu hoor ik niets en dat vind ik vet irritant. al was het alleen maar iets leuks over dat mailtje ofzo. en hij heeft het wel gelezen want hij is wel online geweest, maar waarom heeft ie dan niet geantwoord? fuck man, ik heb echt een kutgevoel.

en DIT haat ik nou zo aan mezelf aan relaties en twijfel ik of ik wel iemand ben voor een relatie want ik twijfel ALTIJD aan mezelf of hij me nog wel leuk vindt blablabla en ik word er gek van.

BAH.
Oud 27-05-2007, 15:02
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Thanx @skyblue en ICU
en sterkte @ noddy

Ik ga hem morgen bellen denk ik.
Maar ik bedacht nu pas dat het morgen pinksteren is en dat OV dan niet geldt en dan is hij vast niet op zn kamer.
Ik ga wel vragen of hij er is en of ik langs mag komen en als hij er niet is of hij al enig idee heeft wanneer ik langs kan komen. Misschien wil hij wel niet. Bluhhh.

ik heb ook een brief geschreven over onze situatie die ik aan hem wil geven, liefst met mij erbij, of dat ik daarna langskom om het erover te hebben.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 27-05-2007, 15:14
Vergezicht
Vergezicht is offline
Kut.

Heel simpel. Gewoon kut. Ik vraag me af of het bij mij ooit wel van 2 kanten gaat komen.
Oud 27-05-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 27-05-2007 @ 16:14 :
Kut.

Heel simpel. Gewoon kut. Ik vraag me af of het bij mij ooit wel van 2 kanten gaat komen.
je bent iets te jong voor zulk cynisme
Oud 27-05-2007, 15:55
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 27-05-2007 @ 11:36 :
wie? jongen van uitgaan?
ja

verder heb ik gister echt weer een bizarre avond achter de rug. ik was met vreindinnetjes en die waren straaaalbezopen en stonden op een gegeven moment allemaal met jongens te kleffen terwijl ik daar echt geen zin in had en alle jongens wegjoeg. Kwam op een gegeven moment een man naar me toe die zei dat ik wel erg afstandelijk en uit de hoogte keek. ja dat was ook de bedoeling.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-05-2007, 16:59
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
zwaar ongelukkig
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Oud 27-05-2007, 17:18
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 27-05-2007 @ 15:42 :
het ging heel goed
maar vrijdag hadden we afgesproken en dat viel tegen, omdat we allebei te gaar waren ofzo..daarna nog wel gebeld, over hoe dat kwam enzo en dat we misschien te hard van stapel liepen. elkaar zo vaak zien en dat we niet moeten denken dat het altijd automatisch maar leuk en goed is. na dat telefoon gesprek had ik wel een goed gevoel maar voordat ik naar amsterdamg ign (uurtje of 6) nog even mailtje gestuurd, dat ik hem echt nog heel lief vond enzo. maar nu keek ik toen starks en ik heb geen mailtje terug en dat zit me echt dwars? ik heb nu ineens heel erg de behoefte aan bevestiging.
gister ging ik naar amsterdam en ik had tot net toe niets gekregen voor smsje, okay hij had geen beltegoed, dat wist ik. maar toen net smste ik, kun je even online komen. en toen kreeg ik: 'ik ben op mn werk lief, x.' maar, hoe kan dan dat ie nu ineens wél beltegoed heeft? had ie dan vannacht of zo geen zin, of niet aan gedacht om iets te laten weten? waarom heeft ie niet terug gemaild? vet irritant, ik geef hem bevestiging dat het nog goed zit, dat gaf hij mij gister ook, via de telefoon. maar nu hoor ik niets en dat vind ik vet irritant. al was het alleen maar iets leuks over dat mailtje ofzo. en hij heeft het wel gelezen want hij is wel online geweest, maar waarom heeft ie dan niet geantwoord? fuck man, ik heb echt een kutgevoel.

en DIT haat ik nou zo aan mezelf aan relaties en twijfel ik of ik wel iemand ben voor een relatie want ik twijfel ALTIJD aan mezelf of hij me nog wel leuk vindt blablabla en ik word er gek van.

BAH.
niet om je te ontmoedigen om of je nog maar klote te laten voelen, maar als het al zo snel in je relatie zo er aan toe gaat dan is dat denk ik niet echt een goed teken.

ik herken mezelf heel erg in je verhaal, ik twijfelde ook altijd aan alles en was ongeduldig wat betreft smsjes en mailtjes terugkrijgen. maar met jongens is het gewoon vaak zo dat ze tijd nodig hebben om dingen te verwerken en ze kunnen vaak echt niet anticiperen hoe veel aandacht je nodig hebt en dat je vaak zit te wachten op een reactie of bevestiging of iets dergelijks. je moet wel proberen wat geduldiger te worden en hem wat meer vrij te laten in dat soort dingen want anders gaat het de relatie ook niet zoveel goed doen. althans, dat zeg ik uit eigen ervaring... maar ja dat is natuurlijk moeilijker gezegd dan gedaan
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 27-05-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 27-05-2007 @ 15:42 :
het ging heel goed
maar vrijdag hadden we afgesproken en dat viel tegen, omdat we allebei te gaar waren ofzo..daarna nog wel gebeld, over hoe dat kwam enzo en dat we misschien te hard van stapel liepen. elkaar zo vaak zien en dat we niet moeten denken dat het altijd automatisch maar leuk en goed is. na dat telefoon gesprek had ik wel een goed gevoel maar voordat ik naar amsterdamg ign (uurtje of 6) nog even mailtje gestuurd, dat ik hem echt nog heel lief vond enzo. maar nu keek ik toen starks en ik heb geen mailtje terug en dat zit me echt dwars? ik heb nu ineens heel erg de behoefte aan bevestiging.
gister ging ik naar amsterdam en ik had tot net toe niets gekregen voor smsje, okay hij had geen beltegoed, dat wist ik. maar toen net smste ik, kun je even online komen. en toen kreeg ik: 'ik ben op mn werk lief, x.' maar, hoe kan dan dat ie nu ineens wél beltegoed heeft? had ie dan vannacht of zo geen zin, of niet aan gedacht om iets te laten weten? waarom heeft ie niet terug gemaild? vet irritant, ik geef hem bevestiging dat het nog goed zit, dat gaf hij mij gister ook, via de telefoon. maar nu hoor ik niets en dat vind ik vet irritant. al was het alleen maar iets leuks over dat mailtje ofzo. en hij heeft het wel gelezen want hij is wel online geweest, maar waarom heeft ie dan niet geantwoord? fuck man, ik heb echt een kutgevoel.

en DIT haat ik nou zo aan mezelf aan relaties en twijfel ik of ik wel iemand ben voor een relatie want ik twijfel ALTIJD aan mezelf of hij me nog wel leuk vindt blablabla en ik word er gek van.

BAH.
Idem wat muziekvlinder zegt, ik herken mezelf hier ook ontzettend in.
Ik moet altidj terugdenken aan een gezegde van hier op het forum of uit de yes, fancy of waar dan ook:
Hoe harder je ze probeert te claimen, des te harder zij proberen weg te lopen.
En dat is ook wel logisch want als je het gevoel hebt van je vrijheid 'beroofd' te worden, ga je er juist harder voor vechten.

ot: i love him <3
Oud 27-05-2007, 18:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gewoon niets verwachten, dan kan het alleen maar meevallen. Je stuurt hem een mailtje met daarin dat je hem nog heel leuk vindt, maar bij veel jongens (spreekt iig ook voor mijn vriendje een beetje) gaat er dan niet een lichtje branden dat ze iets moeten terug sturen, tenzij er ergens een vraag staat ofzo, dan hebben ze dat wel sneller. Op zich is het ook logisch, natuurlijk wil jij ook graag horen dat hij jou ook nog heel lief vindt. Mijn ervaring is dat je gewoon duidelijk moet zeggen wat je wil, heb je aandacht nodig, zeg het dan, wil je dat hij je vertelt hoe leuk hij je vindt, vraag het dan. Jongens realiseren zich inderdaad niet altijd dat meisjes vanalles verwachten en bevestiging nodig hebben e.d.
En probeer genoegen te nemen met 1 keer bevestiging, die heb je nu gehad aan de telefoon; leg je je dan ook daarbij neer, en ga niet om nog meer bevestiging vragen (ookal wil je dat natuurlijk)

OT:
Loopt een beetje stroef laatste paar dagen, steeds een leuke avond maar het eindigt dan steeds met een miscommunicatie waardoor we allebei chagrijnig worden. Tis 's ochtends wel altijd weer goed, maar het hoort niet en we vinden het ook allebei heel vervelend. Vanavond extra lief doen en uitsloven dus .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 27-05-2007, 18:28
Jones
Citaat:
Larry Flint schreef op 27-05-2007 @ 19:21 :
En probeer genoegen te nemen met 1 keer bevestiging, die heb je nu gehad aan de telefoon; leg je je dan ook daarbij neer, en ga niet om nog meer bevestiging vragen (ookal wil je dat natuurlijk)
Niks vervelender dan vrouwen die altijd om bevestiging zeuren.

OT: Morgenavond weer! Het gaat nog steeds met ups en downs maar dat is niet meer dan normaal. Wel erg veel zin in vakantie samen.

Alhoewel, er is een meisje dat ik een keer of 3 per jaar zie dat me op de een of andere manier met 1 smsje al weer kan laten verlangen naar de spanning die er was aan het begin van een/mijn relatie. Dus niet zozeer verlangen naar haar maar gewoon het flirten/versieren/etc. Best vervelend dat dat blijkbaar zo makkelijk gaat bij mij.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 18:30.
Oud 27-05-2007, 18:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou mn ex is echt opeens over me heen, vindt zelfs iemand anders leuk. En ik vind het alleen maar fijn Nu voel ik me (eindelijk) niet meer verantwoordelijk voor hem!
Owww en ik wil hem ziennnnn, hopelijk morgen!! Ik heb die bevestiging ook heel erg nodig, vooral als ik iemand echt leuk vind. Als ik logisch nadenk weet ik dat hij me leuk vindt, en als ik bij hem ben weet ik het ook zeker, maar als ik niet bij hem ben begin ik daar toch wel beetje aan te twijfelen heel vervelend.
Oud 27-05-2007, 20:58
Verwijderd
ik euhm

ik vind haar leuk as in echt leuk en maybe more than scharrel material
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.