Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2008, 18:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@ spekkie: twee jaar, mijn hemel zeg
Ja, dat vind ik dus ook, maar dat gaat dus ongemerkt!!
Om het kort samen te vatten: in januari ging het uit, vijf maanden geen contact, juni elkaar weer gezien en gezoend, vanaf augustus sexrelatie tot februari, afgebroken maar elkaar in mei weer bij een concert gezien en dus gezoend, en sindsdien een beetje on-and-off contact met soms seks. Het schiet echt niet op
Daarom ben ik er ook zo trots op dat we al bijna twee maanden geen contact meer hebben, want we blijven elkaar aantrekken en afstoten!
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 23-12-2008, 18:23
Verwijderd
schot voor open doel, maar waarom hebben jullie dan niks?
Oud 23-12-2008, 19:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
schot voor open doel, maar waarom hebben jullie dan niks?
Op alleen maar gevoel kun je (helaas) geen relatie hebben. Het werkte gewoon niet, veel ruzies, slecht kunnen communiceren, weinig overeenkomsten (waardoor we eigenlijk niets konden bedenken om samen te doen), groot leeftijdsverschil. Dat somt het wel op
__________________
<):o)
Oud 23-12-2008, 19:05
Verwijderd
héél erg goed!
Oud 23-12-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Op alleen maar gevoel kun je (helaas) geen relatie hebben. Het werkte gewoon niet, veel ruzies, slecht kunnen communiceren, weinig overeenkomsten (waardoor we eigenlijk niets konden bedenken om samen te doen), groot leeftijdsverschil. Dat somt het wel op
Op die manier.

OT: ja, fijnfijnfijn. Ook al houd ik 'm 's nachts wakker als ik niet kan slapen. Dan wil ik alleen maar knuffelen... Meer mensen die daar last van hebben, of ben ik nou zo gestoord?

Oh en ik zei plagerig iets over kerstcadeautjes en daar reageerde ie op alsof ie een kerstcadeautje voor me had. Maar nu durf ik niet teveel te hopen. Ik heb ook een cadeautje voor hem. En nu neem ik mn eigen kerstboom(pje) maar mee morgen, want hij heeft er geen en zonder kerstboom kun je geen cadeautjes onder de kerstboom leggen.

Laatst gewijzigd op 23-12-2008 om 19:38.
Oud 23-12-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Gek op hem.
Oud 23-12-2008, 20:03
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Het besef dat het toch wel gewoon uit is, begint steeds meer tot me door te dringen...
Blijkbaar is het toch niet uit Ik wil zo graag naar hem toe
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.

Laatst gewijzigd op 23-12-2008 om 20:24.
Oud 23-12-2008, 20:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wel grappig hoe mensen hier posten, het is uit... en dan een paar weken later: oh nee, toch niet
Wie volgt?
__________________
<):o)
Oud 23-12-2008, 20:35
Verwijderd
We hebben de sleutel

En oooh ik wil hier heel graag iets posten, maar het mag nog niet
Oud 23-12-2008, 22:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis um zooooo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar het bij mij altijd is mis gegaan
Maar ik heb hem nu al bijna twee maanden niet meer gesproken, en dat is een record! Het is goed om af te kicken, want we bleven een beetje met elkaar in ons hoofd zitten, terwijl het dus al bijna twee jaar geleden is uitgegaan! Hij blijft mijn eerste liefde/relatie, dus ik ben bang dat de gevoelens nooit helemaal weg zullen gaan. Kon ik ook maar zo makkelijk rebounden als Freyja
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet Hoewel ik moet zeggen dat de gevoelens er niet bepaald van overgaan Maar het leidt wel heerlijk af.

Vandaag een bruiloft en dat was toch wel heel mooi, zelfs al denk ik cynisch 'ja over twee jaar piepen jullie wel anders'. Nu zijn ze in ieder geval nog razend verliefd (wat imho sowieso nooit een goed moment is om te trouwen, want het gaat gegarandeerd ooit over en het is maar afwachten wat er daarna nog overblijft. Zie te veel relaties sneuvelen op dat moment) en dat is wel leuk om te zien... krijg er wel weer zin in. Het is jaren geleden dat ik écht verliefd was.
Oud 24-12-2008, 08:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Anyway, het gaat goed, lekker, gisteravond ook weer fijn. We zijn soms zo strontvervelend kinderachtig samen. Geweldig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-12-2008, 08:24
Verwijderd
Wat een avond, maar hm. Ben blijven slapen. Nog uren half serieus liggen ouwehoeren en klagen over ons onmogelijke liefdesleven. Aardig wat bier gehad, dus dat werden ook pleidooien als "jij verdient zooo'n goeie kerel/chick". Maar gezien een aantal opmerkingen heeft hij echt geen idee, of hij denkt hetzelfde als ik (wat op zich nog wel zou kunnen omdat hij altijd ontkent). Heb alleen geen zin om m'n hoofd hier over te blijven breken. Dus ik laat het maar lekker zo, want vriendschappelijk is het veel te leuk om dat te laten verpesten door zoiets stoms als gevoelens waar ik niks mee kan.
Oud 24-12-2008, 09:03
Verwijderd
Ondersteboven van de laatste 2 maanden. Zo heb ik me in tijden niet meer gevoeld. Jammer dat we elkaar nu 2 weken niet zien vanwege vakanties die al gepland waren, maar daarna wordt het vast alleen nog maar leuker!
Oud 24-12-2008, 09:14
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Vrijdagavond heb ik hem gebeld omdat hij zaterdag weg zou gaan voor vakantie. Hij vond het lief dat ik er aan gedacht had maar verder was het een weinig boeiend gesprek en ik was niet eens overstuur toen ik ophing. Zaterdag een miniscuul dipje gehad maar verder gaat het echt heel goed. Vandaag precies drie maanden geleden en dat is tegelijkertijd heel lang en heel kort. Merk in ieder geval dat geen contact met hem hebben stukken beter voor me is, hoe moeilijk het ook mag zijn. Ben erg benieuwd wanneer ik weer wat van hem hoor. Hij komt vanavond terug van zijn vakantie en kerst en oud & nieuw komen er aan dus ik ben erg nieuwsgierig of hij wat van zich laat horen. Ik doe het in ieder geval niet..

Verder gaat alles heel goed. Ben echt gek op mijn vrienden, precies de goede contacten, heerlijk.
Oud 24-12-2008, 10:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oh en ik realiseerde me zaterdagavond dat exlief niets heeft laten horen op mijn verjaardag en dat dat mij eigenlijk verdomd weinig deed. Duh.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-12-2008, 13:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wel grappig hoe mensen hier posten, het is uit... en dan een paar weken later: oh nee, toch niet
Wie volgt?
Hehe, gelukkig maar dat het soms wel gebeurt. Ik vind het alleen jammer dat het voor sommige vriendinnen van me niet gebeurt, ik gun het ze ook zo erg. Oeh en bij mij gaat het nu best goed allemaal, het is allemaal weer heel leuk. Alleen ik blijf die nachtmerries houden, naar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-12-2008, 15:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik dus ook, maar dat gaat dus ongemerkt!!
Om het kort samen te vatten: in januari ging het uit, vijf maanden geen contact, juni elkaar weer gezien en gezoend, vanaf augustus sexrelatie tot februari, afgebroken maar elkaar in mei weer bij een concert gezien en dus gezoend, en sindsdien een beetje on-and-off contact met soms seks. Het schiet echt niet op
Daarom ben ik er ook zo trots op dat we al bijna twee maanden geen contact meer hebben, want we blijven elkaar aantrekken en afstoten!
Ha, dus ik ben zeker niet de enige met dit soort gestoorde relaties. Alleen heb ik zoiets 4 jaar volgehouden

OT: het is heeeeeeeeeeeeerlijk rustig. nu mag ik me iig lekker misdragen met oud en nieuw als ik daar zin in heb
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-12-2008, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Wel grappig hoe mensen hier posten, het is uit... en dan een paar weken later: oh nee, toch niet
Wie volgt?
Ik, heel voorzichtig We houden het nu op een 'pauze', geen gerommel met anderen, zien elkaar regelmatig maar niet te vaak, houden contact maar niet te veel en we zien wel


OT: Mja, het gaat wel. Nog wel erg in de war, wat wil ik nu? Het ene moment mis ik hem veel te erg, het andere moment sta ik er (gelukkig) niet meer zo bij stil. Hij is nu druk bezig met het inrichten van zijn appartement, het voelt heel gek om dat nog niet eens gezien te hebben... Zondag ga ik er kijken en dan gaan we koken. Dan zijn we al weer drie weken uit elkaar....

Verder weinig nieuws, mijn beste vriendin leeft blijkbaar nog wel, nog niet door haar nieuwe vriend opgeslokt, maar toch niet zo tof dat ik niets van haar hoor
Oud 24-12-2008, 22:11
wup
wup is offline
Nou, dat wordt een overkill aan familie deze week, maar zal wel gezellig worden. Vandaag broer jarig, morgen ben ik alleen met kerst dus ga ik eten bij paps en mams. 2e kerstdag weer eten emt fam, dag erna uit eten met broeders en zuster en daarna andere broer jarig. Pff, maar scheelt een hoop koken.

Vandaag broerlief dus jarig en dat was gezellig. Beetje gek idee dat ie al 35 is... . Gaat zo snel.
Ik mail een beetje heen en weer met de oudere en ben er nog steeds niet uit wat ik ermee moet. Ik weet wel dat ik niets vastigs wil, want daar ben ik niet aan toe/ geen zin in.
Oud 24-12-2008, 22:21
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
En ik op hem.
Oud 24-12-2008, 22:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Wel grappig hoe mensen hier posten, het is uit... en dan een paar weken later: oh nee, toch niet
Wie volgt?
Hehehe Hele lange afstand relaties met beperkte communicatie mogelijkheden (vaak alleen sms en soms is dat zelfs niet mogelijk) zijn soms niet echt gemakkelijk en duidelijk. Maar hij heeft nu weer een paar dagen internet dus we kunnen tenminste chatten En eindelijk realistischere plannen gemaakt om elkaar te zien, nu maar afwachten of hij daadwerkelijk contact opneemt met zijn baas zodat ik met hem mee kan. Ben toch weer helemaal blij en gelukkig

En de kerstdagen vind ik niet echt tof... verplicht bezoekje aan mijn oma zie ik eigenlijk echt niet zitten, maar kan er ook niet onder uit.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 25-12-2008, 11:08
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Jeetje. Wat een zak. Mijn oom dan. Eerst roepen dat hij zich nooit zou laten weerhouden van mijn verjaardag, vervolgens ga ik me in allerlei bochten wringen om ervoor te zorgen dat er op mijn birthday geen confrontatie is tussen hem en zijn dochter, want die kunnen ook niet echt goed meer door 1 deur heen.. en dan nu nog af-mailen. Dan heb je echt lef hoor. Wat een eikel. Zit een mail naar hem te sturen, maar ben dan weer te schijterig om die te sturen, maar misschien is het wel goed om het een keer tegen hem te zeggen hoe erg hij zich van de familie afhoudt en hoeveel pijn hij daarmee mijn moeder en m'n opa en oma doet.. Zak.
Oud 25-12-2008, 23:00
Verwijderd
Kerst was voor de verandering te overleven, tenminste: de eerste helft. Maar het tweede deel is makkelijker, aangezien we morgen naar familie gaan en dat is altijd wel ok.

En heb hem uit ultieme verveling net zitten smsen, waarvoor ik mezelf nu wel voor m'n kop kan slaan. Ik weet dat hij haar (zogenaamd irritant, maar lees: heel interessant meisje) gewoon altijd terug smst. En als hij dat dan bij mij niet doet, is lekker confronterend in de zin dat ik én als vriend blijkbaar niet boeiend genoeg ben én hij verder ook compleet geen interesse in me heeft. Blegh
Oud 26-12-2008, 12:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik had gisteren zowaar een kerstdate. Soort van. Want hij heeft al een vriendin, maar we waren allebei alleen met kerst. Het was echter super gezellig, we kunnen lekker ouwehoeren samen. En zaterdag is hij jarig dus dan gaan we samen op stap, lekker strandjes kijken hier
__________________
<):o)
Oud 26-12-2008, 13:07
Verwijderd
Ja uh, hij is lief enzo Alleen baal ik er af en toe een beetje van dat hij wat sommige zaken vrij onverantwoordelijk is. En dat hij dat thuis doet, ja nou, maar als hij dat hier doet, krijg ik al het gezeik over me heen.
Oud 26-12-2008, 19:16
George
Avatar van George
George is offline
Argh, dit slaat echt nergens op. En en, geen relatie meer willen (maar wel willen aanklooien) omdat je jezelf op dat moment geen goede relatiepartner vindt, ok, prima, kan ik mee leven, maar ga niet niet toegeven nog wel van alles te voelen want m'n eigen gevoelens zijn wel gecompliceerd genoeg zonder dat ik dat ook nog weet. :/ Ik snap het niet.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 26-12-2008, 23:30
Verwijderd
Hmja, lang leve snel conclusies trekken. Hij lag (nog steeds) ziek in bed en bovendien heeft z'n zusje de hele Kerst ruzie gemaakt met z'n ouders. Had m'n telefoon uitgezet, dus las het pas een paar uur later, maar heb nog maar even een smsje terug gestuurd. Maar voelde me daarna bijna lullig dat mijn Kerst dit jaar niet eens zo erg was
Oud 27-12-2008, 10:33
Suey
Suey is offline
Arghh Ik mis hem echt zo erg en wil hem echt constant bellen enzo. Maar ik geloof dat hij daar een beetje gek van wordt. We hebben niet eens iets om over te praten. Ik moet er gewoon over heen zien te komen dat ik hem voorlopig nog niet ga zien maar dat is te moeilijk.
Oud 27-12-2008, 11:59
Verwijderd
zo, onze 3e kerst samen en hij was ontzettend fijn. <3
Oud 27-12-2008, 21:34
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
We hebben de sleutel

En oooh ik wil hier heel graag iets posten, maar het mag nog niet

Nog een moeder in spé???? of ga je trouwen???
__________________
never get old
Oud 27-12-2008, 21:53
Verwijderd
Hehe, nee zo snel gaat t nou ook weer niet
Oud 27-12-2008, 23:17
Verwijderd
*stress* (achteraf) domme dingen zeggen en dan ook nog telefonisch... ik wil m zien en alles uitleggen maar ik moet geduld hebben tot morgen en dan rustig alles uitleggen en me ondertussen niet zo gruwelijk druk maken en smsjes sturen en hem bellen en argh. *stress*! Morgen weer een dag en hij vindt me heus niet minder lief. Onzeker muts dat ik ben. Maar stiekem denk ik dat wel. Dat ie straks gaat bellen en niet meer langs wil komen. En dat is ECHT niet zo. Echt niet. Tenminste, hoop ik.
Oud 28-12-2008, 09:49
Verwijderd
Gisteren een topavond gehad met een goede vriend van me. Lekker wat drinken in de kroeg, onder het genot van een prima uitzicht
Daarna thuis plat gesmst worden door 'het prima uitzicht', doet je ego wel goed
Exvriendje liet ook nog wat van zich horen, ik zie hem vanmiddag en ben stiekum wel zenuwachtig. We gaan lekker koken en bankhangen, zijn nieuwe appartement bekijken en gewoon, genieten van elkaars gezelschap ofzo.

En haha, :liefde: voor mijn oudcollega. We waren gisteren op mijn oude werk (een parkeergarage) en een hele toffe collega was aan het werk. Bij het wegrijden reden we langzaam voorbij en zwaaide ik. Hij herkende me niet. Vanmorgen bij het kijken van mijn email had ik een mail van hem, dat het stom was dat hij me niet herkend had en dat hij dat jammer vond en het gewoonlijke gedoe van hoe het is enzovoort.
Oud 28-12-2008, 18:27
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Blablabla klootzak blablabla.

Gisteravond een smsje van hem hoe mijn kerst was en dat hij veilig terug was van vakantie en of hij nog wat moest komen langsbrengen. Ik vanmiddag twaalf uur keurig geantwoord (hoe kut het contact voor mij ook mag zijn) smst ie niet terug en nu denk ik verdomme weer de hele dag aan hem en dat is echt kut.
Oud 28-12-2008, 18:37
Captured2
Captured2 is offline
Het is vandaag helaas uitgegaan met mijn vriend. Ik belde hem op en hij zei dat hij slecht nieuws had. Toen vertelde hij me dat hij toch niet echt verliefd op me is en dat hij liever even alleen wilde zijn. Dat is dus mooi kut. Ik baal er echt flink van.
Oud 28-12-2008, 18:46
wup
wup is offline
Citaat:
Hehe, nee zo snel gaat t nou ook weer niet
Wat is het dan wel


OT: kerst was leuk. Gister uit eten met zussen en aanhang, vandaag verjaardag van broertje en daarna mee naar voetbal. Beetje veel familie, maar het was gezellig. Het klinkt wat hard, maar besefte me wel hoe erg exlief er eigenlijk niet bij paste. We zijn namelijk best een hechte groep en hij past er gewoon niet.
Oud 28-12-2008, 21:14
Verwijderd
Hij houdt van me. Hij houdt van míj. En ik gooi het weg.
Oud 28-12-2008, 22:12
Verwijderd
Hij zei dat hij me mist
Oud 28-12-2008, 22:51
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmmm, hem lastig vallen via chat over zijn vroegere (seks)relaties was misschien niet heel erg slim...
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 29-12-2008, 08:31
Verwijderd
Pff, ik mis hem en wil bij hem zijn. Meer hoeft niet. Denk ik

ik moet het mezelf ook gewoon niet zo moeilijk maken, gewoon eens een keer de stoute schoenen aantrekken en het gesprek aan gaan. Lafbek die ik ben
Oud 29-12-2008, 09:11
wup
wup is offline
Goed gesprek gehad met exlief. Hij bleek eigenlijk nog wel hoop te hebben dat het goed zou komen voor het uit ging. Ai.. Maar goed, het is nu ok en we gaan binnenkort afspreken.
Oud 29-12-2008, 09:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Met vrienden enzo gaat het nu prima! Vanavond met vriendinnetje Alles is liefde kijken, morgen gezellig met m'n commissie eten en met oud&nieuw ga ik samen met een vriendinnetje bij studiegenoten het vieren!
Oud 29-12-2008, 10:08
Verwijderd
Wáárom ben ik zo dom om te smsen? Bij mij moet je blijkbaar niet alleen dronken, maar ook nuchter m'n telefoon afpakken
Oud 29-12-2008, 11:25
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Heel erg saai . Het lijkt me zo tof om een interessante jongen/man tegen het lijf te lopen en dat we dan samen van alles kunnen ondernemen of juist niet. Maar ik kom nergens een geschikt persoon tegen . Dan maar genieten van de voordelen van het alleen zijn .
Oud 29-12-2008, 12:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hele leuke kerst gehad! Nu even in nl, en had allemaal plannen om leuke dingen met beste vriendin te doen, is ze ziek nouja morgen zie ik haar en ook mn andere beste nlse vriendinnen!
Oud 29-12-2008, 15:50
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Na een paar weken geen contact te hebben gehad, dacht ik dat hij me wel vergeten zou zijn. Krijg ik vandaag ineens een smsje van hem, en hij reageerde zelfs op mijn smsje. Het is een wonder!
Oud 29-12-2008, 17:43
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ik voel me EENZAAM
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 18:13
Verwijderd
Ik hou van mijn vriendinnetjes (L) en niet meer zoveel van mijn beste vriend, maar dat is een verhaal apart. Stomme pielie.

Morgen gaan we waarschijnlijk naar thermaalbad/sauna/zwembad. Hoera! Ik heb zin in oud en nieuw, wordt vet.
Oud 29-12-2008, 18:17
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ja oke nou had ik jou maar als me vriendin dan dan had ik volgens mij een goeie meid gescoot veel plezier in de sauna oeh zou je lekker warm hebben daar
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95
x-spekkie-x
500 21-02-2009 01:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.