Oud 05-05-2008, 15:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ben je blij met je examenrooster? Vaak twee op één dag? Maak je gebruik van de vrije dagen door pas op die dagen te beginnen met leren voor die vakken, dus dat je nu alleen focust op de eerste vakken?


Maandag 19 mei
VMBO
Ochtend: beroepsgericht GL
Middag: beeldende vakken
HAVO
Ochtend: xxx
Middag: Nederlands
VWO
Ochtend: Nederlands
Middag: Wiskunde A

Dinsdag 20 mei
VMBO
Ochtend: dans, drama
Middag: Nederlands
HAVO
Ochtend: Geschiedenis
Middag: Wiskunde B
VWO
Ochtend: Geschiedenis
Middag: Natuurkunde

Woensdag 21 mei
VMBO
Ochtend: Spaans, Turks, Arabisch
Middag: Nask 2
HAVO
*Ochtend: Aardrijkskunde
Middag: Engels
VWO
*Ochtend: Duits
Middag: Biologie

Donderdag 22 mei
VMBO
Ochtend: Geschiedenis
Middag: Wiskunde
HAVO
*Ochtend: Muziek
*Middag: Economie
VWO
Ochtend: Latijn
Middag: M&O

Vrijdag 23 mei
VMBO
Ochtend: Maatschappijleer 2
Middag: Frans
HAVO
*Ochtend: Duits
Middag: Natuurkunde
VWO
Ochtend: Aardrijkskunde
Middag: Scheikunde

Maandag 26 mei
VMBO
Ochtend: Aardrijkskunde
Middag: Engels
HAVO
*Ochtend: Frans
Middag: Biologie
VWO
Ochtend: Filosofie
Middag: Economie

Dinsdag 27 mei
VMBO
Ochtend: Duits
Middag: Biologie
HAVO
Ochtend: Maatschappijleer
Middag: Scheikunde
VWO
Ochtend: Maatschappijleer
*Middag: Engels

Woensdag 28 mei
VMBO
Ochtend: Fries
Middag: Economie
HAVO
*Ochtend: Tehatex
Middag: Wiskunde A
VWO
Ochtend: Grieks
Middag: Wiskunde B

Donderdag 29 mei
VMBO
Ochtend: Muziek
Middag: Nask 1
HAVO
Ochtend: Filosofie
Middag: M&O
VWO
*Ochtend: Tehatex
*Middag: Frans

Vrijdag 30 mei
HAVO
Ochtend: Fries
*Middag: Spaans, Russisch, Turks, Arabisch
VWO
Ochtend: Fries, muziek
*Middag: Spaans, Russisch, Turks, Arabisch


* = duurt half uur korter dan andere examens

Tijden:
VMBO
Ochtend 09:00-11:00
Middag 13:30 - 15:30
HAVO en VWO
Ochtend 09:00-12:00
Middag 13:30 -16:30

Fouten voorbehouden. Misschien kan iemand 'm even checken dat hij klopt?
Bron: eindexamen.nl
Advertentie
Oud 05-05-2008, 15:39
Verwijderd
VWO klopt voor mij in ieder geval .
Ik heb gelukkig nooit twee op één dag en gezien de lange duur van de toetsen zou ik dat ook wel vervelend vinden. (niet meer kunnen concentreren enzo) Ik vind het rooster wel okee, ik probeer niks uit te stellen (dus niet wat ik in week 2 heb later leren) maar het lijkt erop dat het misschien wel moet met economie..
Oud 05-05-2008, 15:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ach, ik ben er opzich wel tevreden mee hoor. Heb de eerste dag, 19 mei, wel wiskunde en Nederlands op één dag, en dan de 29e nog kunstgeschiedenis en Frans op één dag. Tja, dat is even afzien, maar goed zolang het bijv. niet twee talen of twee maatschappij vakken (zoals gs en ak) op één dag zijn, vind ik het niet zo heel erg. Er zit best ruime tijd tussen om even te ontspannen.
Maargoed, als ik toch mocht kiezen, ik heb ook een aantal dagen vrij dus dan zou ik liever elke dag één examen hebben of zo. Ach, ik kan er niet mee zitten.

Ik ga sowieso in deze vakantie proberen voor alle vakken te oefenen en te leren en gewoon zoveel mogelijk. Misschien dat ik iets minder aandacht zal besteden aan de vakken die ik na het weekend heb, maar in principe was mijn plan alles geleerd te hebben voor dat het eerste examen begint. Weet nog niet of dat gaat lukken, maar lijkt me heerlijk om als oefening de dag van te voren alleen nog maar iets te hoeven doorlezen (eventueel een oefenexamen te maken) maar dat je iig niet meer halve boeken uit je hoofd hoeft te leren
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-05-2008, 16:09
tonio
tonio is offline
Wel goed rooster. Nooit 2 examens op 1 dag. Vakken zijn goed verdeeld, niet alle beta vakken achter elkaar of in dezelfde week.
Aan het rooster kan het niet liggen .
Oud 05-05-2008, 16:57
Verwijderd
havo examen 2008 tijdvak I

ma 19-05 13.30 - 16.30 Nederlands

di 20-05 09.00 - 12.00 geschiedenis

wo 21-05 09.00 - 11.30 aardrijkskunde
wo 21-05 13.30 - 16.00 Engels

do 22-05 13.30 - 16.00
economie 1 / economie 1-2

------------ weekend

ma 26-05 09.00 - 11.30
Frans 1-2


di 27-05 09.00 - 12.00 maatschappijleer
Oud 05-05-2008, 17:55
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Ik heb alles aaneengesloten elke dag één examen, geen vrije dagen ertussen, vind het eigenlijk wel prima
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 05-05-2008, 17:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mijn rooster is heel fijn.
Maandag Nederlands, daar zie ik het een-na-meeste tegenop (echt nooit verwacht Maar denk dat ik bij dat vak de hoogste verwachtingen van mezelf heb, luxe-probleem dus). Dan dinsdag natuurkunde, was altijd mijn grootste horror, was er vanaf de eerste van overtuigd dat ik daar compleet in zou failen. Maar nu is het mijn kleinste zorg van het hele examen. Woensdag biologie, daar ga ik niet echt voor leren dus ik kan de hele week me focussen op scheikunde die vrijdag en Wiskunde de woensdag daarop. De dinsdag voor wiskunde heb ik Engels.
Geen één keer twee op een dag, het niet-leervak waar ik het meeste tegenop zie als eerste en het vak waar ik het meeste tegenop zie kan ik de hele week voor leren!
O en ik ben begonnen met leren voor de vakken waar ik het meeste tegenop zie, beste methode vind ik. Nu met wiskunde bezig, hopelijk valt dat als ik het geleerd heb ook reuze mee zodat ik me alleen nog maar bezig hoef te houden met Nederlands oefenen (jaar geleden sinds we dat behandeld hebben) en Engels als laatste hopperdehop. In principe is mijn plan alles geleerd te hebben voor het weekend voor de examens, zodat het even kan bezinken, anders word je gek van de examens. En als het niet lukt, dan alle tijd die ik heb inzetten op wiskunde.
Oud 05-05-2008, 18:07
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nooit twee op één dag, maar wel balen dat maandag vrij is, dinsdag Engels en dan woensdag wiskunde B1, had het liever ietsje anders gezien (ergens anders een dag vrij in plaats van na het weekend bijvoorbeeld).
En 's middags biologie en dan de volgende ochtend Latijn vind ik gewoon best veel, maar ach, het kan er best mee door!

Edit: Goed rooster dus.
Oud 05-05-2008, 21:31
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ik heb alles op aparte dagen, drie dagen vrij (1e donderdag, 2e woensdag en 2e vrijdag) en alles behalve filo (laatste examen) in de middag. YAY.
Oud 05-05-2008, 21:51
turtlez
turtlez is offline
Rotrooster vind ik.
Ik heb in de eerste week 7 vakken, in de tweede week maar 2 -.-
vooral Duits en Bio op een dag, dat Bio dan als tweede is vind ik supervervelend, andersom zou veel beter zijn geweest, aangezien ik me bij bio veel beter moet concetreren, en van dat tekstverklaren gaat m'n concentratie altijd weg.
Maandag Nederlands en Wiskunde A is wel in de goede volgorde gelukkig.
Oud 05-05-2008, 22:33
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Mijn rooster. (8 vakken).


Dinsdag 20 mei 13.30 tot 15.30 uur

Nederlands

Woensdag 21 mei 13.30 tot 15.30 uur

Scheikunde

Donderdag 22 mei 13.30 tot 15.30 uur

Wiskunde

Maandag 26 mei 13.30 tot 15.30 uur

Engels

Dinsdag 27 mei

09.00 tot 11.00 uur


Duits

13.30 tot 15.30 uur

Biologie

Woensdag 28 mei 13.30 tot 15.30 uur

Economie

Donderdag 29 mei 13.30 tot 15.30 uur

Natuurkunde


Valt mee. Al vind ik het kut dat natuurkunde het laatst is. Krijg je het vak dat een horror is het laatst . Ook irritant dat Duits en Biologie op één dag zijn. Verder ben ik wel opgelucht dat de meeste vakken in de middag zijn. Ik kwam vorig jaar bij 4 van mijn 5 examens te laat
__________________
Haters gonn' hate

Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 17:18.
Oud 06-05-2008, 15:18
MW
Avatar van MW
MW is offline
Ik baal dat ik nog Frans heb op de laatste dag, als verder bijna iedereen al vrij is =(
Oud 25-05-2008, 20:54
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
VMBO, succes met Ak en Eng!
HAVO, succes met Fr en Bio!
VWO, succes met Fi en Ec!

Ik heb morgen niets gelukkig, dinsdag alleen Engels.
Ik ben blij dat ik wiskunde als laatste heb, anders zou het slechte resultaat me zo demotiveren dat ik de rest van de examens niet eens gemaakt zou hebben.
Oud 25-05-2008, 20:55
Verwijderd
Citaat:
VWO, succes met Fi en Ec!

Ik heb morgen niets gelukkig, dinsdag alleen Engels.
Ik ben blij dat ik wiskunde als laatste heb, anders zou het slechte resultaat me zo demotiveren dat ik de rest van de examens niet eens gemaakt zou hebben.
Dankjewel!
Ik ben ook blij dat het zo geregeld is en vooral fijn dat Engels er tussen is en niet er na, anders zo het ook weer zo'n gehaast worden.
Oud 25-05-2008, 21:11
Morri
Morri is offline
Ik baal wel een beetje van de komende week, heb morgen én filo én eco, dinsdag maatschappijleer én Engels en dan woensdag nog Grieks. Maar ja, ik heb ook wel een beetje veel vakken. Ben nu ook nog niet op de helft, heb er nu 5/11 gehad. Beetje jammer van Frans ook, donderdagmiddag terwijl iedereen dan al aan het feesten is... Nouja, ik zou anders geroosterd hebben, maar het is niet anders.
Oud 25-05-2008, 21:36
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wow dat is veel!
Oud 26-05-2008, 09:05
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Vandaag Engels . Dat gaat gegarandeerd een 8+ worden als ik 2 volle uren aan mijn examen besteed Oh mensen, donderdag Natuurkunde
__________________
Haters gonn' hate
Oud 26-05-2008, 15:35
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Vandaag Engels . Dat gaat gegarandeerd een 8+ worden als ik 2 volle uren aan mijn examen besteed Oh mensen, donderdag Natuurkunde

Rustig het gaat lukken. Hoe ging Engels.

@Morri: Hou je dat wel een beetje vol zeg. Ik vind 8 al meer dan genoeg (er zijn er bij die er 6 hebben). Nog een vak erbij had me ook nog wel gelukt, maar 11 vakken zijn toch wel een bijzonder aantal. Je hebt nu wel een breed vakkenpakket.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Ads door Google
Oud 26-05-2008, 17:02
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Rustig het gaat lukken. Hoe ging Engels.
Thanks voor de geruststelling, na samengevat doorgenomen te hebben snap ik het al wat beter, gelukkig. Engels was een eitje. Laatst moesten we een brief schrijven en dat ging niet voor 100% goed maar van de 13 punten die je ervoor kon krijgen heb ik er zeker wel 7 . En de leesvragen/meerkeuze waren makkelijker dan makkelijk
__________________
Haters gonn' hate
Oud 26-05-2008, 22:22
MW
Avatar van MW
MW is offline
@ Morri: wooooow, dat zijn wel heel veel vakken.. ik doe er 9 en ik ben ook al best druk.
Oud 27-05-2008, 07:54
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Zo. Alleen vandaag & morgen nog doorkomen. Daarna mag ik slapen.
Oud 27-05-2008, 10:58
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Ik ben opzich wel tevreden met mijn rooster:
Maandag: Nederlands en Wiskunde A1
Dinsdag: Geschiedenis
Woensdag: Duits 1,2
Vrijdag: Aardrijkskunde
Maandag: Economie 1
Dinsdag: Engels
Donderdag: Kunstgeschiedenis

Dus bijna klaar!! Alleen nog ff bikkelen voor Kunstges. Blegh, veel werk
__________________
Bla bla
Oud 27-05-2008, 11:32
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Wat jij zegt, Lauwie101: nog even bikkelen voor Engels en vooral voor wiskunde, en dan klaar!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Centraal Examen VWO
Lien10^^
35 24-09-2006 15:07
Eindexamens 2003 examenrooster ???
nogmaals
9 16-05-2003 20:20
Algemene schoolzaken examenroosters
Verwijderd
7 25-08-2002 21:14
Algemene schoolzaken Examen roosters...
aquafemme
20 03-03-2002 13:21
Algemene schoolzaken Examenrooster
Rene1984
5 28-11-2001 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.