Oud 13-05-2016, 13:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik was naar de kapper geweest maar die had maar één zijde van mijn haar geknipt. De ene kant was kort met een pony en de andere kant was nog gewoon lang. Ik moest 73 euro afrekenen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2016, 23:44
Abby.
Abby. is offline
Ik deed mee aan het Eurovisiesongfestival en het liedje heette "Raus gehen!" en was geschreven met de hoop op douze points van Duitsland.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 12:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ging naar een underground punkfeest in London. Op een gestolen paard. Iedereen dacht dat ik bang was om naar binnen te gaan en dat was ik ook dus ik ging handelen in illegaal bont en opgezette dieren. Mijn paard werd gestolen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 12:31
Verwijderd
Ik was op een orgie in een middelgrote stad in het appartement van een forummer met uitkijk op een bekend plein en er trad een artiest op die dat daar wel vaker doet
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 13:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had vannacht koorts gekregen waardoor ik vreselijk heb geslapen en nachtmerries had.

Peter R. de Vries had een doorbraak in een zaak met allemaal lijken. Die lijken waren allemaal met hun enge zwarte en aangevroten gezicht in beeld. En toen was ik zelf ook ineens betrokken in een enge situatie in het bos waar iemand achter me aan zat, maar later bleek dat een reconstructie voor Peter zijn programma te zijn. Maar het enge was dat ik op een bepaald moment niet meer kon overzien wat echt en niet echt was, en zeker niet toen ik een lijk in het water zag drijven in een parkje.
Peter stelde veel kritische vragen waar ik geen antwoord op had. Hij reageerde daar vreemd genoeg niet kattig op.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 08:29
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een forummeet was.

En nog wat andere dingen met forumers, die niet echt voor herhaling vatbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 08:47
Verwijderd
Citaat:
En nog wat andere dingen met forumers, die niet echt voor herhaling vatbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 08:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde dat ik boodschappen deed. Toen ik klaar was moest ik alles weer inleveren en opnieuw beginnen. Daarna was er ook nog iets met een auto met open dak, waarbij het dak en de ramen zo snel mogelijk weer dicht moesten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 09:42
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ik keek een wedstrijd van Ajax in het nieuwe seizoen met vrienden in de kroeg. En er was bier.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 21:24
Verwijderd
Ik deed mee aan een denkspelletjeswedstrijd met klasgenoten van de basisschool. Het was bij mijn opa en oma's oude flat. Ik werd tijdens de wedstrijd met balletjes uit een raar ijzeren doolhof afgeleid door spullen van vroeger. Die spullen had ik vroeger ooit wegegdaan. De spelleider kwam kijken en gaf me op mijn kop omdat ik nog niet zo ver was als de rest.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 18:26
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
dat de mama gekidnapt was. ik weet ook niet waarom ik dat droom. bizar en eng. binnenkort een slaaponderzoek ivm snurken en aanvalletjes die kunnen wijzen op slaapapneu.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 06:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Belachelijk grote knuffels die niet te tillen waren en mensen die me zaten te pushen op een aantal rare baantjes te reageren die niks voor mij waren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 08:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat mijn lief en ik pannenkoeken zaten te eten in een pannenkoekenhuis en dat ik er nog eentje wilde bestellen, maar zij niet. Ik stelde zelfs nog voor om er eentje te delen.

Ik hou niet eens van pannenkoeken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 07:29
Verwijderd
Ik droomde dat er een hele actieve forumer was overleden. Niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 07:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde over het kampeeruitje wat ik organiseer voor mijn vereniging. Net zo stressvol als de werkelijkheid
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 09:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat het alweer winter werd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 16:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat mijn vingertoppen en tenen van mijn linkerhand en -voet werden afgeknipt door een psychopaat. Toen alles geheeld was, bleek dat mijn evenwicht crap was en vroeg ik me af hoe dat zou gaan met toekomstige liefdes, met mijn lelijke vingers.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 06:51
Verwijderd
Ik was met 2 klasgenoten en mijn kat op de onderste verdieping van een flat. De flat ligt aan een drukke weg. Mijn klasgenoten gingen naar buiten en lieten de deur openstaan. Ik ving mijn kat en probeerde haar in een bench te stoppen. De.bench was rond en het klinkte niet dicht. Mijn kat raakte in paniek en ik ook. Ze spartelde zp erg dat ze weer dreigde te ontsnappen. Gelukkig stond er een tweede die wel werkte en normaal uitzag.

Mijn tweede droom was in een groot kantoor met warenhuis uitstraling. Ook was er veel barrok gebruikt, maar wel heel licht. Op de hoogste verdieping had een collega een meisje verstopt. Ik en nog een ander wisten dat. Na sluitingstijd wilden wij het meisje bevrijden. De poetwvrouw en die collega mochten ons niet tegengekomen. We gingen naar boven en de collega.had het in de gaten. Ze kwam ons acjternar. Maar we waren haar steeds voor door door geheime en kamertjes te rennen en xe deuren weer af te sluiten. Uiteindelijk hadden we het meisje gevonden en namen haar mee naar beneden via geheime gangetjes. Toen we buiten waren stonden heel veel mensen te juichen. Het meisje zelf rende wrg
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 10:40
Verwijderd
Ik was met mijn klas op een of andere vage plek, te bereiken via een trap met hele smalle treden, iets bredere treden, en zo'n helling ding, voor rolstoelen. Nou, ik rende dus een van die trappen op, en botste tegen een meneer in een groen geruit pak op, dus ik zo van 'pardon!'. Wil ik dat oplopende stuk nemen wat er naast ligt, bots ik weer bijna tegen iemand op, weer in zo'n groen geruit pak. Ik weer 'pardon, pardon!'. Kom ik dat zaaltje binnen waar mijn klas zit, word mijn ge-pardon uitgelachen. Kom ik bij een tafeltje aan, waar een jongen aan zit die heel dik is, met een lerares. Hij had geprobeerd weg te lopen, en moet een verhaal oefenen waarin hij z'n excuses moet aanbieden, moet condoleren, en alles in het Frans. Hij voelt zich heel schuldig, en haalt alle woorden door elkaar. En ik zit hem uit te lachen, en erin te wrijven dat het ook nog 'es in het Frans moet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 10:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik droomde dat het alweer winter werd
Ik droomde dit blijkbaar op het moment dat mijn opa met de ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 11:17
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik droomde dat ik op schoolkamp wakker werd rond 9 uur in de ochtend. Ik moest plassen en mijn lul was helemaal stijf. Ik zocht de wc en toen ik hem vond bleek hij in een vieze kamer te zijn met matrassen en plas op de vloer. Er zaten 2 meisjes in en ik had geen broek aan dus zagen ze mijn lul. Ik liep snel weer weg om een andere wc te zoeken.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 02:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
In het echte leven was de kruipruimte open geweest (ben dan altijd bang voor de viezigheid die ik aan zal treffen) en toen droomde ik daarover, maar in mijn droom kwamen er allemaal chinchilla's en dikke otters uit, iemand zei dat het erger was dan een rattenplaag. Mijn huisgenoot en ik sprongen hysterisch op de bank.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 14:28
Pervect
Pervect is offline
Ik droomde dat mijn staart in de vik stond. Toen realiseerde ik mij dat ik helemaal geen staart heb. Wel jammer

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 18:01.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 10:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn huisgenoot parkeerde de auto terwijl ik buiten stond te wachten. Ineens begon de auto aan de onderkant te lekken. Toen ik onder de auto keek zag ik dat de olietank op de grond lag, gewoon uit de motorkap gevallen. Er kwamen liters en liters olie uit, alleen het leek meer op water.
Later was ik in een oud huis, het was het huis van de zus van mn huisgenoot maar het zag er heel anders uit. Door de sfeer en het licht wist ik wel dat het haar huis moest zijn. Haar zoontje zat in zo'n trekunit die je aan de fiets moest vastmaken. Ik zag dat er op mijn fiets een trekhaak zat, die ik tot dan toe over het hoofd had gezien. Zijn moeder was met de bakfiets en kon dus dat extra karretje niet meenemen en ze vroeg of ik haar zoontje wilde trekken. Ik ging naar binnen om een stuk touw te zoeken, maar ik werd afgeleid door water wat daar naar binnen stroomde. Ik stond tot mijn middel in het water, het was best vreemd dat het waterpeil op elke verdieping even hoog was, op zolder sprak ik een oude collega ( note to selfie: die ene lange dikke anti uit odl) die boos was omdat haar antieke stoelen nu verpest waren. Ze droeg een rode sjaal en had een ouwe kop gekregen.
Intussen had ik mijn touw-plan laten varen en zocht naar kabels of naar een waslijn, maar elke keer vergat ik waar ik mee bezig was en ik kon ook niks vinden in die zooi.
toen ik naar buiten liep waren de zus van mn huisgenoot en haar zoontje + kar al weg. Buiten was geen water maar het was juist heel zonnig.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 00:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was in een kamer vol Christenen, ik geloof dat het de bedoeling was dat zij mij gingen inwerken. Iemand vertelde iets en toen zei ik keihard 'JEEEEZUUUUUS' en sloeg mijn handen voor mijn mond en zei 'oooh godverdomme dat mag ik natuurlijk niet zeggen'. Ik probeerde op mijn taal te letten maar toch zei ik in bijna elke zin iets anti-christelijks. Een man deed zijn vingers in zijn oren, de anderen zeiden niks maar keken naar beneden.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 12:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel onsamenhangend.

Brug (naast de Golden Gate, SF) met kernreactor waar een gekkie over praatte en me obsessief achtervolgde. Vroeg hem vriendelijk me met rust te laten en toen werd hij boos. Na de brug gespannen touwtjes, het was een spel en je moest over de touwtjes springen. Daarna kreeg je een prijs, het waren kaartjes met bewegende luiaarden erin. Besloot af te slaan ivm katten. Groot festival, denk kerst oid, Avery en ik op een paard, gezoend tijdens paardrijden. Honden van de buren in de auto die ik terug moest brengen, veranderden in katten en was ik een tijd kwijt. Huis met gasten, wilde naar buren en had al besloten via het balkon te gaan, maar dat is heel onhandig en veel geklim en ik wilde mijn was in hun droger doen. Ik wilde stiekem ook kijken of de honden/katten zelf naar huis waren gelopen. Mijn droger zat ingebouwd in mijn vriezer en werkte niet goed. Gasten waren 3 mannen die ik niet kende.

Een tijdje geleden droomde ik dat ik verliefd was op NPH maar in mijn droom dacht ik "omg ik ben verliefd op Barney".

Ik moet duidelijk minder Netflixen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 18:45
rawbananas
rawbananas is offline
gedroomd dat ik naar de tantdarts ging.
De tandarts liets een apparaat zien, en zei ''vorige week nog iemands hand er per ongeluk mee afgesneden''
ik voorstellen hoe dat moest zijn.
begon daarmee mijn tanden ''schoon'' te maken..
maar alles ging goed

ps: ik moet een tandarts afspraak maken, maar heb nooit tandarts vrees
__________________
Die Plato was zo gek nog niet!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 23:58
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik liep op een balkon in een galerijflat. Plots kwamen er 2 jongens aan, ze liepen heel snel en agressief en beukten me zowat omver. Toen riep ik 'he!'. Eentje draaide zich om en had echt een ziek gestoorde blik in zijn ogen. Hij pakte een pistool en schoot in 1 keer raak in mijn nek. Ik viel op de grond op mijn buik. Eerst verlamde mijn linkerkant en werd helemaal warm, daarna mijn rechterkant. Die warmte van 2 kanten vloeide als een soort driehoek over in mijn hoofd en ik dacht, aha, zo voelt het dus om dood te gaan en ik ga nu.
Maar ineens was ik zo helder als wat, ik kon alleen niet bewegen. Ik hoorde het gehijg van die jongen die achter me stond. Ik dacht nog, ik moet me doodhouden, dan gaat hij wel weg. Maar ik hijgde zo hard dat ik het onmogelijk kon verbergen. Ik kon alleen maar denken: count my blessings, in elk geval is hij me nu niet aan het verkrachten.
Ineens lag ik ergens anders, had uitzicht op ons huis. Het was de sfeer van een zomeravond. Ik zag allemaal rook uit de kieren van het raam van de kamer van mijn zoon komen. Ik gilde naar binnen naar mijn huisgenoot dat ze moest komen en dat ze mijn zoon moest wakker maken. Maar toen zei ik oh nee laat maar, die is al naar school. Mijn huisgenoot rende de trap af en ik wilde bijna zeggen 'nu ben je niet meer zo bijdehand he, met je ik neem zus en zo mee van m'n oma als het huis in brand staat', maar ik kon het net inhouden.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2017, 09:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik liep op een balkon in een galerijflat. Plots kwamen er 2 jongens aan, ze liepen heel snel en agressief en beukten me zowat omver. Toen riep ik 'he!'. Eentje draaide zich om en had echt een ziek gestoorde blik in zijn ogen. Hij pakte een pistool en schoot in 1 keer raak in mijn nek. Ik viel op de grond op mijn buik. Eerst verlamde mijn linkerkant en werd helemaal warm, daarna mijn rechterkant. Die warmte van 2 kanten vloeide als een soort driehoek over in mijn hoofd en ik dacht, aha, zo voelt het dus om dood te gaan en ik ga nu.
Maar ineens was ik zo helder als wat, ik kon alleen niet bewegen. Ik hoorde het gehijg van die jongen die achter me stond. Ik dacht nog, ik moet me doodhouden, dan gaat hij wel weg. Maar ik hijgde zo hard dat ik het onmogelijk kon verbergen. Ik kon alleen maar denken: count my blessings, in elk geval is hij me nu niet aan het verkrachten.
Ik droom ook best vaak dat ik neergeschoten word, maar de dreiging ervoor duurt meestal langer en als ik (inderdaad!) dat warme gevoel krijg van doodgaan, word ik wakker.

En verder is dit:
Citaat:
Mijn huisgenoot rende de trap af en ik wilde bijna zeggen 'nu ben je niet meer zo bijdehand he, met je ik neem zus en zo mee van m'n oma als het huis in brand staat', maar ik kon het net inhouden.
hilarisch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2018, 12:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was in een hotel. In de lobby waren allemaal mensen aan het schoonmaken in blauw-witte uniformen. Een schoonmaakster zei iets tegen me maar ze sprak een soort van Duits dat ik niet kon verstaan. Ik liep naar de gangen van het hotel, overal stonden dozen met linnengoed en vuile was en moest me er een weg door banen. Toen zag ik ineens een doos met ingevroren biggetjes staan tussen het wasgoed, een deur kwam uit op de keuken en ik krijsde hysterisch of ze helemaal gek geworden waren om dat zo op de gang te smijten. Er stond een Chinese man te koken maar hij negeerde mij compleet.
Ik liep de gang uit en kwam in een soort interne supermarkt terecht. Er stonden veel dingen in het thema van Valentijn. Toen zag ik ineens vogelkooien met puppy's erin, heel krap. Er was een bruin hondje dat begon te kwispelen, maar naast hem lag een wit hondje dat al dood was en toen ik het wilde aaien zag ik dat hij al half was weggerot en schrok me helemaal het lazarus.
Ik werd helemaal bezweet wakker.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 19:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb veel nachtmerries de laatste tijd. Vandaag iets over zand eten. Gisteren iets over rassenoorlog, huizen met rotte fundamenten, en zelfbewust vuur.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 21:44
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Het gekke is dat die dromen die iedereen heeft zo kort lijken, maar ze duren vaak wel een paar uur.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 22:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb veel nachtmerries de laatste tijd. Vandaag iets over zand eten. Gisteren iets over rassenoorlog, huizen met rotte fundamenten, en zelfbewust vuur.
Mijn moeder zegt altijd dat een huis in je droom voor je eigen geest staat. Ik verdwaal altijd in de abstracte vertakkingen van mijn droomhuizen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2018, 14:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was op een station in een tunnel waar alles erg smerig en slecht onderhouden was. Het leek niet of het in Nederland was, maar er was toch een NS trein. Ik liep een enorm lang perron af en ging naar boven. Daar was het wel schoon en heel licht, overal lagen dezelfde grijze badkamertegels die wij in de badkamer hebben in het echt. Mijn zoon stond boven op me te wachten. Ik liep richting roltrappen maar mijn zoon wilde liever met de lift. Ik vond het prima en trok een sprintje om de lift die al open stond tegen te houden. Echter, toen ik instapte Vertrok de lift net. Het was geen lift die van boven naar beneden ging maar van links naar rechts. En precies toen ik in wilde stappen schoof de lift voor me uit en viel ik plat naar beneden door het gat dat nu was ontstaan. Net voor ik de grond raakte en te pletter viel face first werd ik weer eens badend in het zweet wakker. 1 minuut voor de wekker ging!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2018, 22:23
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Dit had ik gisteren gedroomd:
Ik was aan het wandelen in een bos met mijn familie, toen ik om me heen keek liepen we opeens in een weiland, toen in een raar museum met gekke kunst, ik ging de trap naar boven en daar waren meer mensen. Toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 01:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was in een onbekend dorp in een rustige winkelstraat met kinderkopjes. Ik vroeg aan een vreemde man de weg. Hij zei 'even wachten, er zit momenteel een wesp in mijn oor en die moet er eerst even uit.'
Het duurde heel lang en toen de wesp uit zijn oor vloog zei hij niet bekend te zijn in de buurt. Maar ik was zelf ook al weer helemaal vergeten wat ik daar nou eigenlijk deed plus ineens zag ik dat ik op de boulevard in scheveningen was en daar ken ik de weg.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 03:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik moest naar de tandarts. Hij zei: "Al je tanden zijn koekjes geworden." Toen liet hij het me zien in een spiegeltje. Ik zei: "Oja." Daarna ging ik de koekjes eten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 20:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had een nieuwe rol vuilniszakken, haalde de wikkel eraf en begon de rol af te rollen. Maar er was gewoon geen strip om hem af te scheuren. Ik dacht dat ik debiel was dus ik pakte mijn telefoon erbij om mijn zaklamp aan te zetten maar mijn telefoon deed raar en alles was onleesbaar. Het ging meters door zonder scheurrand en eindstand bleek het 1 ENORME zak te zijn voor een bouwcontainer.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2018, 11:03
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2018, 19:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 07:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik droomde dat ik de bruiloft van mijn collega moest fotograferen (collega in kwestie gaat wel echt deze maand trouwen, maar daar heb ik verder helemaal niks mee te maken). Ik moest zowel fotograferen als filmen en de ellende begon al met een gek statief voor de video camera. Terwijl ik wanhopig probeerde mijn spullen bij elkaar te zoeken, juiste lens op de juiste body, etc. liepen andere mensen zich ook overal tegenaan te bemoeien. Ik schoot niet op, dus het bruidspaar moest drie keer opnieuw binnenkomen Het menu van mijn nieuwste camera was ineens zo uitgebreid dat instellingen veranderen echt een drama was en mijn batterijen waren allemaal binnen no time leeg. Op den duur had ik geen andere keuze meer dan fotograferen met de compact camera die mijn vader me in m'n handen duwde. Als ik één goede foto gemaakt had op die bruiloft was het veel - echt alles ging mis.

Ik schrok echt wakker. Gelukkig gaat dit in het echt een heel stuk beter
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 10:45
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik in India was en dat Tigerly en Regenboog even mee teruggingen naar NL met een privéjet om Kronos uit te laten. Tigerly wilde hem kostte wat het kost mee terugnemen in de jet maar in het hotel waren allemaal mensen die honden wilden opeten. Vervolgens zat ik op de fiets terug naar Zwolle en ik kwam langs een hotel in Heerde, waar een goede vriendin van .sann buiten stond te zwaaien naar me en toen moest ik van d'r meelopen in een of andere processie voor .sann haar verjaardag langs een kanaal met allemaal Duitsers, en 90% van iedereen die meeliep bestond uit gevouwen origami-vogeltjes

Ik droom echt dus nooit over forummers
Met citaat reageren
Oud 05-08-2018, 13:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat ik was verhuisd naar een groter huis waar ik de ruimte had om mijn woonkamer helemaal naar wens in te richten, ipv zoals nu, 1 inrichting om zoveel mogelijk ruimte te creëeren. Dat was heel fijn. Ik had een losse, (nep)leren stoel om in te gamen. De bank was wel heel lelijk, niet wat ik voor mezelf irl ga kopen als ik een groter huis heb, maar ik was vooral heel enthousiast over het feit dat ik kon schuiven wat ik wilde.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2018, 14:13
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Er was een wat oudere man met een camelkleurige lammycoat en zijn zoon met zwarte hoodie die steeds uit het niets opdoken om op mij te schieten met een pistool. Ze schoten de hele tijd expres net niet raak en vooral die vader moest steeds echt keihard en sadistisch lachen om mijn geschrokken reactie, helemaal met z'n kop naar achter.
Hij zat steeds zijn zoon op te jutten met harde stem om meer kogels op me af te vuren, die zoon vertoonde verder totaal geen emoties. Ze schoten steeds vanuit een blauwe oude auto, een renault ofzo. Toen ik op een terrasje werd beschoten reageerde er helemaal niemand terwijl het heel druk was. Ik zat op een vierkante houten krukje en daar zaten allemaal kogelgaten in.
Mijn laken had natte plekken van het zweten toen ik wakker schrok
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 13:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Op de een of andere manier hadden we een zwerver in huis gehaald. In het nisje bij de schouw stond een klein bed dat er net tussen paste maar het was zo klein dat de zwerver, een man van in de 50 met onverzorgd half lang haar en een kale plek, niet gestrekt kon liggen. Hij had niets aan behalve een grote luier en hij lag vanwege de krapte in foetushouding. Ik zag dat de strip van de luier los zat en ik wilde dat vastplakken, maar op het moment dat ik mn hand uitstak greep de zwerver hem vast en kwam klaar op mijn arm in een ongekende en absurde hoeveelheid.
Hij lachte heel hard en denigrerend.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 13:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb gedroomd dat ik dood ging en in mijn nieuwe leven een kip was. Ik kon alleen geen eieren leggen dus ik was een falende kip. Toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 01:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging trouwen, maar het was het allemaal net niet. Net niet de locatie die ik altijd wilde, ik had niet eens een jurk aan (en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een ding voor bruidsjurken heb). Geen idee wie de dude was, maar hij kende me slecht, want hij had het gangpad van ijs gemaakt. Ijs en sneeuw en dan trappetjes met twee treetjes omhoog en weer naar beneden uit ijs gesneden. Links en rechts waren er entertainers die grootse dingen aan het doen waren, mogelijk op stelten. Ik liep in mijn casual kleding het gangpad af en toen zei de dude waarmee ik zou trouwen dat hij het niet kon, omdat mijn hart er niet in zat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 11:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik droomde dat mijn moeder ineens in slijm veranderde en mij achtervolgde (idk waarom)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2019, 12:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik in India was en dat Tigerly en Regenboog even mee teruggingen naar NL met een privéjet om Kronos uit te laten. Tigerly wilde hem kostte wat het kost mee terugnemen in de jet maar in het hotel waren allemaal mensen die honden wilden opeten. Vervolgens zat ik op de fiets terug naar Zwolle en ik kwam langs een hotel in Heerde, waar een goede vriendin van .sann buiten stond te zwaaien naar me en toen moest ik van d'r meelopen in een of andere processie voor .sann haar verjaardag langs een kanaal met allemaal Duitsers, en 90% van iedereen die meeliep bestond uit gevouwen origami-vogeltjes

Ik droom echt dus nooit over forummers
Wat. De. Fuck.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2019, 17:58
Verwijderd
Ik droomde over Haller, toen kreeg ik een natte droom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Lifestyle Wat heb je gedroomd vannacht?
Pan Am
232 14-08-2004 17:46
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 13:18
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.