Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2007, 22:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 03-08-2007, 22:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@ Duivelaartje, dat was echt een geniale droge opmerking
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-08-2007, 22:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was eerst, ik was eerst.

edit: Uhm, ja.
Oud 03-08-2007, 22:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dat TopDropje staat er al vanaf het begin
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-08-2007, 22:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 03-08-2007 @ 23:38 :
Dat TopDropje staat er al vanaf het begin
Het staat wel lief.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-08-2007, 22:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Overigens, dit wil ik weleens weten.

Wat vinden jullie van mij als spelleider?

En als je het niks vindt mag je het ook eerlijk zeggen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-08-2007, 22:46
Verwijderd
Ik weet niet hoe andere spelleiders het normaal doen, maar ik vind je in elk geval een goede spelleider!

edit: Alleen een beetje jammer dat ik in die prachtige verhalen van jou toch een beetje afgeschilderd word als een laffe, verwaande, sadistische en egoïstische vrouw.
Oud 03-08-2007, 22:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, alles gaat wel gesmeerd toch, met jou als spelleider? Ik vind het oke.
Oud 03-08-2007, 22:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-08-2007 @ 23:44 :
Overigens, dit wil ik weleens weten.

Wat vinden jullie van mij als spelleider?

En als je het niks vindt mag je het ook eerlijk zeggen.
Tot nu toe doe je het prima hoor. Ik heb er iig niks op aan te merken. Net als de vorige spelleiders trouwens. Ik heb alleen je laatste verhalen nog niet gelezen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 04-08-2007, 12:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb een voorstel wat ik met jullie wil delen. Dark Phoenix en ik zijn al een tijdje aan het praten op msn over het weerwolfspel. Daaruit is het idee ontstaan om allebei Spelleider te worden. Tenminste, als dat de goedkeuring van jullie heeft. Een thema hebben we al (en wat voor één! ).
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 04-08-2007, 12:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 04-08-2007 @ 13:37 :
Ik heb een voorstel wat ik met jullie wil delen. Dark Phoenix en ik zijn al een tijdje aan het praten op msn over het weerwolfspel. Daaruit is het idee ontstaan om allebei Spelleider te worden. Tenminste, als dat de goedkeuring van jullie heeft. Een thema hebben we al (en wat voor één! ).
Natuurlijk, twee van mijn favoriete forummers die samenwerken is . Maar dan moet je wel wachten naar tot na de koelkast I believe.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 04-08-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 04-08-2007 @ 13:43 :
Natuurlijk, twee van mijn favoriete forummers die samenwerken is . Maar dan moet je wel wachten naar tot na de koelkast I believe.
En dat is weer een maand verder
Oud 04-08-2007, 12:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-08-2007 @ 23:44 :
Overigens, dit wil ik weleens weten.

Wat vinden jullie van mij als spelleider?

En als je het niks vindt mag je het ook eerlijk zeggen.
Gaat toch prima?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-08-2007, 13:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 04-08-2007 @ 13:54 :
Gaat toch prima?
Ik vraag het omdat ik het spelleiden wel leuk vind, maar jullie mij als spelleider misschien wel helemaal niks vinden. In dat geval wil ik jullie niet met mezelf blijven opzadelen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 04-08-2007, 13:22
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Omg, severus eruit, dat vind ik echt stom Severus R.I.P.!

En verder, wat betreft de vrij stille mensen, ik ben me er van bewust dat ik niet heel veel post, zeker de laatste tijd, maar ik ben nogal druk op het moment. Ik doe echt mijn best om nog theorieën te posten, of op dingen te reageren, maar ik ben vaak pas rond half 12, 12 uur thuis en overdag ook weg, en dan heb ik ook niet echt de tijd of zin om nog heel veel te posten. Ik zal proberen weer wat actiever te worden.

Sorry in ieder geval.

En ik denk dat we de heel stille mensen er maar uit moeten stemmen, want ik zou niet echt een verdacht iemand kunnen noemen
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 04-08-2007, 14:26
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik weet het momenteel ook niet.. maar ik denk dat we dan maar gewoon een stille eruit moeten halen idd..

ik ga dit keer voor spoonie
__________________
Abc.
Oud 04-08-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 04-08-2007 @ 14:05 :
Ik vraag het omdat ik het spelleiden wel leuk vind, maar jullie mij als spelleider misschien wel helemaal niks vinden. In dat geval wil ik jullie niet met mezelf blijven opzadelen
Oja vergeten maar ik vind je ook een fantastische spelleider
Oud 04-08-2007, 16:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga ook voor Spoonie. Skilly is gewoon heel erg stil, maar dat is ze geloof ik altijd en kitsch is twijfel bij mij. Maar Spoonie post soms, maar is dan totaal niet inhoudelijk. Misschien heeft die wel wolven-trekjes te verbergen.
Ads door Google
Oud 04-08-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-08-2007 @ 23:44 :
Overigens, dit wil ik weleens weten.

Wat vinden jullie van mij als spelleider?

En als je het niks vindt mag je het ook eerlijk zeggen.
Ga je nu naar complimentjes vissen? Nee, ik vind je een heel goede spelleider. Vind het zelf toch ook nog aardig lastig om er een leuk verhaal van te maken.
Denk dat mensen wel goed aan de verhalen kunnen zien wie welke geschreven heeft
Oud 04-08-2007, 18:49
Verwijderd
Ik heb toch maar op TopDrop gestemd, omdat ik niet weet wie ik wel en niet moet vertrouwen (goh) Dus volg ik nu liever even mijn eigen intuïtie, als mensen op kitsch of Tink* (ook vrij stille spelers) zouden stemmen, had ik misschien nog wel meegedaan, maar bij Spoonie denk ik nog niet zoveel...
Oud 04-08-2007, 19:47
Verwijderd
Shit, ik zat nog even het oude topic door te spitten, en las dit bericht van kunst (die wolf was):
huhm, misschien dat topdrop een wolf is en dat de wolven daarom soija hebben gekozen. Dat zou ook kunnen verklaren waarom het ineens gelijkspel is terwijl topdrop eerst veel meer stemmen had.. ik denk dat dabo gelijk heeft.


Ik heb dus op de verkeerde gestemd, denk ik...
Maar goed, ik zal wel de enige zijn, dus dan is het ook weer niet zo heel erg... (hoop ik )
Oud 04-08-2007, 19:54
Verwijderd
En in datzelfde topic zag ik dat ze ook even op kitsch wilde stemmen, die is dus (hopelijk) ook geen wolf, denk ik.
Oud 04-08-2007, 20:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het nieuws dat Severus was gestorven bereikte het dorpje al snel, toen een avonturier haar lijk vond. Het enige wat MadameMinke kon doen om het dorpje enigszins te helpen was om een nieuw iemand de verdediging van het dorpje te laten regelen. Helaas was deze baan niet echt geliefd door de grote gevaren, de wolven, en nu ook nog de brute dood van Severus. Uiteindelijk vond Minke Elpida bereid om wat extra op te letten. Elpida vond de levens van anderen, zoals altijd, belangrijker dan haar eigen leven.

Ondanks alles wat Severus zelf had gedacht, was het dorpje verdrietig dat zij was gestorven. Stiekem hadden de meeste mensen haar altijd gemogen, en iedereen kon iedereen altijd wel met haar lachen. Toch had gek genoeg nooit iemand dit tegen haar gezegd. Vooral Skilly voelde zich maar wat schuldig. Zij had als een van de weinige begrepen waarom Severus het bos in gegaan. Ze vermoedde dat als Severus zich wat minder buitengesloten had gevoeld, dit drama voorkomen had kunnen worden.

Iemand die een heel stuk minder door schuldgevoel geplaagd leek te worden was Spoonie. Spoonie was de onsympathieke zus van Roos, en miste duidelijk haar charisma en uitstraling. Mensen vonden Spoonie altijd maar een vreemd kind, en dat werd versterkt door diens aparte hobbies en immer bittere houding. Waarom Spoonie was zoals ze was, wist niemand. Wellicht kwam het doordat ze altijd tegen de mooie Roos had moeten opknokken, of misschien omdat haar enige vriendje ooit was gestorven aan kanker. Wat het ook was, ze werd als het even kon vermeden door de andere mensen.

Met Roos ging het een stuk beter. Haar wond was grotendeels genezen, en ze voelde zich stukken beter. Nog even, en dan mocht ze vast weer naar buiten. Het was wel nodig ook, ze miste het om buiten rond te dansen, en met jongens te praten. Ze werd langzaam gek hierbinnen. Ze was nog dankbaar dat Spoonie voornamelijk op haar kamer zat. Het was dan wel haar zus, maar ze waren zo anders. Roos kon maar moeilijk omgaan met Spoonies negatieve houding en gemene opmerkingen. Roos zuchtte. Het was lekker weer, ze wilde dat zij daarvan kon genieten.

MadameMinke zat in haar kantoor, te schrijven. Ze was druk bezig. Het werk dat ze deed was eigenlijk helemaal niet zo belangrijlk, maar het leidde haar ten minste af van alle problemen met de wolven. Ze was dan ook enigszins geirriteerd toen er op haar deur werd geklopt. 'Binnen' zuchte ze. Duivelaartje kwam het kantoor binnen. Haar lange haar hing tot over haar schouders, en ze had, ondanks dat ze nogal angstig keek, een soort natuurlijke schoonheid. 'Wat is er?' vroeg Minke haar. 'Het.. het..' hijgde Duivelaartje. 'Kalmeer, haal rustig adem, en spreek' zei Minke. Duivelaartje deed was haar opgedragen werd. 'Het is een gevecht' zei ze toen, 'als we niet opschieten overleeft Maxwell het niet!' Minke sprong van haar stoel af, en rende Duivelaartje achterna.

Bij het dorpsplein aangekomen zagen ze Maxwell met een bebloed gezicht liggen. Minke schrok toen ze zag hoe erg hij er aan toe was. Verder was Wind's Embrace bezig met het tegenhouden van degene die Maxwell dit had aangedaan. Het kostte Wind's Embrace veel moeite om het vol te houden tegen de sterke, en vooral razende Spoonie. Op dat moment maakte Spoonie een vreemde beweging, en sprong met haar volle gewicht tegen Wind's Embrace aan. Die kon zoveel kracht niet hebben, en viel op de grond. In één snelle beweging haalde Spoonie een mes onder haar jas vandaan. Het mes glimde een beetje, en had een soort groene schijn over zich. Duivelaartje schrok, ze vermoedde dat het mes niet zomaar glimde, maar dat er gif op was gesmeerd om de werking van het mes te versterken. 'Pas op, Maxwell!' riep ze, maar het was al te laat. Spoonie haalde uit, en liet haar mes vol richting Maxwell gaan. Die had slechts geluk dat Wind's Embrace ineens het been van Spoonie greep, waardoor die haar evenwicht verloor, en viel. Het mes cirkelde door de lucht, en belandde met de punt vol in Maxwells been. Hij krijste het uit van de pijn.

Duivelaartje kwam in actie, en met een keiharde klap tegen Spoonies kaak, sloeg ze die knock out. Snel werd voor touw gezorgd, en Wind's Embrace en Duivelaartje bonden Spoonie vast, terwijl Minke op Maxwell lette. Zijn been begon langzaam zwart te worden, en Minke vreesde dat hij het niet zou overleven.

Een uur later bleek dat Maxwell niet in levensgevaar verkeerde, maar zijn been was dusdanig vergiftigd dat die eraf gehaald moest worden. Maxwell zelf was nog niet in staat om te reageren op het drama, hij staarde slechts voor zich uit.

Normaal gesproken was de straf in het dorpje voor een poging tot moord de doodstraf, maar nu er al zoveel doden waren, leek het Minke beter om dit niet te doen. Toch moest Spoonie gestraft worden, en uiteindelijk koos Minke voor een manier waarop Spoonie bleef leven, maar geen gevaar meer was voor het dorp. Het vonnis luidde dat Spoonie verbannen werd uit het dorpje. Deed hij dit wel, riskeerde hij de dood.

Terwijl Spoonie afgevoerd werd naar een plek vér over de grens, snikte Minke zachtjes. Weer was ze een van haar inwoners kwijt geraakt aan een zinloze aanval.

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

Spoonie is dood, en de voorsprong van de wolven wordt steeds groter. Zij hebben morgen de kans deze zelfs nog groter te maken. Stemmen kan daarbij tot 20.30u.

Verder nog enige opmerkingen. Vandaag hebben er erg weinig mensen gestemd, en ook in het topic is het aardig stil. Ik hoop dat dit bij enkel vandaag blijft, want dit maakt het spel wel minder leuk.

Verder heeft Spoonie bij deze een 'rode kaart' gehad voor het volgende spel, aangezien ik daar in het hele spel samen maar 1 stem van heb gehad. Ik houd me hierbij enkel aan de bestaande regel over niet stemmen. Ik heb ook een pm naar Spoonie gestuurd erover. Ik meld dit, omdat ik vind dat jullie het moeten weten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-08-2007, 20:23
Verwijderd
Grrr, misschien toch niet meer zo'n goed plan om op de stille spelers te stemmen....
Oud 04-08-2007, 20:39
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-08-2007 @ 21:23 :
Grrr, misschien toch niet meer zo'n goed plan om op de stille spelers te stemmen....
Wat een domme opmerking sorry dat ik het zeg . Denk je dat alledrie de overgebleven weerwolven hier elke dag een paar keer posten? Ik vind dat zo vervelend, dat gedoe met 'doen we een stille speler of niet'. Dat heeft er helemaal niks mee te maken of je weerwolf bent. Stem gewoon degene die je verdacht vindt, en loop niet allemaal achter elkaar aan.
Advertentie
Oud 04-08-2007, 20:39
Verwijderd
Beter iemand eruit die toch niet mee deed, dan iemand die met veel plezier meedoet. Maar goed, ik vertrouw in ieder geval Maxwell en Duivelaartje nu omdat ze ook op Spoonie hebben gestemd.
Oud 04-08-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 04-08-2007 @ 21:39 :
ik vertrouw in ieder geval Maxwell en Duivelaartje nu omdat ze ook op Spoonie hebben gestemd.
Oud 04-08-2007, 20:51
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 04-08-2007 @ 21:41 :
ik dach precies hetzelfde
__________________
Abc.
Oud 04-08-2007, 21:42
Verwijderd
Nou Spoonie ging eruit en er hadden maar weinig mensen gestemd, dus ik neem aan dat zij ook echt gestemd hebben en dus geen weerwolven zijn. Goed, ze kunnen nog steeds heks ofzo zijn, maar ja.
Oud 04-08-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 04-08-2007 @ 22:42 :
Nou Spoonie ging eruit en er hadden maar weinig mensen gestemd, dus ik neem aan dat zij ook echt gestemd hebben en dus geen weerwolven zijn. Goed, ze kunnen nog steeds heks ofzo zijn, maar ja.
Ik dacht inderdaad ook, doordat zij in elk geval op Spoonie gestemd hadden, dat ze geen wolf zouden zijn. Maar verrader of heks kan natuurlijk wél weer heel goed.
En TopDrop en kitsch vallen voor mij voorlopig af, door wat kunst in het vorige topic zei.
Van degenen die nog overgebleven zijn, zit ik nu aan Tink* te denken, maar ik weet het onderhand ook niet echt meer...
Oud 04-08-2007, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 04-08-2007 @ 21:39 :
Wat een domme opmerking sorry dat ik het zeg . Denk je dat alledrie de overgebleven weerwolven hier elke dag een paar keer posten? Ik vind dat zo vervelend, dat gedoe met 'doen we een stille speler of niet'. Dat heeft er helemaal niks mee te maken of je weerwolf bent. Stem gewoon degene die je verdacht vindt, en loop niet allemaal achter elkaar aan.
Wat een domme aanval, sorry dat ik dát zeg.
Ik heb namelijk helemaal niet op Spoonie gestemd?
Oftewel; ik loop achter niemand aan.
Ik bedoelde hier juist vooral mee te zeggen dat we niet meer stille spelers weg moeten stemmen omdat het stille spelers zijn. Dus waarom val je mij hier nu net op aan?
Oud 04-08-2007, 22:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nja iemand heeft minimaal één stem nodig om eruit te vliegen, als er verder niemand stemt. Dus er kunnen alsnog wolven zeggen gestemd te hebben. Ik vertrouw iedereen nog steeds niet. Hmm ik denk niet dat TopDrop wolf is, doordat wat kunst zei, kitsch is een twijfelgeval, die is zo stil dus daar krijg je geen hoogte van.

En misschien zijn die kusjes wel expres om de verdenking op mij te schuiven. Doch, wel grappig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 04-08-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 04-08-2007 @ 23:10 :
Nja iemand heeft minimaal één stem nodig om eruit te vliegen, als er verder niemand stemt. Dus er kunnen alsnog wolven zeggen gestemd te hebben. Ik vertrouw iedereen nog steeds niet. Hmm ik denk niet dat TopDrop wolf is, doordat wat kunst zei, kitsch is een twijfelgeval, die is zo stil dus daar krijg je geen hoogte van.
Dan was het gelijkspel geweest, want ik had op TopDrop gestemd.

En dat van die kusjes: tja, dat kan ook nog ja... Maar ja...
Oud 04-08-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-08-2007 @ 23:08 :
Wat een domme aanval, sorry dat ik dát zeg.
Ik heb namelijk helemaal niet op Spoonie gestemd?
Oftewel; ik loop achter niemand aan.
Ik bedoelde hier juist vooral mee te zeggen dat we niet meer stille spelers weg moeten stemmen omdat het stille spelers zijn. Dus waarom val je mij hier nu net op aan?
Dat van achter elkaar aanlopen was niet persoonlijk aan jou gericht. Ik ergerde me aan het gepeupel
Maar ik vind het nog steeds stom dat je dat zo zei:
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-08-2007 @ 21:23 :
Grrr, misschien toch niet meer zo'n goed plan om op de stille spelers te stemmen....
Alsof je op geen enkele stille speler wilde stemmen. Wanneer je dat écht anders bedoelde, snap ik het wel.
Oud 04-08-2007, 22:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik stemde Spoonie en met minstens 1 ander was het denk ik genoeg hem eruit te stemmen. Aangezien zo weinig mensen hebben gestemd, blijkt. Zo triest vind ik het niet. Jammer genoeg geen weerwolf, maar wel iemand die niet actief meedeed. Puh.

Ik vind het zo verwarrend. Niemand vind ik echt verdacht, maar de weerwolven lopen in. De volgende keer moeten we geloof ik echt een wolf ophangen, anders zijn we in de minderheid...
Oud 04-08-2007, 22:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sorry, ik heb niet gestemd, ik was van het mooie weer aan het genieten, en lees het topic nu pas!

Volgende ronde stem ik gewoon weer netjes mee
Hopelijk dan wel op een wolf, zeg, hoe kiezen we het uit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Ads door Google
Oud 05-08-2007, 10:49
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
DP ik vind jou ook een geweldige spelleider hoor! Het spel is nog steeds heel leuk, maar het valt me wel op dat hoe later we in het spel zitten hoe stiller het is. Opzuch is het logisch, maar het is wel extreem stil, omdat de drukke spelers er uitgespeeld worden!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 05-08-2007, 10:50
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 05-08-2007 @ 11:49 :
DP ik vind jou ook een geweldige spelleider hoor! Het spel is nog steeds heel leuk, maar het valt me wel op dat hoe later we in het spel zitten hoe stiller het is. Opzuch is het logisch, maar het is wel extreem stil, omdat de drukke spelers er uitgespeeld worden!
Daarom ben ik er nog steeds voor degenen die dood zijn een functielijstje te sturen, dat maakt het volgen van het spel een stuk leuker.
Oud 05-08-2007, 11:56
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat ik erg goede bewijzen had voor het feit dat Cherry Springs weerwolf was, haha.

Maar dat terzijde.
Oud 05-08-2007, 16:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 05-08-2007 @ 12:56 :
Ik heb vannacht gedroomd dat ik erg goede bewijzen had voor het feit dat Cherry Springs weerwolf was, haha.

Maar dat terzijde.
Ik stem deze ronde op Cherry Spings.

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-08-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 05-08-2007 @ 17:28 :
Ik stem deze ronde op Cherry Spings.

Yeah, ik doe mee! Ik vertrouw haar voor geen meter!
Oud 05-08-2007, 16:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Puh, gekkerds.
Oud 05-08-2007, 16:54
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Okeee, ik heb eindelijk weer even wat tijd om online te zijn. Ik heb even bijgelezen, en eigenlijk vind ik de dood van Spoonie niet zo heel erg. Een wolf ofzo was mooier geweest, maar we hadden blijkbaar toch niks aan spoonie dus..

Ik hoop dat de wolven vandaag eens de verrader hebben
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 05-08-2007, 18:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Tijd om als wijze geest heel even de statistieken te geven.

Op dit moment zijn er 11 levende zielen in het dorp.
  • 3 daarvan zijn weerwolven.
  • 1 daarvan is de heks.
  • 1 daarvan is de verrader.


Kortom, er zijn 5 'slechteriken' en dus maar 6 doorsnee dorpelingen. Als de wolven nu vanavond iemand opeten of niet, als de dorpelingen de volgende ronde niet een slechterik ophangen, dan is het gedaan.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-08-2007, 18:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oud 05-08-2007, 18:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Severus schreef op 05-08-2007 @ 19:36 :
Tijd om als wijze geest heel even de statistieken te geven.

Op dit moment zijn er 11 levende zielen in het dorp.
  • 3 daarvan zijn weerwolven.
  • 1 daarvan is de heks.
  • 1 daarvan is de verrader.


Kortom, er zijn 5 'slechteriken' en dus maar 6 doorsnee dorpelingen. Als de wolven nu vanavond iemand opeten of niet, als de dorpelingen de volgende ronde niet een slechterik ophangen, dan is het gedaan.
Huh, ohja? Vandaag een dorpeling dood maakt 5 - 5.
Morgen een dorpeling maakt 4-5. Als de wolven dan de verrader opeten is het 4-4, en kunnen de dorpelingen nog steeds winnen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-08-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 05-08-2007 @ 19:44 :
Huh, ohja? Vandaag een dorpeling dood maakt 5 - 5.
Morgen een dorpeling maakt 4-5. Als de wolven dan de verrader opeten is het 4-4, en kunnen de dorpelingen nog steeds winnen?
Ja idd, het gaat om het aantal weerwolven tegenover de rest. Dus we kunnen nog dalen tot 4 dorpeling. Maar dat willen we natuurlijk niet
Oud 05-08-2007, 18:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 05-08-2007 @ 19:48 :
Ja idd, het gaat om het aantal weerwolven tegenover de rest. Dus we kunnen nog dalen tot 4 dorpeling. Maar dat willen we natuurlijk niet
Zelfs bij 3 dorpelingen kunnen de dorpelingen nog winnen, hoor. De wolven kunnen namelijk altijd nog heks / verrader opeten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-08-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 05-08-2007 @ 19:50 :
Zelfs bij 3 dorpelingen kunnen de dorpelingen nog winnen, hoor. De wolven kunnen namelijk altijd nog heks / verrader opeten.
Ja maar ik bedoelde eigenlijk 3 andere functies dan weerwolven.
Oud 05-08-2007, 18:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nou, ik meen me toch te herinneren dat bij een vorig spel, toen de slechte functies in de meerderheid waren, de wolven toen automatisch hadden gewonnen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.