Oud 05-08-2002, 19:26
Verwijderd
Een topic voor alle make-upgebruikers, ongeacht meisjes of jongens (alhoewel ik denk dat het laatste er niet in zit maar goed..) Ik ben namelijk wel eens benieuwd naar jullie make-up gebruik!! Gebruik je uberhaupt wel make-up en zoja.. plamuur jij je elke ochtend helemaal onder of hou je het bij een simpel lipglossje en wat oogschaduw? En hebben jullie ook een voorkeur voor een bepaald merk, of hou je het bijvoorbeeld bij de make-up van de Hema? Hebben jullie ook ervaringen met de verschillen tussen bijvoorbeeld dure en hele goedkope make-up? Past make-up helemaal bij jouw lifestyle of juist totaal niet? Kortom.. een topic waar je al je zin en onzin over make-up kwijt kan!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 19:29
Verwijderd
Ik gebruik dagelijks eyeliner en mascara.
Soms doe ik een lichte oogschaduw op.
Soms doe ik transpirante lip gloss op m'n lippen
Verder niets

Prijs, merk en al die zooi maakt me allemaal geen kont uit.
Het moet gewoon lang blijven zitten en niet uitlopen.
Ik hou niet van die dikke make up, Of tewel, Daar heb ik een hekel aan. Naturel, of een klein beetje subtiel make up aan gebracht vind ik het mooiste.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:33
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik doe niet zo veel op en ik doe ook ni zo vaak op. gewoon mascara en eyeliner voor gewoontjes en oogschaduw en lippestift (geen felle kleur) als ik iets de doen heb
soms wel es foundation (oilofolaz) als ik erg bleekjes ben.
het past niet zo echt bij mijn stijl, veel make-up. en ik kom ruimschoots toe met wat tantes me voor mn verjaardag kopen dat is meestal gemey ofzo iets, dat kiezen zij dus. als ik toch iets zelf koop is het goeiekoop, maar geen slechte (miss sporty valt nog wel mee, en nog vage merken die ik me niet herinner)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:45
Verwijderd
Ik gebruik:
Zwarte mascara l'oréal intensifique
Wimperkruller
Wenkbrauwpotlood Rimmel
Labello Cherry voor een gezonde kleur op de lippen

Soms foundation (MaxFactor) als ik in een slechte bui ben..

Vroeger veel meer, maar ik heb ontdekt dat ik dat allemaal niet nodig heb en ik heb opeens veel meer geld..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:09
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ik gebruik eyeliner

oog en kohl potloden

euhm beetje paint af en toe

dat wasset wel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:32
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb heel erg veel make-up,voornamelijk veel potjes glitters smeer glitters,poeder glitters,spuitglitters..glitters*yay*
Maar ik gebruik het niet om mn hele hoofd te bedekken,vaak alleen make-up rondom mn ogen van lippenstift enzo hou ik niet geeft alleen maar af.
Ik probeer elke dag iets anders qua make-up te doen.
Make-up is leuk..
Ik heb bijna alleen maar huis-merk make-up,ik heb wel duurdere make-up maar ik merk niet echt veel verschil en ja...duur
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:42
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik gebruik nog maar heel weinig make up. Zeker nu in de zomer. Nu gebruik ik alleen een klein beetje poeder zodat ik niet zo heel erg bleek lijk en mascara en oogpotlood (bovenste ooglid).
'sWinters gebruik ik vaker foundation. Verder natuurlijk een goede dagcrème.
Voor de rest heb ik echt alle soorten make up in alle kleuren, maar gebruik ik ze nooit.

merken: Clinique, Orlane, Lancôme, Estée Lauder, Marbert, Christian Dior (die heb ik het meest) en ook nog Bourjois, hema en etos voor de dingen die ik heel weinig gebruik en meer voor de lol koop.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:42
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:
Een topic voor alle make-upgebruikers, ongeacht meisjes of jongens (alhoewel ik denk dat het laatste er niet in zit maar goed..)
nou en toch zijn er hier jongetjes die makeup hebben en daar mogen we allen dankbaar voor zijn. *grin*
en verder
ik gebruik steeds meer make up
tja je moet toch wat als je je verveelt
foundation kohlpotlood eyeliner oogschaduw blusher/rouge lippenstift
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:52
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ik gebruik bijna nooit make-up, alleen als ik naar feestje ga of uitga ofzo... en soms ook gewoon op een normale schooldag ofzo hangt er van af of ik smorgens nog wa tijd over heb.. dan gebruik ik:
- zwarte mascara
- zwart oogpotloodje
- soms zwarte eyeliner
- als ik geen eyeliner opdoe dan fel rose oogschaduw
- en in de winter soms foundation
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:53
Mysterons
Mysterons is offline
alleen make-up bij mijn ogen.
op een saaie dag alleen een zwart streepje naast mn oog en mascara. en anders maak ik er een beetje een kunstwerkje van met gekleurde oogschaduw, gekleurde oogpotlood, glitters, eyeliner en tekeningetjes, stipjes enzo op mn lippen alleen lipgloss/labello.

als ik geen make-up op mn ogen heb, lijkt mn mond zo groot, en mn ogen zo klein.. en make-up is gewoon een manier om tja.. mezelf een beetje te laten zien zegmaar
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:20
Black Bird
Black Bird is offline
Ik gebruik zelden make-up, ik ben zo'n stommerd die vergeet dat 'ie het op heeft en in z'n ogen gaat zitten wrijven.. Maar soms als ik me heel donker van binnen voel, maak ik ook mijn ogen heel donker op. Daar voel ik me dan heel fijn bij. Of als ik me verveel.. Maar ik maak dan ook alleen mijn ogen op, de rest vind ik erg vies. (Bij mij in ieder geval..)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:27
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
ik gebruik nooit foundation ofzoiets, dat vind ik zo lelijk, want vaak zie je het

soms gebruik ik een camouflagestick (eerst was ik er verslaafd aan, maar nu is het minder geworden)

soms maak ik van die vlammen om mn oog (engelvoud jah) met oogpotlood (als ik daar zin/tijd voor heb) die kleur ik dan in met oogschaduw en een hele boel glitters

andere dagen beperk ik het tot mascara, of zelfs helemaal nix ligt eraan waar ik zin in heb

soms verf ik mn lippen paars, en soms een hele naturelle kleur
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:29
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
ik ben zo'n stommerd die vergeet dat 'ie het op heeft en in z'n ogen gaat zitten wrijven..
hehehe *herkenning*
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:12
Pekay
Pekay is offline
Ik gebruik altijd make up!! ga nooit zonder de deur uit!

op m'n face een laagje creme/poeder omdat ik zo glim,
altijd eye liner ín m'n oog, een mascara van lancome , eughz wat nog meer.... ow jah, oogschaduw, wenkbrauwen bijstippen,
blusher (beetje bruinig) en wat gloss of een matte lipstick

Jah julle zullen wel denken: wat een opmaakpop, maar dat valt reuze mee hoor!! alleen de oogjes vallen op!!

ik voel me altijd zow kaal zonder make up
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:19
Pekay
Pekay is offline
Ow jah, dit zijn de merken btw

poeder: Manhatten
oogpotlood: Christian Dior
mascara: Lancóme
blusher: Estée Lauder (sun light)
lipstick: Revlon
oogschaduw: bourjois, nr 7, en Chanel

en verder dagcrme en ooggel ook van lancome

ja ja, doe maar duur, maar tis beter dan hema zooi
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Eigenlijk alleen maar mascara, oogpotlood en soms een beetje donker bruine oogschaduw.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 09:24
shanli
shanli is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Ik gebruik:

Labello Cherry voor een gezonde kleur op de lippen

he,die gebruik ik ook(mmmm,ik heb er altijd zin in om in te bijten) en lipgloss van de tuinen en Hema,ik gebruik eigenlijk voor de rest niks
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 09:58
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik gebruik alleen mascara en 's avonds lipgloss of zo'n shine-lipstick. Als ik heel veel zin heb dan doe ik nog een beetje oogschaduw op.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2002, 11:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik gebruik zwarte mascara van Bourjois of Maybeline, en krul m'n wimpers meestal met zo'n tangetje.
Meestal ook wat parelmoer oogschaduw. Als ik uit ga, of er iets meer aandacht aan heb besteed gebruik ik ook een grijze oogschaduw (kan je goed mixen/laten overlopen met die parelmoer), en een eyeliner pen.

Ik heb het meeste van Bourjois.

Oh ik heb ook poeder, maar dat draag ik nauwelijks.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:41
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
vaak eyeliner (van de hema) en mascara (huismerk erges van) en heel soms oogschaduw of lipgloss, allemaal huismerk ergens van.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:34
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
zwarte eyeliner (hema huismerk )
zwarte mascara ( miss sporty )
zwart kohl potlood ( etos huismerk )
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:39
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
de Duif met de Bijl schreef:
zwarte eyeliner (hema huismerk )
zwarte mascara ( miss sporty )
zwart kohl potlood ( etos huismerk )

khoffik ?
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:48
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ik gebruik soms coverstift voor wallen
Ennem.. voorderest bijna elke dag wel mascara en lipgloss ofzo niet echt lippenstift want als ik dat opdoe vind ik het toch maar niet staan en ga ik het eraf halen wat er dan helemaal beroerd uitzie

Als ik uitga ofoz.. dan komt er *soms* wel wat meer aan te pas.. eyeliner, oogschaduw enz..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:05
Elysium Dream
Elke dag toch wel zwart oogpotlood, soms ook zwarte eyeliner, en zwarte mascara.

Merken wisselen heel erg, als iets op is, koop ik weer nieuwe en probeer dan vaak ook meteen een nieuw merk uit.

Maar wat ik nooit meer koop: oogpotlood van de Hema. Die 'doet het niet' bij mij.. heel vaag.. Die van Boots vind ik wel heel fijn.

Mascara heb ik nu van Bourjois dacht ik, en m'n eyeliner is dan weer wel van de Hema, en werkt prima.

Als ik uitga.. hmm dat wisselt heel erg. Soms gewoon hetzelfde als overdag, soms beetje dikker aangebracht, creatievere vormpjes , en vaak een eyeglossig iets, en dat vaak in twee kleuren die ik in elkaar over laat lopen.

edit: En als ik een erg bleke huid heb, en als ik uitga, vaak ook poeder. Heeeel soms foundation.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:36
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
Citaat:
a new noise schreef:



khoffik ?
nee


Citaat:
Elysium Dream schreef:


Maar wat ik nooit meer koop: oogpotlood van de Hema. Die 'doet het niet' bij mij.. heel vaag.. Die van Boots vind ik wel heel fijn.

heb ik ook. Hema oogpotloden zijn zwaar kut.
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 20:05
Verwijderd
Ik gebruik meestal paars met lichtpaarse oogschaduw (die paarse doe ik dan op m'n oogleden en die lichtpaarse doe ik een beetje onder m'n wenkbrauwen) en wat laagjes mascara. Af en toe doe ik wat lipgloss op.. moet ik ook maar net zin in hebben maar goed.. als ik uitga besteed ik wat meer aandacht aan m'n make-up maar het is niet zo dat ik mezelf dan helemaal onderplamuur. Merkbewust ben ik ook niet.. ik heb meestal de Miss Sporty mascara en oogschaduw van de Hema. M'n lipgloss is van Manhattan (die Twist en Taste)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:49
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
ik gebruik altijd poeder(maxfactor),oogshaduw(ik heb echt zoveel verschillende en soorten merken),mascara(ik weet ut merk ff niej zo maar het is zo een langwerpige moet je eerst dat witte spul aan brengen en dan ut zwarte),lipstift(hema-merk,maar ook die lipfinety---->die is echt super goed!!)

ik heb ook nog een klein tipje voor de mensen die vollere wimpers willen:

breng een laagje mascara aan en laat dat goed drogen,als het goed droog is dan doe je op je vingers wat poeder en dat smeer je dan aan je wimpers en dan doe je weer een laagje mascara...

en voor je lippen:
sommige lippestiften blijven niet goed zitten en wat je daar aan kan doen is wat oogshaduw (wel dezelfde kleur als de lippestift)op je lippen aan brengen,maar dan moet je wel poedervormige oogshaduw aanbrengen...

xxx....
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:30
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
niekske17 schreef:

ik heb ook nog een klein tipje voor de mensen die vollere wimpers willen:

breng een laagje mascara aan en laat dat goed drogen,als het goed droog is dan doe je op je vingers wat poeder en dat smeer je dan aan je wimpers en dan doe je weer een laagje mascara...
xxx....
Klontert dat dan niet heel erg?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:32
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Als ik naar school heb ik eigenlijk elke dag wel mascara op en vaak een naturel kleur oogschaduw. Maar nu het zomer is en ik bruin ben, ga ik ook wel 's zonder make-up want door dat kleurtje zie je er al leuk uit vind ik altijd dan.

Naar feest of met uitgaan is het uitbundiger maar blijft 'christelijk' het is dan alleen wat meer/dikker.

Foundation en poeder heb ik nooit op. ik vind het niet mooi, onnatuurlijk en 't kan alleen maar gaan vlekken dus..
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:36
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ik gebruik niet echt make-up, soms, als ik er zin in heb. Dan doe ik wat mascara ofzo op, of oogpotlood. O ja oogscahuw vinnik leuk, vooral als je kleuren in elkaar laat overlopen. lippenstift vind ik nogal irritant want het gaat er zo af en het smaakt goor. heel soms lipgloss, al blijft dat helemaal niet goed zitten.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:38
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ik heb heeel veel make-up.. maar meer dan de helft gebruik ik niet eens.. ik gebruik geen foundation omdat ik dat er nep uit vind zien en ik het oowk niet nodig heb..

sommige dagen heb ik helemaal geen make-up op.. maar meestal wel.
ik vind het leuk te experimenteren..
als ik make-up opheb dan heb ik-zwarte mascara- zwarte eyelijner/ofpotlood- soms oogschaduw.. allemaal felle kleurtjes.. en voor de rest nix..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:18
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Klontert dat dan niet heel erg?
moet je wel je eerste laagje mascara heel goed laten drogen...
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:29
Nordens Konge
Avatar van Nordens Konge
Nordens Konge is offline
kan niet uitloggen ben melodyofdeath

ewm ik gebruik dagelijks swarte (ja de letter in het alfabet die na de y komt doet het ook niet op dit toetsenbord dus ik gebruik de s, staat so dom, vdaar dta ik het meld ) oogpotlood, en swarte mascara, ook gebruik ik een swart wenkbrauwpotlood en 2 verschillende kleuren groene oogschaduw (allemaal van hema en etos eigen merk)
__________________
We were building castles in the sand, now we swim in the sea that swept them away
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Dit gebruik ik àltijd:

-zwarte dunne eyeliner
-zwart of grijs kohlpotlood
-zwarte mascara
-losse poeder

Voor de rest draag ik ook vaak/soms:

-gouden/bordeaux/paarse/olijfgroene eyeliner
-heel lichte foundation
-kersenrode lippenstift (vind andere kleuren zelden mooi)
-gouden/zwarte/grijze/bordeauxpaarsige/enzovoort oogschaduw
-glitters (alleen naast ogen OF op jukbeenderen)
-...

Voor ogen en huid gebruik ik meestal wel hypo-allergene merken, voor de rest ook wel huismerken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:47
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
als ik de hele dag thuis ben en op vakantie (gewoon bij et huisje en als ik ga zwemmen) niks
en gewoon als ik naar de stad ga, of uitga of naar school; dan meestal eyeliner, bruinige oogschaduw, zwartpotlood en mascara.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:22
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik gebruik eyeliner, oogpotlood, mascara en lippenstift altijd!
nooit poeder oid
verder maakt het merk mij niets uit!
eyeliner: verschillende merken
oogpotlood: huismerk kruidvat
mascara: maybelinne volum' express
lippenstift: verschillende merken
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-08-2002, 09:38
BELLEKE
BELLEKE is offline
k gebruik alleen n verzorgende creme voor mijn huid van nivea, maar ook mascara, als k uitga draag k wat vanalles maar hangt af van mijn kleren en t moment wat...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:01
Verwijderd
ik gebruik alleen soms eyeliner, meer niet
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:04
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Heel weinig... heel af en toe mascara.... maar de afgelopen 3 maanden had ik helemaal geen make up op want me make up tasje lag bij een vriend van me... maar vanaf vandaag kannik me weer eventueel opmaken... want k heb um weer
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:08
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
ik gebruik welles oogpotlood voor iets om mijn ogen, soms alleen onder, soms alleen boven, anders allebei.. en dan een klein beetje dat streepje doortrekken, niet al te veel. maar mijn oogpotlood is trouwens blauw
beetje oogschaduw, roze ofzo is wel geinig.. maar ik doe af en toe weer es wat anders
voor de rest doe ik niet zoveel, mond vind ik zo erg om daar wat op te moeten smeren

heb wel veel make up maar dat is allemaal troep, ook veel lippenspul wat ik toch nooit gebruik.
glitters doe ik niet aan, later zitten ze over mijn gezicht en mijn kleren
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:14
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik heb héél veel make-up (heb zo'n mini-visagistenkoffertje > alleen omdat ik hem mooi vond ) Maar gebruik bijna alleen oogmake-up: vooral véél glitterdingen! En meestal zo'n lijntje 'naast' m'n ogen... Af en toe lipgloss ofzo op.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:40
2young2live
2young2live is offline
als ik me buiten moet vertonen heb ik altijd wel make-up op,
best wel veel ook,
-camouflagestift, de allerlichtste, die trouwens moelijk te krijgen is
-zwart oogpotlood, maak ik een soort kattenoog vorm
-zwarte oogschaduw
-zwarte wenkbrauw potlood

en als ik een kort dagje heb,
-donkerrode lippenstift
-héél soms zwarte lippenstift
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 22:14
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ik gebruik bijna standaard: zwarte mascara, zwart oogpotlood en donkerbruine oogschaduw. als ik uitga gebruik ik soms nog poeder...
favo make-up merk: bourjois
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 22:22
Miauw69
Avatar van Miauw69
Miauw69 is offline
Standaard bij mij:zwart kohlpotlood bruine oogschaduw en mascara oja en in een goeie bui een lippenstiffie,geen rare poeders of foundations,dat vind ik lelijk
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 11:47
feline
feline is offline
Ik gebruik standaard:
-Zwarte mascara van Maybeline
-en een naturelle lipprut (bijvoorbeeld blistex)

Af en toe:
-Lichtbruine oogschaduw van Hema
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 14:38
Verwijderd
standaard: zwart kohlpotlood, mascara en meestal ook nog eyeliner.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 14:51
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
zwarte eyeliner (van diej hele kunstwerkjes enzow)
zwarte mascara
lippenstift (zwart, blauw, donkerpaars, donkergrijs met glitters) (vaak van een of ander vaag goedkoop merk, omdat vage goedkope merken vaak de vreemdste kleurtjes hebben)
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 15:37
hoeva
Avatar van hoeva
hoeva is offline
uuh... ff denke

ut valt meej, alleen rond me ogen
eerst veel zwarte strepe op en rond mijn ogen,
nu alleen zwarte oogschaduw
zwart oogpotlood
zwarte mascara
en glitters op mijn jukbeenderen ofzow

oogschaduw en oogpotlood gewoon van de hema
maar mascara heb ik wel duurdere nodig, *houd van moeders en zussen die dat kopen* anders krijg ik last van mijn lenzen...
__________________
ik lieft mijn pumpkin!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:59
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik gebruik niets van make-up , alleen als 'k uitga een beetje oogschaduw en mascara. 'k Vind nie echt dat ik het nodig heb en als 'k het op heb ben 'k altijd bang dat het zal uitlopen en dat ik het nie zal weten . Nou ja past ook nie echt bij me stijl. 'k Heb totaal niets tegen mensen die het wel gebruiken, maar het mag nie overdreven zijn . Nou ik blijf bij de spulletjes van Yves Rocher, die zijn echt wel goed .

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:11
diavolina
diavolina is offline
elke dag: de foundation van yves rocher (de lichtste)
zwarte eyeliner (lòreal) felle groene oogschaduw (bourjois) en zwarte kohlpotlood (DA) mascara (grieks merk )

soms: donkerrode lippenstift (lòreal)
glittersterretjes voor op de jukbeenderen

oja, de eyeliner word meestal een katteoog...
__________________
There's a DEVIL in my BED with me who's TALK IS...CHEAP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Help! Eigen boek schrijven.
xMia.!
5 21-03-2016 19:03
Lifestyle Het Grote Make-up Topic
Red Lion
42 06-04-2005 19:59
Lifestyle Bourjois mascara het beste???
druiveke
15 12-04-2003 22:20
Lifestyle Het grote make-up produkten topic
Gwen.
49 07-04-2003 22:00
Games Het Grote Battlefield1942 Topic
NightmareZ
3 27-08-2002 14:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het succes van Pim Fortuyn
Internationalist
17 13-05-2002 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.