Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2012, 11:01
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wat vind je van make-up? Ga je de deur niet uit zonder of vind je het helemaal niet nodig? En als je het gebruikt, welke producten gebruik je dan zoal dagelijks?

Voor mannen: vind je meisjes die make-up op hebben er frisser of aantrekkelijker uitzien of maakt het je niks uit?

TS begint.
Ik gebruik zelf al een tijd make-up. Tegenwoordig is dat vooral concealer (MAC) en foundation in poedervorm (Sephora) en blush (Sephora). Verder gebruik ik mascara (Max Factor) en regelmatig een zachte, natuurlijke oogschaduw.
Ik begon met make-up en huidverzorging toen mijn acne/roodheid steeds storender werd. Inmiddels is dat al verminderd dankzij antibiotica en een speciale crème, maar ik heb nu nog last van littekentjes etc. en gebruik make-up dus vooral om die te camoufleren. Verder vind ik een beetje make-up vaak wel leuk staan bij meisjes/vrouwen, mits goed en zuinig aangebracht natuurlijk.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2012, 11:04
Verwijderd
Mij maakt het niet veel uit als een meisje make-up heeft of niet. Vaak is het wel zo dat wanneer ze dat niet op heeft, ik wel even schrik. Dus voor mij liever niet maar het is geen probleem als ze het wel heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 12:50
Verwijderd
Ik kan het bij sommige meiden heel erg mooi vinden, als het inderdaad niet té veel is. Bij mezelf heb ik niet het idee dat het me mooier maakt, maar dat ligt misschien deels aan het feit dat ik niet goed met make-up kan omgaan en er het geduld er daardoor niet voor heb. Dan moet alles te haastig, en vind ik het al snel minder mooi staan .

Misschien als ik een keertje een make-up workshop zou krijgen ofzo dat ik het dan wel vaker zou gaan dragen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 14:17
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik gebruik geen make-up, maar dat doe ik juist nooit omdat mijn huid nu zo onzuiver is! Met al die bobbeltjes wordt het toch niet perfect, dus dan doe ik ook maar geen moeite behalve reinigen. In het geheel niet, ik maak ook mijn ogen of lippen niet op want dan wil ik ook wel alles smetteloos hebben. Ik gebruik allleen regelmatig een moisturizer en lippenbalsem. Het voelt ook niet fijn om pukkeltjes helemaal te gaan verstikken, vind ik. Ik vind het eigenlijlk ook wel prima zo haha, wacht wel tot mijn huid weer normaal doet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 14:30
Verwijderd
Ik gebruik amper make up en zeker geen fond de teint ofzo. Ik heb een hele gave, mooie, zachte huid van mezelf (af en toe eens een puistje of iets, daar gaat camouflagecrème op). Alleen heb ik nogal last van wallen onder mijn ogen, daar gaat ook camouflagecrème op, zodat ze iets minder donker zijn. Verder een zwart lijntje onder mijn ogen en wat zwarte mascara. Maar dat doe ik allemaal niet elke dag. Ik ga gerust zonder make up de straat op. Als ik uitga doe ik net wat meer moeite. Bij feestjes komt er ook wel wat lippenstift en oogschaduw bij kijken.
Mijn moeder vindt dat ik bronzer of iets moet gebruiken omdat ik veel te bleek ben, maar ik ben het daar niet mee eens, dus ik weiger dat .

Dit in tegenstelling tot vroeger waarbij mijn ogen niet zwart genoeg konden zijn, felle/zilveren oogschaduw, zwarte stipjes op mijn wang, zwarte of anderskleurige lippenstift enz.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 15:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over het algemeen gebruik ik niet zo heel veel make-up, maar als ik het wel gebruik, is het meestal wel gelijk een hele hoop. Aangezien ik een beetje altoow ben en soms graag uitpak wat betreft eyeliner en zwarte (of andere donkerkleurige) oogschaduw. Ik gebruik heel soms foundation (of hoe heet die troep om je gezicht een beetje een kleurtje te geven/egaler te doen lijken), alleen bij speciale gelegenheden en officiële foto's enzo. Ik gebruik soms een camouflagestick voor de weinige puistjes die ik heb.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 15:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik gebruik vrijwel nooit make-up. Foundation smeer ik alleen op mijn oogleden, zodat de oogschaduw wat beter blijft zitten en dat doe ik ook alleen op als ik een feestje heb. Ik snap het nut van foundation ook gewoon niet zo, denk ik.
Ik gebruik mascara, soms. Als ik er zin in heb om er net iets mooier uit te zien. En soms zet ik dan nog een lijntje onder en/of boven mijn oog, maar meestal is dat zelfs teveel moeite.

Overigens gebruik ik gewoon crap van de HEMA en Kruidvat. Vooral die jonge nieuwe hippe afdeling heeft leuke oogschaduwkleurtjes, ik moet even spieken wat het is, Essence. Alleen mijn mascara is duur, maar dat is omdat ik de afdankertjes van mijn moeder altijd krijg. Die is niet zo snel tevreden met een mascara en ik wel bonus dus, want ik heb al ruim 2 jaar geen mascara hoeven kopen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 22:37
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind dat vrouwen nooit veel make up moeten dragen, omdat de schok als ze geen make up dragen dan groter is. Dus, draag weinig make up, dan ben je mooier zonder.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 08:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mascara heb ik altijd op, vaak ook wat oogschaduw en concealer op m'n wallen. Verder ben ik extreem onhandig met make up en kan het me ook niet schelen.

Eerder deed ik minder, maar toen kreeg ik gezeur over mijn uiterlijk. En dit viel wel in mijn dagelijkse routine in te bouwen.

Laatst gewijzigd op 09-04-2012 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 08:46
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
Doordeweeks doe ik meestal alleen mascara en lipgloss op.
Alsk uit ga dan maak ik me uitgebreid op.
Mijn favo merken zijn max factor rimmel hema en bijenkorf huismerk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 12:05
Verwijderd
Ik draag overdag als ik m'n lenzen in heb alleen donkerbruine mascara en soms als ik kort geslapen heb concealer op de donkere kringen die ik dan krijg. Als ik m'n bril draag, doe ik geen oogmake-up op, dat zie je dan toch niet, soms gebruik ik dan wel lippenstift.

Laatst gewijzigd op 12-04-2012 om 06:46.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 12:06
SophieBerry
Avatar van SophieBerry
SophieBerry is offline
Als ik naar buiten ga gebruik ik vrijwel altijd mascara en labello (zonder kleurtje). Verder soms wat camouflagestift als ik eens een puistje heb en heel soms wat oogschaduw. Van foundation houd ik helemaal niet omdat ik een lastige droge huid heb waardoor allerlei spul op mn gezicht eerder negatieve uitwerkingen heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 15:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik draag alleen mascara als ik naar een feestje oid ga. Heb hele gevoelige ogen en kan niet langer dan een avond oogmake up op, dan krijg ik hele jeukende en tranende ogen, niet fijn. Lijntje onder m'n ogen teken ik als ik erg veel zin heb, net als oogschaduw. Verder gebruik ik geen make up behalve nagellak op m'n teennagels in de zomer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 15:35
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ik vind het wel mooi als de dames make-up gebruiken.......
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 19:12
Verwijderd
Ik gebruik meestal een beetje foundation van Miss Sporty en daarover poeder van de Action (serieus, die is goed). En oogpotlood onder mijn ogen, ergens in Centerparks gekocht. En mascara van Rimmel London of van Essence. Voor mijn lippen alleen een beetje vaseline. Oogschaduw en eyeliner boven mijn ogen doe ik meestal alleen op als ik een feestje heb.

Ik vind met make-up iemand er wel verzorgder uitzien, maar ik vind meisjes die een dikke laag (te donkere) foundation op hebben en veel te veel mascara en bijgetekende wenkbrauwen niet echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 19:18
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik gebruik geen make up.. Nooit gedaan ook. Geen behoefte om m'n gezicht te beschilderen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 13:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ontzettend veel make-up en kan er ook mee omgaan, omdat ik op het podium gewoon goed make-up op moet hebben (anders zie je de ogen amper en de mond niet, en heeft je gezicht veel minder uitdrukking) en op foto's natuurlijk ook (want daar zie je anders juist weer elk vlekje).
In het dagelijks leven (school en werk) doe ik meestal alleen naturel (bruine) oogschaduw, mascara en wenkbrauwenpotlood op, soms als ik niet goed geslapen heb ook een concealer voor kringen onder mijn ogen en wat blusher, zodat ik er niet moe uitzie. Als ik uitga of dus een fotoshoot of concert heb draag ik concealer (carice en Soap&Glory), foundation (rituals), matterende poeder (yves rocher), meestal zwarte oogschaduw (Soap&Glory), gel eyeliner (avon), mascara (Estee Lauder), blusher (rituals), wenkbrauwpotlood (Soap&Glory), lippenstift (Rituals of Avon).
Ik ben ook nog op zoek naar een goede bronzer maar heb er nog geen gevonden waarbij ik er niet uitzie alsof ik ofwel in de modder gerold heb, ofwel met een Guido gesekst. (iemand tips? Ik heb een heel lichte huid)
Ik ga trouwens ook zonder problemen de deur uit zonder make-up, bijvoorbeeld om boodschappen te doen, te sporten of buiten te spelen. Dan ben ik meestal toch met close vrienden of alleen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 15:10
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vind de Catrice bronzer zonder shimmer voor de lichte huid goed Die gebruik ik af en toe en ik heb echt de allerlichtste huid die ik ken.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2012, 16:53
SweetGirl___
Avatar van SweetGirl___
SweetGirl___ is offline
Citaat:
Ik gebruik geen make up.. Nooit gedaan ook. Geen behoefte om m'n gezicht te beschilderen .
Je beschildert je gezicht niet, maar accentueert je schoonheid
__________________
Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet
je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 20:26
shadyy
shadyy is offline
k gebruik elke dag concealer mascara zwarte donkere oogschaduw van manhattan, die is echt goed. ik ga bijna nooit de deur uit zonder make-up, maar foundation gebruik ik niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 22:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit make-up, maar de afgelopen 3 a 4 jaar is dat toch wel aanzienlijk meer geworden. Als ik naar buiten ga doe ik altijd wel wat (lichte) oogschaduw, (grijs) oogpotlood en mascara op, want als ik dat niet doe krijg ik de vraag of ik ziek ben of slecht geslapen heb.
Ik heb altijd van die goedkopies van de kruidvat, essence en catrice vind ik erg fijn.
Foundation oid gebruik ik eigenlijk nooit, want zo pukkelig ben ik niet en als ik wel een pukkeltje heb boeit me dat niet zo veel. Heel soms gebruik ik van dat losse poeder als m'n gezicht heel erg glimt ofzo, maar eigenlijk gebruik ik dat vooral omdat ik 't lekker vind ruiken.
Ook is er bij mij niet zoveel verschil tussen 'dagelijkse' en 'uitgaans' make-up, alleen doe ik als ik uit ga wel eens lenzen in, waardoor het meer opvalt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 22:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik draag altijd lichte poeder nadat ik mn dagcreme op heb gedaan, tegen het glimmen op mn voorhoofd en neus.
ook altijd mascara en oogschaduw. meestal neutrale kleuren, maar met uitgaan of als ik de tijd heb maak ik me graag op met verschillende kleuren oogschaduw, mat en glanzend, met highlighter en schaduw etc. heb een groot palet met iets van 40 kleuren, dus superleuk om mee te spelen
dan gebruik ik ook rouge, of bronzer in de zomer. en dan nog soms lippenstift of de glossy stain van yves saint laurent, die is echt <3 .mn mascara is van clinique en voor de rest gebruik ik van allerlei merken. Catrice is een goed budget merk met veel keuze en leuke producten, hema is ook wel van ok kwaliteit.

op een saaie zondag of als ik alleen naar buiten ga om boodschappen te doen oid dan draag ik geen makeup.

en nagellak is fijn! alle mogelijke kleurtjes
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 12:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb altijd vlagen waarin ik geen mascara draag en dan weer periodes dat ik 't elke dag opdoe. Maar ik heb een goede huid en leuke rode wangetjes en best wel donkere wimpers, dus ik ben zelf niet zo kritisch. Mijn vriendje daarentegen vindt me mooier met mascara en voor hem heb ik het wel over. Oogpotlood draag ik graag naar echte of verkleedfeestjes of op festivals. Mijn teennagels zijn altijd roodgelakt en mijn handen gewoonlijk ook (of zilver, of paars) maar ik sta nu erg veel achter de bar en dan heb je er dus geen reet aan, want alle nagellak gaat er direct af door het spoelwater. Ik heb nog nooit foundation op gehad. Wel ben ik af en toe zo ijdel dat ik mijn benen doe met zelfbruinende crème (telt dat?) maar ik loop nu al sinds februari hard in een korte broek dus mijn benen zijn bruin genoeg van zichzelf, yes.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 22:46
shadyy
shadyy is offline
ff een vraagje, weet iemand waar je die grote oogschaduwpalletten kunt kopen, ik bedoel dan die grote met 80 kleuren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 23:09
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
online, boozyshop.nl heb ik die van mij!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2012, 19:17
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Die kan je ook supergoedkoop op Ebay vinden! Of amazon.com!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 19:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb sinds kort een heel fijne bronzer/highlighter van Yves Rocher!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ff een vraagje, weet iemand waar je die grote oogschaduwpalletten kunt kopen, ik bedoel dan die grote met 80 kleuren ofzo.
Citaat:
Die kan je ook supergoedkoop op Ebay vinden! Of amazon.com!
Yup, daar heb ik er ook één vandaan. De mijne was erg goedkoop en de kwaliteit is prima (al verschilt het wel per kleur, maar de meesten zijn ok).
Oh, en als je er wat bestelt en het komt niet heel aan, dan krijg je gewoon een hele nieuwe opgestuurd. Daarom heb ik dat ding nu ook, moest het voor m'n zus bestellen en de eerste was wat uit elkaar gevallen, dus die heb ik zelf gehouden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 21:54
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Ik gebruik niet veel makeup.
Elke dag een beetje lipgloss , foundation en mascara. That's it.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 11:14
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik heb nooit make-up op, ik weet ook niet waarom.
Ik gebruik wel nagellak.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:00
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Dagelijks mascara, soms oogpotlood of eyeliner, soms met verfpenseeltje boven bovenste wimpers (ik ken de juiste naam niet, dus beschrijf ik het maar ) maar dit misschien om de 2 maanden.
Heeeeeeel zelden rode lippenstift, past goed bij m'n bleek huidje vind ik persoonlijk.
Geen blush ofzo, geen nagellak.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 22:26
ItsJustMe
Avatar van ItsJustMe
ItsJustMe is offline
Ik draag geen make-up, heb ik echt totaal geen behoefde aan!
Alleen voor speciale gelegenheden lak ik m'n nagels met een niet te opvallend tintje, en doe een beetje mascara op. Ik heb ook niet echt last van wallen of onzuiverheden, dus dat helpt ook.
Ik heb wel een periode gehad dat ik niet zonder mascara het huis uit ging, maar nu ik erop terug kijk bedenk ik me dat ik me best wel aanstelde.
__________________
Hakuna matata
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 11:19
Verwijderd
Ik ga de deur niet uit zonder makre-up, tenzij ik naar de winkel ga en zeker weet dat ik niemand tegenkom die ik ken. Minimaal mascara en wenkbrauwpotlood, meestal met een lijntje onder mijn ogen en bruine oogschaduw. Als ik uitga of een heel vlekkerige huid heb, gebruik ik foundation en blusher.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:17
waterijsje
Avatar van waterijsje
waterijsje is offline
Ik draag geen Make-Up. Lekker snel klaar 's ochtends en het scheelt ook nog eens geld!
__________________
Het lijkt simpel ... en dat is het ook.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 22:53
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik draag een zwart lijntje boven mijn ogen. Mascara ook, heb lange wimpers en hierdoor grote ogen. Soms doe ik als ik er heel bleek uitzie, rode lipstick op mijn wangen en veeg het uit zodat het een lichte blush is. En soms rode lippen, maar dan doe ik minder oogmake-up.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 10:14
Quiisha
Avatar van Quiisha
Quiisha is offline
Ik gebruik geen make-up meer. Heb beetje last van acne, vind het zonde van myn huid als je er foundation op ga doen. Af en toe doe ik wel mascara op om mijn ogen een beetje te laten stralen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2012, 17:38
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik draag altijd alleen mascara voor mn ogen, en een beetje concealer en poeder voor mn gezicht voor de "onzuiverheden"
ik heb echt een hele doos vol met makeup.. en ik doe er nauwelijks wat mee omdat ik het mijzelf niet zo vind staan..xD
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 12:39
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik draag zelf geen make-up. Bij anderen kan het mooi zijn, mits het niet te veel is. Mascara kan ik vaak wel waarderen, maar die volgeplamuurde meiden vind ik niet zo mooi.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 14:20
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik draag vandaag voor het eerst blauwe mascara, vind het wel leuk staan. Ik heb grote blauwe ogen, toch denk ik dat het beter staat bij bruine ogen. Maar ik ben niet zo goed in inschatten.
Ik vind foundation ook geen gezicht, je ziet van tien meter al hoe nep het is. Zelf doe ik soms alleen lipstick op mijn wangen om het een kleurtje te geven (ik veeg het uit)
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 14:26
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik draag wel altijd een beetje mascara, dat vind ik er verzorgd uitzien. Maar that's it.
Ik zou zeker niet mijn gezicht dichtplamuren.

Je zal maar wakker worden naast een meisje dat altijd een dikke laag draagt en je dan "the real face" ziet. Lijkt me niet fantastisch..

Op een feestje draag ik wel wat meer: ogenschaduw, lijntje en een beetje rouge ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 19:22
-Raven-
-Raven- is offline
Persoonlijk heb ik het liefst wel dat meisjes/vrouwen make-up dragen.
__________________
The Great Old ~ 1880
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 19:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik draag zelf geen make-up. Bij anderen kan het mooi zijn, mits het niet te veel is. Mascara kan ik vaak wel waarderen, maar die volgeplamuurde meiden vind ik niet zo mooi.
Citaat:
Ik vind foundation ook geen gezicht, je ziet van tien meter al hoe nep het is. Zelf doe ik soms alleen lipstick op mijn wangen om het een kleurtje te geven (ik veeg het uit)


Je ziet foundation alleen als het de verkeerde kleur is of niet netjes aangebracht Anders valt het je helemaal niet op.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 19:58
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Je ziet foundation alleen als het de verkeerde kleur is of niet netjes aangebracht Anders valt het je helemaal niet op.
Woehoe, dat doet me denken aan een meisje die was vergeten de foundation in haar nek te smeren, zodat je zo'n mooi randje zag van de zijkant omdat haar gezicht 344564 lagen erop zat
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 22:23
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik gebruik sinds kort foundation (smeerbare variant) onder mijn ogen omdat ik vaak zwarte kringen heb, het scheelt heel erg! In een gekke bui doe ik mascara op en heel soms blush.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 23:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik gebruik sinds kort foundation (smeerbare variant) onder mijn ogen omdat ik vaak zwarte kringen heb, het scheelt heel erg! In een gekke bui doe ik mascara op en heel soms blush.
Ik heb van de week voor het eerst foundation geprobeerd, want ik kreeg een gratis tubetje ergens bij, maar ik weet niet wat ik er van vind.
Ookal gebruik ik weinig en hoor het een poeder te worden, het voelt toch alsof ik een nep-laag op m'n hoofd smeer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 11:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Je ziet foundation alleen als het de verkeerde kleur is of niet netjes aangebracht Anders valt het je helemaal niet op.
Ja, inderdaad. Foundation kan er niet uitzien omdat mensen een tube of pompje vaak random kopen en qua kleur en huidtype helemaal niet weten wat bij hun huid past.
Ik heb het probleem dat ik een ontzettend lichte huid heb maar het wel nodig vind om wat foundation op te doen. (En dat is echt geen tienermeisjesangst want ik kom nog steeds bij de huisarts voor huidproblemen.) Het enige jammere is dat mensen vaak denken dat ik een laag van een centimeter op heb in een soort spookkleur (ondanks blush en wat bronzer) terwijl mijn huid gewoon echt zo licht is.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 14:17
_Ruth_
_Ruth_ is offline
Ik gebruik bijna geen make-up. Alleen soms wat foundation (dat ik meng met mijn dagcreme) als mijn huis er wat onzuiverder uitziet. Mijn huid is van zichzelf al mooi egaal, af en toe maar een pukkeltje of bultje. Mascara heb ik niet. Wat ik aan make-up heb is foundation en concealer. That's it. Vaak als ik make-up op heb, vind ik het niet mooi, hoe goed ik het ook aanbreng, je blijft het zien. Vaak vind ik het gewoon veel mooier om zonder make-up rond te lopen. Zo laat ik aan iedereen zien hoe ik echt ben, en daar voel ik mij goed bij

Soms denk ik wel dat mascara mijn ogen mooier zal maken, maar kopen doe ik het niet.

Ik vind dat meiden veel minder make-up zouden moeten gebruiken. Is het ook een mindere schrik als mensen je zonder zien Bij veel meiden vind ik het ook mooi staan, maar je moet niet overdrijven! Dat is mijn tip ^^
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 15:30
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Ik vind make-up mooi zolang het je gelaatskleur- en trekken niet te veel verandert. Dus geen enorme lijnen om de lippen om ze voller te laten lijken () of veel te donkere foundation.

Zelf gebruik ik van alles een beetje. Nooit lippenstift omdat ik mijn tanden daar niet mooi genoeg voor vind maar wel balsem met een tintje. Ik zou het fijn vinden als ik geen foundation hoefde te gebruiken maar helaas heb ik veel last van roodheid en ook nog een pigmentvlek aan de zijkant van mijn gezicht, die valt toch een stuk minder op als ik het een beetje camoufleer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 20:57
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik doe nooooooooit make-up op, echt nooit. Ook niet als ik ga stappen ofzo.

Ik ben veel te lui om 't goed op te doen en daarbij vind ik mezelf veel mooier zonder dan met make-up.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:59
Verwijderd
Ik ben benieuwd hier - nu het zo warm is, maken jullie je dan ook anders op? Ik merk dat ik de behoefte heb om er vooral fris en licht uit te zien, maar wel verzorgd. Als het zo warm is maak ik me atm niet anders op, ik gebruik alleen geen foundation/poeder, daar vind ik het veel te warm voor. Ik ben nog op zoek naar een manier om mijn ogen op te maken zonder donkere kleuren (dat doe ik in de winter vaak) of felle kleuren (da's bij mij niet zo mooi) maar er evengoed mooi en opgemaakt en fris en verzorgd uit te zien. Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bleh, make-up!
mmbouw92
52 10-08-2009 23:14
Lichaam & Gezondheid make-up
kimpie14
51 06-10-2008 23:06
Lichaam & Gezondheid jongens en make-up
SimplyABoy19
50 17-05-2004 20:20
Lichaam & Gezondheid Make-up 'aanbrengding' los te koop?
johnbiezen
30 31-01-2004 17:35
Lifestyle make up
axel tha best
8 09-03-2003 18:47
Lifestyle Het grote make-up TOPIC
Verwijderd
65 25-08-2002 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.