Oud 05-08-2009, 23:18
melodie23
melodie23 is offline
Op vakantie leerde ik een leuke Engelse jongen kennen en hij werd mijn vakantielief. We hebben heel wat afgekust en enorm veel plezier gehad die vakantie en achteraf vraag ik hem of hij contact wilde blijven houden of het hier zou eindigen. Hij wilde me nog een keer zien, dus zouden we contact houden.
De dagen erna stuurde hij de liefste sms'jes ooit, ik smolt elke keer weg. Ik kocht een goedkope sim-kaart waarmee ik goedkoper naar het buitenland kon sms'en en ik ben een job gaan zoeken om geld te hebben om hem nog eens te zien.

Toen ik voor het eerst met hem sprak op msn negeerde hij me bijna, hij had het zo druk, dat hij geen tijd had voor me. Ik hield me voor dat het wel zou beteren, maar nu blijven ook de lieve sms'jes weg.
Als ik hem een mail stuur, dan leest hij ze en beantwoordt ze niet. Een smsje beantwoorden duurt 16uur bij hem en op msn heeft hij amper tijd.
Als ik hem dan vraag hoe het zit, of ik wel nog iets meer beteken dan zijn lieve honden, zegt hij van wel, dat hij van me houdt enzo. En ik denk wel dat hij dat doet, maar op zijn manier en ik weet niet of die wel in mijn leven past.
Als ik met hem chat speelt hij ofwel op zijn xbox of praat hij met vrienden of hij bekijkt top gear.
Op vakantie konden we zo goed praten, we praatten de hele nacht van smorgens vroeg tot die avond laat dan weer. Waarom is hij niet meer nu? Ik weet het niet, maar vergt te veel van mij.
Ik ben ook zoek naar een stevige, vertrouwbare liefde. Iets waar ik meer betekende dan een hond die om eten bedelt bij het baasje. Ik dacht het gevonden te hebben bij een leuek Engelsman, maar dat is blijkbaar niet zo.
Ik heb het hem al 4x gezegd, en hij zegt het wel te begrijpen, maar hij verandert er ook niets aan!
Ik kan het gewoon niet ove mijn hart krijgen om hem te zeggen dat dit niet genoeg is en ik daarom liever niets heb. Maar hij maalt erblijkbaar niet echt om, ik zal hem niet doen huilen zoals hij mij doet huilen lijkt me.
Maar de passie die er was, de vriendschap, die verliefdheid, ik wil het niet allemaal weggooien! waarschijnlijk vind ik het ooit nog wel eens, als ik wat ouder ben. (ben nu 17) Maar ik wil het nu en met hem...

Ik ben wat radeloos nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2009, 23:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik ben ook zoek naar een stevige, vertrouwbare liefde.
En je denkt dat te vinden bij je vakantieliefde die in een ander land woont?
Vakantieliefdes blijven vaak bij vakantieliefdes. In de zomer, als je veel vrije tijd hebt en samen leuke dingen kunt doen kan het geweldig zijn, maar als je weer naar huis toe gaat en het gewone leven weer begint blijft daar vaak weinig van over. Tel daarbij op dat je ontzettend ver van elkaar woont en elkaar dus hoogstens een paar keer per jaar kunt zien en de relatie is gedoemd te mislukken.
Ik snap dat je graag een leuke vriend wil, maar hoe zie je dat voor je? Je bent 17, zit misschien nog op de middelbare school, woont nog bij je ouders.. Je hebt helemaal geen tijd en geld om hem veel op te zoeken. En voor hem geld waarschijnlijk precies hetzelfde. Hoe zie je de toekomst?
Probeer hem te vergeten en zoek een leuke jongen die dichter bij huis woont.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 08:51
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik ben het eens met Briseïs
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 09:53
Rovers
Avatar van Rovers
Rovers is offline
+1 Briseis

Vakantieliefdes zijn vaak zo heftig omdat je ergens wel weet dat je elkaar hierna nooit meer ziet. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat op deze leeftijd zo'n lange afstands relatie niet gaat werken
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 14:52
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
zit hem maar uit je hooft, dit wordt nooit wat
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat op deze leeftijd zo'n lange afstands relatie niet gaat werken
Dat het voor jou niet werkte wil niet zeggen dat het voor niemand werkt. Bovendien zijn dit dingen die je echt zelf moet ontdekken. De goede wil is er aan haar kant overduidelijk. Alleen aan zijn kant valt te twijfelen.

Ik zou zeggen, probeer met hem af te spreken en naar hem toe te gaan. Als hij dan tijd voor je maakt en het klikt nog altijd, prima, rustig kijken hoe het verder gaat. Dan zal hij waarschijnlijk ook op msn etc iets meer bijdraaien, al kun je onmogelijk van hem verwachten dat hij zijn vrienden laat zitten om met jou te chatten. Dat sowieso: verwacht er niet te veel van. Maar ik zou het zeker een kans geven.

Wat bedoel je trouwens met een "stevige, vertrouwbare liefde"? Het lijkt me dat vertrouwen altijd één van de startpunten van liefde is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 10:20
Verwijderd
Summerfling, don't mean a thing..! *zing*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is dit een goed idee?
HelloGoodBye91
27 09-11-2011 10:38
Wegwijzen & Voorstellen is mijn lul te klein??
huugie15
2 19-05-2011 16:52
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Liefde & Relatie Is dit een goed idee??
Kwyjibo
109 19-11-2003 11:01
ARTistiek vriendschap is een illusie (verhaaltje)
dreamer
16 05-04-2002 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.