Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 15:15
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Heej

Voor ons profielwerkstuk (gaat over hedendaagse jongeren subculturen) moeten wij mensen interviewen. En dit leek ons wel een goede manier om dat te doen want zo is ons onderzoek uitgebreider dan alleen onze vrienden.

Om de vragen in te vullen moet je jezelf wel even in een hokje plaatsen, en een foto van jezelf geven (als je dat wilt). De vragen gaan over 4 subculturen: gothic, alto, skater en kakker.

Wil je de vragen asjeblieft zo serieus mogelijk invullen? Anders gaat ons onderzoek fout, en daar hebben we eigelijk niet echt zin in.

Je naam:

Je leeftijd:

Bij welke subcultuur hoor je:

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt:
Wat vind je van gothics:

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt:
Wat vind je van alto's:

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt:
Wat vind je van skaters:

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt:
Wat vind je van kakkers:

Neem jij deze subculturen serieus?


Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen?

Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?

Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):

Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?

Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen?


Als je je antwoorden en/of foto niet op het internet wilt zetten kun je ze ook naar ons mailen

black_luna_@hotmail.com

Reageer alleen als je ons wilt helpen, aan gezeur hebben we nix .

Alvast bedankt !!! Annemieke & Marije

Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 15:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 15:20
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ik ben dit soort topics echt zat, ga maar poepen
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:24
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Doe dit ook niet voor de lol hoor. Doe het alleen maar omdat de school zo nodig wil dat je een profielwerkstuk maakt. Dus... niet zeiken, ok
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:27
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Anteverta schreef:
Doe dit ook niet voor de lol hoor. Doe het alleen maar omdat de school zo nodig wil dat je een profielwerkstuk maakt. Dus... niet zeiken, ok
Dus...

*gaat niet zeiken*

Sorry, totaal geen zin OK ?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:29
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Anteverta schreef:
Doe dit ook niet voor de lol hoor. Doe het alleen maar omdat de school zo nodig wil dat je een profielwerkstuk maakt. Dus... niet zeiken, ok
ga andere er maar mee lastig vallen, of kies een ander onderwerp
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Zijn ook lekker groepen die ver van elkaar vandaan liggen skater-alto-gothic.
(Ik zal maar niet weer over het feit beginnen,dat in mijn optiek skaters en gothics onder de term alto's vallen)
Redelijk achterlijk,om een profiel werkstuk voor een groot gedeelte te laten afhangen van mensen van't i-net.

Maargoed dat moet jezelf weten.
Ik weet alleen dat lifestyle niet is om andere mensen je huiswerk te laten maken.
Plus dat dit onderwerp totaal oninteressant is imo.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:30
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Kan me voorstellen dat je der geen zin in hebt. Denk niet dat er iemand is die dat wel heeft, maar ik kon het proberen, toch
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:32
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Dit onderzoek is maar een gedeelte van het profielwerkstuk. En bedankt voor je mening...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:35
Mysterons
Mysterons is offline
gothics zijn stom, alto's zijn stom, skaters zijn stom, kakkers zijn stom. doei!
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:42
qghp
qghp is offline
Citaat:
Anteverta schreef:


Neem jij deze subculturen serieus?
nee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:51
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
gothics zijn stom, alto's zijn stom, skaters zijn stom, kakkers zijn stom. doei!
wat heb jij een mooie avatar
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:53
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
wat heb jij een mooie avatar
tss rip-off sophie de gekste, en suikerspin soulmates ook, duh
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:01
Verwijderd
Wat een zeikerds zijn jullie zeg..

tis maar voor een profielwerkstuk daar kan je toch wel gewoon op reageren?!

En school is niet leuk dus vandaar dat profiel werkstukken ook niet leuk zijn.. en als jij (en we noemen geen namen, CemetarySlut) vind dat het zo stom is waarom reageer je er dan op.. en als je net als Antevera zou doorhebben dat een profielwerkstuk is om te ONDERZOEKEN en niet om reeds behaalde antwoorden van mensen zoals jij er in neer te zetten, dan zou je misschien begrijpen dat het Antevera haar taak is om de verschillen te laten zien, want ze zijn er dus WEL
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Wat een zeikerds zijn jullie zeg..

tis maar voor een profielwerkstuk daar kan je toch wel gewoon op reageren?!

En school is niet leuk dus vandaar dat profiel werkstukken ook niet leuk zijn.. en als jij (en we noemen geen namen, CemetarySlut) vind dat het zo stom is waarom reageer je er dan op.. en als je net als Antevera zou doorhebben dat een profielwerkstuk is om te ONDERZOEKEN en niet om reeds behaalde antwoorden van mensen zoals jij er in neer te zetten, dan zou je misschien begrijpen dat het Antevera haar taak is om de verschillen te laten zien, want ze zijn er dus WEL
oow en waarom doe je t dan zelf ook niet??
ontopic: geen zin om mezelf in een hokje te gaan plaatsen en andere hokjes gaan zitten afkraken, sorry. ik moet ook gaan eten trouwens.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Wat een zeikerds zijn jullie zeg..

tis maar voor een profielwerkstuk daar kan je toch wel gewoon op reageren?!
Ik zie jou ook niet (op de gevraagde manier) reageren?
Citaat:
en school is niet leuk dus vandaar dat profiel werkstukken ook niet leuk zijn.. en als jij (en we noemen geen namen, CemetarySlut) vind dat het zo stom is waarom reageer je er dan op..
Zelfde reden als dat jij nu op mij reageert,iets irriteerde me en dat wou ik kwijt.
Citaat:
en als je net als Antevera zou doorhebben dat een profielwerkstuk is om te ONDERZOEKEN en niet om reeds behaalde antwoorden van mensen zoals jij er in neer te zetten, dan zou je misschien begrijpen dat het Antevera haar taak is om de verschillen te laten zien, want ze zijn er dus WEL
En als jij eerst eens goed zou lezen,voor je gal te spuieen,
Dan zou je hebben gelezen dat ik zei dat die bepaalde subculturen dicht bij elkaar lagen,niet dat er geen verschillen waren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:17
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Wat een zeikerds zijn jullie zeg..

tis maar voor een profielwerkstuk daar kan je toch wel gewoon op reageren?!

En school is niet leuk dus vandaar dat profiel werkstukken ook niet leuk zijn.. en als jij (en we noemen geen namen, CemetarySlut) vind dat het zo stom is waarom reageer je er dan op.. en als je net als Antevera zou doorhebben dat een profielwerkstuk is om te ONDERZOEKEN en niet om reeds behaalde antwoorden van mensen zoals jij er in neer te zetten, dan zou je misschien begrijpen dat het Antevera haar taak is om de verschillen te laten zien, want ze zijn er dus WEL


naar id van iemand anders
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:33
Verwijderd
Je naam: Pipo

Je leeftijd: 16

Bij welke subcultuur hoor je: ik ben uniek zoals ik ben

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt: zwart haar, raar gedrag, van die jurken met allerlei friemels eraan
Wat vind je van gothics: rare mensen..

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: iemand die de hele dag op de vloer zit en wijde broeken draagt..
Wat vind je van alto's: best oke hoor, zolang ze mij maar niet lastig vallen..

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: met zo'n ketting aan de broek lopen, wijde broeken ook, cap, etc.
Wat vind je van skaters: hmm, tja, ik was ooit verliefd op eentje, heeel heeel lang gelee, maar ja, dat was dan ook een uitzondering..

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: iemand die eigenlijk niet zoveel geld heeft, maar wel probeert te doen alsof hij/zij veel geld heeft door middel van 4 polo's over elkaar aan te doen (hoe verzinnen ze het ) en dat alleen de bovenste polo van Ralph Lauren, Gant, Tommy, whatever is..
Wat vind je van kakkers: ik erger me altijd een beetje daaraan, maar ja, wie ben ik hahhh..

Neem jij deze subculturen serieus? Yes, my dear..

En nee, je krijgt geen fotootje van mij!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:34
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:


naar id van iemand anders
jaap, zit jij op de EFA?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2002, 16:34
Wilmy
Wilmy is offline
Nou, dan zal ik maar een van de eersten zijn die sociaal doet!!

[B]Je naam: Willemieke van Tuyl

Je leeftijd: 17

Bij welke subcultuur hoor je: Heb niet bepaalde subcultuur, ligt er aan in wat voor bui ik ben, soms ben ik een kakker, soms een beetje gothic en soms weer gewoon, een skater of alto ben ik nooit. Maar gewoon, gewoon.

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt: Iemand die heel vaag overkomt, veel zwart draagt en ja, hoe moet ik dit nu weer zeggen, gewoon aparte kettingen en vaak zwart haar geverfd, en zwart opgemaakt en mooie lange rokken etc.

Wat vind je van gothics: Hetzelfde als ik van iedereen vind, ze hebben gewoon een eigen smaak.

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: Dat weet ik eigenlijk niet zo goed, iemand die er anders dan anderen bijloopt, van die mensen met hanekammen en kleren met gaten enzo, beetje moeilijk.

Wat vind je van alto's: gewone mensen, maar ze zien er alleen wel enger uit, maar ze zijn gewoon mensen!!

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: iemand met wijde broeken aan en van die wijde truien met capuchons etc., met een skateboard of skates.

Wat vind je van skaters: beetje stomme vraag dit, gewoon hetzelfde als iedereen!!

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: iemand die altijd heel netjes gekleed gaat, wat duurdere merken meestal, vaak van die bootschoenen, en kragen omhoog etc., haar opgestoken.

Wat vind je van kakkers: Hetzelfde als van de rest.

Neem jij deze subculturen serieus? ja, waarom niet, als je zo wil zijn, dan mag dat toch. Iedereen hoort toch bij een bepaalde cultuur.

Dat was het, nu nog even mijn mening, vindt deze enquete niet echt duidelijk, en dat van wat vindt je van die mensen vind ik nergens op slaan, het gaat toch vooral om de kledingstijl en de muziek die ze draaien etc., Het is per persoon ook nog eens verschillend!! Dus ja, beetje moeilijke enquete!!

Tip: waarschijnlijk vullen niet veel mensen dit in, dus kun je het beste het maar verzinnen!! Doe ik ook regelmatig met dit soort opdrachten!!

xxxxxxxxxxx
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:39
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
jaap, zit jij op de EFA?
jups
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:53
Verwijderd
laat ik us liev zijn:
.

Je naam:
marte
Je leeftijd:
15
Bij welke subcultuur hoor je:
geen ideej....volgens test ben ik skater....
Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt:
Wat vind je van gothics:
niks gwoon aardug
Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt:
Wat vind je van alto's:
ook aardug en gaav
Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt:
Wat vind je van skaters:
stom.. neuj ook gwoon aardug wat een vragen zeg...bij elke subcultuur zitten mensen die zichzelf te goed vinden voo rde andere culturen mja er zitten ook keigaave mensen bij
Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt:
Wat vind je van kakkers:
btje dom...sorriej maar ze zijn wel aardug.....met de nadruk op sommige...sommige voelen zich te goed voor skaters en gothics en alto's enzow egt zielug
Neem jij deze subculturen serieus?
wrom nie??
Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen?

Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?
hoe leef ik???? uhm gewoon ik adum in en uit
Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
ooww zow...uhm dat alle alto's stinken slaat nergens op....en dat alle kakkers lekker ruiken...moet je us bij onz op school komen valt tegen
Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?
geen ideej ik hoor niet egt bij een subcultuur ben gewoon mezelf
Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen? neuj mensen zijn mensen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:56
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
jups
hm mja want k moet kiezen tussen de efa en ipabo aan jan van galen

maargoed ga binnekort orientatiecollegebijwonen undzo
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:58
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
hm mja want k moet kiezen tussen de efa en ipabo aan jan van galen

maargoed ga binnekort orientatiecollegebijwonen undzo
efa= kutte organisatie maar wel gezwellie

ipabo is meer gericht op religieus onderwijs....
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:01
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
efa= kutte organisatie maar wel gezwellie

ipabo is meer gericht op religieus onderwijs....
mja k heb nog n jaar om te kijken en te beslissen dus komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:08
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Anteverta schreef:
Heej

Voor ons profielwerkstuk (gaat over hedendaagse jongeren subculturen) moeten wij mensen interviewen. En dit leek ons wel een goede manier om dat te doen want zo is ons onderzoek uitgebreider dan alleen onze vrienden.

Om de vragen in te vullen moet je jezelf wel even in een hokje plaatsen, en een foto van jezelf geven (als je dat wilt). De vragen gaan over 4 subculturen: gothic, alto, skater en kakker.

Wil je de vragen asjeblieft zo serieus mogelijk invullen? Anders gaat ons onderzoek fout, en daar hebben we eigelijk niet echt zin in.

Je naam:
Sander

Je leeftijd:
16e Levensjaar (denk na ).

Bij welke subcultuur hoor je:
Ehm... Gemengd. Goede stijl hoor ik vaak.

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt:
Zwart, witte kop, zwarte nagels, afschrikkend.
Wat vind je van gothics:
Lelijk.

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: Relaxede mensen, soms té blij, alternatievelingen.
Wat vind je van alto's:
Aardige mensen.

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: Wijde kleren, goede stijl vaak, soms niet.
Wat vind je van skaters:
Relaxede mensen.

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: Mooie kleding, goede stijl, als het niet overdreven wordt.
Wat vind je van kakkers:
Alle 'kakkers' die ik ken zijn toffe mensen.

Neem jij deze subculturen serieus?

Ja.

Geen dank .

Dat is dan 50 euro.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 17:26
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Wilmy schreef:

Dat was het, nu nog even mijn mening, vindt deze enquete niet echt duidelijk, en dat van wat vindt je van die mensen vind ik nergens op slaan, het gaat toch vooral om de kledingstijl en de muziek die ze draaien etc., Het is per persoon ook nog eens verschillend!! Dus ja, beetje moeilijke enquete!!
We doen deze enquete juist omdat het per persoon verschillend is. Dat is het hele idee achter het onderzoek, om uit te vinden wat het inhoud en wat mensen er van vinden.
En deze vragen helpen ons, ook al zijn ze misschien beetje vaag...

Iedereen die de vragen in heeft gevuld -->
Dank je *kus*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:42
Faery
Faery is offline
Je naam: Ik blijf liever anoniem

Je leeftijd: 16.

Bij welke subcultuur hoor je: Metalhead.

* Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt:
Fantasy-geilende, gothic-luisterende, veelal in zwart gehulde rakkers die in zichzelf snijden.
* Wat vind je van gothics:
Ligt aan het karakter.

* Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt:
Een skater met spikebandjes, een groot slipknot logo op z'n legerjasje en geverfd haar.
* Wat vind je van alto's:
Ligt aan het karakter.

* Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt:
Een alto zonder spikebandjes, maar wel mét skateplankje.
* Wat vind je van skaters:
Ligt aan het karakter.

* Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt:
Zo'n rasechte VVD'er, met een te rijke pa en een Esmée-achtige vriendin
* Wat vind je van kakkers:
Ligt aan het karakter.

* Neem jij deze subculturen serieus?
Ligt aan het karakter.

* Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?
Ik blow, drink, haat mensen, hou van mensen, computer te veel en luister stampherrie.

* Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
Ik was m'n handen, niet alleen na het poepen, maar ook na het plassen!

* Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?
Nee. Omdat ik m'n haar te weinig was, was ik m'n handen nog wel. Evil persons.

* Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen?
Als ze dezelfde denkwijze hebben: niet echt.

* Als je je antwoorden en/of foto niet op het internet wilt zetten kun je ze ook naar ons mailen
www.pr0n.com

-

Zo. Dit heb ik echt voor niets gedaan, kleine kans dat je al die lijstjes kopieert en gebruikt. Maar ach.. onder het mom 'ik maak duits huiswerk' heb ik de wereld een dienst bewezen.. nu is m'n koffie klaar.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:06
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Je naam: Freek.

Je leeftijd: 16

Bij welke subcultuur hoor je: Als skaterkakkeralto een subcultuur is.. daarbij.

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt: Een bleek figuur met leder fetisch, zwart haar, geabboneert op de large en draagt fluele en glimmende jurken.
Wat vind je van gothics: Dat hangt van die heks zelf af.

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: Een puberaal stinkertje dat zichzelf echt inbeeld anders te zijn dan de rest, uiteraard gekleed net als alle andere 'altos'
Wat vind je van alto's: Hangt van de alto af.

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: Een wijde broek dragende knakker die op een plank met 4 wieltjes eronder truckjes kan doen.
Wat vind je van skaters: Ligt aan de rollerkerel.

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: Een rl dragende polo knaap.
Wat vind je van kakkers: De mannelijke kakker, meestal mensen waar ik mee kan lachen. De vrouwelijk kakker, meestal zeer charmant.

Neem jij deze subculturen serieus? Ik neem vrijwel niets serieus. Maar ja tuurlijk neem ik ze serieus

Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen?

Nee dan zou ik dat echt niet doen.

Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?

Nope, afgezien van dingen die ik boeient vind om te doen weinig levensstijl.

Noem een aantal vooroordelen ov
er je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
Alto's zijn niet anders, Gothics zijn niet altijd eng, Kakker zijn niet altijd rijk, Skaters kunnen veelal niet skaten.

Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat? Absoluut niet, ik heb 'm zelf verzonnen en ben daarboven op nog eens een lambal.

Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen? Tuurlijk ik ben uniek.

Als je je antwoorden en/of foto niet op het internet wilt zetten kun je ze ook naar ons mailen Hier staan er enkele www.afewgoodmen.com .

Reageer alleen als je ons wilt helpen, aan gezeur hebben we nix. Dat komt goed uit, ik ben namelijk principieel tegen gezeur.

Alvast bedankt !!! Annemieke & Marije Graag gedaan, ik weet dat jullie het waarderen .

Ik zou graag nog wel deze post willen afsluiten met de boodschap dat Faery mag sterven
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:56
Verwijderd
Blablabla, wat een onzin.

Subculturen zijn klote. Rivetheads aan de top
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:03
not an addict
Avatar van not an addict
not an addict is offline
Citaat:
eXo schreef:
Blablabla, wat een onzin.

Subculturen zijn klote. Rivetheads aan de top
wat denk je dat dat zijn dan ?
__________________
Signature
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:31
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
[QUOTE]Anteverta schreef:
Je naam:
Angela
Je leeftijd:
18
Bij welke subcultuur hoor je:
doe maar skater zonder skateboard *blaat*
Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt:
persoontje wat naar gothicmuziekje luistert, zich ook zo kleed dus veel zwart lange rokken, jurken, corsetjes enzow... hoort naar mijn weten niet echt ideeen of opvattingen achter...
Wat vind je van gothics:
ligt aan karakter

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt:
voor mij is dit ook een loze term.. kzie het verschil tussen skater en alto nie echt in... misschien alleen qua muziek en het skaten dan...
Wat vind je van alto's:
ligt aan karakter voor zover ze bestaan in mijn ogen

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt:
mensjes met apartere kleertjes, capuchontruitjes, kleurtjes, skatepunk of iig newschoolpunk dingetjes, kleurtjes in haar enzow...
Wat vind je van skaters:
ligt aan karakter

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt:
mensjes met heel veel oog voor kwaliteit van de kleding ook voor het goed en beschaafd overkomen..
Wat vind je van kakkers:
ligt aan karakter

Neem jij deze subculturen serieus?[/B]
neej totaal niet

Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen?
zucht vooruit dan maar
Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?
neej ik ben mezelf... en ik adem weleens dat wil ook wel werken
Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
we stinken geloof ik volgens anderen
Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?
neej en dat hoeft ook nie.....
Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen?

neej mens is een mens.. smaak word door andere dingen bepaald... maar dan kan het nog wel een koewl mens zijn

Als je je antwoorden en/of foto niet op het internet wilt zetten kun je ze ook naar ons mailen
www.cu2.nl/ansjela
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 09:59
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik zie jou ook niet (op de gevraagde manier) reageren?
Nee....maaaaar ik heb het lekker via de email gedaan dus

Enne over dat moraal ridder gebeuren ... Ik neem aan dat het een compliment is... en anders.. ach laat mij maar lekker verder dromen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:05
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Zijn ook lekker groepen die ver van elkaar vandaan liggen skater-alto-gothic.
(Ik zal maar niet weer over het feit beginnen,dat in mijn optiek skaters en gothics onder de term alto's vallen)
maar ik verdedig me wel weer even als ik dat soort onzin zie hoor

Goth's horen absuluut NIET thuis onder de alto's en zijn NIET vergelijkbaar met skaters en ander soort 2e hands gespuis!! (hehe sorry ;p)

Goth's horen tot een elite groep en zijn aanverwante kakkers
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:12
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Nee....maaaaar ik heb het lekker via de email gedaan dus

zeker een alto jij?



anyway ik ga dit niet invullen, het is niet leuk. groepen liggen te dicht bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:14
Verwijderd
Ideetje voor je werkstuk: hou representatieve steekproeven door het hele land en verwerk je resulaten in Venn diagrammen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2002, 10:35
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ideetje voor je werkstuk: hou representatieve steekproeven door het hele land en verwerk je resulaten in Venn diagrammen.
oeioeioei, en er zijn maar ongeveer 50 true Goth's in nederland.
hoe ga je die in zo'n diagram krijgen tegenover de zowat 10000 van elke andere groepering
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 11:56
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Wat een zeikerds zijn jullie zeg..

tis maar voor een profielwerkstuk daar kan je toch wel gewoon op reageren?!

En school is niet leuk dus vandaar dat profiel werkstukken ook niet leuk zijn.. en als jij (en we noemen geen namen, CemetarySlut) vind dat het zo stom is waarom reageer je er dan op.. en als je net als Antevera zou doorhebben dat een profielwerkstuk is om te ONDERZOEKEN en niet om reeds behaalde antwoorden van mensen zoals jij er in neer te zetten, dan zou je misschien begrijpen dat het Antevera haar taak is om de verschillen te laten zien, want ze zijn er dus WEL
Wat grappig, ze noemen stiekem toch een naam.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
[B]zeker een alto jij?
Uhm... nee ik weet niet waar je dat uit haalt.. maar ik ben zeker geen alto..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 13:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
zeker een alto jij?



anyway ik ga dit niet invullen, het is niet leuk. groepen liggen te dicht bij elkaar.
ER ZIJN HEUS WEL VERSCHILLEN HOOR!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ER ZIJN HEUS WEL VERSCHILLEN HOOR!!!!
Jah, doe maar weer alternatief
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:22
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:24
Faery
Faery is offline
't hele wereldbeeld van 't arme schaap is ook weer verdraaid. Vanaf nu tonen we medeleven voor de topicstarter (en wensen daarom Athell dood).

Waar moet het heen met het onderwijs als je zelfs aan dit onderwerp al een heel profielwerkstuk mag wijden? Dit is nog niet eens een spreekbeurtje bij CKV waardig!
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:36
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Als je hier iets serieus mee wilt adviseer ik je met fototoestel de straat op te gaan, in zowel kleine dorpjes als grote steden, en dan zowel jongeren als ouderen te interviewen en te fotograferen. Dat maakt het allemaal interessanter. Je kan natuurlijk ook als eindproduct een video kiezen, en dan interessante mensen in een kamer bijeen zetten en laten discussieren over thema's als politiek, seksualiteit, commercie ed en dan kijken wat er uit komt, kijken wat de verschillen dan zijn want dat is veel boeiender dan verschilletjes in uiterlijk.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
't hele wereldbeeld van 't arme schaap is ook weer verdraaid. Vanaf nu tonen we medeleven voor de topicstarter (en wensen daarom Athell dood).

Waar moet het heen met het onderwijs als je zelfs aan dit onderwerp al een heel profielwerkstuk mag wijden? Dit is nog niet eens een spreekbeurtje bij CKV waardig!
dat je dr arm schaap noemt is een ding maar dat jij durft te beweren dat het niet eens goed genoeg is voor een ckv spreekbeurtje.. doe jij wel echt vwo?? Ik wed dat jij N&T doet ofzo? dat zijn altijd van die 'wijsneuzen'.. maar goed.. jij vindt jezelf ONTZETTEND slim dus.. ook al doe je vwo betekend niet dat je slim bent.. alleen dat je goed kunt leren..

gegroet,

De Moraalridster

Oja... wie the f*ck is Athell
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:12
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
Anteverta schreef:
Heej

Je naam: Andrea Zijlstra

Je leeftijd: 15 Jaartjes jong

Bij welke subcultuur hoor je: Uhmmz.. Skater/kakker-combi

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt: Luitjes met zwarte kleren, zwarte haren enz. en dan bleek gezicht..
Wat vind je van gothics: Hoe ze dr uit zien, zou ik zelf nooit dragen, maar k ken dr paar.. en die zijn wel aardig hoor

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: Iemand die anders wil zijn dan anderen
Wat vind je van alto's: Maf

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: Iemand met wijde broeke, en truien, en met skatebord, maar ondertussen helemaal nie kunnen skaten, zoals de meesten..
Wat vind je van skaters: Leuke kledingstijl, erg aardig en grappig

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: Iemand met polo's en bootschoenen aan, en een zeilboot hebben..
Wat vind je van kakkers: Uhh.. net zoals de rest, aardig enzo

Neem jij deze subculturen serieus?
Jahh tuurlijk

Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen? Is goed johh

Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?
Heheh nee , k ben gewoon mezelf

Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
Gothic - hoeven niet altijd eng te zijn
Alto's - zijn niet anders dan anderen
Skaters - kunnen nie skaten
Kakkers - ouders hoeven niet rijk te zijn, of te zeilen..
Wat eerder ook al door iemand werd gezegd eigelijk

Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?
Word vast wel serieus genomen toch, hoezo niet?

Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen?

Iedereen is toch uniek , en nee ik voel me niet helemaal anders dan iemand uit een andere subcultuur

Als je je antwoorden en/of foto niet op het internet wilt zetten kun je ze ook naar ons mailen

black_luna_@hotmail.com

Reageer alleen als je ons wilt helpen, aan gezeur hebben we nix .
Ik help jullie

Alvast bedankt !!! Annemieke & Marije
Graag gedaan hoor
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 11:57
witteheks
witteheks is offline
He hallo,

Leeftijd: 15
Wat ik ben:? Een normaal persoon...l

Omschrijving gothic?: mensen met rare kleding met friemeltjes enzo, kleding is zwart, zwarte make-up etc.
Wat vind ik ervan: Redelijk tof, als zij het leuk vinden dan moeten ze 't vooral doen hoor.

Omschrijving alto: Iemand die anders wil zijn/ trendsetter.
Mening: Iemand moet toch anders zijn?? Meestal aardige mensen

Omschrijving skater: Ongelooflijk wijde broeken, mensen die denken dat ze kunnen skaten en dat niet kunnen, mensen met grote zware kettingen en altijd een cdspelertje.
Mening: niet egt intelligente mensen.

Omschrijving kakker: mensen met polo's en bootschoenen.
Mening: Sukkels, wie draagt er nou bootschoenen?

Neem jij deze subculturen serieus?
Alleen Skaters en Kakkers niet egt.


Ik hoor bij geen enkele subcultuur!!!
Veel geluk nog met jullie onderzoek!!!
__________________
Love is like a bitch, live is like me;)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:49
Darkmatter
Darkmatter is offline
Hey hoi

Je naam: Arjan Meskers

Je leeftijd: 17 jaar

Bij welke subcultuur hoor je: Hmz..doe maar skater

Geef een omschrijving van wat jij een gothic vindt: Mensen die veel zwarte kleren dragen, vooral aparte kleren dan... veel make up... toch wel een beetje maffe haarstijl (maar das mijn mening). En, ze hebben natuurlijk een aparte muziekstijl.
Verder zijn t heel vaak aardige en gezellige mensen waar k goed mee kan opschieten.

Geef een omschrijving van wat jij een alto vindt: Ikzelf vind alto's dicht bij skaters 'liggen' om t maar zo te zeggen, tja en verder weet k nie zoveel over ze te zeggen
Wat vind je van alto's: K ken nie echt veel alto's bij mij in de buurt....so hard 2 say.

Geef een omschrijving van wat jij een skater vindt: Draagt wijde broeken, truien enz. Gewoon oversized kleding. Heeft zowiezo als hobby skaten, t maakt volgens mij geen ene moer uit of dit nou een kateboard is of gewoon skates..... Ze hebben natuurlijk zoals iedere andere subcultuur hun eigen muziekstijl, Rock ofzo.....
Wat vind je van skaters:Mooie kleding, vaak vlot in omgang, verder zijn ze gewoon bruut

Geef een omschrijving van wat jij een kakker vindt: Iemand die zichzelf altijd onwijs goed vind en op anderen neerkijkt, iemand die doet en laat wat pappie en mammie tegen m zeggen. T zijn vaak sukkels als t gaat om sociale omgang en t zijn altijd van die meelopers die de kleding dragen of een mening hebben omdat anderen die kleding of mening ook hebben. Gewoon ---> Bleh......
Wat vind je van kakkers: Hmz opzich vind k ze nie echt super aardig, maaaaaaar laat ik niet vergeten dat er ook zeker hele aardige mensen tussen zitten..... (mijn mening)

Neem jij deze subculturen serieus? Jawel hoor, maar opzich maakt t mij nie echt zo heel veel uit, ik bedoel; als die persoon gewoon aardig tegen mij doet als k aardig tegen hem doe....wat maakt t dan uit hoe ie eruitziet ? ? ?

Als je bij een van deze subculturen (gothic, alto, skater of kakker) hoort wil je dan deze vragen ook nog invullen? Nou..... vooruit dan maar

Hoe leef je? Heb je nog een bepaalde levenstijl?
Hmz.... K doe gewoon wat k zelf leuk vind, k luister naar de muziek die IK leuk vind, ik draag de kleding die IK mooi vind en lekker zit enz... k trek me weinig aan van anderen als t gaat om uiterlijk of doen en laten...

Noem een aantal vooroordelen over je subcultuur waar je het niet mee eens bent (als je die weet):
K ben t wel eens met Madgirl

Heb jij het gevoel dat jouw subcultuur serieus wordt genomen? En waarom denk je dat?
Jawel hoor, net zo serieus als anderen denk.... t maakt me nie zoveel uit...

Voel jij je anders dan mensen uit andere subculturen?
Neuh, k ben net zo gek als anderen



K vraag me trouwens af waarom die zielige sukkels zoals:
strafcorner, Eaglewing, CemetarySlut, enzzz
Allemaal zo graag willen meedelen dat dit een k*t forum is? (wat ik overigens helemaal nie vind) Waarom post je in godsnaam een berichie, als je dit forum t toch nie waard vind? Nouja, jullie sporen gewoon nie laat k t daar maar ophouden.
Mijn TIP= GEWOON OPROTTEN dan houden Annemieke en Marije meer tijd over om de berichiez te lezen die t wel waard zijn.

Bla Bla Bla, ga allemaal maar weer zeiken dat ik jullie namen genoemd heb.... juzt Bite me! And 4 the ones who want more ---> suck my D*ck....

Ik heb mezelf tenminste WEL nuttig gemaakt


Veel suc7 met jullie onderzoek Annemieke en Marije, k denk zekers wel dat t onderwerp de moeite waard is voor een profielwerkstuk

[/\/\]azzlz Arjan
--------------------------------------------------------------------------------
__________________
A.nything but ordinary....... = who I am :D
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:29
Faery
Faery is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
dat je dr arm schaap noemt is een ding maar dat jij durft te beweren dat het niet eens goed genoeg is voor een ckv spreekbeurtje.. doe jij wel echt vwo?? Ik wed dat jij N&T doet ofzo? dat zijn altijd van die 'wijsneuzen'.. maar goed.. jij vindt jezelf ONTZETTEND slim dus.. ook al doe je vwo betekend niet dat je slim bent.. alleen dat je goed kunt leren..

gegroet,

De Moraalridster

Oja... wie the f*ck is Athell
*proest*
Arm schaap
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
*proest*
Arm schaap
JIJ lacht MIJ uit??? tss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hulp nodig!
eenmens
1 09-12-2015 22:19
Psychologie De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media
Suzanmb
2 12-11-2013 09:17
Algemene schoolzaken Britse Masters Student uit Oxford gebruikt jullie hulp voor enquete/ bod EN hulp
PeterHughesOBU
8 05-06-2011 14:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] Betoog, hulp nodig bij beargumenteren van standpunten.
Geel
2 08-12-2009 21:43
Studeren ik wil ACTRICE worden!!!! hulp graag!!!
Hachina
3 15-02-2009 18:36
Psychologie Soorten hulp?
Verwijderd
1 19-12-2005 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.