Oud 29-06-2004, 17:33
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik msn nu al meer als 2 jaar met een jongen op msn, bijna elke dag, en heb hem nog nooit ontmoet, dus ik ga daar maandag heen gaan we zwemmen. en t zou nog best weleens serieus kunnen worden hebben t al over schoon papa en mama's...en veel cammen enz

maar heeft iemand dat van jullie ooit es gedaan... hoelang kende je diegene en hoe was t?
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 17:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja. Niet per sé via msn, maar in ieder geval via internet. M'n ex en m'n huidige vriend heb ik op zo'n manier leren kennen. En een (heel) aantal van m'n vrienden ook. (dat krijg je in een chatbox met meerdere mensen waar je er 1 of 2 al kent. Dan leer je al snel de rest ook kennen, ook IRL) Bij mij waren het allemaal positieve ervaringen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn huidige vriend hier op het forum leren kennen. Daarna heb ik zeker een half jaar met hem gemsnt voor ik hem IRL ontmoette. Ik heb er zolang mee gewacht omdat ik bang was dat het zou tegenvallen (is me eerder al overkomen) maar het ging hardstikke goed en nu hebben we al vier maanden wat samen Het kan dus misgaan maar zeker ook hardstikke goed gaan. Dat ligt aan jullie allebei. Persoonlijk vind ik dit een hele mooie manier om met elkaar in contact te komen omdat je zo op elkaars innerlijk valt en niet op uiterlijk. Het nadeel is bij ons wel dat we 175 km uit elkaar wonen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:40
Verwijderd
De enige methode voor een sociale nul als ikzelf.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-06-2004 @ 17:39 :
Ik heb er zolang mee gewacht omdat ik bang was dat het zou tegenvallen (is me eerder al overkomen)
Zou de teleurstelling neit groter zijn als het na een lange tijd fout afloopt?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:26
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
ja 1 keer gedaan. Heb van te voren 15 maanden gechat, gebeld, gecamd... foto's uitgewisseld enzo..

was leuk.. filmpje gekeken enzo. Vond het echt super eng. Maar is allemaal heel erg mee gevallen.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
hahaha ik heb een keer iemand ontmoet waar ik al 2 jaar mee chatte en dat viel echt hartstikke tegen..ik chat nu ook nooit meer met hem, echt idioot.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:28
Verwijderd
meetings
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:30
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Zwemmen op een eerste date hmm
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:29
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
al meerdere keren gedaan en is me (bijna) altijd goed meegevallen..
de ene keer dat ik erna weinig (en nu geen) contact meer had met de jongen in kwestie, kwam niet door het meeten zelf,maar meer door zijn gedrag erna (hij had problemen, maar het ging van kwaad naar erger..).
Dus het meeten zelf:
Natuurlijk ben je altijd behoorlijk zenuwachtig voor zo'n afspraak, maar echt, al gauw voel je je prima op je gemak
Zo heb ik mijn ex trouwens leren kennen, en mijn beste vriend, en een heleboel andere mensen

succes!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:35
Verwijderd
Tsja, ik heb een paar keer iemand ontmoet die ik van internet kende.. zo heb ik ook m'n huidige vriendje leren kennen (van dit forum dus). We kenden elkaar toen al minstens een half jaar van naam op het forum en een paar maanden van msn. Ik liet hem naar mij toe komen, want ja.. zo doe ik dat sinds m'n moeder me bang heeft gemaakt voor "enge mensen van internet" . Nou en toen hebben we een hele gezellige dag gehad samen, heel veel gepraat en ik vond hem meteen schattig. Zo begon het.

Ik had daarvoor geen "internetrelatie" met 'm ofzo.. we belden ook niet met elkaar. Het was gewoon vriendschappelijk voordat we elkaar voor het eerst zagen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:40
Miss Unafraid
Avatar van Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Ik ben wel een paar keer verliefd geworden op iemand die ik via msn had leren kennen.. hij zat vorig jaar bij mij op school.. hij wist wie ik was.. maar ik hem niet.. hij wou niet vertellen wie hij was.. en ik vroeg er namelijk niet naar.. wel een beetje maar niemand wou het vertellen...

maar na 4 maanden elkaar leren kenne op msn haddn we afgesproken..

en ik ben gewoon eerlijk; ik val meestal eerst op uiterlijk.. ja ik weet het.. het is geen leuke eigenschap maar dat is nou eenmal zo.. of was in iedergeval..

hij was absoluut NIET knap.. maar ik was gewoon zo verliefd op hem geworden.. dat het me niets kon schelen.. we kregen verkering.. en het duurde iets van 2 1/2 maanden.. best goed van mezelf.. (if i do say so myself.. )
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:46
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ja ik heb dat ook paar keertjes gedaan...
en het is me allemaal niet tegen gevallen...
uhm...
1) na 2 jaar ofzo...
2) na 3 weken...
3) na 2 weken denk ik

de 1e 2 zijn toen hier heen gekomen, en die 1e jongen kwam bij mij aan huis (haha hij ging naar familie en toen zei zijn broertje, hey hier woont Rachel, en toen zei zijn vader Wie is dat dan?! Ja een meisje die bij mij op school zat (hij woont in Almere, ik Roosendaal) en toen zei die pa Ow dan gaan we vnvd wel ff langs
was wel geinig...
en na die laatste ben ik heen gegaan
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:52
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik doe niet aan internet dating. Het internet is het ultieme medium om toneel te spelen en mensen voor de gek te houden
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:57
Jillian
Avatar van Jillian
Jillian is offline
Heb ik wel een keer gedaan. Ik was onwijs zenuwachtig want ik ben zo'n iemand die de ene keer heel goed een gesprek met een soort van vreemd persoon kan voeren, maar ik heb ook wel eens momenten dat ik helemaal dichtklap...
Het is uiteindelijk goed gegaan. We kregen wat met elkaar, waar ik achteraf best wel spijt van heb.. (tis nu dus mn ex, om het maar even heel duidelijk te maken ) maar ja, dat heeft niets met het 'meeten' zelf te maken.
Het is mij dus best goed bevallen. Het klikte meteen tussen ons.
Ow ja, we spraken voor het eerst af na ongeveer 2 maanden.
__________________
*Don't cry because it's over. Smile because it happened!!*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:01
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb best wel veel van mijn huidige vrienden via internet ontmoet. Eigenlijk al mijn vrienden die ook homo zijn heb ik via het internet leren kennen.

Mijn vriend heb ik ook zo leren kennen. We hebben elkaar na ongeveer 1.5 maand chatten. Volgens mij is het snelst wat ik iemand ontmoet heb 1 week. Als ik iemand heb leren kennen via internet die ik wel en interessant persoon vind, dan wil ik deze altijd graag ontmoeten. Want dan weet je tenminste zeker wat je aan die persoon hebt!

Het is me eigenlijk ook nooit echt tegengevallen. Met een aantal van deze mensen heb ik op deze manier een leuke vriendschap kunnen opbouwen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Miss Unafraid schreef op 29-06-2004 @ 19:40 :
best goed van mezelf.. (if i do say so myself.. )
Klap....klap...klap.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:02
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 29-06-2004 @ 19:52 :
Ik doe niet aan internet dating. Het internet is het ultieme medium om toneel te spelen en mensen voor de gek te houden
Das waar, MAAR er zijn ook mensen die dat niet doen. Ik heb tijdje gechat met een jongen, toen gingen we bellen. Toen hebben we meer dan een jaar gebeld en toen heb ik m eindelijk gezien. Is nu mn beste vriend

Maar sommige mensen vallen irl gigantisch tegen natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2004, 20:05
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
heb ik nu 2x gedaan, allebei na een maadje of 3. Eerste keer was wel aardig/leuk, maar verder ook niet.
2e keer heb ik 4 maanden wat mee gehad, maar was toen gewoon over. Beviel dus wel

Overigens zie ik iemand ontmoeten die je via msn/internet kent niet als het toppunt van sociale onkunde (Hoe zou ik mezelf dan wel niet moeten zien ). Het eerste contact leggen is via internet misschien wel makkelijker, maar in IRL moet je het toch ook nog even doen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:14
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
We Kende elkaar hmmm zo 2/3 jaar denk ik en hij stond in den bosch op de kermis en ik kende hem eigelijk via ilse chat.......maar hij heeft mij msn aangesmeerd toen ik dat nog nie kende dus dat is alweer bijna 5 jaar geleden...ennuh toen heb k hem dus voor het eerst gezien en..toen ik er bijna was was mijn reactie om weer om te draaien en terug naar de auto te lopen, maar heb al mijn moed bij elkaar geraapt...en toen ik hem zag en hij mij ook herkende hij me meteen ...daar was ik zóó bang voor dattie me nie zou herkennen, maar hij vloog me meteen om de nek, en toen zaten wij samen ook zo in het pakket van elkaar leuk vinden heel veel foto's gestuurd enzow, vantevoren dan....mja is nix geworden nooit want toen had k op dat moment bijna een ander vriendje... hhhahaha neeh hoor ik ben hartstikke blij dat het nooit iets is geworden tussen ons, we zijn nu beste maatje en we kennen elkaar nu bijna 5 jaar....dus we hebben dan een klein jubileum feestje Maar als k ooit iets met hem gehad zou hebben denk ik dat we nooit nu zo een hechte band zouden hebben...

My story!!
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb het al een paar keer gedaan. Ik kende ze meestal een al paar maanden tot ruim een jaar. De enige keer dat het tegenviel had ik thuis afgesproken.

Maar het ligt er ook wel een beetje aan waar je op uit bent. Als je gewoon uit bent op gezelligheid, valt een date al heel snel mee. Je moet gewoon niet teveel verwachten. Just go with the flow, zoals de engelsen zouden zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb 1 jongen in m'n lijst waar ik al ruim 2jaar elke dag een uur of 4/5 mee praat,zitten soms ook wel eens op een uur of 10 per dag... raken gewoon nooit uitgelult. We lijken ook nog eens enorm veel op elkaar kwa doen en laten, hebben dan ook al aardig wat mensen gezegd: "jezus jullie hadden broer en zus kunnen zijn" zo noemen we elkaar dan nu ook. Kunnen erg diepgaand praten en zodra ik in de shit/dip zit stuur ik hem een smsje met de vraag online te komen, praten we wat... en 9/10x weer de oude.. en andersom komt hij ook regelmatig naar mij toe.

Via deze jongen heb ik mijn huidige vriend (weer een goede vriend van hem) leren kennen, hadden elkaar al een maand of 7 in de lijst staan waren erg kortaf en bot tegen elkaar... en toen hij ze cam een x aanzette verklaarde ik hem helemaal tot Giga Eikel... begin december vorig jaar kreeg ik ook een webcam en bij hem zette ik hem als 1ste aan... zijn naam veranderde al vrij snel in: so damn beautiful.. (doelend op mij ) en zo ging het balletje rollen, na een maand ontmoet en klikte meteen, een week later ontmoeten ik ook die andere jongen (zijn vriend) voor het 1st... klikte wederom...Ook de rest van zijn vrienden had ik al aardig wat keren via msn gesproken en ook toen ik hun in het echt ontmoeten (zijn stuk of 10jongens) was het wederom erg positief

Slechts 1x dat was vorig jaar maart viel het echt zwaar tegen, wist niet hoe snel ik die mafketel weer uit huis moest krijgen.. en de gebaren om dat duidelijk te maken aan m'n moeder vatte zij op als: "Hey Thijs ga je mee uit eten??" Nee maar was het 11uur in de eev toen ik hem eindelijk naar het station heb kunnen brengen... 10sec later en hij had de laatste trein gemist... afijn had ie ook nog kunnen blijven slapen... zag hij zelf overigens wel zitten
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Umh waarschijnlijk maandag. Heb hem al wel eens een keer gezien moet ik eerlijk zeggen, maar had alleen "hoi" gezegd. Verder niet mee gepraat. Via via kreeg ik toen zijn msn. Het bleek te klikken, en we gingen elke keer met elkaar praten toen we online kwamen. Na een tijdje smsen en na weer een tijdje bellen. Klinkt helemaal en ging van hem houden.
Nu gaan we waarschijnlijk maandag elkaar zien!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:41
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-06-2004 @ 22:02 :

.........
Slechts 1x dat was vorig jaar maart viel het echt zwaar tegen, wist niet hoe snel ik die mafketel weer uit huis moest krijgen.. en de gebaren om dat duidelijk te maken aan m'n moeder vatte zij op als: "Hey Thijs ga je mee uit eten??" Nee maar was het 11uur in de eev toen ik hem eindelijk naar het station heb kunnen brengen... 10sec later en hij had de laatste trein gemist... afijn had ie ook nog kunnen blijven slapen... zag hij zelf overigens wel zitten

euhmmmm je vond 'm niet echt heel leuk ofzo

hij verwachtte denk ik teveel.... too bad.... (voor hem )
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:49
bloempjeistrug
Avatar van bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ik heb mijn huidige vriend ook via het internet ontmoet... we speelden allebei online een spel, en toen gingen we msnen, dat hebben we eerst zon 6 maanden gedaan, en toen merkten we allebei dat we verliefd waren, eerst wouden we daar eigenlijk niks mee doen omdat de leeftijd en afstand best veel verschillen, maar we konden onze gevoelens niet tegenhouden... toen begonnen we te bellen en nadat we elkaar ongeveer 10 maanden kenden gingen we elkaar ontmoeten, was met een meeting met ook andere mensen van dat spel, toen was ik echt zó zenuwachtig, en hij ook, dat we nauwelijks hoi durfden te zeggen... maar na een tijdje ging dat over en we zijn nu al 7 maanden samen en het gaat perfect
__________________
Where words fail, music speaks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 22:50
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nouja, voor mij geldt dus hetzelfde als voor Daantje_0705, ik ben dan ook de vriend in kwestie. Ja, een positieve ervaring dus.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 29-06-2004 @ 22:41 :
euhmmmm je vond 'm niet echt heel leuk ofzo

hij verwachtte denk ik teveel.... too bad.... (voor hem )
Ach hij had mooie ogen hoor maar verder.. zeg maar soort van alles wat ik niet in een gozer zoek, en hij staarde telkens zo eng naar me Mja was even met hem op de fiets naar het weiland gefietst (hij wilde mijn paardjes even bewonderen).. hij het weiland ingelopen... 1 van mijn pony'tjes kwam op mij afgestormt om me te begroeten, dus stond haar te knuffelen beetje te aaien enzo.. zie ik ineens die Thijs door het weiland rennen met een Kolos van een paard achter zich aan "ehh Kelly wat nu??"... "nah ren maar heel hard naar mij toe"... hij van achterin het weiland naar mij gerent +- 300meter met een paard van bijna 1.80 hoog achter hem aan... jeetje was toch eigelijk wel lullig van me
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 30-06-2004 @ 10:55 :


... jeetje was toch eigelijk wel lullig van me
ach dan begreep ie het tenminste
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:32
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Mensen die ik niet persoonlijk ken vertrouw ik nooit 100%
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:39
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Een keer gedaan, binnen een maand ofzo. Ik vond binnen een maand wel snel maar het was aan het begin van de vakantie en daarna zou hij op vakantie gaan en als hij weer terug was dan zou ik op vakantie gaan. De sukkel was al te laat (gedeeltelijk de schuld van de treinen) en verder was het ook geen succes. Ik heb twee uur lang zitten proberen een leuk gesprek op gang te krijgen (het leukste gedeelte van het gesprek was nog met de ober die zich met ons bemoeide) maar hij reageerde helemaal niet. En dat terwijl we al uren door de tel hadden zitten praten. Na twee uur ofzo ben ik met een smoes naar huis gegaan, terwijl we eigenlijk hadden afgesproken om ook nog naar de film te gaan . Daarna heb ik hem eerlijk bekend dat ik het geen succes vond, maar hij bleef maar bellen en mailen. Ik dus niet terugbellen (als ik er niet was), maar hij begreep het maar niet. Ook wou hij per se nog een keer afspreken, tegen mijn zin in. Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat hij me met rust moest laten, omdat ik het echt zat werd (hoe bedoel je iemand lijkt op een stalker) . Vervolgens nooit meer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:43
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-06-2004 @ 12:39 :


. Vervolgens nooit meer gedaan.
het kan ook leuk gaan he
was die jongen op dat eerste afspraakje niet onwijs nerveus dan, datie zo weinig zei ?

maar als het gesprek met de ober het leukste was, kon je inderdaad beter naar huis gaan ......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:49
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 12:43 :
het kan ook leuk gaan he
was die jongen op dat eerste afspraakje niet onwijs nerveus dan, datie zo weinig zei ?

maar als het gesprek met de ober het leukste was, kon je inderdaad beter naar huis gaan ......
Nee, hij was nooit nerveus. Ik wel daarentegen (maar dan ga ik alleen maar meer praten ). Hij leek gewoon verschrikkelijk ongeinteresseerd terwijl hij dat niet was. Het gesprek kwam gewoon van 1 kant. En het kan vast ook leuk gaan, maar dit heeft mij zo afgeschrikt . die ober was op dezelfde plek op vakantie geweest als waar ik heen ging dus dat was wel leuk, nog iets aan die middag gehad
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:58
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-06-2004 @ 12:49 :
Nee, hij was nooit nerveus. Ik wel daarentegen (maar dan ga ik alleen maar meer praten ). Hij leek gewoon verschrikkelijk ongeinteresseerd terwijl hij dat niet was. Het gesprek kwam gewoon van 1 kant. En het kan vast ook leuk gaan, maar dit heeft mij zo afgeschrikt . die ober was op dezelfde plek op vakantie geweest als waar ik heen ging dus dat was wel leuk, nog iets aan die middag gehad
haha was het niet gewoon uiteindelijk toch een heeeele saaie jongen dan, als ie ongeinteresseerd LEEK terwijl ie dat nog niet eens was??? (hoe moetie er dan uitzien alsie echt ongeinteresseerd is )

maargoed dat je toch nog IETS aan die middag hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 12:29 :
ach dan begreep ie het tenminste
Nah k heb een maand lang de oren van zn kop moeten lullen voordat ik hem duidelijk heb kunnen maken dat ik echt niets met hem wilde... zelf direct "Ik moet/hoef je niet" hielp niet Tja en toen dacht ik dat de boodschap wel duidelijk was stond ie ineens weer voor de deur... Jeetje De ultieme trauma jongens tijd toen.. daarna ging die me elke avond bellen... en vervolgens heb ik hem nooit meer gezien/gesproken tot vorige week hij had een nieuw msnadres heeft ie me toegevoegd: "hey kelly dat is een tijd geleden, op vakans geweest ofzw? heb je al zolang niet gesproken" God oh god oh god waar gaat het heen, de mensen van tegenwoordig worden steeds niveau/IQlozer
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:05
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 12:58 :
haha was het niet gewoon uiteindelijk toch een heeeele saaie jongen dan, als ie ongeinteresseerd LEEK terwijl ie dat nog niet eens was??? (hoe moetie er dan uitzien alsie echt ongeinteresseerd is )

maargoed dat je toch nog IETS aan die middag hebt gehad
Dat zou best weleens kunnen , op msn en door de tel viel hij wel mee (zo zie je maar weer wat voor verschil dat kan zijn). Hij was nog verbaasd ook, dat ik zo snel wegvluchtte.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-06-2004 @ 13:05 :
Dat zou best weleens kunnen , op msn en door de tel viel hij wel mee (zo zie je maar weer wat voor verschil dat kan zijn). Hij was nog verbaasd ook, dat ik zo snel wegvluchtte.
dan wazzie saai, EN had ie ook nog 's een plaat van gewapend beton voor zn kop.

Kan me wel voorstellen dat dat geen succes was

maar dat verschil is het risico bij zo'n date..... maar meestal is het toch wel zo dat als iemand door de tel ok is, je er IRL ook wel mee kan praten... je had gewoon ff pech
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 13:14
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 13:08 :
maar dat verschil is het risico bij zo'n date..... maar meestal is het toch wel zo dat als iemand door de tel ok is, je er IRL ook wel mee kan praten... je had gewoon ff pech
Heb ik weer hoor . Maar stiekem had ik ook geen echt duidelijk foto's van hem dus het was ook wel een beetje mijn eigen schuld misschien.

Dus een tip aan iedereen die erover denkt om met iemand van internet af te spreken: zorg dat je heel veel duidelijke foto's hebt!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:17
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik doe er niet aan...

maar om een of andere reden willen veel mensen mij wel irl ontmoeten...

en soms wordt het toch wel verleidelijk
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:30
Juli-tje
Juli-tje is offline
Hey

Ik heb 1 keertje een jongen IRL ontmoet die ik daarvoor alleen van internet kende... Was min of meer toevallig, we hadden nix afgesproken maar we wisten dat we allebei naar hetzelfde festival gingen en onderweg kwamen we elkaar tegen op een station! Ik vond het wel grappig. Hij herkende mij van een foto.
We hebben ff gepraat en daarna gingen we weer onze eigen weg...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:45
Verwijderd
is wel chill hoor

hebk tot nu toe 1 keer gedaan, bij mn huidige vriendin, Ontmoeting was echt zoooo geweldig, ben echt blij dat ik he tgedaan heb dus gewoon doen joh
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:40
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 29-06-2004 @ 22:41 :
euhmmmm je vond 'm niet echt heel leuk ofzo

hij verwachtte denk ik teveel.... too bad.... (voor hem )
Zo ging het bij mij ook zo'n beetje. Iemand van dit forum, ik denk zeker een jaar mee gemsnt, maandenlang elke dag een uur of 4.. En dat ging dus gigantisch níet irl.

Maar mn vriend nu heb ik ook zo (via een ander forum, en toen ook een jaar ofzo msn) ontmoet, en dat gaat nu alweer 9 maanden heel goed .
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 30-06-2004 @ 18:40 :
Zo ging het bij mij ook zo'n beetje. Iemand van dit forum, ik denk zeker een jaar mee gemsnt, maandenlang elke dag een uur of 4.. En dat ging dus gigantisch níet irl.

Maar mn vriend nu heb ik ook zo (via een ander forum, en toen ook een jaar ofzo msn) ontmoet, en dat gaat nu alweer 9 maanden heel goed .
oftewel conclusie: op msn aardig ==> kan tegenvallen in het echt. En op msn niet aardig ==> misschien toch nog wel heel leuk in het echt
alleen date je niet met iemand die je eigenlijk op msn al niet aardig vind

best veel dates zo via msn als ik het zo lees. waarom heb ik die niet in mn lijst
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 20:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-06-2004 @ 17:30 :
Zwemmen op een eerste date hmm
jah, dacht ik ook al ja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 00:50
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
k heb mijn vriend ook ontmoed via een chat en daarna veel gemsnt gecammed etc... we hadden t niet over schoonouders ensow maar na 4 jaar wel elkaar ontmoed (afgelopen zomer)
eng eng eng... maar als t irl ook klikt errug leuk
__________________
...::: buy me some happy :::...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 00:55
Secret_girl3
Avatar van Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Hay,


Ik heb mijn vriend door de telefoon leren kennen!
hij kreeg mijn nr via een vriend van hem en zo hebben we elkaar leren kennen.
en anderhalf jaar later zijn we nog steeds samen.
dat komt omdat je elkaar of via msn/ telefoon mekaar toch leert kennen en gesprekken voert!

veel sucses ermee!!!

liefs ik
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:46
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Ik ken hem ook via dit forum,
eigelijk was ik meer aan het 'praten' met een vriend van hem, omdat ik naar een concert zou gaan waar hun ook heen zouden gaan.
Ik moest alleen en zei (meer voor de gein) ik ga met jullie mee..
Ik ben dus met hen mee gegeaan en met mijn Koen bleek het dus super teklikken terwijl ik hem op i'net niet sprak en met die andere een stuk minder..

inmiddels 7 maandjes verder en ben nog steeds blij dat ik zei dat ik met hun wel mee zou gaan naar concert.
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:35
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 29-06-2004 @ 17:33 :
ik msn nu al meer als 2 jaar met een jongen op msn, bijna elke dag, en heb hem nog nooit ontmoet, dus ik ga daar maandag heen gaan we zwemmen. en t zou nog best weleens serieus kunnen worden hebben t al over schoon papa en mama's...en veel cammen enz

maar heeft iemand dat van jullie ooit es gedaan... hoelang kende je diegene en hoe was t?
damn hoe hou je het vol 2 jaar met iemand chatten die je nog nooit irl heb gezien.

Ik heb het wel een keer gedaan, maar nadat ze me ontmoet had was ze in een keer een bijhoorlijke bitch.
Maar het ging ook te snel denk ik, ze had me 1 week op msn.
En ze wou zelfs een cadaeutje kopen voor me verjaardag.
Maar toen ze me irl bleek het gewoon een kutaandachtwijf te zijn wat gaat voor zoveel mogelijk jongens en daaruit de meest slijmerig neemt.
Een vriend van mij had haar later nog een keer gescored.
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:42
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
loveflower schreef op 01-07-2004 @ 16:35 :
damn hoe hou je het vol 2 jaar met iemand chatten die je nog nooit irl heb gezien.

Ik heb het wel een keer gedaan, maar nadat ze me ontmoet had was ze in een keer een bijhoorlijke bitch.
Maar het ging ook te snel denk ik, ze had me 1 week op msn.
En ze wou zelfs een cadaeutje kopen voor me verjaardag.
Maar toen ze me irl bleek het gewoon een kutaandachtwijf te zijn wat gaat voor zoveel mogelijk jongens en daaruit de meest slijmerig neemt.
Een vriend van mij had haar later nog een keer gescored.

2 jaar is idd best wel lang... maar 1 week eigenlijk ook wel weer tekort paar maanden is denk ik het "beste", je weet dan toch wel IETS meer van die persoon, zonder dat je gelijk alles weet...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:20
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Citaat:
loveflower schreef op 01-07-2004 @ 16:35 :
damn hoe hou je het vol 2 jaar met iemand chatten die je nog nooit irl heb gezien.
Valt reuze mee. Ik spreek een jongen nu sinds februari 2002 regelmatig via msn en we mailen ook heel wat af, maar we hebben elkaar nog nooit gezien.
Dus dat kan makkelijk.
__________________
"I'm not listening!"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:01
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Kuzco schreef op 03-07-2004 @ 13:20 :
Valt reuze mee. Ik spreek een jongen nu sinds februari 2002 regelmatig via msn en we mailen ook heel wat af, maar we hebben elkaar nog nooit gezien.
Dus dat kan makkelijk.
is ook geen noodzaak, tis toch ook niet zo dat je iedereen uit je msn lijst IRL moet hebben gezien ? haha dan zou ik er nog wel paar moeten (maar een aantal zou ik wel 's willen ontmoeten hoor...)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd, msn, wat nu?
GogoYubari
31 25-12-2005 16:07
Liefde & Relatie First date via msn
flupke83
49 20-04-2004 23:48
Liefde & Relatie Hoelang praten op msn?
Bloempjuh
50 26-03-2004 23:55
Liefde & Relatie ik voel me fantastisch! maar heb toch een vraag
redbull17
13 17-06-2003 18:11
Liefde & Relatie Zoenen of niet op een first date ( via internet )
Stainleszs
64 29-10-2002 16:47
Liefde & Relatie verliefd via telefoon???
moondancer
13 19-02-2002 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.