Oud 10-12-2019, 21:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mocht het zover komen dan zeg je denk ik geen hele vreemde datum.
Inderdaad lijkt me niet vreemd in de toekomst

Citaat:
En jij kan het nog jarenlang doen met de mogelijkheid om voor weinig maandenlang door Europa te crossen, inclusief een bak met niet-Europese landen en enkele veerponten.

Interrail!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2019, 22:13
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Je kan niet anders denken over feiten. Wat is dat toch dat iedereen altijd alles maar als mening ziet? Hou op met dat anti-intellectualisme.


Ver-assend ja? Wie werd er gecremeerd?
'anti-intellectualisme', zegt de lounger, wat jij wil geloven kerel, ga ervoor

Okee...
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 23:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je kan niet anders denken over feiten. Wat is dat toch dat iedereen altijd alles maar als mening ziet? Hou op met dat anti-intellectualisme.
Wacht. Doen mensen vaker dat?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Wacht. Doen mensen vaker dat?
Het is een groot probleem aan het worden in de moderne samenleving. Anti-vax, flat-earth, ontkenning van antropogene klimaatverandering.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 14:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het is een groot probleem aan het worden in de moderne samenleving. Anti-vax, flat-earth, ontkenning van antropogene klimaatverandering.
Oh nee wtf.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:09
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Niet vliegen i.v.m. klimaat vind ik zo’n bullshit.

Dit.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:12
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik wil gewoon vliegen klaar. Wat een gezeik steeds met het klimaat.
Laat ze iets aan al die auto´s doen graag. Want die vervuilen ook.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:27
Verwijderd
Dit zijn de 10 kortste vluchten vanaf Schiphol. Naar 6 van de 10 bestemmingen zijn geen rechtstreekse treinverbindingen. Naar Norwich ben je zelfs 2 dagen bezig met de trein.

1. Brussel
2. Düsseldorf
3. Norwich
4. Bremen
5. Londen Southend
6. London Stansted
7. Luxemburg
8. Hannover
9. London City
10. London Luton
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Alle koeien etc. zijn ook bezig met CO² uitstoten, dus daarom mag ik vliegen. Sorry, maar dat vind ik een hele slechte redenatie (DIT IS GEEN PERSOONLIJKE AANVAL)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil gewoon vliegen klaar. Wat een gezeik steeds met het klimaat.
Laat ze iets aan al die auto´s doen graag. Want die vervuilen ook.
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van het laatste nieuws.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Alle koeien etc. zijn ook bezig met CO² uitstoten, dus daarom mag ik vliegen. Sorry, maar dat vind ik een hele slechte redenatie (DIT IS GEEN PERSOONLIJKE AANVAL)
Ze moeten eens wat doen aan de cruiseschepen. 1 cruiseschip is goed voor de uitstoot van 1.000.000 auto’s.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:48
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dit zijn de 10 kortste vluchten vanaf Schiphol. Naar 6 van de 10 bestemmingen zijn geen rechtstreekse treinverbindingen. Naar Norwich ben je zelfs 2 dagen bezig met de trein.

1. Brussel
2. Düsseldorf
3. Norwich
4. Bremen
5. Londen Southend
6. London Stansted
7. Luxemburg
8. Hannover
9. London City
10. London Luton
Ja precies. Dit ga ik toch niet met de trein doen alsjeblieft. Dat gaat dan een heel ander soort reis worden. Een hel zeg maar.
Bovendien is de trein vaak nog duurder ook.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Dit zijn de 10 kortste vluchten vanaf Schiphol. Naar 6 van de 10 bestemmingen zijn geen rechtstreekse treinverbindingen. Naar Norwich ben je zelfs 2 dagen bezig met de trein.

1. Brussel
2. Düsseldorf
3. Norwich
4. Bremen
5. Londen Southend
6. London Stansted
7. Luxemburg
8. Hannover
9. London City
10. London Luton
Norwich is drie uur vanaf Londen en in totaal 6h30m per januari vanaf Amsterdam dus.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja precies. Dit ga ik toch niet met de trein doen alsjeblieft. Dat gaat dan een heel ander soort reis worden. Een hel zeg maar.
Bovendien is de trein vaak nog duurder ook.
De trein is inderdaad wat duurder, i.v.m. verschillende voltages, breder treinspoor.

Maar als nog kun je met gemak met de trein naar dat soort bestemmingen. De trein stoot veel minder CO2.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:04
Verwijderd
Ik tel trouwens 7 steden/verbindingen waar de trein zonder overstappen vanaf Amsterdam rechtstreeks een verbinding mee heeft, waarvan één zelfs 25+ keer per dag, één 8 keer per dag en één 7 keer per dag. Met overstap gaat Düsseldorf van 7 naar 22 keer per dag.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:04
Verwijderd
Citaat:
De trein is inderdaad wat duurder, i.v.m. verschillende voltages, breder treinspoor.

Maar als nog kun je met gemak met de trein naar dat soort bestemmingen. De trein stoot veel minder CO2.
De trein is niet heel veel duurder, het vliegtuig is vele malen te goedkoop omdat het gesubsidieerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:13
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
het vliegtuig is vele malen te goedkoop omdat het gesubsidieerd wordt.

Nou en laat ze lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 10:19
Verwijderd
Citaat:
De trein is niet heel veel duurder, het vliegtuig is vele malen te goedkoop omdat het gesubsidieerd wordt.
Ligt eraan welke tijd je gaat. Vluchten in de ochtend en avond zijn over het algemeen goedkoper dan overdag. Voor dagvluchten ben je vaak ook wel een paar honderd euro kwijt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan welke tijd je gaat. Vluchten in de ochtend en avond zijn over het algemeen goedkoper dan overdag. Voor dagvluchten ben je vaak ook wel een paar honderd euro kwijt.
De enige reden dat vliegen dan duur is heeft te maken met zitplaatsbeschikbaarheid en ticketafnamevoorspellingen, niet met de daadwerkelijke kosten.

Dat neemt niet weg dat 200 retour naar Barcelona of Panatinaikos gewoon 120 euro te goedkoop is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Nou en laat ze lekker.
Ik ga het je één keer zeggen; Ik negeer je in discussies die serieus zijn. Je hebt niets toe te voegen en je luistert niet naar andere mensen+je laat ze niet in hun waarde. Ik vond het erg prettig dat je opgetyft was en ik vermoed dat er iets ergs in je leven is gebeurd en dat je daarom opeens weer terugbent om hier te zieken. Ik doe er niet meer aan mee. Alles wat je fout doet, maar dan ook echt álles, ga ik rapporteren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 22:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ga het je één keer zeggen; Ik negeer je in discussies die serieus zijn. Je hebt niets toe te voegen en je luistert niet naar andere mensen+je laat ze niet in hun waarde. Ik vond het erg prettig dat je opgetyft was en ik vermoed dat er iets ergs in je leven is gebeurd en dat je daarom opeens weer terugbent om hier te zieken. Ik doe er niet meer aan mee. Alles wat je fout doet, maar dan ook echt álles, ga ik rapporteren.
Ik zweer; hij gedraagt zich als een 9-jarige kind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.