Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2013, 11:12
JustinBurhenne
JustinBurhenne is offline
Ik ben justin (13 jaar) en mijn biologische vader en moeder zijn gescheiden toen ik 5 jaar was en woon bij mijn moeder sinds de scheiding, ik zie mijn echte vader om het weekend. Sinds de scheiding heeft mijn moeder een man leren kennen, ik vond hem helemaal geweldig. Maar sinds twee maanden geleden, zijn mijn moeder en mijn stiefvader uit elkaar. In het begin dacht dat het wel goed zou komen tussen hun, maar vorige week realiseerde ik me pas dat ik hem nooit meer zou terugzien, ik had zo'n goede band met hem. Wat moet ik doen? Ik zit vol met verdriet hierdoor, ten koste van mijn schoolcijfers

groetjes justin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2013, 11:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Tsja, hij was je 2e vader voor bijna 8 jaar, dan krijg je er toch een band mee.
Sorry, maar wat KUN je doen? Je kan contact met 'm opnemen en vragen of hij wat dingen met je wil blijven doen die hij vroeger met je deed maar ik vrees dat hij ook moet kiezen.
Als hij binnenkort weer een nieuwe vlam heeft zal deze ook niet zo blij zijn met alle "bagage" uit zijn vorige relatie (hoewel dat natuurlijk niet hoeft..)
Je moeder overtuigen 'm terug te nemen kun je vergeten, het is alleen tussen hem en jou. Mocht hij het contact echt verbreken kun je misschien de band met je biologische vader wat verder aantrekken, anders maar wachten waar je moeder de volgende keer mee naar huis komt..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 11:35
JustinBurhenne
JustinBurhenne is offline
Bedankt, maar ik kan mijn stiefvader nergens vinden op Facebook of Hyves of Msn ofzo, ik heb zijn nummer niet. En met mijn biologische vader heb ik vaker ruzie, mijn siefvader was meer vader voor me dan mijn echte vader. Dat is het ergste van alles, ik zou alles er voor over hebben om hem nog eens te zien. Want het afscheid is er niet echt geweest. Maar mijn moeder heeft haar eerste liefde teruggevonden, ze hebben elkaar al 20 jaar niet meer gesproken. Misschien dat hij als vervanging kan werken?

Laatst gewijzigd op 03-11-2013 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je moeder weet vast wel waar je hem kunt bereiken. Probeer haar over te halen om je te helpen contact met hem te zoeken. Dat je een betere band met hem had is niet zo vreemd, het klikte kennelijk tussen jullie en je zag hem veel vaker dan je "echte" vader. En vraag jezelf ook eens af hoe het komt dat je vaker ruzie met hen hebt. Puberteit?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Bedankt, maar ik kan mijn stiefvader nergens vinden op Facebook of Hyves of Msn ofzo, ik heb zijn nummer niet.
Vreemd, 8 jaar met 'm geleefd en je hebt geen idee waar je 'm kan terugvinden? Deed hij niet aan sport, had hij geen vrienden/familie? Uiterste mogelijkheid, vraag z'n nummer aan je moeder.
Citaat:
Maar mijn moeder heeft haar eerste liefde teruggevonden, ze hebben elkaar al 20 jaar niet meer gesproken. Misschien dat hij als vervanging kan werken?
Lang leve Facebook !
Ik hoop dat het gaat werken met moeder's oude vlam, mensen veranderen over de jaren. Ik heb geen glazen bol, hij (en jij) kan maar beter zorgen dat het gaat werken; een relatie met een ouder is automatisch ook een relatie met zijn/haar kind.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:56
Verwijderd
Je zult hem zelf vast kunnen vinden en anders is je moeder het je wel verplicht. Online, ooit een mailtje gekregen, contacteren via werk, of je weet een supermarkt waar hij vaak komt. Het is heus geen onmogelijke opgave.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 16:44
JustinBurhenne
JustinBurhenne is offline
Bedankt iedereen ik zal het allemaal gaan proberen voel me al een stuk beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Depressie of aanstellerij?
dreklop
8 02-05-2014 00:13
Liefde & Relatie Moeilijke keuze
Kris95
14 13-03-2012 19:21
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42
rare kwast
495 16-11-2005 18:27
Verhalen & Gedichten Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred
Verwijderd
15 02-09-2004 01:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.