Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 09:20
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik wil heel graag mn haar verven, alleen ik heb blond haar..en nou hoor ik van mensen dat blonde uitgroei niej mooi is..maar kwil het zo graag

help
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 09:37
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik zat namelijk te denken aan roodbruin of aubergine ofzo
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:44
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
anders kleurshampoo? Met zo'n afsluitbaar flesje zodat als je uitgroei begint te zien je het bij kunt werken ofzo?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:51
Verwijderd
Hmm. Je kan het beter bij de kapper laten doen dan... als je van blond naar donker gaat, heb je best kans dat het mislukt, of dat de kleur raar wordt. Uitwasbare verf gaat helemaal mislukken denk ik.

Uitgroei blijf je natuurlijk krijgen ja. Enige oplossing is bijverven. Of alles er uit laten groeien natuurlijk..mjah.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:00
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-10-2003 @ 10:51:
Hmm. Je kan het beter bij de kapper laten doen dan... als je van blond naar donker gaat, heb je best kans dat het mislukt, of dat de kleur raar wordt. Uitwasbare verf gaat helemaal mislukken denk ik.

Uitgroei blijf je natuurlijk krijgen ja. Enige oplossing is bijverven. Of alles er uit laten groeien natuurlijk..mjah.
en blond uitgroei ziet er dus niej uit?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 22-10-2003 @ 11:00:
en blond uitgroei ziet er dus niej uit?
ach.

Mijn vriend is van oorsprong blond, maar heeft zijn haar zwartblauw geverfd (heel donker dus). En ja, hij heeft uitgroei nu, maar ik stoor me er eigenlijk niet zo aan. Je haar wordt er wel bruin van, dat is heel vaag, als het er bijna uit is (de kleur, niet uitgegroeid) dan lijkt zijn haar bruin.

Njah, zo erg is uitgroei dus niet.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:06
Verwijderd
Mjah, ik vind uitgroei niet mooi. Maarja, als je het echt niet mooi vindt, kan je het weer bijverven toch? Of weer blond laten verven, dat groeit langzaam je eigen haarkleur weer terug, en valt het niet zo op...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:05
Verwijderd
blonde uitgroei bij donker geverfd haar doet mij vaak denken aan kale plekken...

maar is jou haar echt blondblond of een beetje kleurloosblond achtig (iets donkerder dus)?

ik denk dat het er bij roodbruin of iets dergelijks niet raar uitziet...ik heb nu hetzelfde namelijk...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:11
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
maria schreef op 22-10-2003 @ 12:05:
blonde uitgroei bij donker geverfd haar doet mij vaak denken aan kale plekken...
ja precies, ziet er echt niet uit maar dan vooral als je het heel erg donker kleurt zoals zwart oid.
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:57
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Oh mijn god, niet doen. Echt niet doen. Ik heb drie jaar met uitgroei gelopen ofzo, en je eigen haar lijkt dan net grijs. Of je moet het steeds bijwerken, maar het lijkt me dat die verf er toch ooit es uitmoet. Drama's.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 22-10-2003 @ 12:05:
blonde uitgroei bij donker geverfd haar doet mij vaak denken aan kale plekken...
dat is inderdaad wel zo, bij mijn vriend lijkt het net of hij kaal wordt, haha
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 22-10-2003 @ 12:05:
blonde uitgroei bij donker geverfd haar doet mij vaak denken aan kale plekken...
ja.
kut is dat
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:30
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
maria schreef op 22-10-2003 @ 12:05:
blonde uitgroei bij donker geverfd haar doet mij vaak denken aan kale plekken...

klopt helemaal
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:40
Verwijderd
Hmm... ben benieuwd hoe mijn uitgroei er uit gaat zien dan. ...naja ik laat het gewoon weer bijverven
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 22-10-2003 @ 14:40:
Hmm... ben benieuwd hoe mijn uitgroei er uit gaat zien dan. ...naja ik laat het gewoon weer bijverven
Offtopic: Sinds wanneer ben jij fb? Wel koel hoor

Ontopic: Blonde uitgroei lijkt me niet zo mooi, ik denk dat je het beter steeds kunt bijverven..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:09
Lolita
Avatar van Lolita
Lolita is offline
Ik verf nu ongeveer acht jaar mijn haar en ik kan me niet zo heel erg storen aan uitgroei. Als je het er helemaal uit wilt hebben is het natuurlijk wel kut en dan ben je ook echt wel twee jaar bezig ofzo. Heb het ruim een jaar niet geverfd en toen het er net bijna uit was besloot ik dat blond toch echt te saai is voor mij en nu is het dus weer rood/bruin. Ik wil je echter wel waarschuwen. Als je van een lichte haar kleur in een keer naar een hele donkere haarkleur wilt verfen kun je dat beter bij de kapper doen. Hun geven je haar eerst een pigmentbehandeling waardoor je niet zo'n groene waas krijgt. Als je het zelf verft is de kans op die waas namelijk wel heel erg groot. Je ziet het niet meteen maar als na een paar keer wassen de kleur iets minder uitgesproken wordt komt het groen meer naar voren en dat is dus niet tof.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Support81 schreef op 22-10-2003 @ 15:09:
Hun geven je haar eerst een pigmentbehandeling waardoor je niet zo'n groene waas krijgt.
Zij geen hun.

Ik weet niks van een groene waas. Zoals ik net al postte, mijn vriend is dus blond (nu blauwzwart) en bij hem heb ik het nooit echt gemerkt.

Trouwens, als je het wat langer laat zitten dan dat er op de verpakking staat, blijft het veel langer de goede kleur.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-10-2003 @ 15:00:
Offtopic: Sinds wanneer ben jij fb? Wel koel hoor

Ontopic: Blonde uitgroei lijkt me niet zo mooi, ik denk dat je het beter steeds kunt bijverven..
Gisteren

Maarre...

Als je je haar echt wilt verven, dan doe je dat toch? En als je het mooi blijft vinden, blijf je het gewoon verven. Zo nee, dan verf je het weer je eigen kleur. Ik zie het probleem niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2003, 15:51
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
je kan het toch weer ontkleuren als die uitgroei heel lelijk word (is wel heel slecht voor je haar)
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:09
je zuster
Avatar van je zuster
je zuster is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 22-10-2003 @ 16:51:
je kan het toch weer ontkleuren als die uitgroei heel lelijk word (is wel heel slecht voor je haar)
dat heb ik ook gedaan en was echt een ramp

ik had toen eerst bruin haar en wilde weer naar blond, dat werd dus ontkleuren, dat was helemaal oranje geworden, nou opzich geen ramp want je moet dan nog een kleur eroverheen doen, maar dat pakte helemaal niet/heel slecht liep ik daar met oranje verrot haar... nee ik kan het je echt niet aanraden

en aubergine, dat wordt na een tijdje zo lelijk paars
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:15
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
JeZuStEr schreef op 22-10-2003 @ 17:09:
dat heb ik ook gedaan en was echt een ramp

ik had toen eerst bruin haar en wilde weer naar blond, dat werd dus ontkleuren, dat was helemaal oranje geworden, nou opzich geen ramp want je moet dan nog een kleur eroverheen doen, maar dat pakte helemaal niet/heel slecht liep ik daar met oranje verrot haar... nee ik kan het je echt niet aanraden

en aubergine, dat wordt na een tijdje zo lelijk paars
Misschien niet lang genoeg laten inwerken?
Ik heb mn haar heel vaak ontkleurd zelfs toen het zwartgeverfd was. Lukt ook alleen goed met Loreal, andere merken pakken niet goed of worden idd oranje. Iig, het werd bij mij wel wit en verf pakte daarna ook goed.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:16
Gilrups
Avatar van Gilrups
Gilrups is offline
Ik had gewoon m'n haar terug in m'n eigen kleur geverfd, je ziet t wel, maar niet zo erg&anders altijd verven, als je dat wil.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:25
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
waarschuwing, als je eenmaal met verven begint kom je er nooooooit meer af, of je moet engelengeduld hebben

ik had me voorgenomen om m'n eigen kleur weer te laten uitgroeien, rood en zwart geverfd. die rooie uitgroei zag er niet uit, en nu zit ik dus weer met me kop in de zwarte verf

wees gewaarschuwd dus
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook blond haar en ik twijfelde ook heel erg of ik mn haar nou wel of niet zou verven. Ik heb nu heel veel gekleurde streepjes in mn haar en het staat echt heel leuk, met zoiets zou je ook kunnen beginnen. Ik heb nu rode streepjes in blond haar en ik vind het wel echt een herfstkleurtje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:30
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline


__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2003, 17:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ach ja...... ieder z'n eigen smaak
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:10
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
heb vorig jaar december mijn haar met loreal casting kastanje geverfd. Ging erg goed, geen last van een groen effect oid. Maar het bleef wel veeeeeeel langer zitten dan de 6 weken die op de verpakking stonden. Van echte uitgroei had ik niet echt last, omdat de kleur toch vervaagde. Heb gewoon lang met rossig haar gelopen terwijl ik normaal middenblond ben.
Van de zomer heb ik coupe soleil gehad, en deze uitgroei (zo'n donkere plek boven op m'n hoofd) vind ik veel minder prettig dan toen ik die kastanjekleur had. Dus nu wordt het over 2 weken weer kastanjebruin.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Haar verven
Thebestofgirl96
6 20-02-2015 18:07
Lifestyle jongens haar verven?
Rysair
22 24-02-2011 19:16
Lifestyle [Haar geverfd] Niet blij
Au
1 11-01-2009 17:32
Lichaam & Gezondheid haar verven
tongpiercingkje
8 04-12-2004 21:40
Lichaam & Gezondheid haar verven
miekevis
23 10-10-2004 18:35
Lichaam & Gezondheid Haar verven
Canine 13
7 17-03-2004 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.