Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 14:41
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
[QUOTE]Pherwilyaiel schreef:
Ik heb net eindelijk een stukje van Lessons gezien en heel Beneath You yay! ik ga gewoon de heel vakantie buffy kijken (ik zou eens een leven moeten zoeken...) [/QUOTE

Veel leuker kan je vakantie niet worden.

Ik heb in 3 dagen tijd 8 afleveringen van Angel gekeken
Advertentie
Oud 28-02-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
NVIP schreef:


Ik heb in 3 dagen tijd 8 afleveringen van Angel gekeken
4.1 t/m 4.8?

Jaja, Angel begint eindelijk es supercool te worden... Kan niet wachten op de volgende afl. die in Amerika wordt uitgezonden...
Oud 28-02-2003, 16:25
Insatiable
Avatar van Insatiable
Insatiable is offline
jah, het was spannend he!!!!!!

spike hheft een ziel, angel op de bodem v/d zee..ben wel beniewd wat ie zegt als ie er uit komt...

Corner...you've been a very...very...NAUGHTY LITTLE BOY!!!

[IMG]E:\freaky\Vampires\Interview with the vampire\I'M REALLY MAD\[IMG]

hmm? kan iemand mij toch eens uitleggen hoe je een foto in je bericht plaatst?????
__________________
Take a walk down the aisle, at the end of the mile. Give your life to my charms, in the admiral's arms.

Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 16:29.
Oud 28-02-2003, 16:27
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Hè, ik download altijd bij kazaa maar niemand daar heeft buffy 7x17. De afleveringen daarvoor heb ik al gezien dus ik heb hem echt nodig!!!
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 28-02-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Insatiable schreef:
jah, het was spannend he!!!!!!

spike hheft een ziel, angel op de bodem v/d zee..ben wel beniewd wat ie zegt als ie er uit komt...

Corner...you've been a very...very...NAUGHTY LITTLE BOY!!!

[IMG]E:\freaky\Vampires\Interview with the vampire\I'M REALLY MAD\[IMG]

hmm? kan iemand mij toch eens uitleggen hoe je een foto in je bericht plaatst?????
Spoilers...
Voor S7 verwijs ik je naar de Buffy spoilers topic

Foto's moet je eerst ergens op het net uploaden.

Citaat:
Drumster schreef:

Hè, ik download altijd bij kazaa maar niemand daar heeft buffy 7x17. De afleveringen daarvoor heb ik al gezien dus ik heb hem echt nodig!!!
Niemand heeft 7.17 hoor Wordt pas op 25 maart (dacht ik) uitgezonden in de VS. Je bedoelt vast 7.16 Storyteller...
Oud 28-02-2003, 17:36
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Sookie schreef:
4.1 t/m 4.8?

Jaja, Angel begint eindelijk es supercool te worden... Kan niet wachten op de volgende afl. die in Amerika wordt uitgezonden...
Nee, van seizoen 1 Daar heb ik een dvd van.
4.1 t/m 4.6 heb ik trouwens ook gezien. Maar begin is ook leuk met Doyle enzo...

Ik kan naturlijk ook alles downloaden, maar een beetje dokken mag ook wel.
Oud 28-02-2003, 17:53
Verwijderd
Citaat:
NVIP schreef:
Nee, van seizoen 1 Daar heb ik een dvd van.
4.1 t/m 4.6 heb ik trouwens ook gezien. Maar begin is ook leuk met Doyle enzo...
DVD? Waar heb je die dan gekocht? Ik heb de boxset alleen nog maar bij de FRS gezien, en daar kostte hij toen € 130,- Beetje veel eerlijk gezegd. Magoed, ooit ga ik Angel dvd's kopen, maar Buffy dvd's gaan uiteraard voor.

Ow, Doyle

Seizoen 1 is ook wel ge-wel-dig. *heeft aantal weekjes geleden nog de Faith afleveringen gezien*
Oud 28-02-2003, 18:04
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
het lukt mij steeds maar niet om te downloaden , maarja.

Voor de geinteresseerden hier, http://www.bbc.co.uk/drama/features/feature_8.shtml , heeft een redacteur van de Engelse krant The Guardian geschreven waarom de serie eigenlijk zo populair is.

Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 18:14.
Oud 01-03-2003, 00:16
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Sookie schreef:
DVD? Waar heb je die dan gekocht? Ik heb de boxset alleen nog maar bij de FRS gezien, en daar kostte hij toen € 130,- Beetje veel eerlijk gezegd. Magoed, ooit ga ik Angel dvd's kopen, maar Buffy dvd's gaan uiteraard voor.

Ow, Doyle

Seizoen 1 is ook wel ge-wel-dig. *heeft aantal weekjes geleden nog de Faith afleveringen gezien*
Besteld via amazon.com Op zich best goedkoop ( € 50 ofzo), alleen beetje hoge verzendkosten ( douane zooi). Maar nog steeds veel goedkoper dan in de winkel.

De Faith aflevering ( five by five) moet ik nog zien, schijnt wel goed te zijn

Verder heb ik nog een broer die ook een beetje gek is van Buffy/Angel, hij koopt alle Buffy DVD's al. (Die ik ook mooi kan kijken).

Als ik een Angel aflevering heb gezien, krijg ik zin om mijn donkerste kleren aan te doen en dan lekker over de straat zwerven met een open leren jasje. Maar dat doe ik niet, ik ga dan gewoon de volgende aflevering kijken

Verder gaat alles wel goed met me... geloof ik.
Oud 01-03-2003, 00:34
Verwijderd
Citaat:
NVIP schreef:
Besteld via amazon.com Op zich best goedkoop ( € 50 ofzo), alleen beetje hoge verzendkosten ( douane zooi). Maar nog steeds veel goedkoper dan in de winkel.
Blah. Geen creditcard he. Anders had ik allang mijn Buffy/Angel zooi daar besteld. Magoed. Ik moet niet klagen, want ik heb tot nu toe alle Buffy Dvd's die uit zijn weten te bemachtigen.
Citaat:
De Faith aflevering ( five by five) moet ik nog zien, schijnt wel goed te zijn
Dat isiezeker!

Citaat:
Verder heb ik nog een broer die ook een beetje gek is van Buffy/Angel, hij koopt alle Buffy DVD's al. (Die ik ook mooi kan kijken).

Als ik een Angel aflevering heb gezien, krijg ik zin om mijn donkerste kleren aan te doen en dan lekker over de straat zwerven met een open leren jasje. Maar dat doe ik niet, ik ga dan gewoon de volgende aflevering kijken

Verder gaat alles wel goed met me... geloof ik.
Ahh! Das lekker handig. had ik maar een broer die veel geld aan Buffy dingetjes uitgaf, was ik anders veel minder kwijt geweest voor al die dvd's

Wuhahaha! Uhm... hoezo Angel-freak/obsessed? En ja, das wél gezond! *heeft zelf een lichtelijke Buffy-obsessie* ik bespaar je de details
Oud 01-03-2003, 05:48
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Insatiable schreef:
jah, het was spannend he!!!!!!

spike hheft een ziel, angel op de bodem v/d zee..ben wel beniewd wat ie zegt als ie er uit komt...

Corner...you've been a very...very...NAUGHTY LITTLE BOY!!!
neeeej sookie, da was geen spoiler, zo eindigde et gewoon op tv
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 01-03-2003, 08:25
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Sookie schreef:



Wuhahaha! Uhm... hoezo Angel-freak/obsessed? En ja, das wél gezond! *heeft zelf een lichtelijke Buffy-obsessie* ik bespaar je de details
Vertel maar hoor, gaat hopelijk niet verder dan mijn obsessie
Heb je je eigen stake gemaakt?

God, wat is het nog vroeg...
Oud 01-03-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef:
neeeej sookie, da was geen spoiler, zo eindigde et gewoon op tv
Oops! Tuurlijk! Ben met mijn hoofd helemaal met seizoen 7 bezig. Sorry!

Citaat:
NVIP schreef:
Vertel maar hoor, gaat hopelijk niet verder dan mijn obsessie
Heb je je eigen stake gemaakt?

God, wat is het nog vroeg...
Hmm.... als ik je het vertel, dan ben ik bang dat ik werkelijk voor freak word verklaard...

*heeft een stake onder haar bed liggen* 'key, dat was een leugen

Maare ff serieus, mijn lichtelijke obsessie valt reuze mee... Alhoewel, sommigen me toch wel raar aan kijken. Maarja, das hun probleem en niet het mijne.
Oud 01-03-2003, 18:57
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
cool, nu wil ik gewoon een stake maken
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 02-03-2003, 10:24
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef:

Maare ff serieus, mijn lichtelijke obsessie valt reuze mee... Alhoewel, sommigen me toch wel raar aan kijken. Maarja, das hun probleem en niet het mijne.
een obsessie is leuk ik heb vorig jaar het buffy dekbed gekocht.. en gisteren die van Angel ontvangen ik heb zo'n beetje heel s7 van buffy en dan nog een aflevering of 5 van Angel gekeken in een week... ik moet volgens mij vriendinnen afkicken...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 02-03-2003, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
een obsessie is leuk ik heb vorig jaar het buffy dekbed gekocht.. en gisteren die van Angel ontvangen ik heb zo'n beetje heel s7 van buffy en dan nog een aflevering of 5 van Angel gekeken in een week... ik moet volgens mij vriendinnen afkicken...
Een echte Buffy- en Angel fan

Buffy dekbed? Zo ver ga ik nog nét niet Heb alleen wat zooi boeken, eps op tape/DVD/cd, elke ep van seizoen 7 minstens drie keer gezien (sommige wel vaker ), heeeeel vaak s2/s3 eps gekeken (=S3 obsessed ), en in de vakanties is Buffy echt onmisbaar. Dat betekent elke dag minstens een Buffy ep.

Nou, mijn obsessie valt reuze mee toch?
het was vroeger veel erger
Oud 02-03-2003, 14:04
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Een echte Buffy- en Angel fan

Buffy dekbed? Zo ver ga ik nog nét niet Heb alleen wat zooi boeken, eps op tape/DVD/cd, elke ep van seizoen 7 minstens drie keer gezien (sommige wel vaker ), heeeeel vaak s2/s3 eps gekeken (=S3 obsessed ), en in de vakanties is Buffy echt onmisbaar. Dat betekent elke dag minstens een Buffy ep.

Nou, mijn obsessie valt reuze mee toch?
het was vroeger veel erger
s1/2/3 heb ik allemaal minstens 6 keer gezien, de rest van de seizoenen allemaal minstens 3 keer.. ik heb Angel (de aflevering) 23 keer gezien ( (het is zo'n gave aflevering...)) en I only have eyes for you en de becomings zo'n 15 keer... ja... in de de vakanties kijk ik ook meestal elke dag een buffy en een angel.. soms meer ik moet nodig eens een leven zoeken... ik heb ook een zooi boeken, en wat opgenomen eps op video.. ik heb de voorgenomen vanaf nu voor de dvds te gaan sparen (goed voornemen) oe en een shirtje, ik kwam langs een winkel met een mega buffy poster voor het raam, ik moest gewwoon even naar binnen en nu heb ik een supertof shirtje met het 'B' logo erop
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 02-03-2003, 14:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mr... een online kennis van mij zit bij... Buffy.nl ofzo, en die houden behoorlijk regelmatig meetings. Lijkt mij idd ook wel leuk... of gewoon een meeting van de fanatieke luitjes in dit topic, en dan met alle Buffy en Angel dvd's een Buffy-marathon houden
Ik zit ook bij Buffy-nl
Is een mailinglist bij yahoo hierrrr

Zo, eens dit topic doorgespit, en nu ga ik ook mee babbelen
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 14:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Iedereen moppert hier over "wat was er toen gebeurt in die en die aflevering". Hier heb ik een oplossing voor

Site van Buffyworld

Ga naar deze site, links is buffy menu, en rechts is Angel menu.
Van elke aflevering is er te vinden:
* een trailer
* een samenvatting
* de transcripts (wat ze letterlijk gezegd hebben enzo, soort PLAY vorm)
* screencaps (kleine plaatjes van de hele aflevering)

Als je dus een aflevering gemist hebt kun je daar dus bijlezen en kijken

Buffy Merchandise

Voor Buffy boeken kun je terecht op www.proxis.nl

Voor andere (soms echt useless maar *kwijl*) buffy stuff kun je terecht op de volgende sites:

* Warp 9 (nederlands)
* Cult TV and Film site
* Buffy Merch site

Jaja, ik ben verslaafd en nu niet meer zeuren he
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 14:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Buffy begint weer in April!!!

Mailtje van Net 5

Beste ***,

Bedankt voor je email.

We beginnen op woensdag 9 april met seizoen 7 van Buffy the vampire slayer. Seizoen 4 van Angel start ook op woensdag 9 april.
Momenteel zenden we seizoen 1 uit van Charmed en helaas is nog onbekend wanneer we beginnen met seizoen 5.

Met vriendelijke groet,

Jet van Wijngaarden
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.


YAY!
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Buffy begint weer in April!!!

Mailtje van Net 5

Beste ***,

Bedankt voor je email.

We beginnen op woensdag 9 april met seizoen 7 van Buffy the vampire slayer. Seizoen 4 van Angel start ook op woensdag 9 april.
Momenteel zenden we seizoen 1 uit van Charmed en helaas is nog onbekend wanneer we beginnen met seizoen 5.

Met vriendelijke groet,

Jet van Wijngaarden
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.


YAY!
Holy crap!! YAYNESS!!!

Ge-wel-dig!! *deelt Buffy-snoepjes uit* bestaan ze eigenlijk wel?

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 14:58.
Oud 02-03-2003, 15:03
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Holy crap!! YAYNESS!!!

Ge-wel-dig!! *deelt Buffy-snoepjes uit* bestaan ze eigenlijk wel?
scooby snacks

Citaat:
Buffy Merchandise

Voor Buffy boeken kun je terecht op www.proxis.nl

Voor andere (soms echt useless maar *kwijl*) buffy stuff kun je terecht op de volgende sites:

* Warp 9 (nederlands)
* Cult TV and Film site
* Buffy Merch site
kan je daar zonder creditcard stomme onzin spullen kopen? (angel mokken enzo.. ) briljant...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 02-03-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Buffy begint weer in April!!!

Mailtje van Net 5

Beste ***,

Bedankt voor je email.

We beginnen op woensdag 9 april met seizoen 7 van Buffy the vampire slayer. Seizoen 4 van Angel start ook op woensdag 9 april.
Momenteel zenden we seizoen 1 uit van Charmed en helaas is nog onbekend wanneer we beginnen met seizoen 5.

Met vriendelijke groet,

Jet van Wijngaarden
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.


YAY!
Dat wisten we toch al... ze hebben gewoon de verkeerde 'Buffy-is-dan-en-dan-weer-op-tv!' filmpjes laten zien na de laatste aflevering. Ontzettend dom.
Oud 02-03-2003, 15:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nee hoor, het was eerst echt voor het najaar geplanned.

Ik heb een betrouwbare bron die dingen van SBS broadcasting hoort

Maar ze hebben het nu "re-sceduled"
__________________
<):o)
Oud 03-03-2003, 15:49
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
s1/2/3 heb ik allemaal minstens 6 keer gezien, de rest van de seizoenen allemaal minstens 3 keer.. ik heb Angel (de aflevering) 23 keer gezien ( (het is zo'n gave aflevering...)) en I only have eyes for you en de becomings zo'n 15 keer... ja... in de de vakanties kijk ik ook meestal elke dag een buffy en een angel.. soms meer ik moet nodig eens een leven zoeken... ik heb ook een zooi boeken, en wat opgenomen eps op video.. ik heb de voorgenomen vanaf nu voor de dvds te gaan sparen (goed voornemen) oe en een shirtje, ik kwam langs een winkel met een mega buffy poster voor het raam, ik moest gewwoon even naar binnen en nu heb ik een supertof shirtje met het 'B' logo erop
Ok, jij wint

Ik denk niet dat er veel mensen zijn, die nog meer Buffy/Angel kijken... Hoewel men dat msschien wel zou willen
Oud 03-03-2003, 16:04
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Buffy begint weer in April!!!

Mailtje van Net 5

Beste ***,

Bedankt voor je email.

We beginnen op woensdag 9 april met seizoen 7 van Buffy the vampire slayer. Seizoen 4 van Angel start ook op woensdag 9 april.
Momenteel zenden we seizoen 1 uit van Charmed en helaas is nog onbekend wanneer we beginnen met seizoen 5.

Met vriendelijke groet,

Jet van Wijngaarden
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.


YAY!
1 woord: JOEPIE.
Oud 04-03-2003, 14:11
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
NVIP schreef:
Ok, jij wint

Ik denk niet dat er veel mensen zijn, die nog meer Buffy/Angel kijken... Hoewel men dat msschien wel zou willen
van mijn vrienden is er 1 meisje die het regelmatig kijkt en mijn moeder , meer niet... dus zo mateloos populair is het ook weer niet.... maar ik woon in een aardig gereformeerde regio, dus daar kan het ook door komen...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 04-03-2003, 14:43
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
van mijn vrienden is er 1 meisje die het regelmatig kijkt en mijn moeder , meer niet... dus zo mateloos populair is het ook weer niet.... maar ik woon in een aardig gereformeerde regio, dus daar kan het ook door komen...

Die leven toch ook met kruizen om hun nek?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 04-03-2003, 19:19
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Die leven toch ook met kruizen om hun nek?
ja, maar hekserij enzo is zwaar duivels... en het is veel te gewelddadig...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 04-03-2003, 19:29
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Sja, dan moet je wel toevlucht zoeken op het Forum..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 04-03-2003, 20:39
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Sja, dan moet je wel toevlucht zoeken op het Forum..
waarom denk je dat ik hier zoveel zit?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 05-03-2003, 14:20
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik ga denk ik toch maar mee doen met de spin-off van het officiële sbsnet buffy forum. Klinkt vaag maar is wel tof
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 05-03-2003, 19:31
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
er komt een spin-off maar het word geewn faith spin-off omdat deze dame het er veel te druk voor heeft. ze heeft net getekend voor een nieuwe tv serie. dus het word maar wachten op een nieuwe bericht over de spin-off. (maybe a spike spin-off)
maar okay. er was al bekend dat er een ripper spin-off zou komen, maar Anthony steward head heeft het veel te druk om dit in de komende tijd te gaan opnemen.

en wel is het erg erg gaaf dat spike zijn ziel terugheeft, maar er zijn mensen die vrezen dat hij een tweede angel word. deze mensen vind ik persoonlijk er dom
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 05-03-2003, 22:58
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
shaya schreef:
er komt een spin-off maar het word geewn faith spin-off omdat deze dame het er veel te druk voor heeft. ze heeft net getekend voor een nieuwe tv serie. dus het word maar wachten op een nieuwe bericht over de spin-off. (maybe a spike spin-off)
maar okay. er was al bekend dat er een ripper spin-off zou komen, maar Anthony steward head heeft het veel te druk om dit in de komende tijd te gaan opnemen.

en wel is het erg erg gaaf dat spike zijn ziel terugheeft, maar er zijn mensen die vrezen dat hij een tweede angel word. deze mensen vind ik persoonlijk er dom
Ja inderdaad, daar moet je niet voor vrezen, kijk Angel is een leuke serie, dan is et toch alleen maar leuker als er van dezelfde makers nóg zon soort serie komt? Hoe meer vampseries, hoe beter :-)
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 06-03-2003, 16:41
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Ja inderdaad, daar moet je niet voor vrezen, kijk Angel is een leuke serie, dan is et toch alleen maar leuker als er van dezelfde makers nóg zon soort serie komt? Hoe meer vampseries, hoe beter :-)
okeej, angel is een superserie, maar ik dnek niet dat het met Spike net zo word. Ik zit nu niet echt te wachten op een serie met Spike in de hoofdrol (sorry fans) ik vind z'n character geen bal meer aan. Ik wil William terug
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 06-03-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
okeej, angel is een superserie, maar ik dnek niet dat het met Spike net zo word. Ik zit nu niet echt te wachten op een serie met Spike in de hoofdrol (sorry fans) ik vind z'n character geen bal meer aan. Ik wil William terug
Yups! Dan heb ik liever een Willow spin-off.
Oud 06-03-2003, 16:52
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hoe zit het eigenlijk met de rest van de cast, willen zij wel doorgaan? Want omdat buffy stopt zijn zij eigenlijk ook gedoemd te stoppen.. tenzij ze dus nog guest appearences in een aantal spinnoffz kunnen maken..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 06-03-2003, 17:28
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de rest van de cast, willen zij wel doorgaan? Want omdat buffy stopt zijn zij eigenlijk ook gedoemd te stoppen.. tenzij ze dus nog guest appearences in een aantal spinnoffz kunnen maken..
volgens mij wilden Alyson en Nicholas er nog wel mee doorgaan... Maar die zouden dan eventueel naar Angel kunnen gaan, maar ze weten nog niet eens zeker of ze met Angel door willen gaan, dus...

Citaat:
Yups! Dan heb ik liever een Willow spin-off.
dat zou best wel hip zijn ja
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 06-03-2003, 18:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een poll over de spin-off van Buffy hierrrr:

http://www.scifi.com/scifiwire/poll.html

Stemmen maar peeps
__________________
<):o)
Oud 07-03-2003, 10:54
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Eliza natuurlijk mja, dat gaat toch niet door, aangezien ze al een serie krijgt
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-03-2003, 13:50
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
Eliza natuurlijk mja, dat gaat toch niet door, aangezien ze al een serie krijgt
Is er een nieuwe Slayer nodig dan? Willow kan alle monsters gemakkelijk in haar eentje aan ( als ze haar krachten kan beheersen... Oh nee laat maar, doe mij maar lieve Willow)

[OVERBODIG]
En jouw avatar staat in de Large , ik had van jou toch wel een buffy avatar verwacht aangezien er daar ook plaatjes van in staan... [/OVERBODIG]
Oud 07-03-2003, 14:18
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
NVIP schreef:
Is er een nieuwe Slayer nodig dan? Willow kan alle monsters gemakkelijk in haar eentje aan ( als ze haar krachten kan beheersen... Oh nee laat maar, doe mij maar lieve Willow)

uhm.. neej, maar ik ben gewoon een mega Eliza fan...

[OVERBODIG]
En jouw avatar staat in de Large , ik had van jou toch wel een buffy avatar verwacht aangezien er daar ook plaatjes van in staan... [/OVERBODIG]
dus omdat er buffy dingen in de large staan moet ik een buffy av nemen, en niet één van Luis Royo?.. de logica ... ik was eigenlijk net bezig een av te maken, dankuwel...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-03-2003, 15:51
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
dus omdat er buffy dingen in de large staan moet ik een buffy av nemen, en niet één van Luis Royo?.. de logica ... ik was eigenlijk net bezig een av te maken, dankuwel...

uH ja.... naast een buffy dekbed enz. kan een buffy avatar niet ontbreken. ( Idd, er zat geen logica in mijn beredenering, maar er stond ook niet voor niets [OVERBODIG] bij.
Oud 07-03-2003, 15:58
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Offtopic:
Citaat:
NVIP schreef:
dus omdat er buffy dingen in de large staan moet ik een buffy av nemen, en niet één van Luis Royo?.. de logica ... ik was eigenlijk net bezig een av te maken, dankuwel...

uH ja.... naast een buffy dekbed enz. kan een buffy avatar niet ontbreken. ( Idd, er zat geen logica in mijn beredenering, maar er stond ook niet voor niets [OVERBODIG] bij.
ooow vandaar... mja.. ik had ene hele leuke Eliza av gemaakt... maar die was te groot... dus nu neem ik òf een Jonathan, òf een Andrew.. ik ben dr nog niet helemaal uit...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-03-2003, 17:04
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Ik vind Jonathan en Andrew in principe wel grappig, alleen vind ik het jammer dat ze van die 'mega-speeltjes' hebben, het moet wel bij demonen blijven met eventuele 'trucjes'
Oud 07-03-2003, 17:14
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
NVIP schreef:
Ik vind Jonathan en Andrew in principe wel grappig, alleen vind ik het jammer dat ze van die 'mega-speeltjes' hebben, het moet wel bij demonen blijven met eventuele 'trucjes'
jij hebt s7 nog niet gezien
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-03-2003, 17:15
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
zij heeft gelijk
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 07-03-2003, 17:17
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
zij heeft gelijk
dankje
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-03-2003, 17:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Pherwilyaiel

heb je nu een Giles avatar?
__________________
<):o)
Oud 07-03-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
Offtopic: ooow vandaar... mja.. ik had ene hele leuke Eliza av gemaakt... maar die was te groot... dus nu neem ik òf een Jonathan, òf een Andrew.. ik ben dr nog niet helemaal uit...
Neem een Andrew avatar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.