Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 19:45
Verwijderd
Ik kom hier verder nooit, maar ik heb ook maar 1 mededeling: Hind moet winnen. Zij steekt echt met kop en schouders boven de rest uit. *hoopt dat de rest van Nederland het ook door heeft*
Advertentie
Oud 16-02-2003, 20:28
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Hind was zoals gewoonlijk weer geweldig. Ik gok dat Jim eruit gaat komende week.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 16-02-2003, 20:30
heavinly
heavinly is offline
echt cool, bij Life&cooking hadden ze een stukkie dat was opgenomen toen Irene Moors in de 'stemkamer' was, je zag de staafgrafieken, dat Jamai en Hind heel hoog stonden en David en Jim laag. Wel leuk zoiets

en ik denk dat Hind toch ook wel wint, ze is ook wel het beste maar toch niet mijn favoriet
Oud 16-02-2003, 20:31
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Idd, ik zag het ook heavinly. Hind had de meeste stemmen, gevolgd door Jamai, dan Dewi op flinke afstand, en daarna David en Jim, die vrijwel gelijk stonden!
Oud 16-02-2003, 21:01
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Hind is mijn buurmeisje in Marokko, naja, er zitten een paar huizen tussen

Tanger baby!

Ik had echt nooit verwacht dat ik Idols zou strikt zou gaan volgen, aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan alles wat ook maar een beetje op reality-tv, soundmixshows, songfestivals en programma's a la starmaker lijkt..

Maar ik heb mezelf dan toch bij de Idols-gekte gevoegd en kijk dan ook elke zaterdagavond of ons Hindje er weer een spektakel van maakt.

Ik vind overigens Dewi ook heel leuk. Over de heren ben ik wat minder te spreken, maar dat neemt niet weg dat ze allemaal wat leuks weten neer te zetten elke keer.
Oud 16-02-2003, 22:11
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Jim was er bijna uit, er was maar weinig verschil tussen hem en David. Op die staafgrafieken kon je ook goed zien hoe weinig stemmen zij hadden in vergelijking met Hind en Jamai.
Oud 17-02-2003, 08:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Jim was er bijna uit, er was maar weinig verschil tussen hem en David. Op die staafgrafieken kon je ook goed zien hoe weinig stemmen zij hadden in vergelijking met Hind en Jamai.
Ik kijk nu al uit naar de jankende meisjes wanneer Jim volgende week moet vertrekken. Wel gek dat Dewi nu toch ver boven Jim en David stond, terwijl zij eerst samen met Marieke op de stoel zat.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-02-2003, 09:03
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
stout! schreef:
Ik kijk nu al uit naar de jankende meisjes wanneer Jim volgende week moet vertrekken. Wel gek dat Dewi nu toch ver boven Jim en David stond, terwijl zij eerst samen met Marieke op de stoel zat.
Daarom juist! Al haar fans bellen nu voor haar.

De uitslag was, als ik goed gekeken heb zo:

Hind: 33%
Jamai: 30%
Dewi: 17%
Jim: 11%
David: 9%

Zoiets.
Oud 17-02-2003, 10:30
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Ik denk dat een groot deel van de stemmen afhangt van hun performance op de betreffende avond, het zijn vast niet alleen die fans die standaard op hun idool stemmen, er zijn ook zwevende kiezers die keer op keer overtuigd moeten worden
Verder is het ook onvoorspelbaar waar de stemmers van de afvallers van de vorige week op gaan stemmen denk ik..
Oud 17-02-2003, 11:01
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Misschien dat er een groot aantal allochtone kijkers op David heeft gestemd, en dat die nu op Hind gaan stemmen?

Ik vond wat David zei aan het eind trouwens erg koel. Volgens mij is het echt een intelligente, toffe jongen!
Oud 17-02-2003, 16:21
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Talon schreef:
tuurlijk is dat raar!
het gaat toch om het zingen?!
de lekkerste meiden hebben ze af laten vallen vanwege het feit dat ze niet konden zingen..
en nu zal het opeens niet meer om het zingen gaan?

hallooo, het is geen miss verkiezing
you go girl!!!
ehhh....boy
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 17-02-2003, 16:22
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
you go girl!!!
ehhh....boy


waarom spreek ik je nooit meer?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 17-02-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik kom hier verder nooit, maar ik heb ook maar 1 mededeling: Hind moet winnen. Zij steekt echt met kop en schouders boven de rest uit. *hoopt dat de rest van Nederland het ook door heeft*
*heeft verder niets toe te voegen*
Oud 17-02-2003, 17:14
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
*heeft verder niets toe te voegen*
kom jij hier verder ook nooit?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 17-02-2003, 17:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heb in totaal nu 3x gestemd (Bas, Joel en David) en ze zijn er alledrie uit Dan vraag je je ook af waar doe je het voor.
Oud 17-02-2003, 18:00
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Heb in totaal nu 3x gestemd (Bas, Joel en David) en ze zijn er alledrie uit Dan vraag je je ook af waar doe je het voor.
volgens mij heb je gewoon iets verkeerd gedaan en zijn ze door jou eruit...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 17-02-2003, 18:14
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
volgens mij heb je gewoon iets verkeerd gedaan en zijn ze door jou eruit...
Als het zo werkt, ga ik volgende keer op Jim stemmen
Oud 17-02-2003, 18:20
EsSy
EsSy is offline
ik denk dat Hind gaat winne ze heeft egt een mooie stem en uitstraling (en voor de mensen die vinden dat ze te breed lacht: hebben jullie jezelf weleens zien lachen; apen!!) Dusz zij is het gewoon!
als 2e denk ik dat het Dewi wordt zij is ook egt goed alleen ik vind haar egt TE dun!!
Voor mijn part mag Jim ook wel de 2e worden hij is best wel een lekker ding eerlijk gezegd dusz ik kan begrijpen waar die meisjes het voor doen het enige is dat hij egt NIET kan dansen!
tsja Jamai, die mocht ik al van begins af aan niet! 3 mensen van Idols vanafhet begin waar ik een vreselijk hekel aan had waren Joel, Bas en Jamai!! nou 2 zijn der al uit dus nog 1 te gaan'! hij kan egt NIEt zingen zijn uitspraak is VERSCHRIKKELIJK'! en dan nog over die brillen van em, volgens mij is het alsof hij elke x dezelfde bril draagt maar dan met andere kleur glazen! hij lijkt wel een clown man! Damnsz!
__________________
Yo PeePSz WaSzuP?!
Oud 17-02-2003, 18:26
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Als het zo werkt, ga ik volgende keer op Jim stemmen

dat is 1x smsen wel waard
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 17-02-2003, 19:27
Verwijderd
Mensen, vergeet de strategischer stemmers niet, Nederland kan immers heel goed strategisch stemmen.
Oud 17-02-2003, 19:47
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Heb in totaal nu 3x gestemd (Bas, Joel en David) en ze zijn er alledrie uit Dan vraag je je ook af waar doe je het voor.
ach... iemand had 228 smsjes gestuurd voor marieke ofzo.. in een aflevering, en die aflevering ging ze der uit...
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Oud 17-02-2003, 20:05
wissie
wissie is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
ach... iemand had 228 smsjes gestuurd voor marieke ofzo.. in een aflevering, en die aflevering ging ze der uit...
Dat is belachelijk veel

Wat moet 't wel niet gekost hebben?
Oud 17-02-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef:
Dat is belachelijk veel

Wat moet 't wel niet gekost hebben?
Aantal smsjes * €0,70

Gekkenhuis...
Oud 17-02-2003, 20:24
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
ach... iemand had 228 smsjes gestuurd voor marieke ofzo.. in een aflevering, en die aflevering ging ze der uit...
Nee hoor.. ze ging de volgende aflevering eruit

Vast omdat de betreffende persoon niet meer mocht stemmen
Oud 17-02-2003, 23:06
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ze had om psies te zijn 296 sms-jes gestuurd. Vnaf de week erna mocht je geloof ik nog maar twee sms-en per mobile sturen ofsow.

Iig, zijn nu dus weer nieuwe geruchten dat Hind al een single heeft opgenomen. Nou van mij mag ze, liever nog dat ze gelijk een hele cd vol zingt!

Ik ben het trouwens volledig eens over Jamai. Eerst vonnik uhm wl grappig maar nu is ie zooooooo irritant! En z'n zang wordt ook steeds minder. Oftewel, hij groeit lang niet zo hard als de rest.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 17-02-2003, 23:21
Verwijderd
De Idols zijn teveel op tv geweest, het wordt zo saai... We weten nu wel hoe ze zingen... En wie er wint maakt niet zoveel uit want 2/3 van de overgebleven 4 komen vast wel met een album uit...
Oud 18-02-2003, 07:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Talon schreef:
volgens mij heb je gewoon iets verkeerd gedaan en zijn ze door jou eruit...
als ze op Joel heeft gestemd heeft ze zeker iets verkeerd gedaan... sorry.
__________________
Tsja
Oud 18-02-2003, 07:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Aantal smsjes * €0,70

Gekkenhuis...

ja, maar je krijgt ook nog 2smsjesterug en daar betaal je ook voor dus moet je in totaal €2,10 betalen en dat x het aantal smsjes
Oud 18-02-2003, 08:44
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
als ze op Joel heeft gestemd heeft ze zeker iets verkeerd gedaan... sorry.
mjah, ben ik het wel mee eens
enige dat ik van hem heb gezien is dat hij bij zijn pappie stond te huilen, en dat hij niet kan zingen.
Oud 18-02-2003, 10:27
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
ja, maar je krijgt ook nog 2smsjesterug en daar betaal je ook voor dus moet je in totaal €2,10 betalen en dat x het aantal smsjes
Dat klopt idd, iets minder misschien, zo'n 1,60 geloof. Dat keer 296 is dacht ik 473 euro!
Oud 18-02-2003, 12:43
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
EsSy schreef:
hij lijkt wel een clown man! Damnsz!
Niks tegen Clowns hè!!!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 18-02-2003, 14:56
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Dat klopt idd, iets minder misschien, zo'n 1,60 geloof. Dat keer 296 is dacht ik 473 euro!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 18-02-2003, 15:05
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
ja, maar je krijgt ook nog 2smsjesterug en daar betaal je ook voor dus moet je in totaal €2,10 betalen en dat x het aantal smsjes
dus dat meisje dat 296 keer gesmst heeft, kreeg die dan 592 smsjes terug?
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 18:20.
Oud 18-02-2003, 15:11
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Dus als je 1x stemt dan krijg je 2 smsjes terug, waar je zelf ook nog voor moet betalen ??!!

Zo stroomt het geld wel binnen ja
Oud 18-02-2003, 17:25
scala
scala is offline
ja klopt van die smsjes...hoezo bedrog en spam?? dat sms gedoe op tv loopt echt een btje uit de hand hoewel de commerciele zenders het zelf de uitvinding vd eeuw zullen vinden
Oud 18-02-2003, 18:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
als ze op Joel heeft gestemd heeft ze zeker iets verkeerd gedaan... sorry.
Joel maakte zijn optreden tenminste nog een beetje leuk, eerst dat nummer van Phil Collins en toen dat rappen (toen heb ik trouwens gestemd) en dat dansje op Justin Timberlake was goed.

Jim staat er maar als een houten hark bij. Toen die eerste keer met die dansers zei hij dat dat überhaupt de eerste keer was dat hij danste terwijl hij zong.

En over dat Joel stond te huilen is maar weer een bewijs dat jongens hun emoties kunnen tonen. (het aloude cliché) Doen ze dat een keer is het weer niet goed.

Nee ik vind het nog steeds erg dat Joel er vroegtijdig uit moest. Hoewel ik zijn stem niet grandioos vond, was wel z'n hele performance goed, wat betreft uitstraling en inleving in de muziek. Maar hij komt er wel!
Oud 18-02-2003, 18:36
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Mijn mening over Idols...

www.veenendaal-digitaal.nl

daar schrijf ik columns voor, die volgens een andere thread niet zonder spelfouten zijn.. maar boeiend..

In het archief (7 columns) zit de column Idolaat.. Over Idols..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 18-02-2003, 19:44
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Mijn mening over Idols...

www.veenendaal-digitaal.nl

daar schrijf ik columns voor, die volgens een andere thread niet zonder spelfouten zijn.. maar boeiend..

In het archief (7 columns) zit de column Idolaat.. Over Idols..
He, mijn school is in Veenendaal! Cool
__________________
I'll find you.
Oud 18-02-2003, 20:28
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
wilco984 schreef:


daar schrijf ik columns voor, die volgens een andere thread niet zonder spelfouten zijn.. maar boeiend..

Oud 19-02-2003, 17:10
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Tis allemaal nep
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 19-02-2003, 18:15
Pla
Pla is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
Tis allemaal nep
Tuurlijk"
__________________
duss..
Oud 19-02-2003, 18:37
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
Pla schreef:
Tuurlijk"
ja

zaterdag gaat dewie uit, daarna Jim...en dan Jamai..en Hind wint
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 19-02-2003, 18:46
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Het is idd te verwachten dat Dewi eruit gaat.
De eindstand van zaterdag was:

1. Hind
2. Jamai
3. Dewi
4. Jim
5. David

voor Jim zal dus weer heel veel gestemd worden, voor Dewi wat minder. Als Jim het goed doet, en Dewi niet. Anders kan het nog wel spannend worden. Maar die komen op de stoel denk ik.
Oud 19-02-2003, 19:31
Marloutjuh
Avatar van Marloutjuh
Marloutjuh is offline
ik vind dat hind het beste zingt! maar ik vind ze allemaal goed!\
maar idols is echt supernep, en k las ook al ergens dat hind al een platencontract had!
__________________
xxxjes Marloutjuh!
Oud 19-02-2003, 19:40
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Marloutjuh schreef:
ik vind dat hind het beste zingt! maar ik vind ze allemaal goed!\
maar idols is echt supernep, en k las ook al ergens dat hind al een platencontract had!
Ja, en wat je leest is allemaal waar!
Oud 19-02-2003, 22:02
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Beste lelijke 'idols-fans'. ik had mezelf een verbod op dit topic opgelegd, maar dat doorbreek ik graag.
Die idols gasten van hmg verdienen. en niet zo'n beetje ook niet
eens kijken of je na deze cijfers de kandidaten nog steeds zo sociaal etc. vind:

Kosten van Idols: 3,5 miljoen euro

Inkomsten van Idols:
- Reclame: 6,4 miljoen euro
- Stemmen per telefoon (per aflevering): 2,8 miljoen euro
- Sponsorinkomsten Rexona: 4,0 miljoen euro
- Omzet 'Idols Magazine': 1,5 miljoen euro
- geschatte cd-opbrengst (van de winnaar) in 2 jaar: 6,0 miljoen euro

daar komt nog een lading inkomsten van de Idols merchandising bovenop (in de toekomst: T-shirts, petjes, keycords, mokken, vlaggen, schoolagenda's, rugtassen, schooltassen, posters, kaarten etc.)
En daar komt ook nog het monopolie dat HMG op de Idols kandidaten heeft: geen enkele kandidaat mag een platencontract afsluiten, buiten de platenmaatschappij onder HMG, hierdoor haakte Roger af...

Conclusie: Roger is een slimme man

Bron: Volkskrant
Oud 19-02-2003, 22:09
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Daangerous schreef:

En daar komt ook nog het monopolie dat HMG op de Idols kandidaten heeft: geen enkele kandidaat mag een platencontract afsluiten, buiten de platenmaatschappij onder HMG, hierdoor haakte Roger af...

Waarom moeten de idols fans nou weer lelijk zijn.. beetje gefrustreerd?

Marieke en David vertelden trouwens dat ze na de finale vrij zijn om te doen wat ze willen.. bepaalde onderdelen van het contract gaan alleen in als de betreffende persoon wint..


ohja.. Roger haakte af omdat hij volgens het contract niet meer met zijn band mocht spelen, en omdat hij geen garantie had dat hij eigen nummers mocht opnemen.. en dat is de enige waarheid, aldus Roger..

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 22:16.
Oud 19-02-2003, 22:54
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
ik zag de clip van Roger's band vandaag op MTV... Wel goed nummer
Oud 20-02-2003, 10:16
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
ja

zaterdag gaat dewie uit, daarna Jim...en dan Jamai..en Hind wint
Dat is mijn top5
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-02-2003, 10:29
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Ik zag het gisteren nog eens. David was best wel goed eigenlijk, en Hind nog beter dan ik al vond! Mijn top-5 van afgelopen week is:

1. Hind
2. Jim
3. Dewi
4. David
5. Jamai
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 17:27
Seksualiteit Idols 3 online
idols3online
5 20-12-2005 17:26
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 16:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 15:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.