Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 21:47
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 17-04-2003 @ 13:44:
Ik heb de aflevering van vorige week nog steeds niet gezien.. Tis idd jammer dat Benton eruit is. En Rachel mag ook wel een keer opdonderen. En komt Kovac nu alweer terug?? Das snel! Nou ja, hij is wel knap, dus van mij maggie blijven.
Rachel hoeft helemaal nie op te donderen, ik vin haar wel cool.. wel fout maar cool.. en da Kovac terug komt is altijd mooi.. ik vin da Abby ook wel een keer aan de man mag en Kovac en zij waren zo'n leuk stel.. gevolg.. ze mogen best weer samen komen. iemand mee eens/oneens? tell me..
xoxoxo moi
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Advertentie
Oud 18-04-2003, 19:47
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Crazy Angel schreef op 17-04-2003 @ 22:47:
Rachel hoeft helemaal nie op te donderen, ik vin haar wel cool.. wel fout maar cool.. en da Kovac terug komt is altijd mooi.. ik vin da Abby ook wel een keer aan de man mag en Kovac en zij waren zo'n leuk stel.. gevolg.. ze mogen best weer samen komen. iemand mee eens/oneens? tell me..
xoxoxo moi
oneens, Abby moet lekker single blijven.

Als het dan toch moet, stel ik me beschikbaar
Oud 18-04-2003, 21:12
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
tja dat kan natuurlijk.
maar Abby is de laatse tijd zo down/depri. da is helemaal nie leuk. Abby is zo'n cool mens. da mag echt wel ietsie pietsie blijer.
elke keer als er iets naars is, is zij er bij. ( dan denk ik aan de buurtjes, en da jochie da alleen achter bleef in t ziekenhuis na dat zijn moeder dood was.)

daaaag


HAHA HET BEGINT NET!!!!!
meer commentaar voor de volgende keer.
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 21:18.
Oud 18-04-2003, 22:15
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Wou ff wachten met me commentaar, omdat er anders bijna 3x achter elkaar IKKE stond. Maar aan gezien niemand iets post, doe ik het zelf wel. ok mijn commentaar (ook al zit niemand daar op te w88):
Green & Corday:
Ik snap ze alle twee wel maar ik wil dat Rachel blijft. toch is er iets aan Corday dat me stoort. weet nie wat.
Carter:
Wat is die mamma een stomme muts, da kindje in de steek laten, schandalig. Carter is wel lief als hij huilt.
Abby:
zielig. die Joyce is helemaal dom, bij zo'n enge vent blijf je toch niet. brrrrr. gives me the shivers. Maar dat Luca Abby verdedigd is wel weer lief. LUCA ON THE LOOSE. misschien krijg ik nog wel gelijk.
en dan was er nog Jerry. wel bijna 10 seconden lang. zozo. komt die helemaal weer?en vandaag bijna geen Weaver. BETER

'T was wel weer heerlijk chaotische met die bagels.. PRACHTIG!!!
ik ga weer, ff The District kijken
xoxoxo Crazy me.
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 19-04-2003, 10:01
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
was weer s een aflevering!

idd leuk dat Luca het voor Abby opnam, maar misschien is ze er wel helemaal niet zo blij mee als ze het hoort.

en Greene en Corday hebben ook weer flinke problemen. Mark zal het wel voor Rachel opnemen en dat gaat Corday hélemaal niet fijn vinden. En is z'n tumor weer terug

jammer dat er nog niet echt veel Chen in zat. En de opmerkingen van Frank beginnen in de buurt te komen van die van Romano
Oud 19-04-2003, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond em ook wel weer heel leuk, vond alleen Corday een beetje irri. Wel zielig voor Abby dat die engerd nu ook achter haar aan zit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-04-2003, 17:40
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Frank was weer es masterlijk. En die actie met die bagels ook. (sorry, nog steeds de vorige aflevering niet gezien ) Ik vind het echt zielig voor Mark, dat ie beseft dat zn tumor weer terugkomt. En voor Susan was het ook lullig. Mn moeder zei dat ze ooit wat samen hadden gehad - of net niet.
Carter was echt schattig, ik snap het alleen neit dat ie het heeft bijgelegd met zn moeder. Nou ja, kan zij ook wegwezen. (al die moeders.. die van Abby ook al het vorige seizoen)
Kovac was echt lieieieieief!! Ik denk ook niet dat Abby er zo blij meer is, maar tis wel stoer van em!

Het enige wat ik deze aflevering gemist heb, zijn de scherpe teksten van Romano. Ik hoop dat ie de komende afleveringen weer een btje in beeld komt. (niet over zn priveleven, maar gewoon zakelijk, zo issie het best)

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 17:43.
Oud 19-04-2003, 18:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
CARTER IS ZOOOOO LIEF!!!

het schijnt dat dit seizoen mark dood gaat, atans Corday met een klein kind zitten bij een graf......kweet niet

ow en gister bij Third watch kwam susan en carter ook in beeld, haar zus (zoe ik weet er moeten puntjes op maar mijn pc weigert )en het dochtertje suzie (deze was ontvoert ofzo) zal deze aflevering ook voorbij komen bij ER??? wel cool zie je strax het team van third watch bij ER komen haha

elisabeth en mark krijgen ongelofelijke ruzie om die muts Rachel

CARTER IS ZO SCHATTIG
haha wil nu wel de volgende aflevering....en abby en en kovac zijn ook leuk!!
kortom was een TOP aflevering!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-04-2003, 18:17
Verwijderd
vind t wel kut voor abby dat ze knock out werd gemept door die gozer.....
Oud 20-04-2003, 18:41
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
zal deze aflevering ook voorbij komen bij ER??? wel cool zie je strax het team van third watch bij ER komen haha


Ja want third watch en ER word door de zelfde tv zender uit gezonden en toen hadden ze bedacht dat het wel leuk zou zijn als er een aflevering kwam. Het zal in Amerika wel achter elkaar worden uitgezonden denk ik
__________________
free tibet
Oud 20-04-2003, 19:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
huh zelfde tv zender?? in america zeker?? hier niet!!
hoop dat ie langs komt was echt cool om carter in een hele andere serie te zien hehe
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-04-2003, 17:55
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
vet cool dat luca die dude gruwelijk in elkaar roste...hij leek alleen zo vrolijk deze aflevering..aan t einde werd ie helemaal gefreaked...vet gruwelijk
__________________
Voetbalonline number one
Oud 21-04-2003, 19:00
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Third watch???

Maar goed. Noah Wyle speelt ook in Enough, die film met Jennifer Lopez. En hij is de bad guy. Echt heel leuk!!

ALS JE NIET WIL WETEN HOE ER HET VERDER GAAT NIET LEZEN!!!!

























Mark gaat idd dood. Zoiets las ik in de tvgids.
Oud 21-04-2003, 19:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
echt jammer van green als ie echt dood gaat ook zielig voor zijn vrouw en dochters.....

nog een keer voor iedereen:
CARTER IS EEN SCHATJE *zucht* *zwijmel*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2003, 19:07
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
als Green dood gaat zal Rachel de serie ook wel verlaten.
want alleen met Corday zal wel nie goed gaan. Jammer. maar er komt wel weer een nieuw personage terug (denk ik)
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 25-04-2003, 16:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij gaan er vanavond heel veel belangrijke dingen gebeuren dus niet vergeten te kijken!!!!!!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2003, 16:55
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
misschien klink ik wat overdreven...maar ER is misschien wel de meest coole serie die er is............vet zin weer vanavond
__________________
Voetbalonline number one
Oud 25-04-2003, 20:19
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik heb net pas de aflevering van vorige week bekeken, vond het wel een goede aflevering, niet saai, Kovac terug
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 25-04-2003, 22:13
Verwijderd
blegh, de aflevering is weer voorbij.
IK WIL NIET DAT MARK DOOD GAAT!!! nee daar kan ik niet tegen.
Benton was weer even te zien, jammer dat het maar zo kort was. en kovac en carter heb ik echt te weinig gezien deze aflevering, maargoed. al met al verheug ik me weer op de volgende aflevering en hoop ik dat die koppige mark zun bek open trekt.
Oud 25-04-2003, 22:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het echt en gave aflevering maar ik zou het idd niet leuk vinden als Mark dood gaat omdat dan waarschijnlijk ook al het gezeik met Rachel over is en dat vind ik nu juist zo gaaf. Verder vind ik dat met Abby ook wel cool, ik vind Abby sowieso cool en Luka ook wel. Susan vind ik de laatste tijd stukken beter en Chen vind ik erg irri net als Weaver al was ze met dat kindje toch wel weer goed. Carter vind ik ook een beetje irri met zn glimlach, ben een beetje kieskeurig vanavond maar het was een top aflevering. En Mark moet idd niet zo koppig zijn!!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-04-2003 @ 23:28:
Ik vond het echt en gave aflevering maar ik zou het idd niet leuk vinden als Mark dood gaat omdat dan waarschijnlijk ook al het gezeik met Rachel over is en dat vind ik nu juist zo gaaf. Verder vind ik dat met Abby ook wel cool, ik vind Abby sowieso cool en Luka ook wel. Susan vind ik de laatste tijd stukken beter en Chen vind ik erg irri net als Weaver al was ze met dat kindje toch wel weer goed. Carter vind ik ook een beetje irri met zn glimlach, ben een beetje kieskeurig vanavond maar het was een top aflevering. En Mark moet idd niet zo koppig zijn!!!!
ja maar tis juist leuk dat weaver zo'n kattekop-rol heeft. kvind dat ze goed kan acteren hoor.
Oud 25-04-2003, 22:43
PV
PV is offline
juh vanavond was weer leuke aflevering, al was die van vorige week beter..

Greene moet blijven idd
Oud 25-04-2003, 23:27
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
susan is gruwelijk en abby ook...vet cool hoe susan mark opving! het is echt vet klote voor hem, en die elizabeth werkt ook voor geen fuck mee. Ik vind rachel nu wel vet cool...ze is wel vet stom geweest en zo maar nu is ze lief (en ze acteert trouwens vet gruwelijk)
En dat akkefietje tussen jerry en hoe heet die dude...vet cool hoe chen ze niet verraadde...
__________________
Voetbalonline number one
Oud 26-04-2003, 11:52
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
superjip schreef op 26-04-2003 @ 00:27:
susan is gruwelijk en abby ook...vet cool hoe susan mark opving! het is echt vet klote voor hem, en die elizabeth werkt ook voor geen fuck mee. Ik vind rachel nu wel vet cool...ze is wel vet stom geweest en zo maar nu is ze lief (en ze acteert trouwens vet gruwelijk)
En dat akkefietje tussen jerry en hoe heet die dude...vet cool hoe chen ze niet verraadde...
vet
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-04-2003, 15:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
superjip schreef op 26-04-2003 @ 00:27:
susan is gruwelijk en abby ook...vet cool hoe susan mark opving! het is echt vet klote voor hem, en die elizabeth werkt ook voor geen fuck mee. Ik vind rachel nu wel vet cool...ze is wel vet stom geweest en zo maar nu is ze lief (en ze acteert trouwens vet gruwelijk)
En dat akkefietje tussen jerry en hoe heet die dude...vet cool hoe chen ze niet verraadde...
vet fucking klote cool man
Oud 26-04-2003, 17:08
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
die auto van Luca was echt vet gaaf. wel slim om zo van een boete af te komen. dat die buurman van Abby vrijuit gaat door dat Luca hem een knal verkocht heeft is dan weer iets minder. zullen Abby en Luca vast wel weer ruzie over gaan maken
Jerry en Frank zijn fantasties!!!!!! en Elisabeth moet iets beter naar mensen luisteren. en Rachel is nu wel heel erg engelachtig bezig. typisch geval van: TE LAAT!!!! Dat Mark alleen thuis wou blijven na zo'n behandeling is niet echt wijs. maar daar was dan altijd nog Suzan. heb zo'n idee dat daar nog wel iets meer mee gebeurt als Mark tenminste niet al dood is.
WE WILL SEE. mazzel 'n engeltje
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 27-04-2003, 09:04
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
nog maar 8 afleveringen
__________________
free tibet
Oud 27-04-2003, 12:11
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
angel4 schreef op 27-04-2003 @ 10:04:
nog maar 8 afleveringen


Citaat:
en Chen vind ik erg irri
maar ze nam het wel mooi op voor Frank en die reus bij de balie
Oud 27-04-2003, 13:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
echt weer een leuke aflevering, wordt alleen lewis moe..kweet niet ze was net iets TE bezorgt om mark

Carter heb ik weinig gezien HELAAS HELAAS, en dat kindje dat haar eigen vader dood schoot! was wel een ''goede'' reden zeg!!
wouw!
maar hij was weer leuk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-04-2003, 11:25
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
Mja..klote van Mark
__________________
Voetbalonline number one
Oud 01-05-2003, 18:50
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
superjip schreef op 26-04-2003 @ 00:27:
het is echt vet klote voor hem, en die elizabeth werkt ook voor geen fuck mee.
Elizabeth weet er ook nog helemaal niets af van Mark. Logisch dus dat ze pissed raakt.

Citaat:
die auto van Luca was echt vet gaaf. wel slim om zo van een boete af te komen. dat die buurman van Abby vrijuit gaat door dat Luca hem een knal verkocht heeft is dan weer iets minder. zullen Abby en Luca vast wel weer ruzie over gaan maken
Die auto was echt leuk. (Ik = gek op auto's), en ik vind het wel leuk dat Abby en Kovac weer naar elkaar toe groeien. Twas een btje klote uitgegaan in het begin van het seizoen..

Citaat:
echt weer een leuke aflevering, wordt alleen lewis moe..kweet niet ze was net iets TE bezorgt om mark
Verder was het een erg leuke aflevering, ik vond het wel jammer dat Carter zo weinig in beeld kwamen, maar dat komt wel weer.

In de eerste serie waren ze al heel goede vrienden, dus ergens isset wel logisch..
Oud 01-05-2003, 18:54
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
superjip schreef op 28-04-2003 @ 12:25:
Mja..klote van Mark
Oud 02-05-2003, 18:50
Verwijderd
zijn er echt nog maar 8 afleveringen????shit man... begintie dan weer van voor af aan of stopt het helemaal?

ik zag net een stukkie over e.r. op rtl boulevard (als ik het me goed weet te herrinneren). daarin zag je een stukje van het einde van marks leven... en daarna een stukje dat alle ziekenhuismedewerkers bij het graf stonden (stukje was bij elkaar maar 10sec. ofzow hoor). ik vind het zo niet leuk he... e.r. moet doorgaan!
Oud 02-05-2003, 22:17
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
deze aflevering was echt lachen.
heb me helemaal rot gelachen
__________________
free tibet
Oud 02-05-2003, 22:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hier nog een die helemaal dubbel heeft gelegen!!!

hoop echt dat carter wat met abby krijgt, vind het wel een leuk koppel denk, maar hij wordt wel wat raar (kluisje, schermen--> vechten) maar de aflevering was top
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-05-2003, 23:15
Verwijderd
Kmoest lang doorwerken dus alleen het einde gezien . Maar was wel gaaf .
Oud 02-05-2003, 23:30
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
carter is idd aardig , maar eh die Kovac (a.k.a Goran Visjnic) is ook niet verkeerd
mja en de serie roeleert natuurlijk...ook al heb ik m vandaag niet gezien
__________________
Strange little girl
Oud 03-05-2003, 14:48
Verwijderd
Ik vond de aflevering van gister erg grappig Ook al was het geen standaard er aflevering.

Ik heb dus ook dubbel gelegen.
Oud 03-05-2003, 15:41
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
die aflevering van gister was echt geweldig! ik heb echt zo gelachen het was idd geen standaard ER aflevering maar hij was wel geweldig
alleen in vind dat Carter zich altijd zo aanstelt...mja.
erg grappig trouwens dat ze de hele tijd niet hadden gedacht dat Carter het gedaan zou hebben met dat kluisje en dattie dan op t einde ff meedeelde oh ja ik was het.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 03-05-2003, 16:02
PV
PV is offline
hmm dat van 8 afleveringen...

dit is seizoen 8, en er is nog een seizoen 9 en een seizoen 10.. en ik denk dat de serie nog steeds 'loopt'.. dus
Oud 03-05-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 03-05-2003 @ 15:48:
Ik vond de aflevering van gister erg grappig Ook al was het geen standaard er aflevering.

Ik heb dus ook dubbel gelegen.
Oud 03-05-2003, 16:20
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
PV schreef op 03-05-2003 @ 17:02:
hmm dat van 8 afleveringen...

dit is seizoen 8, en er is nog een seizoen 9 en een seizoen 10.. en ik denk dat de serie nog steeds 'loopt'.. dus
Van serie 8 zijn er nu nog maar 6 afleveringen te gaan, hopelijk besluit de AVRO om door te gaan met ER en dan serie 9 uit te zenden. Ik verwacht wel dat ER verder gaat, maar weet alleen niet of ze dat snel na serie 8 doen. (hoop van wel)

[edit]een woordje vergeten[/edit]
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)

Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 20:30.
Oud 03-05-2003, 18:48
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
echt een geweldige aflevering gisteren. Ik heb me samen met mn moeder helemaal rot gelachen. En wat kan die Carter zich aanstellen zeg , maar die susan begin ik wel steeds cooler te vinden.

Vond het trouwens erg klote dat ze bij rtl boulevard gingen vertellen wat er met mark green ging gebeuren en in welke aflevering.
Oud 03-05-2003, 19:39
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
IK HEB HET GEMIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja slecht ik weet het maar ik heb het alweer gemist. schaam schaam schaam. maar het was dus een leuke aflevering/?? ik moet het gewoon volgende week wel zien.
en dat mark dood ging is hier al wel vaker gezegt. we kunnen ons er dus op voor bereiden. maar heeft mark het al tegen elisabeth gezegt dan???
xxx moi
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 03-05-2003, 20:19
PV
PV is offline
Citaat:
koelkastje schreef op 03-05-2003 @ 17:20:
Van serie 8 zijn er nu nog maar 6 afleveringen te gaan, hopelijk besluit de AVRO om door te gaan met ER en dan serie 9 uit te zenden. Ik verwacht wel dat ER verder gaat, maar weet alleen of ze dat snel na serie 8 doen. (hoop van wel)
ah op die manier dat zullen ze toch wel doen? denk wel dat ER goeie kijkcijfers haalt

@ Crazy Angel: Mark heeft het nog niet gezegd tegen Elisabeth.. alleen Susan weet ervan.. en die heeft om dat gedoe weer ruzie gehad met Carter waar Abby, Gallant en Kovac bij zaten. Dus hun 'weten' dat er iets is.. want Susan zei tegen Carter 'als je weet waarom ik bij Mark ben blijven slapen voel je je heel klein'.

en juh het was een leuke aflevering
Oud 04-05-2003, 09:28
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
weet iemand toevallig dat zinnetje van KOvac uit z'n hoofd van: "Je zoekt liefde, waardering en ... maar alles wat je krijgt is teleurstelling, ... en ... .

anders zoek ik het wel op op de videoband

abby was weer erg sterk tegenover susan: "You can't imagine that I don't want to be you."
Oud 04-05-2003, 11:45
brittje
brittje is offline
Ik vond het een leuke aflevering. Nu eens niet allerlei drama's, maar gewoon even lachen. Er komt nog genoeg drama aan.
Ik hoop dat Abby en Carter nu echt bij elkaar komen!
Oud 04-05-2003, 13:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah zooo!!!
abby was echt goed tegen Susan over arts of verpleegkundige!! en abby heeft helemaal gelijk, als verpleegkundige beteken je veel en veel meer voor een patient dan een arts, en je hoeft lang niet zo te haasten om al je patienten af te krijgen, want je hebt er gewoon stukken minder

was wel grappig, toen ging het goed tussen allemaal en toen sloeg het bijna om, toen was alles weer super (gingen ze schermen) en toen weer ruzie
gaaf gaaf gaaf
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-05-2003, 13:42
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
er zijn nog ongeveer 6 afleveringen van seizoen 8 maar ik verwacht wel dat ze seizoen 9 uitzenden hoor! Want de AVRO kan dat niet maken hoor!!!!!
__________________
free tibet
Oud 05-05-2003, 18:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
angel4 schreef op 04-05-2003 @ 14:42:
er zijn nog ongeveer 6 afleveringen van seizoen 8 maar ik verwacht wel dat ze seizoen 9 uitzenden hoor! Want de AVRO kan dat niet maken hoor!!!!!
en anders gaan we gewoon actievoeren!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van !
Tommy1988
6 21-10-2011 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Liefde & Relatie ik heb er een puinhoop van gemaakt
-bambi-
70 28-12-2004 00:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse
efixer
31 08-06-2004 13:22
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.