Oud 21-05-2003, 01:54
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Laatst zag ik de benen van een vriendin van me en wat ben ik me rotgeschrokken..ze heeft allemaal van die roze/paarse vlekjes op haar huid en ook ingegroeide haartjes. Het zijn volgens haar gewoon littekentjes van het scheren en blijvend, maar heel veel mensen scheren zich volgens mij, maar krijgen erna geen rare littekentjes dacht ik zo. Weet iemand misschien wat zij bedoelt, want als dat echt van het scheren komt raak ik nooit van mijn leven een scheermesje aan.
thank joe
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 03:31
Verwijderd
Ingegroeide haartjes wel, heb ik last van bij m'n bikinilijn. Maar rode en paarse vlekjes? I dunno.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:04
Verwijderd
Mijn vriendin heeft dit ook, zo'n rode vlekjes op haar benen, vooral net na het scheren. Ik denk dat het te maken heeft met een gevoelige huid. Je hebt daar wel producten tegen, geloof ik.

Als je ingegroeide haartjes hebt is het beter om die haartjes met een pincet te verwijderen, anders verergert het nog.
Ook te veel scheren is niet zo optimaal.

Je hoeft geen 'scheervrees' te hebben, hoor. Ik scheer me nu al jaren en heb geen last van plekjes. Natuurlijk heb ik wel eens een geïrriteerde bikinilijn, maar nu verwijder ik de ingegroeide met een pincet en is dat probleem ook al van de baan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:39
Soof18
Soof18 is offline
Dit hebben tog heel veel mensen
Gewoon als je wat dikkere haartjes hebt krijg je dit volgens mij, ik heb t ook....... Het zijn geen littekens hoor, zomers gaat t trouwens wel weg bij mij, dan word ik gewoon bruin..
__________________
*Burdy, Burdy in the sky, dropped a Poopy in my eye, I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly..*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 01:00
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
thanx
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.