Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 15:33
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 14-11-2003 @ 18:49:
Een oudje

Spoiler
hmm volgens mij weet ik niet wie dat is hoor...als ik haar zie wel denk ik, maar ik zou t zo niet weten...

Spoiler


oeh tis wel spannend trouwens, ben benieuwd of Jack en Mitzi (ook best een leuk koppel trrouwens ) Julia kunnen overmeesteren zegmaar...ik hoop van wel...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Oud 15-11-2003, 16:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-11-2003 @ 16:33:
hmm volgens mij weet ik niet wie dat is hoor...als ik haar zie wel denk ik, maar ik zou t zo niet weten...
Spoiler
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-11-2003, 22:46
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
FF vraagje in spoilervorm....

Spoiler
[/QUOTE]
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 15-11-2003, 22:50
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 15-11-2003 @ 23:46:
FF vraagje in spoilervorm....

Spoiler
[/QUOTE]

hmmz.. nee vind ik niet nee

Dahlia speelde heel vroeger in de Bold & the beautiful als Felicia Forrester, had ze kort zwart haar en speelde ze het zusje van Ridge en Thorne
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 11:42
wissie
wissie is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 15-11-2003 @ 23:46:
FF vraagje in spoilervorm....

Spoiler
[/QUOTE]

Dat dacht ik ook al, ze lijken wel wat op elkaar.
Oud 16-11-2003, 15:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-11-2003 @ 17:17:
Spoiler
Spoiler
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-11-2003, 18:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-11-2003 @ 16:24:
Spoiler
Juist... Carly heeft ooit haar vent afgepakt en heeft met die Mike/Mark oid (?) ooit een kind gekregen, wat overgends doodgegaan was... of doodgeboren, of miskraam
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-11-2003, 18:58
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-11-2003 @ 19:31:
Juist... Carly heeft ooit haar vent afgepakt en heeft met die Mike/Mark oid (?) ooit een kind gekregen, wat overgends doodgegaan was... of doodgeboren, of miskraam
Mike was het ja
En het was volgens mij een miskraam
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 19:00
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-11-2003 @ 19:58:
Mike was het ja
En het was volgens mij een miskraam
hmm toch vreemd, want ik weet dus nog wel dat gedoe over die baby en dat geld, maar die Mike? geen idee...
ik weet het vast wel, maar toen was ik nog niet zo'n vaste kijker als nu.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-11-2003, 19:11
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-11-2003 @ 20:00:
hmm toch vreemd, want ik weet dus nog wel dat gedoe over die baby en dat geld, maar die Mike? geen idee...
ik weet het vast wel, maar toen was ik nog niet zo'n vaste kijker als nu.
Mike Kasnoff heet hij en zijn broer heette Mark Kasnoff, maar die kwam pas later in de serie..

Mike kreeg wat met Rosanna en Carly zag Mike ook wel zitten.
Toen ging Mike vreemd met Carly en ging het geloof ik weer uit tussen hem en Rosanna enzo..heel gedoe..

Haha, ik kijk het echt al superlang... vanaf mijn 11e volgens mij
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 19:12
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik zal het één en ander even ophelderen.

Rosanna had toentertijd (94-95) een relatie met Mike. Rosanna's zus Carly pakte Mike van haar af door met hem te slapen. Ze raakte zwanger en kreeg een miskraam. Hierdoor ontstond rivaliteit. Rosanna had toen een bedacht dat als Carly een kind zou krijgen van een andere man dan Mike, ze 50 miljoen dollar zou krijgen.
De relatie tussen Mike en Carly raakte toen op een dood spoor en Carly verliet Oakdale om naar Hong Kong te gaan. Mike kreeg toen een relatie met Pilar Domingo, ook wel Maria Malzone, de zus van Diego Santana, Umberto Malzone. Na de moord op Diego vluchtte zij naar Spanje. Mike is haar achterna gegaan.

Carly kwam een aantal jaar later terug. Rosanna had de deal veranderd: 50 miljoen dollar, voor een kind én een huwelijk met de vader van het kind vóór het eind van het jaar. Rosanna is toch ook nog even teruggeweest. Het zat namelijk zo: Carly probeerde zwanger te worden van Hal. Dat lukte niet. Ze liet zich toen insemineren door John, die daarvoor, zo bleek later, zijn eigen sperma had gebruikt. Carly trouwde met Hal, maar scheidde van hem omdat ze dacht dat het kind van John was. Ze trouwde met John. Het kind was echter van Hal. Molly had de resultaten van de vaderschapstest omgedraaid en Carly moest haar 50 miljoen inleveren.

Mark, die Gothic nog even aanhaalde, pakte rond die tijd Connor van Cal (grootvader van Lily) af en ging met haar naar Spanje.
Oud 16-11-2003, 19:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-11-2003 @ 20:11:
Mike Kasnoff heet hij en zijn broer heette Mark Kasnoff, maar die kwam pas later in de serie..

Mike kreeg wat met Rosanna en Carly zag Mike ook wel zitten.
Toen ging Mike vreemd met Carly en ging het geloof ik weer uit tussen hem en Rosanna enzo..heel gedoe..

Haha, ik kijk het echt al superlang... vanaf mijn 11e volgens mij
whahaha ik kijk het vanaf mijn 13e denk ik, maar toen keek ik het nog niet iedere dag en ik heb een tijd lang helemaal niet gekeken, een half jaar ofzo of een jaar en toen ineens zag ik t weer en ging ik weer kijken en nu kan ik echt geen dag zonder, zeker als het spannend is, dan neem ik het echt gewoon op als ik t niet kan zien

hmm het komt me niet bekend voor eerlijk gezegd...ach ja, ik zie het vanzelf wel weer
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-11-2003, 19:16
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik neem het al sinds 1 september 2002 iedere dag op, ik heb inmiddels al 60 banden of zelfs wat meer, nog geen uitzending gemist! Het mooie is dat er meestal precies vijf uitzendingen op een band passen.
Oud 16-11-2003, 19:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-11-2003 @ 20:14:
whahaha ik kijk het vanaf mijn 13e denk ik, maar toen keek ik het nog niet iedere dag en ik heb een tijd lang helemaal niet gekeken, een half jaar ofzo of een jaar en toen ineens zag ik t weer en ging ik weer kijken en nu kan ik echt geen dag zonder, zeker als het spannend is, dan neem ik het echt gewoon op als ik t niet kan zien

hmm het komt me niet bekend voor eerlijk gezegd...ach ja, ik zie het vanzelf wel weer
Inderdaad.. en dan zie je het en dan zeg je: "Ohhhhhhhhhh ja"
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 19:18
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 16-11-2003 @ 20:16:
Ik neem het al sinds 1 september 2002 iedere dag op, ik heb inmiddels al 60 banden of zelfs wat meer, nog geen uitzending gemist! Het mooie is dat er meestal precies vijf uitzendingen op een band passen.
haha, kewl...

Weet jij trouwens nog toen de dochter van Hal ernog in speelde Nicky, die ging met Jeremy...
Maar het nichtje van Emily, Dani wilde Jeremy ook wel hebben...

Zij en Nicky waren bevriend, maar er was voor Jeremy een andere gast... hoe heette hij ook alweer???
Ik d8 iets van Ryder...
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 19:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 16-11-2003 @ 20:16:
Ik neem het al sinds 1 september 2002 iedere dag op, ik heb inmiddels al 60 banden of zelfs wat meer, nog geen uitzending gemist! Het mooie is dat er meestal precies vijf uitzendingen op een band passen.
ziek
kijk je die afleveringen nou werkelijk ook allemaal nog eens een keer dan ofzo? of liggen die banden in je kast te rotten, zo van ach leuk om te hebben?

@Tsu: zo gaat het vast ja, das meestal!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-11-2003, 19:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-11-2003 @ 20:18:
haha, kewl...

Weet jij trouwens nog toen de dochter van Hal ernog in speelde Nicky, die ging met Jeremy...
Maar het nichtje van Emily, Dani wilde Jeremy ook wel hebben...

Zij en Nicky waren bevriend, maar er was voor Jeremy een andere gast... hoe heette hij ook alweer???
Ik d8 iets van Ryder...
Nikki

Maar die Jeremy was juist voor Ryder volgens mij.
Ryder was familie van Bob en Kim, eigenlijk heet hij Theodore Ryder Hughes. Hij was geadopteerd, door Don Hughes, Bobs broer. Ryder was een beetje een probleemgozer. Op een gegeven moment ging hij klusjes voor Diego opknappen omdat die hem bedreigde. (Ok ok best een goede reden maar toch). Hij loog ook tegen Bob en Kim enzo.
Oud 16-11-2003, 19:26
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-11-2003 @ 20:18:
ziek
kijk je die afleveringen nou werkelijk ook allemaal nog eens een keer dan ofzo? of liggen die banden in je kast te rotten, zo van ach leuk om te hebben?

@Tsu: zo gaat het vast ja, das meestal!
Nee eigenlijk heb ik nooit meer één van die afleveringen weergezien.
Oud 16-11-2003, 20:14
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 16-11-2003 @ 20:25:
Nikki

Maar die Jeremy was juist voor Ryder volgens mij.
Ryder was familie van Bob en Kim, eigenlijk heet hij Theodore Ryder Hughes. Hij was geadopteerd, door Don Hughes, Bobs broer. Ryder was een beetje een probleemgozer. Op een gegeven moment ging hij klusjes voor Diego opknappen omdat die hem bedreigde. (Ok ok best een goede reden maar toch). Hij loog ook tegen Bob en Kim enzo.
Oh ja.. klopt ja.. en Nikki ja, hehe..

Maar hoe heette die gozer voor Jeremy dan?
Dat was zo'n gozer die altijd zo'n doekje om z'n hoofd droeg enzo..
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 20:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik kijk het sinds groep 7/8 ofzo, toen was dat gedoe rond Luke met Damian, Lily was toen 'gek' ofzo... Maar toen nog niet dagelijks geloof ik, vanaf de moord op Diego keek ik dagelijks, met die verkrachting van Emily en Lily in de cel ed...

Maar Mark had toch een staart? Of niet?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-11-2003, 20:43
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-11-2003 @ 21:21:
Ik kijk het sinds groep 7/8 ofzo, toen was dat gedoe rond Luke met Damian, Lily was toen 'gek' ofzo... Maar toen nog niet dagelijks geloof ik, vanaf de moord op Diego keek ik dagelijks, met die verkrachting van Emily en Lily in de cel ed...

Maar Mark had toch een staart? Of niet?
Ja idd.. Mike niet, hij had wel lang haar, maar niet zo'n staart als Mark
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 16-11-2003, 20:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-11-2003 @ 21:43:
Ja idd.. Mike niet, hij had wel lang haar, maar niet zo'n staart als Mark
Maar Connor was toch veel jonger vergeleken met Cal? Die is tenslotte opa van Lily...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-11-2003, 21:03
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-11-2003 @ 21:46:
Maar Connor was toch veel jonger vergeleken met Cal? Die is tenslotte opa van Lily...
ja klopt, die vond ik ook echt nooit bij elkaar passen..
Ik vond Connor en Mark beter voor elkaar
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-11-2003, 08:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-11-2003 @ 22:03:
ja klopt, die vond ik ook echt nooit bij elkaar passen..
Ik vond Connor en Mark beter voor elkaar
Ik heb dat toen ook nooit goed begrepen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2003, 12:41
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Inderdaad, ik vraag mij ook af waarom die twee toen bij elkaar waren. Connor was een dochter van een zoon van een ex-vrouw van de ex-man van Lucinda. Even voor de duidelijkheid: Lucinda, geboren Mary-Ellen Walters, trouwde James Walsh. Die was daarvoor getrouwd geweest met een niet nader genoemde vrouw met wie hij James Walsh II had gekregen. Die trouwde met Edwina en kreeg met haar Connor Walsh en Evan Walsh. Lucinda stond dus twee lijnen boven Connor. Cal was opa van Lily, die dochter van Lucinda was. Cal stond dus drie lijnen boven Connor! Natuurlijk is dit alles ietwat schreefgetrokken door de rare familieverhoudingen binnen de Walsh-familie. Cals zoon verkrachtte immers op zeer jonge leeftijd de moeder van Lily. Lily is bovendien slechts geadopteerd door Lucinda!
Een leuk feitje; de moeder van Lily, Iva, werd al op jonge leeftijd geadopteerd door Emma, moeder van Holden. Holden en de moeder van Lily zijn dus broer en zus, Holden is Lily's oom (niet wat bloed betreft uiteraard).
Oud 17-11-2003, 13:32
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 17-11-2003 @ 13:41:
Inderdaad, ik vraag mij ook af waarom die twee toen bij elkaar waren. Connor was een dochter van een zoon van een ex-vrouw van de ex-man van Lucinda. Even voor de duidelijkheid: Lucinda, geboren Mary-Ellen Walters, trouwde James Walsh. Die was daarvoor getrouwd geweest met een niet nader genoemde vrouw met wie hij James Walsh II had gekregen. Die trouwde met Edwina en kreeg met haar Connor Walsh en Evan Walsh. Lucinda stond dus twee lijnen boven Connor. Cal was opa van Lily, die dochter van Lucinda was. Cal stond dus drie lijnen boven Connor! Natuurlijk is dit alles ietwat schreefgetrokken door de rare familieverhoudingen binnen de Walsh-familie. Cals zoon verkrachtte immers op zeer jonge leeftijd de moeder van Lily. Lily is bovendien slechts geadopteerd door Lucinda!
Een leuk feitje; de moeder van Lily, Iva, werd al op jonge leeftijd geadopteerd door Emma, moeder van Holden. Holden en de moeder van Lily zijn dus broer en zus, Holden is Lily's oom (niet wat bloed betreft uiteraard).
Ja dat wist ik dat laatste.. ik vond het allemaal maar een incest gebeuren

Maar weet jij toevallig hoe die vriendin van Caleb Snyder ook alweer heette? Mijn moeder vond haar altijd zo'n sletje, maar we komen niet op haar naam..

Caleb was de broer van Jack, en naar mijn mening leek hij er ook nog eens sprekend op
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-11-2003, 18:11
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
whahahaha die Craig vandaag, met die zonnenbril
damn hij is zo geweldig! hij was echt weer lekker irritant vandaag
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-11-2003, 18:13
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Tsu schreef op 17-11-2003 @ 14:32:
Ja dat wist ik dat laatste.. ik vond het allemaal maar een incest gebeuren

Maar weet jij toevallig hoe die vriendin van Caleb Snyder ook alweer heette? Mijn moeder vond haar altijd zo'n sletje, maar we komen niet op haar naam..

Caleb was de broer van Jack, en naar mijn mening leek hij er ook nog eens sprekend op
Dat was voor mijn tijd, maar zo uit mijn hoofd, ik geloof dat je Julie bedoelt?
Oud 17-11-2003, 18:54
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 17-11-2003 @ 19:13:
Dat was voor mijn tijd, maar zo uit mijn hoofd, ik geloof dat je Julie bedoelt?
Ik denk dat je wel gelijk hebt ja...

Ik moet opeens denken aan Kirk
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-11-2003, 18:56
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 17-11-2003 @ 19:11:
whahahaha die Craig vandaag, met die zonnenbril
damn hij is zo geweldig! hij was echt weer lekker irritant vandaag
hehe, ja leuk he?
Hij wil zo graag rechercheur spelen
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-11-2003, 18:58
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Tsu schreef op 17-11-2003 @ 19:54:
Ik denk dat je wel gelijk hebt ja...

Ik moet opeens denken aan Kirk
Kiiiirk!!! Wist je dat hij en Sam ontslagen zijn omdat ATWT niet tevreden was ofzo? Niet meer nodig, zoiets. Echt niet normaal. Ik had een aantal banden overgenomen van iemand met ATWT-afleveringen van 94, 95 en 96. Met Diego en Kirk enzo. Dan zie je maar weer hoe goed Kirk is. Een topacteur.
In 2000 zomaar verdwenen van een pier. James Stenbeck zou ze hebben laten verdwijnen. Nooit meer iets van gehoord. Niet normaal toch! Voor ATWT in Amerika is dat nu al vijf jaar geleden.
Oud 17-11-2003, 19:01
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 17-11-2003 @ 19:58:
Ik had een aantal banden overgenomen van iemand met ATWT-afleveringen van 94, 95 en 96.
Waarom heb je dat ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 17-11-2003, 19:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 17-11-2003 @ 19:58:
Kiiiirk!!! Wist je dat hij en Sam ontslagen zijn omdat ATWT niet tevreden was ofzo? Niet meer nodig, zoiets. Echt niet normaal. Ik had een aantal banden overgenomen van iemand met ATWT-afleveringen van 94, 95 en 96. Met Diego en Kirk enzo. Dan zie je maar weer hoe goed Kirk is. Een topacteur.
In 2000 zomaar verdwenen van een pier. James Stenbeck zou ze hebben laten verdwijnen. Nooit meer iets van gehoord. Niet normaal toch! Voor ATWT in Amerika is dat nu al vijf jaar geleden.
Ow die 2 waren zo geweldig, dat eindeloze geruzie met Sam altijd

En idd, Craig was op zijn best! Met die zonnebril, lange jas, echt zo'n inspecteur ... En Margo die wel blij was met hem, ondanks dat ze hem soms niet kan uitstaan, werkelijk prachtig, Jack zou trots op hem zijn
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2003, 19:05
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 17-11-2003 @ 19:58:
Kiiiirk!!! Wist je dat hij en Sam ontslagen zijn omdat ATWT niet tevreden was ofzo? Niet meer nodig, zoiets. Echt niet normaal. Ik had een aantal banden overgenomen van iemand met ATWT-afleveringen van 94, 95 en 96. Met Diego en Kirk enzo. Dan zie je maar weer hoe goed Kirk is. Een topacteur.
In 2000 zomaar verdwenen van een pier. James Stenbeck zou ze hebben laten verdwijnen. Nooit meer iets van gehoord. Niet normaal toch! Voor ATWT in Amerika is dat nu al vijf jaar geleden.
haha, dat wist ik geeneens

Kirk is echt lachuh, hij was zo'n beetje een Craig typje, vind ik
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-11-2003, 19:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-11-2003 @ 20:04:
En idd, Craig was op zijn best! Met die zonnebril, lange jas, echt zo'n inspecteur ... En Margo die wel blij was met hem, ondanks dat ze hem soms niet kan uitstaan, werkelijk prachtig, Jack zou trots op hem zijn
hehe ja denk t ook wel
ja ik vind Craig en cool, samen met margo helemaal geweldig
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-11-2003, 20:36
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 17-11-2003 @ 20:01:
Waarom heb je dat ?
Vind ik leuk
Oud 18-11-2003, 19:16
Hal Munson
Avatar van Hal Munson
Hal Munson is offline
Stomme Jack. Het is ook zijn eigen schuld. Had hij maar niet naar Marseille moeten willen gaan.
Oud 18-11-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Hal Munson schreef op 18-11-2003 @ 20:16:
Stomme Jack. Het is ook zijn eigen schuld. Had hij maar niet naar Marseille moeten willen gaan.
Not again...
Oud 18-11-2003, 20:18
Hal Munson
Avatar van Hal Munson
Hal Munson is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 18-11-2003 @ 20:43:
Not again...
Zeg, je gaat toch niet in tegen je meerdere he? Jij bent mijn ondergeschikte tenzij er iets veranderd is toen ik weg was!
Oud 18-11-2003, 22:24
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Hal Munson schreef op 18-11-2003 @ 20:16:
Stomme Jack. Het is ook zijn eigen schuld. Had hij maar niet naar Marseille moeten willen gaan.
hahahaha

Onwijs gave ava
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 19-11-2003, 15:50
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hal Munson schreef op 18-11-2003 @ 21:18:
Zeg, je gaat toch niet in tegen je meerdere he? Jij bent mijn ondergeschikte tenzij er iets veranderd is toen ik weg was!
damn, dat vond ik ZO gemeen van 'm!!! mja kannie ook niks aan doen, maar toch zielig voor Margo nee daar heeft ie geen punten mee gescoord
ik mis het gewoon vandaag en kan de herhaling ook al niet zien
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 19-11-2003, 15:59
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
hm heb het even niet gevolgd?!
- wat is er met jack gebeurd, mitzi had 'm toch gevonden?
- is hal gehypnotiseerd?
__________________
Drop it!
Oud 19-11-2003, 16:01
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Solid schreef op 19-11-2003 @ 16:59:
hm heb het even niet gevolgd?!
- wat is er met jack gebeurd, mitzi had 'm toch gevonden?
- is hal gehypnotiseerd?
ja, maar toen kwam Julia weer thuis en die sloeg Mitzi Knock-out toen hebben ze haar daar laten liggen en zijn Jack en Julia naar het huis van Carly gegaan...

Spoiler
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 19-11-2003, 16:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Solid schreef op 19-11-2003 @ 16:59:
- is hal gehypnotiseerd?
Ik denk het wel, met die kaart, die koning... anders had Hal echt wel samengespannen met Margo en zo James opgelicht...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-11-2003, 17:50
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Solid schreef op 19-11-2003 @ 16:59:
hm heb het even niet gevolgd?!
- wat is er met jack gebeurd, mitzi had 'm toch gevonden?
- is hal gehypnotiseerd?
dat vroeg ik me dus ook af..
Oud 19-11-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Hal Munson schreef op 18-11-2003 @ 21:18:
Zeg, je gaat toch niet in tegen je meerdere he? Jij bent mijn ondergeschikte tenzij er iets veranderd is toen ik weg was!
En wat als ik jou nu een kaart met daarop de zwarte schoppenkoning laat zien?
Oud 20-11-2003, 12:31
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 19-11-2003 @ 21:47:
En wat als ik jou nu een kaart met daarop de zwarte schoppenkoning laat zien?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 20-11-2003, 17:25
xx
xx is offline
aaaaaaaaah rose gaat levend begraven worden!!!!! op een gegeven moment dacht ik echt even dat libby ook in het 'complot' zat toen ze die spuit toediende maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ben echt benieuwd hoe dat verder zal gaan.

xx
Oud 20-11-2003, 17:35
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
xx schreef op 20-11-2003 @ 18:25:
aaaaaaaaah rose gaat levend begraven worden!!!!! op een gegeven moment dacht ik echt even dat libby ook in het 'complot' zat toen ze die spuit toediende maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ben echt benieuwd hoe dat verder zal gaan.

xx
damn ik vind het echt jammer dat ik altijd allerlei spoilers lees, want nu vind ik het lang niet meer zo spannend als xx bijvoorbeeld...
mja dat van Libby dacht ik dus ook even, want ze deed ineens zo raar...mja door die stomme spoilers wist ik dus ook weer dat dat niet zo was...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 20-11-2003, 17:54
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
jaaa rose mag niej onder de grond!
mr wordt wel es tijd dat ze dr uit komen hoor
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio [Quiz] Raad de Tunes VI - We're back!
AJMouse
125 27-04-2005 15:40
Films, TV & Radio As The World Turns [3]
Blubje
451 26-08-2004 19:33
Films, TV & Radio Je top 3 van favoriete tv-programma's..
Carpe Diem
62 23-05-2003 22:40
Films, TV & Radio 1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)
de Duif met de Bijl
12 01-06-2002 19:50
Films, TV & Radio Favo programma....?
rickert
31 16-02-2002 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.