Oud 29-10-2017, 05:33
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Hey,

Sinds mijn laatste topic is er veel verandert, ik heb het meisje dat ik leuk vind mee uit gevraagd en ze bleef met allemaal blozende smileys reageren. Maar haar reactie was ik zie je als een vriend maar wil wel met je afspreken. Ik zei laat dan maar zitten als we niet dezelfde gevoelens hebben. Ongeveer een week later wou ik haar vertellen Dat ik niet gelijk een relatie wou maar eerst haar een paar keer mee uit nemen en dan kijken we wel maar, zij dacht dat ik haar weer mee uit vroeg dus ik ben nu helemaal in de war, is dit friendzone of vind ze me wel leuk dat ze eerst wilt daten en dan een relatie. Ik heb iedergeval een afspraak/date met haar.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Jeremy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2017, 09:08
Ben Strik
Ben Strik is offline
Of laat de vriendschap bestaan zonder een relatie of ga voor de relatie en als ze dat niet wil kan je natuurlijk nog proberen om de vriendschap te laten bestaan, maar dat kan natuurlijk ook ongemakkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 09:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ze ziet je als vriend maar wil wel afspreken. Dat is geen complete afwijzing, want juist door tijd samen door te brengen kan je ontdekken of er misschien toch meer in zit dan alleen vriendschap. Op dit moment wil ze geen relatie maar wel afspreken. Als jij daarmee kan leven is dat prima, als je te veel op de zaken vooruit gaat lopen, of niet wil afspreken zonder eerst een liefdesverklaring van haar kant is dat niet ideaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 15:15
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Hallo ik ben nieuw dus ik zeg dit maar hier wand ik snap hier niks van (ik heb gwn hulp nodig xD) ik ben een brugpieper (brugklasser dus) en in groep 8 was ik op een meisje verliefd nog steeds Ik had haar all eerder gevraagd maar toen zij ze nee. ik ben een keer met een vriend gaan chillen en zij kwam ook (mijn vriend had haar ook gevraagd om te komen) het was super leuk we gingen met insta schamende fotos en leuke fotos laten zien aan elkaar Toen ik moest gaan (zij ook) en thuis kwam zag ik dat ze mij had geapt ik had haar nummer nog niet dus zij had mijn nummer gekregen waarschijnlijk van die vriend we hadden een beetje geapt toen zijn moest gaan de volgend zat ze op een spel in mijn group/Clan en wouw ze de hele tijd met mijn potjes doen (in mijn team) op app stuurde ze vaak smilies nu nog steeds en nu (6 maanden later) zit ik op het VO ( voortgezet onderwijs meesten weten wad dat betekent) ik heb nog steeds met haar vaak whatsapp gesprekken en ik had haar dus gevraagd omdat ik haar nogsteeds leuk vondt ze flirte ook vaak met mij dus ik dacht ik vraag haar maar ze zij nee Ik droom elke nacht over haar en laatst zij ze Ik heb over jouw gedroomt Gek He (Op app) | IK HEB DUS HULP NODIG PLS| alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 17:23
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Elin3, bedankt voor je advies maar ik wil nog 1 ding kwijt, in de 2e klas wou ze graag dat ik bij haar langs kwam op app reageerde ze met ontiegelijk veel smileys Ze wou foto's van me hebben en uit het niets was alle interesse weg. Ik heb nu het gevoel dat ze me toen wel leuk vond en nu niet meer omdat ik toen geen interesse in haar toonde wat ik wel had maar ik was bang haar Dat te vertellen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 20:11
Mel99
Mel99 is offline
Wat gaan jullie trouwens doen tijdens de afspraak/date?
En verder heb ik niet heel veel toe te voegen aan wat de anderen zeggen, ik zou er inderdaad weinig druk opleggen en vooral lekker jezelf zijn. Dat ze in de 2e al die smileys stuurde en een foto wilde betekent miss ook dat ze je wel leuk vindt of vond, het zou kunnen dat dat weer gebeurd of miss zit je nu in de friendzone omdat ze nu effe minder bezig is met jongens of iemand anders op het oog heeft. Je weet het niet en je komt er alleen maar achter door idd samen tijd door te brengen en elkaar beter te leren kennen. Maar ik zou echt nergens op hopen en geen verwachtingen hebben enzo
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 05:20
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Ja, we zitten nu samen in de 4e klas ik ken haar al 11 jaar als ze met iemand anders zou hebben of leuk zou vinden wist ik het allang.we gaan eerst ergens drinken en ergens in de vakantie wil ik met haar uit eten en naar de film.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 15:22
Mel99
Mel99 is offline
Hmm ja dan kennen jullie elkaar zeker al lang en had je het geweten als er iemand anders was. Vriendschap is een goede basis voor een relatie zeggen ze soms toch, en leuk idee van t etentje en de film, maar kijk eerst maar even hoe dit loopt als in....niet te ver vooruit kijken nog en rustig aan doen haha
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:58
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Er is best een mogelijkheid dat ze je ook wel ziet zitten, maar ik zou niet te hard van stapel lopen. Dat ze in ieder geval een 'afspraakje' wil is een goed teken. Kijk het gewoon even aan. Als jullie vaker afspreken en dus gaan daten, kan je na een aantal x waarschijnlijk best zeggen dat je haar toch wel erg leuk vindt. Maar misschien wil ze echt alleen afspreken als vrienden. Gun het dus gewoon wat tijd. Good luck
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 20:00
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Bedankt voor jullie advies kan er veel mee ik heb weer goede hoop gekregen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.