Oud 31-10-2017, 18:01
Anoniempje030
Anoniempje030 is offline
Oke, ik heb hier al eerder hulp gevraagd en ik ben wel iets opgeschoten. Ik ben 16 en zit in de 4e. Ik ken dus sinds iets voor de zomervakantie en meisje en vind haar dus wel leuk. Ik heb haar nog wel heel weinig gesproken, en we hebben bijna exact dezelfde vakken maar zitten niet bij elkaar in de klas maar ik ken wel veel meiden uit mijn klas die vriendinnen met haar zijn enzo en zei voegde mij wel toe op snap en insta. Ik ben dus wel benieuwd of zij mij miss ook wel leuk vind en wil gwn meer contact met haar maar hoe moet ik dat doen???? het is best lastig als ik bij haar in de buurt ben want er zijn vaak wel andere mensen bij waardoor het lastig is haar aan te spreken. soms ben ik wel bij haar in de buurt maar dan zeg ik weer iets stoms ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2017, 20:17
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Als je nooit met dr gaat praten kom je dr niet achter of ze je leuk vindt. Ga gewoon met dr praten en scheit hebben, misschien zit zij juist met hetzelfde probleem. Of je kan desnoods een dm sturen als je in real life echt te spannend vindt.
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 14:32
Ben Strik
Ben Strik is offline
Toevoegen op snap en insta zegt naar mijn ervaringen echt geen drol
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 14:48
Mel99
Mel99 is offline
Jaaa ik zou ook gwn beetje praatje maken enzo als je bij haar in de buurt bent en dan kijken hoe ze op je reageert enzo. Wel jammer dat er dan steeds andere mensen bij zijn. Mocht je irl niet durven, dan miss via insta dm wat hanna zei? Ik vind t wel een goed teken dat ze je toevoegt op insta en snap, hoeft idd niks te betekenen maar ze heeft wel enige interesse in je. Snappen jullie elkaar al? Miss kun je anders gwn van die random grappige snaps die je naar je halve contactenlijst stuurt ook naar haar sturen? Miss doet ze dat dan ook een keertje bij jou en ga je gwn daarop reageren en chatten enzo. Wel een voordeel dat je haar vriendinnen kent, als helemaal niks lukt of ze is ook te verlegen, kun je miss iets via hun proberen idk.. succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Omgaan met ex in een depressie
Verwijderd
9 22-03-2016 10:54
Psychologie Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz.
Verwijderd
0 04-05-2014 17:13
Liefde & Relatie Hoe moet ik een meisje versieren?
hoihoi234
20 21-04-2012 17:10
Liefde & Relatie Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten
Diary of Dreams
23 20-04-2008 14:44
Liefde & Relatie Hij heeft meer contact met zijn ex dan met mij..
Kinky girl17
13 23-09-2003 20:26
Liefde & Relatie Hoe zorg ik dat de binding sterker word voor haar???
crasht7
4 29-07-2002 15:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.