Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2017, 13:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik lig al de hele week ziek in bed met hem. Hoewel ziek zijn super naar is, was het eigenlijk wel fijn om samen zielig te zijn

Normaal gaat dat niet zo lang goed als we te lang samen in dit kleine studentenkamertje doorbrengen, maar nu wel
:-( Ik voel me juist een beetje in quarantaine gezet, word best op afstand gehouden bij ziek zijn en dat maakt het zoveel zuurder
Advertentie
Oud 17-11-2017, 13:17
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik wil ook samen uitzieken :-(
Oud 17-11-2017, 14:41
Verwijderd
Citaat:
We gaan op vakantie volgende week voor ruim een maand, naar de zon. Vorig jaar hadden we slechte kerst truien, nu slechte kerst tshirts
Ik vind het belangrijk om open en transparant met het forum te zijn op dit punt. Het lijkt soms alsof ons leven alleen maar glamour en positiviteit is, de andere kant belichten mag ook wel eens. De plek waar wij de kerstdagen doorbrengen kent historisch gezien rond de kerstdagen een minimumdagtemperatuur van 20 graden Celsius en maximumtemperatuur van 27 graden Celsius. 40 graden komt met de kerst ook wel eens voor. We zullen aan het strand in zwemkleding met een bbq de kerstdagen doorbrengen. Vandaar dat een kersttrui geen optie was. Balen. Het zal behelpen worden.

Mema, voor vandaag geldt voor deze locatie al UV index "Extreme". Heb je genoeg zonnebrandcrème ingeslagen?



Kent Nederland überhaupt een UV-index boven de 10?
Oud 17-11-2017, 14:44
Verwijderd
Citaat:

Kent Nederland überhaupt een UV-index boven de 10?
Wat leuk dat je het vraagt!

Citaat:
De UV-index lees je zo


UV-index

Zonkracht

Huid verbrandt


1-2 Vrijwel geen Niet

3-4 Zwak Bijna niet

5-6 Matig Gemakkelijk

7-8 Sterk Snel

9-11 Zeer sterk Zeer snel
Blijkbaar tot niveau 11. Momenteel geldt niveau 1 voor Maastricht.

https://www.weeronline.nl/Europa/Zon...-Nederland/135
Oud 17-11-2017, 14:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*In koffer van Ertur gaat zitten*
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-11-2017, 15:00
Verwijderd
Groetjes uit UV-index 7 en 30 graden vandaag (k) en ik heb een date vanavond.
Oud 17-11-2017, 16:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb veel veel zonnebrand crème en dat verkopen ze daar ook
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-11-2017, 17:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Kent Nederland überhaupt een UV-index boven de 10?
Citaat:
Wat leuk dat je het vraagt!

Blijkbaar tot niveau 11. Momenteel geldt niveau 1 voor Maastricht.

https://www.weeronline.nl/Europa/Zon...-Nederland/135
Citaat:
http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2017/Hoogste_zonkracht_ooit_gemeten schreef:
Publicatiedatum: 11 juni 2017
Wijzigingsdatum: 12 juni 2017
Op 11 juni heeft het RIVM een zonkracht van 8.7 gemeten. Hoewel de metingen nog geverifieerd moeten worden is een zonkracht boven de 8,1 in meer dan 20 jaar nog nooit gemeten.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 17-11-2017, 21:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik lig al de hele week ziek in bed met hem. Hoewel ziek zijn super naar is, was het eigenlijk wel fijn om samen zielig te zijn

Normaal gaat dat niet zo lang goed als we te lang samen in dit kleine studentenkamertje doorbrengen, maar nu wel
Ik ben nu 3 uur weg en mis je toch al
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-11-2017, 22:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oud 18-11-2017, 06:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ahw
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-11-2017, 09:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gadverdamme, jullie twee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-11-2017, 12:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Gadverdamme, jullie twee.
__________________
Forumdownie
Oud 23-11-2017, 21:00
Verwijderd
Jos is zo lief en ik word zo intens gelukkig van het meeleven met dateperikelen van anderen en dan ontzettend burgerlijk naast hem op de bank kruipen en blij te zijn dat ik dat allemaal niet meer heb
Oud 23-11-2017, 21:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jos is zo lief en ik word zo intens gelukkig van het meeleven met dateperikelen van anderen en dan ontzettend burgerlijk naast hem op de bank kruipen en blij te zijn dat ik dat allemaal niet meer heb
Ik had gisteren even een heel heftig gesprek met vriendje. Hij komt natuurlijk uit Engeland en woont nu voor 10 maanden in Nederland maar hij wist nog niet zo goed wat hij daarna wilde gaan doen. Ik ga me binnenkort inschrijven voor een master en deeltijd fotografie-opleiding, maar omdat dat dingen zijn die wel lange termijn invloed hebben (waardoor ik ook gewoon de duur van die opleidingen in Nederland moet blijven wonen) wilde ik dat wel overleggen. En wilde ik eigen ook weten wat zijn plannen zijn, voor ik knopen door zou hakken.

Dat hele gesprek liep niet zo soepel, want toekomst is toch wel eng en spannend en ik was moe dus ik werd er heel emotioneel van. Uiteindelijk het onderwerp toch maar laten rusten en met een beetje dubbel gevoel naar bed gegaan. Vandaag dat gesprek toch maar weer hervat, bleek dat we echt totaal andere onuitgesproken verwachtingen hadden!

Ik dacht onbewust dat we uiteindelijk wel in Engeland zouden gaan wonen, omdat mijn Engels beter is dan zijn Nederlands ooit gaat worden, en dat dus wel makkelijk zou zijn. Hij ging er dus vanuit dat we wel in Nederland zouden settelen omdat ik hier een huis en een sociaal netwerk heb in Gouda - terwijl hij in Engeland dat niet heeft omdat al zijn vrienden van de uni overal en nergens wonen.
Was wel even verhelderend
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-11-2017, 22:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn boi en ik zien elkaar heel vaak en dan meestal ook twee nachten achter elkaar. En toen hadden we zondag -denk ik- het 'maar wat is dit dan precies'-gesprek. Maar ik weet het niet meer precies omdat we whiskey gedronken hadden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-11-2017, 23:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Haha Eline, communicatie much Wel fijn dat jullie uiteindelijk een bevredigend gesprek hadden dan. Althans, het klinkt best bevredigend, uiteindelijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-11-2017, 06:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha Eline, communicatie much Wel fijn dat jullie uiteindelijk een bevredigend gesprek hadden dan. Althans, het klinkt best bevredigend, uiteindelijk.
Gaf een hoop duidelijkheid ja! We hebben gewoon al die tijd heel hardnekkig verleden om over verre toekomstplannen te praten, want eng, maar ondertussen wel onze eigen ideeën ontwikkeld

We zien elkaar ook niet super veel, of alleen op drukke dagen dus dit soort gesprekken schiet er wel snel bij in.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-11-2017, 08:07
neardo
neardo is offline
Citaat:
Mijn boi en ik zien elkaar heel vaak en dan meestal ook twee nachten achter elkaar. En toen hadden we zondag -denk ik- het 'maar wat is dit dan precies'-gesprek. Maar ik weet het niet meer precies omdat we whiskey gedronken hadden.
Sukkel Ben je er al achter wat je het nu precies is?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 25-11-2017, 17:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Sukkel Ben je er al achter wat je het nu precies is?
Niet helemaal, maar wel iets meer! We deden gisteren een telefoon-date van 3 uur, omdat we elkaar pas dinsdag weer zien. En toen heb ik hem opgebiecht dat ik het idee had dat we zondag een belangrijk gesprek hadden gehad, maar dat alles nogal foggy was, dankzij de whiskey.

Dus toen hadden we het gesprek opnieuw en het kwam er vrij omfloerst op neer dat we heel erg genieten van elkaars gezelschap, dat we steeds meer gehecht aan elkaar raken, elkaar steeds leuker gaan vinden en de seks nog steeds beter wordt. Maar dat we beiden er niet te veel over na willen denken en het gewoon willen laten gebeuren / laten zijn wat het is.

In het begin zei hij wel eens "niet verliefd worden he??" en nu is het dit en dat voelt alsof het in balans is en dat we er hetzelfde in staan. Dus dikke prima.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-11-2017, 19:31
Verwijderd
Ik heb nu 2 dates gehad met diegene aan wie ik 'gekoppeld' was, het is wel jammer, inhoudelijk is het echt een hele goede match en het is ook echt heel leuk om samen naar een museum te gaan en over allerlei gedeelde interesses en zo te praten. Maar ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ik me ooit fysiek tot hem aangetrokken ga voelen helaas.
Oud 25-11-2017, 21:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb nu 2 dates gehad met diegene aan wie ik 'gekoppeld' was, het is wel jammer, inhoudelijk is het echt een hele goede match en het is ook echt heel leuk om samen naar een museum te gaan en over allerlei gedeelde interesses en zo te praten. Maar ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ik me ooit fysiek tot hem aangetrokken ga voelen helaas.
He kak, wat zonde!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-11-2017, 22:11
neardo
neardo is offline
Citaat:
Niet helemaal, maar wel iets meer! We deden gisteren een telefoon-date van 3 uur, omdat we elkaar pas dinsdag weer zien. En toen heb ik hem opgebiecht dat ik het idee had dat we zondag een belangrijk gesprek hadden gehad, maar dat alles nogal foggy was, dankzij de whiskey.

Dus toen hadden we het gesprek opnieuw en het kwam er vrij omfloerst op neer dat we heel erg genieten van elkaars gezelschap, dat we steeds meer gehecht aan elkaar raken, elkaar steeds leuker gaan vinden en de seks nog steeds beter wordt. Maar dat we beiden er niet te veel over na willen denken en het gewoon willen laten gebeuren / laten zijn wat het is.

In het begin zei hij wel eens "niet verliefd worden he??" en nu is het dit en dat voelt alsof het in balans is en dat we er hetzelfde in staan. Dus dikke prima.
Wat fijn!
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 25-11-2017, 22:15
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik heb nu 2 dates gehad met diegene aan wie ik 'gekoppeld' was, het is wel jammer, inhoudelijk is het echt een hele goede match en het is ook echt heel leuk om samen naar een museum te gaan en over allerlei gedeelde interesses en zo te praten. Maar ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ik me ooit fysiek tot hem aangetrokken ga voelen helaas.
Zonde! Maar dan weet je wel dat degene die jullie gekoppeld heeft, weet wat een goede match is voor je. Dus dan moet diegene maar gewoon doorzoeken en dan met wat referentiefoto's erbij voor de juiste looks
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 25-11-2017, 22:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jammer Kris, maar hee, hij is iig geen rare psycho, das al heel wat. Een museumbuddy kan ook geen kwaad toch?

@tijgerlie: leukleukleukleuk!!!

Ik kom nog steeds alleen maar Creepers tegen overal. Of van die basic bitches die houden van 'lekker eten en gezelligheid'. Ugh, saaaaai.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 09:30
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Of van die basic bitches die houden van 'lekker eten en gezelligheid'. Ugh, saaaaai.
Haha, het gros van Tinder in een notendop. "Ik ben dol op lekker eten en leuke dingen doen." Ja, wie de fuck niet?
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-11-2017, 11:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De foto van de man op een berg komt me ook de strot uit. Ja leuk, je bent wel eens op vakantie geweest, who gives a fuck. Zoek je een date voor jezelf of de berg?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 11:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
De foto van de man op een berg komt me ook de strot uit. Ja leuk, je bent wel eens op vakantie geweest, who gives a fuck. Zoek je een date voor jezelf of de berg?
Hahahaha, nu klink je verbitterd. Wat moeten ze dan voor foto's plaatsen?? Of meer: wat is wel goed?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 11:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een foto van je hoofd of iets dat je persoonlijkheid weergeeft. Maar goed, de meeste mensen zijn basic bitches natuurlijk, en ik ben ook een bitter wijf.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 11:33
Verwijderd
Misschien voelen ze zich wel enorm verbonden met de berg. Weet jij veel.
Oud 29-11-2017, 11:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een foto van je hoofd of iets dat je persoonlijkheid weergeeft. Maar goed, de meeste mensen zijn basic bitches natuurlijk, en ik ben ook een bitter wijf.
Mijn ex heeft nu overal zo'n profielfoto, waar hij een gek hoofd trekt op een selfie met op de achtergrond een stad ergens in het buitenland. Je ziet heel goed zijn persoonlijkheid, maar ik vind het echt één van de lelijkste foto's ooit
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-11-2017, 11:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien voelen ze zich wel enorm verbonden met de berg. Weet jij veel.
Dat mag, maar dat is niet voor mij. Tinder is sowieso niks voor mij. Daten is niks voor mij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 12:04
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben bij m'n lover thuis aan 't werk. Komt hij uit bed gestommeld, zet een plaat op, mompelt "omdat je deze zo mooi vindt" en loopt weer terug naar bed.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 12:10
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik ben bij m'n lover thuis aan 't werk. Komt hij uit bed gestommeld, zet een plaat op, mompelt "omdat je deze zo mooi vindt" en loopt weer terug naar bed.
Platenspeler met auto-stop of auto-return zeker? Of mag je aan z'n platenspeler zitten?
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-11-2017, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bij m'n lover thuis aan 't werk. Komt hij uit bed gestommeld, zet een plaat op, mompelt "omdat je deze zo mooi vindt" en loopt weer terug naar bed.
Oud 29-11-2017, 12:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Platenspeler met auto-stop of auto-return zeker? Of mag je aan z'n platenspeler zitten?
Ik mag aan zijn platenspelers zitten ja! Als dat geen liefde is!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 13:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik mag aan zijn platenspelers zitten ja! Als dat geen liefde is!
Wajoow!

Nu ben ik wel benieuwd welke plaat dat dan was.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 13:17
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik mag aan zijn platenspelers zitten ja! Als dat geen liefde is!
Wow, een ex heeft per abuis een van m'n decks gesloopt en sindsdien is het voor bijna iedereen verboden terrein, tenzij je mijn half uur durende hoe-sloop-ik-de-hele-meuk-niet-workshop hebt gevolgd

Citaat:
Wajoow!

Nu ben ik wel benieuwd welke plaat dat dan was.
Dat ja!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-11-2017, 13:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wajoow!

Nu ben ik wel benieuwd welke plaat dat dan was.
Brahms!

Hij was gisteren trouwens denk ik een millimeter verwijderd van zeggen dat hij me leuk leuk vindt. Hij begon ineens een onsamenhangend verhaal over dat wanneer hij aan 't scharrelen is dat het hem dan normaal niet uitmaakt als zijn scharrel ook met anderen scharrelt, maar dat hij merkt dat hij jaloers is op mijn andere scharrels en hoe onhandig dat is. En toen keek hij me een beetje wanhopig en verwachtingsvol aan.

En dat hij heel benieuwd is hoe ik ben als ik boos op hem ben, omdat het toch wel handig is als hij weet wat voor vlees hij in de kuip heeft.

Ik laat hem nog maar even zwemmen denk ik hahahaha.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 13:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wow, een ex heeft per abuis een van m'n decks gesloopt en sindsdien is het voor bijna iedereen verboden terrein, tenzij je mijn half uur durende hoe-sloop-ik-de-hele-meuk-niet-workshop hebt gevolgd



Dat ja!
O nee hoor, hij stimuleert het juist! Hij draait heel veel hip hop en dan wil hij me ook perse leren hoe ik moet mixen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 13:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
O nee hoor, hij stimuleert het juist! Hij draait heel veel hip hop en dan wil hij me ook perse leren hoe ik moet mixen.
Oh, dat lijkt me echt heel tof!

Hier staat een oude platenspeler die stiekem van m'n vader is. Best wel fool-proof ding volgens mij maar mijn vriend durft er dus echt niet aan te zitten. Op m'n verjaardag heeft een goede vriend juist de hele avond platen uitgezocht en verwisseld, vond ik wel wat hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-11-2017, 13:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oh, dat lijkt me echt heel tof!

Hier staat een oude platenspeler die stiekem van m'n vader is. Best wel fool-proof ding volgens mij maar mijn vriend durft er dus echt niet aan te zitten. Op m'n verjaardag heeft een goede vriend juist de hele avond platen uitgezocht en verwisseld, vond ik wel wat hebben
Ik vind het superleuk als hij platen draait! Hij doet dat ook de hele avond en hij geniet er heel erg van. Laatst had hij 20 nieuwe platen gekocht en hebben we 3 uur gebeld, zodat hij ze via de telefoon kon laten horen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 14:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat herinnert me dat ik mijn platenspeler echt een keer fatsoenlijk moet fixen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-11-2017, 14:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Brahms!
Is dat een nieuw indiebandje?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 14:05
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
O nee hoor, hij stimuleert het juist! Hij draait heel veel hip hop en dan wil hij me ook perse leren hoe ik moet mixen.
Aw yeah, same here! Hiphop is nou niet het makkelijkste genre om te leren mixen, vooral beatmatchen is fucking tricky, maar wel erg leuk om te doen! Misschien moet je 'm eens introduceren in de wondere wereld van tijdcode vinyl, hoeft 'ie z'n zuurverdiende hiphopplaten niet aan gort te scratchen
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-11-2017, 14:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Is dat een nieuw indiebandje?
Klassieke muziek mevrouwtje!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 15:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ow my god, zo zijn moeder ontmoeten hahahahaha.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 15:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
OHMAHHGOOOODDDD!!! Keihard inpalmen.

Citaat:
Klassieke muziek mevrouwtje!
Oh, uit de jaren 70 ofzo?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-11-2017, 15:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
OHMAHHGOOOODDDD!!! Keihard inpalmen.



Oh, uit de jaren 70 ofzo?
Hahahaha biatch!

En sowieso KEIhard inpalmen! Tot nu toe is dat bij al zijn vrienden, hun vriendinnen en kinderen met vlag en wimpel gelukt.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 15:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het superleuk als hij platen draait! Hij doet dat ook de hele avond en hij geniet er heel erg van. Laatst had hij 20 nieuwe platen gekocht en hebben we 3 uur gebeld, zodat hij ze via de telefoon kon laten horen.
Aww
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #2
Verwijderd
487 03-02-2017 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.