Oud 05-11-2017, 22:40
Loco84
Loco84 is offline
Hallo ik zit al een tijdje met iets
Ben 17 jaar en ben nog steeds vrijgezel nog nooit een vriendin gehad
Alleen het probleem is dat ik geen meiden durf aan te spreken ben erg verlegen en onzeker
Ben bang dat ik zo nooit een vriendin krijg
Maagd ben ik helaas niet meer ben wel paar keer naar de wallen geweest omdat ik met vrienden was we gingen allemaal etc
maar dat doe ik niet meer ik vindt niet dat je zo sex moet hebben
Maar ben dus erg onzeker en verlegen durf niet echt een meisje aan te spreken
Wil wel graag een meisje ontmoeten
En heb niet echt vrouwelijke vrienden
En op school zit ik ook niet meer
En op werk gaat het niet worden heb er maar 2 of 3 vrouwen werken die of en een vriend hebben en veel ouder dan me hebben dan praten we 10 jaar verschil ofzo

Mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2017, 07:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga bij een club of vereniging waar ook vrouwen/ meiden zijn! Het is echt geen schande als je op je 17e nog geen relatie hebt gehad, maar als je dat wil veranderen lijkt het me een goed idee om aan je sociale vaardigheden te gaan werken. Begin gewoon eens met wat vaker "goedemorgen" zeggen op straat, een complimentje geven of een praatje maken met iemand die je niet (goed) kent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 16:54
anoniemeguy23
anoniemeguy23 is offline
Ik had hetzelfde als jou man. Het nadeel bij jou is echter dat je niet meer op school zit waardoor je nog minder contact hebt met meisjes. Ik ben ook erg verlegen en heb geen meisjes als vriendinnen ofzo en toch is het me gelukt. Ga anders een keer met je vrienden naar een club of een bar, daar zijn echt wel meisjes die jou interessant vinden. Probeer zelf initiatief te nemen en stap er gewoon op af. Fuck it gast. Als je een biertje op hebt gaat het veel makkelijker trouwens, zo heb ik het gedaan.

Ik hoop dat je hier wat aan heb en wens je veel succes ouwe!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 13:47
Ich bin du bist
Ich bin du bist is offline
Er zijn wel ergere gevallen zoals een 30 jarige met het zelfde probleem, dat komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 23:16
Coen00
Coen00 is offline
Je bent niet de enige...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 14:57
illicit_snake
Avatar van illicit_snake
illicit_snake is offline
For starters, single zijn is niet erg!
Voordat ik een relatie krijg wilde ik niet eens een relatie -ik wilde single blijven en genieten van het leven. Jammer genoeg werd ik verliefd, waar ik nog steeds wel een beetje boos om ben (op mezelf dan), maar ik heb een lieve vriend.

Punt is, is dat je een partner niet het doel in het leven is. Ik ben zelf 17, en 17 is nog erg jong. Relatie zijn niet nodig! Leef je leven, en zoek naar een partner hoeft niet. Doe wat je leuk vindt, loop door de natuur om rust te creeeren in je hoofd... zie een partner als een leuke toevoeging.

Maar als ik je toch een tip mag geven... wordt eerst wat zelfverzekerder van jezelf! Of iemand zelfverzekerd is of niet kan je aanvoelen. Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk, dus als je wat zelfverzekerder over je zelf wordt, wordt je hoogwaarschijnlijk ook als aantrekkelijker gezien. Wordt zelfverzekerd, maar niet arrogant

Creeer een persoonlijkheid. Ik persoonlijk vind jongens met een complexe persoonlijkheid aantrekkelijk. Uiterlijk maakt mij vrij weinig uit eerlijk gezegd. Ik ben zelf ook best wel complex en intens, en ik haat het als mensen niks weten over de maatschappij (maar dat ben ik). Wat ik wil zeggen is creeer een persoonlijkheid, heb opinies op bepaalde onderwerpen, en zo heb je misschien ook de kennis om conversaties gaande te houden....

Good luck!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Liefde & Relatie Relaties - internetsites
lso
42 13-09-2006 14:01
De Kantine Terug naar juf Anne: knippen en plakken
Nona
283 16-05-2006 20:46
De Kantine Toekomstvoorspeller gezocht. (m/v) Ervaring of kwalificaties niet vereist! Met spoed!
Machiavelli
246 08-10-2004 22:01
De Kantine Mannen zijn beter....?
tikmaarwat
6 18-05-2004 09:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.