Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2005, 13:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
marrel schreef op 28-10-2005 @ 14:13 :
^^ benzeenring <3 heel wat begrijpbaarder dan grieks idd
Ben ik dom als ik alleen maar ´normaal´ kan schrijven? Ik heb nog nooit van benzeenring gehoord en Grieks kan ik ook al niet..

Nou ja, ik kan in spiegelbeeld schrijven, dat had ik hier ook al een keer gedemonstreerd..
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2005, 13:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Spiegelbeeld.

Ik kan wel op de kop schrijven, telt dat ook?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-10-2005 @ 14:15 :
Ben ik dom als ik alleen maar ´normaal´ kan schrijven? Ik heb nog nooit van benzeenring gehoord en Grieks kan ik ook al niet..

Nou ja, ik kan in spiegelbeeld schrijven, dat had ik hier ook al een keer gedemonstreerd..
Literatuurwetenschap klinkt niet dom maar iets anders dan scheikunde iig
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:34
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
marrel schreef op 28-10-2005 @ 14:13 :
^^ benzeenring <3 heel wat begrijpbaarder dan grieks idd
Jaa. Maar ik heb nu wel heel leuk die structuurformule gemaakt, alleen volgens mij kan dat molecuul dat ik heb getekend niet bestaan. Het is een ester van, eh,
1-propeen-3-hydroxybenzeen (? volgens mij is dat een foute naam, help eens) en methaan.
En dat kan helemaal niet. Het moet methaanzuur zijn. Stom zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 14:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-10-2005 @ 14:19 :
Spiegelbeeld.

Ik kan wel op de kop schrijven, telt dat ook?
Jazeker, laat eens zien

@marrel: tsja, misschien heb je gelijk. Het zal maandag blijken of ik daar wel verstand van heb. Ieuw, tentamen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 15:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dan wordt het wel een foto, want onze scanner is niet aangesloten. Ik zal eens een stukje schrijven. En met mijn rechtophandschrift ernaast, oké?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 15:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oké, ik heb gelijk maar al mijn handschriften gedaan: op de kop, basisschool, blokletters, Grieks. En overal staat de tekst "oké, omdat het moest van Vogelvrij. Ja, ik kan op de kop schrijven en het is redelijk leesbaar." - of dat is althans de bedoeling.


Mijn op-de-kop-handschrift.


Blokletterhandschrift.


Basisschoolhandschrift.


Mijn Grieks, dat is nog wel het tofst, want het gaat tegenwoordig keisnel.

Sorry voor de kwaliteit, het zijn foto's van mijn telefoon en dus bagger.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 16:08
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 28-10-2005 @ 14:00 :
[afbeelding]

ahum, sorry voor het niet verkleinen weer.
Rendement? Het is een èta. En de allerlaatste is een delta. Wel gaaf dat je die regel van mij hebt nageschreven, het lijkt best wel hoor.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 16:17
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Reem schreef op 28-10-2005 @ 17:08 :
Rendement? Het is een èta. En de allerlaatste is een delta. Wel gaaf dat je die regel van mij hebt nageschreven, het lijkt best wel hoor.
Haha, ik wist de naam van dat n-achtige ding ook niet, maar in de natuurkunde staat ie voor het rendement. En die laatste staat geloof ik voor soortelijke warmte of zo. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 16:18
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 28-10-2005 @ 17:17 :
Haha, ik wist de naam van dat n-achtige ding ook niet, maar in de natuurkunde staat ie voor het rendement. En die laatste staat geloof ik voor soortelijke warmte of zo. Vandaar.
Delta staat ook voor verschil
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:36
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Weet je, ik snap het niet. Delta staat voor verschil, ja, maar dan is het toch een driehoekje? Maar als het zo'n d-achtig ding is staat ie voor wat anders. Is dat dan ook een delta??
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:49
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat zou ik graag mijn handschrift showen, maar ik ben verhinderd. handschriftenpsychologie is overigens erg interessant. even opmerking tussendoor. grieks <3.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:04
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 28-10-2005 @ 21:36 :
Weet je, ik snap het niet. Delta staat voor verschil, ja, maar dan is het toch een driehoekje? Maar als het zo'n d-achtig ding is staat ie voor wat anders. Is dat dan ook een delta??
De driehoek is de hoofdletter (D), het krulding is de kleine letter (d). De hoofdletter is inderdaad verschil, en de kleine letter staat volgens mijn BINAS voor decrescentie (dempingscoëfficiënt).
Maar ik geloof dat ik we bij wiskunde verschil met een kleine letter aangaven.

Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb wel een boek over grafologie, geloof ik, en ik moet mijn eigen handschrift er nog steeds een keertje naast leggen, maar daar heb ik geen zin in, want ik hoef niet te weten wat ik allemaal wel niet ben.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:58
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-10-2005 @ 22:49 :
Ik heb wel een boek over grafologie, geloof ik, en ik moet mijn eigen handschrift er nog steeds een keertje naast leggen, maar daar heb ik geen zin in, want ik hoef niet te weten wat ik allemaal wel niet ben.
Oh, oh, doe mij, doe mij, doe mijhij!

Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 12:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-10-2005 @ 22:58 :
Oh, oh, doe mij, doe mij, doe mijhij!

¨*sluit zich hierbij aan*

Roos: ik houd van jouw op de kop handschrift. Ik wil dat ook leren
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 13:07
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik ken iemand die Grieks studeert, en ze heeft al dat gegriek van jullie even voor me vertaald, en ze zegt dat het allemaal werkelijk nergens op slaat, en dat jullie eens aan jullie accenten en 'spirits' ofzoiets moeten gaan werken.

Jullie pretentieuze gymnasiasten .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 13:12
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Jaa, maar dat is ook flauw, dat is hetzelfde als dat ik engels moet gaan praten met iemand die in engeland heeft gewoond: die lacht mij ook keihard uit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 13:18
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Het was opbouwende kritiek.


Oke dus ik kan het niet hebben dat zij Grieks kunnen en ik niet so what
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 18:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
CSN schreef op 29-10-2005 @ 14:07 :
Ik ken iemand die Grieks studeert, en ze heeft al dat gegriek van jullie even voor me vertaald, en ze zegt dat het allemaal werkelijk nergens op slaat, en dat jullie eens aan jullie accenten en 'spirits' ofzoiets moeten gaan werken.

Jullie pretentieuze gymnasiasten .
Accenten hoef ik niet van mijn lerares Grieks en mijn spiritussen doe ik altijd heel goed! Maar verder slaat het inderdaad nergens op, want ik schrijf Nederlands in het Griekse alfabet.

En ik heb geen zin om handschriften te gaan bekijken met mijn grafologieboek ernaast, want a. ligt het onderop mijn stapel boeken en b. moet ik, voor ik tv ga kijken, nog allemaal zooi uitspoken. Op de kop schrijven is trouwens niet zo moeilijk, ik doe alleen maar de a fout.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Aantekeningen. Zo schrijf ik midden in de les om het geratel van meneer Bean bij te houden. Let niet op mijn Cliché-travolta-disco-doodle.
en zo als demo voor jullie Lekker slordig. Ik noem het maar karakteristiek De scanner doet een beetje moeilijk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:41
Verwijderd
een random pagina uit mn dagboek.



aantekeningen bij bijbelstudie


gedicht met een pen die het niet deed, frustratie
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:22
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
CSN schreef op 29-10-2005 @ 14:07 :
Ik ken iemand die Grieks studeert, en ze heeft al dat gegriek van jullie even voor me vertaald, en ze zegt dat het allemaal werkelijk nergens op slaat, en dat jullie eens aan jullie accenten en 'spirits' ofzoiets moeten gaan werken.

Jullie pretentieuze gymnasiasten .
Mijn stukje Grieks is een letterlijk gedicht van Sappho. Ja spiritussen en andere accenten heb ik gemakshalve even weggelaten. Maar verder is het echt, echt Grieks hoor.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:54
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
ziehier mijn handschrift, Grieks handschrift én handtekening!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:55
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
stom picserevr
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 19:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Kijk mij eens schrijven
http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=0...A3V8P718XKT4KQ
Ja, het is op z'n kop, en ja, het is onscherp. Nou en.

Ok, omdat het zo onleesbaar is:



Ik vrees dat mijn Grieks niet goed genoeg meer is om mee op te scheppen,
maar ik kan wel een perspectivisch (min of meer) correcte kubus tekenen binnen 30 seconden.
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=1...I1BTNV3068M5BD
(deze is dan 26, plus 16 voor het overtrekken zodat jullie het ook kunnen onderscheiden in het semidonker)

Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:01
Verwijderd
Oeh, gaaf Sketch, je hand is mooi (hm ^o))en je handschrift ook en de muziek ook Al is de kubus nauwelijks te zien. Deden meer mensen dat maar, schrijvende mensen bekijken is leuk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:09
geen dichter
geen dichter is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 28-10-2005 @ 14:00 :
[afbeelding]
benzeenester overgens vind ik dat naar nagellak stinken (ieder jongen heeft recht op zijn vrouwenlijke kant)

is het trouwens de bedoeling dat ik mijn gedicht-hand-schrift hier post? dat lijkt mij een beetje onzinnig omdat het gelukkig meer op mislukt grieks lijkt

overgens vind ik het hand schrift van Sketch en Astuanax veeeeelste netjes (wel een coole g )
__________________
ik dicht niet, ik leef
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 09:46
Anoniem
Citaat:
Astuanax schreef op 31-10-2005 @ 21:54 :
ziehier mijn handschrift, Grieks handschrift én handtekening!
[afbeelding]


hm netjes ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 13:36
Disintegration
Avatar van Disintegration
Disintegration is offline
wil ook zo een leesbaar handschrift


mmmm, moet nog steeds wat scannen
__________________
Well I got a bad liver and a broken heart
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 18:47
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Oh, wat ben ik jaloers op al die mensen met een mooi handschrift. Reden, mijn eigen handschrift is vreselijk lelijk (ik haatte al die lessen schoonschrift en ik heb gewoon niet genoeg tijd om mijn handschrift goed te verzorgen).

Oordeel zelf maar:


En dan de schrijfhouding (sorry voor vage foto, ga ik niet opnieuw maken, lijkt me nog net duidelijk):

Dus met de punt van mijn wijsvinger op de pen, de duim tussen wijsvinger en pen en de pen laten steunen op mijn middelvinger (daar heb ik dan ook een eeltknobbel (ter hoogte van het gewricht van het bovenste vingerkootje) van het vele schrijven)

Mja, ik heb gewoon een grote smiley nodig voor dat geschrift. Als ik mijn best doe, kan ik nog wel iets mooier schrijven, maar dan zat je over een week nog te wachten op die bladzijde...
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 19:16
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Schrijfhoudingen.
Ik heb precies dezelfde, en ook op precies dezelfde plaats zo'n schrijfeeltplek.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 19:22
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Reem schreef op 02-11-2005 @ 20:16 :
Schrijfhoudingen.
Ik heb precies dezelfde, en ook op precies dezelfde plaats zo'n schrijfeeltplek.
En ik dacht nog wel dat ik de enige was met zo'n verkrampte houding. Je handschrift is trouwens wel mooi

vergeef me trouwens mijn d/t-fout in mijn ingescande blad (heb ik weeral die nodig)
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 20:58
geen dichter
geen dichter is offline
zo schrijf ik ongeveer ook... nouja de letters, je houding doet me meer aan die van mijn artsen denken die eigenlijk nog slechter schreven, ik schrijf nog steeds zoals ik het volgens mij vroeger op school heb gehoord:
ik leg de pen op de linker-boven-kand van mijn middelvinger en dan gewoon de topjes van mijn duim en wijs vinger er tegen aan en zo krabbel in mijn gedachten op papier.
__________________
ik dicht niet, ik leef
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 21:07
Verwijderd
Ik heb ook een abnormale schrijfhouding, misschien heb ik dat al eens verteld, maar ach.

De pen wordt geklemd tussen de wijs en ringvinger en de middelvinger leunt er half op aan de kant van de wijswinger. De vingers staan bijna haaks op de pen. De duim is over de wijsvinger geplooid. En dan een ontspannen houding.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 08:18
Anoniem
Schrijfhoudingen

De meeste van mijn klasgenoten kwamen er pas na een jaar ofzo achter dat ik links ben. En ik kwam daar achter omdat ze naar mijn hand zaten te staren Ik moet altijd even voordoen voor nieuwelingen hoe ik schrijf.
Mijn houding is wel wazig hoor, dat heb ik me aangeleerd omdat ik vroeger met een vulpen moest schrijven, en dan zat die inkt over mijn hele hand gemeerd.



ik schrijf de wereld.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 08:37
Verwijderd
Belgische scholen en hun vulpen-obsessie
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 09:21
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Mutant schreef op 03-11-2005 @ 09:37 :
Belgische scholen en hun vulpen-obsessie
Als Belg heb ik daar toch wel tien jaar aan volgehouden, maar een vulpen heeft zo z'n lastige beperkingen (natte inkt, ja, bah). En steeds weer die buisjes vervangen elke week, inkt loopt uit in de regen (ja, bij het overschrijven is dat een pest), ... Maar voor kleintjes lijkt het me wel aan te raden omdat het toch wel iets beter voelt voor je hand.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zepp: wat leuk dat je links bent! Of wist ik dat al? Ik vind mensen vaak direct aardig enkel en alleen omdat ze linkshandig zijn, slaat echt nergens op, maar goed. Ik ben ook links, maar heb niet zo´n maffe schrijfhouding. Ik heb een normale houding, zoals geen dichter het beschrijft, maar dan met links. En ik heb echt een gigantische eeltbult op mijn bovenste kootje van mijn middelvinger
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:11
Anoniem
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-11-2005 @ 14:08 :
Zepp: wat leuk dat je links bent! Of wist ik dat al? Ik vind mensen vaak direct aardig enkel en alleen omdat ze linkshandig zijn, slaat echt nergens op, maar goed. Ik ben ook links, maar heb niet zo´n maffe schrijfhouding. Ik heb een normale houding, zoals geen dichter het beschrijft, maar dan met links. En ik heb echt een gigantische eeltbult op mijn bovenste kootje van mijn middelvinger
haha ik ken het, ik heb ook direct symphatie voor linkshandingen!!
Komt misschien ook omdat wij nou eenmaal creatiever/gevoelsmatiger enzo aangelegd zijn (tenminste dat zeggen sommige onderzoeken)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Zepp schreef op 03-11-2005 @ 14:11 :
haha ik ken het, ik heb ook direct symphatie voor linkshandingen!!
Komt misschien ook omdat wij nou eenmaal creatiever/gevoelsmatiger enzo aangelegd zijn (tenminste dat zeggen sommige onderzoeken)
Er zijn ook onderzoeken die zeggen dat linkshandigen sneller crimineel zijn.. En ze hebben vaker adhd en dat is volgens mijn oude bijlesjuffrouw echt waar. Zij geeft les op een school met veel adhd-mensen en drie kwart van haar klas is linkshandig. Inclusief zijzelf

Maar ik heb wel veel gevoelens en fantasie, dus kan op zich wel kloppen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:43
Anoniem
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-11-2005 @ 14:22 :
Er zijn ook onderzoeken die zeggen dat linkshandigen sneller crimineel zijn.. En ze hebben vaker adhd en dat is volgens mijn oude bijlesjuffrouw echt waar. Zij geeft les op een school met veel adhd-mensen en drie kwart van haar klas is linkshandig. Inclusief zijzelf

Maar ik heb wel veel gevoelens en fantasie, dus kan op zich wel kloppen
*deuk*

hahaha

nou vroeger heb ik per ongeluk wel eens een puntenslijper in mijn zak laten zitten, maar die bracht ik, toen ik erachter kwam, een kwartier later weer huilend terug. (ik was 6 ofzo he)

Ontopic: waar blijven die rare handen/handschriften
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 22:32
Verwijderd
Zonde om dit topic te laten wegzakken



Mogen handschriften op deuren ook? Ik wist niet dat ik zo hoekig kon schrijven, maar hier heb ik nog best wel heel erg mijn best op gedaan ook. (niet op het hoekig schrijven natuurlijk)

Linkshandigen zijn leuk ja. Ik ben natuurlijk weer doodgewoon rechts

Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:39
geen dichter
geen dichter is offline
dit is wel een hele lelijke up

dit is hoe ik het begin van mijn gedichten schrijf
__________________
ik dicht niet, ik leef
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 14:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:41
Verwijderd



Zo iets dus..
( creatief ben ik wel geloof ik )
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:43
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Fri.. schreef op 04-01-2006 @ 16:41 :
[afbeelding]


Zo iets dus..
( creatief ben ik wel geloof ik )
Jouw handschrift is gaaf Mooi.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 04-01-2006 @ 16:43 :
Jouw handschrift is gaaf Mooi.
Wel wat onleesbaar, maar inderdaad wel gaaf. Hij helt over naar links.
Mijn handschrift helt naar alle kanten, kwam ik laatst achter

Quis heeft een lief handschrift.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 04-01-2006 @ 16:43 :
Jouw handschrift is gaaf Mooi.
Dankje

@ vogelvrij: ja dat onleesbare weet ik wel, ik raffel soms de letters een beetje erg af
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 15:35
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het algemene handschriftentopic #1
Miekje*
57 17-11-2013 22:27
De Kantine Het handschriftentopic!
Rivka
102 23-05-2010 13:47
Verhalen & Gedichten Wat vind jij mooie woorden, letters, of juist niet??
Zepp
183 09-11-2005 16:35
Verhalen & Gedichten DoP Nostalgietopic (Ter gelegenheid van de 100.000ste post).
Sketch
43 11-07-2005 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.