Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook stom!
Ja, maar het kwam er zo ontzettend droog uit
Advertentie
Oud 05-06-2010, 18:48
Verwijderd
Haha, een 11/12 jarig ventje bij het jeugdjournaal: "Wel, ik vond dat meneer Wilders de vragen die gevoelig voor hem waren heel goed pareerde."

hoogbegaafde kinderen :')
Oud 05-06-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Tot 20:00 uur.
De dichtsbijzijnde tot 21.00 hier.

Maar ik eet enchiladas, nomnom. En ik heb een halve kilo aardbeien die echt goddelijk lekker zijn <3.
Oud 05-06-2010, 19:20
Verwijderd
Straks ga ik chocolademelk maken en met mijn zusje opdrinken en koekjes erbij en hmmmmmm
Oud 05-06-2010, 19:29
Verwijderd
Trimm, hoeveel betaal je aan douanekosten als je via Threadless bestelt?
Oud 05-06-2010, 19:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, hoeveel betaal je aan douanekosten als je via Threadless bestelt?
Meestal bestel ik maar 3 of 4 shirts tegelijk en dan betaal ik geen douanekosten, omdat ze het heel strak inpakken en het gewoon door de brievenbus kan.
1 keer had ik wat meer besteld (ook een trui erbij) en toen moest ik 10 euro extra dokken. Valt ook wel mee.

Maarrrr het beste kan je wachten tot er een sale is. Dan heb je 3 shirts voor nog geen 35 euro. Inclusief verzendkosten!!! (Daarom heb ik er dus zo veel. )
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 19:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tsja, we moeten toch eten.
Dus nederlandse varkens moeten helemaal naar Italië gebracht worden om daar geslacht te worden om vervolgens weer hier terug te komen in hamvorm, alleen maar omdat het anders geen parmaham is?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 19:38
Verwijderd
Oud 05-06-2010, 19:39
Verwijderd
/sarcasme
Oud 05-06-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Meestal bestel ik maar 3 of 4 shirts tegelijk en dan betaal ik geen douanekosten, omdat ze het heel strak inpakken en het gewoon door de brievenbus kan.
1 keer had ik wat meer besteld (ook een trui erbij) en toen moest ik 10 euro extra dokken. Valt ook wel mee.

Maarrrr het beste kan je wachten tot er een sale is. Dan heb je 3 shirts voor nog geen 35 euro. Inclusief verzendkosten!!! (Daarom heb ik er dus zo veel. )
Nja, ik wil er nu wel 3, of iig twee (over eentje twijfel ik nog, die gele, want ik ben niet zo'n fan van (knal)geel, maar het design is wel vet).

Deze dus:
Spoiler


Maar ik betwijfel of dat door de brievenbus past, dus wordt dan douanekosten dokken En jammer dat de euro nu op zijn zwakst is t.o.v. de USD.

Edit: Hmm, $58 incl shipping, dus 50 euro. Niet heel slecht. En dan evt nog een tientje douaneshit. 60 euro. Is te doen.
Oud 05-06-2010, 19:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Geloof me, ik koop ook altijd minstens 3 shirts tegelijk en ze hebben het tot nu toe ALTIJD door de brievenbus gepropt en ik heb van m'n 10+ bestellingen maar 1 keer extra hoeven betalen.
Maak je geen zorgen.

Als je wel extra moet dokken betaal ik dat bedrag persoonlijk aan je terug.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Geloof me, ik koop ook altijd minstens 3 shirts tegelijk en ze hebben het tot nu toe ALTIJD door de brievenbus gepropt en ik heb van m'n 10+ bestellingen maar 1 keer extra hoeven betalen.
Maak je geen zorgen.

Als je wel extra moet dokken betaal ik dat bedrag persoonlijk aan je terug.
Haha, dat hoeft niet hoor Maareh, ik weet nu niet zeker of jouw reflink nog geldt, dat kan ik nergens checken.
Oud 05-06-2010, 20:31
Verwijderd
Al een half uur geen posts!
Oud 05-06-2010, 20:31
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
er verandert hier ook niets, hoe lang je ook weg blijft
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 20:32
Verwijderd
Dat was bijna wel gebeurd.
Oud 05-06-2010, 20:34
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
wat dan?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 20:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Yuw mense wiskunde gedaan op een supersnelle tijd en dan hele dag genieten van het weer.
Iets speciaals op het forum?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
wat dan?
Kijk maar eens op beleidszaken.
Oud 05-06-2010, 20:38
Verwijderd
Ik hou zoveel van de zomer <3.
Oud 05-06-2010, 20:42
Verwijderd
Wat is zo'n Malbecje toch lekker
Oud 05-06-2010, 20:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik hou zoveel van de zomer <3.
Ik denk bijna iedereen Geeft zo een veel gezonder gevoel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 20:49
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Kijk maar eens op beleidszaken.
gedaan.

Saai zou verplaatst worden naar onzin? of dat was gebeurd en is toen teruggedraaid?

Nja, de discussie over de relatie tussen kantine en onzin is ook al jaren oud.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 20:55
Verwijderd
Altijd fijn als je parentes even langskomen met biefstuk. Yum yum.
Oud 05-06-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
gedaan.

Saai zou verplaatst worden naar onzin? of dat was gebeurd en is toen teruggedraaid?

Nja, de discussie over de relatie tussen kantine en onzin is ook al jaren oud.
Het lag ietsje complexer dan dat: er zou hier een heel beperkt topic voor in de plaats komen en de rest moest naar onzin. Er kwam echter zo'n gigantische storm van protest dat uiteindelijk alleen de regels van WSZ ietsje zijn aangescherpt.
Oud 05-06-2010, 21:00
Verwijderd
Gvd, blijkt dat ik mijn cc van 2009 nog niet geactiveerd had, en deze is geldig tot 07/10. Maar het cc-nummer en de activeringscode zijn 'niet juist', aldus de computerstem aan de telefoon

Edit: oh kut, ik heb blijkbaar een oude Postbank-card gevonden, maar ik moet een ING-card hebben...Waar heb ik die gelaten? ;o
Oud 05-06-2010, 21:05
Verwijderd
Nou, daar gaan we. Dit was het nieuws.
Oud 05-06-2010, 21:12
Verwijderd
Omdat ik nu eenmaal de officieuze reclamevrouw van DoP ben, hier wat reclame voor letteren. AUCHTUNG! Ga naar letteren en stem op het verhaal van uw keuze. Het kost u slechts drie kwartier van uw leven en dat is het waard
Oud 05-06-2010, 21:13
Verwijderd
Haha, 9 juni is de dag des oordeels, aldus RTL.
Oud 05-06-2010, 21:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Gvd, blijkt dat ik mijn cc van 2009 nog niet geactiveerd had, en deze is geldig tot 07/10. Maar het cc-nummer en de activeringscode zijn 'niet juist', aldus de computerstem aan de telefoon

Edit: oh kut, ik heb blijkbaar een oude Postbank-card gevonden, maar ik moet een ING-card hebben...Waar heb ik die gelaten? ;o
portefeuille?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 21:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Haha, 9 juni is de dag des oordeels, aldus RTL.
Wot?

meer info
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Wot?

meer info
2e kamerverkiezingen in NL
Oud 05-06-2010, 21:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha, 9 juni is de dag des oordeels, aldus RTL.
Ik heb opeens behoefte aan een boterham met lekkere frisse Heinz Sandwich Spread!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 21:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
2e kamerverkiezingen in NL
Meh

Blijkbaar ben ik adn toch geïntereseerd in politiek omdat ik vrijdag nog 30 min heb zitten discusiëren met vrienden over de partijen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 21:24
Verwijderd
Politiek

Ik was net vergeten dat ik ongesteld was, gevolg laat zich raden
Oud 05-06-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Meh

Blijkbaar ben ik adn toch geïntereseerd in politiek omdat ik vrijdag nog 30 min heb zitten discusiëren met vrienden over de partijen
En zo hoort het ook
Oud 05-06-2010, 21:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb al allerlei mensen overtuigd om op GL te stemmen ipv VVD.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s.
‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel
<3
Oud 05-06-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al allerlei mensen overtuigd om op GL te stemmen ipv VVD.
Hoera!
Oud 05-06-2010, 21:27
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
pauper. het stomme van ongesteld zijn is dat je het alleen maar af en toe bent, waardoor je steeds weer moet wennen aan dat gedoe.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 21:28
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
wat stemmen jullie allemaal?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 21:28
Verwijderd
Ik mag niet stemmen
Oud 05-06-2010, 21:29
Verwijderd
Aargh de kinderen in mijn buurt moeten echt naar een heropvoedingskamp worden gestuurd wat doen ze uberhaupt nog buiten op een tijdstip als dit?
Oud 05-06-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
wat stemmen jullie allemaal?
d66
Oud 05-06-2010, 21:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En zo hoort het ook
Waarom eigenlijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
wat stemmen jullie allemaal?
VVD, de enige realistische optie in deze tijd.
Oud 05-06-2010, 21:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Aargh de kinderen in mijn buurt moeten echt naar een heropvoedingskamp worden gestuurd wat doen ze uberhaupt nog buiten op een tijdstip als dit?
Zich amuseren! en don't blame the childeren blame the parents
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2010, 21:32
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik vind het fijn dat er veel mensen VVD stemmen zodat de kilometerheffing er niet door komt, maar dat is het dan ook.

ik deed stemwijzer en kwam uit op lijst17. Ik zit er nog serieus over te denken om er op te gaan stemmen ook.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 21:32
Verwijderd
Ouders in een heropvoedingskamp?
Oud 05-06-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom eigenlijk
Omdat je je jong bent en je de leeftijd hebt dat je OVERAL een mening over hoort te hebben
Oud 05-06-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Zich amuseren! en don't blame the childeren blame the parents
Als kinderen kut en godverdomme roepen, een jaar of 8 zijn en om half 11 nog buiten zijn horen de ouders inderdaad ook in een heropvoedingskamp te zitten. Of laten we ze gelijk uit de ouderlijke macht schoppen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.