Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 19:04
Verwijderd
Help! Bij het opstarten van Windows XP kom ik niet verder dan het 'welkom' scherm.
Op dit blauwe scherm staan alleen een gebruikersaccount en de optie 'pc afsluiten'. Als ik op de account klik, komt er eerst te staan dat de instellingen geladen worden, maar gelijk, 1 tel daarna daarna meld hij zichzelf weer af...

Wat te doen..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 19:23
Verwijderd
Misschien is het een virus ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:26
Verwijderd
Niet een erg nuttige reply vrees ik...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:27
Verwijderd
Veilige modus werkt overigens ook niet en ik heb eerder vanavond nog een virusscan gedaan waar niets uit kwam...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:27
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Is het een legale versie? Zo nee, heb je kort geleden een Service Pack geinstalleerd, of is het 30 dagen geleden dat je geinstalleerd hebt?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:36
Verwijderd
Ja, het was een legale versie. Het stond voorgeinstalleerd op een nieuwe HP computer. Ik geloof dat ik alleen iets geinstalleerd heb toen ik de pc net nieuw had (zo'n 3 maanden terug).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:02
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Kan je wel opstarten in veilige modus?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 30-08-2004 @ 11:02 :
Kan je wel opstarten in veilige modus?
Citaat:
overthestars schreef op 29-08-2004 @ 20:27 :
Veilige modus werkt overigens ook niet en ik heb eerder vanavond nog een virusscan gedaan waar niets uit kwam...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:46
Verwijderd
ik heb het ook wel es. ik doe dan meestal een systemrestore dan doet hij et wel weer.
of even via bootselect opstarten in "last known good configuration" (boot-selection F8 indrukke tijdens het opstarten voordat je het xp logo ziet)

suc6
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
lullow schreef op 30-08-2004 @ 23:46 :
ik heb het ook wel es. ik doe dan meestal een systemrestore dan doet hij et wel weer.
of even via bootselect opstarten in "last known good configuration" (boot-selection F8 indrukke tijdens het opstarten voordat je het xp logo ziet)

suc6
Helaas... Iemand nog andere suggesties?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:02
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
met winxp cd instalatie repareren?

of zit die functie er niet op...... (bij 2000 wel in ieder geval)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:50
Verwijderd
Ik heb geen windows cd...
De pc is pas 3 maanden 'oud', er zit wel een soort systeem herstel van HP op, maar het probleem is dat ik daarbij een melding krijg dat ik alles wat ik zelf op de pc gezet heb kwijtraak. En dat is dus niet de bedoeling!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:24
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
overthestars schreef op 03-09-2004 @ 18:50 :
Ik heb geen windows cd...
De pc is pas 3 maanden 'oud', er zit wel een soort systeem herstel van HP op, maar het probleem is dat ik daarbij een melding krijg dat ik alles wat ik zelf op de pc gezet heb kwijtraak. En dat is dus niet de bedoeling!
Ik heb het gevoel dat hp hem dan wil gaan formateren.
Het is dan handig om je bestanden die je wilt gaan bewaren te backuppen of ze op een andere harde schijf (partitie dus) te zetten.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 03-09-2004 @ 21:24 :
Ik heb het gevoel dat hp hem dan wil gaan formateren.
Het is dan handig om je bestanden die je wilt gaan bewaren te backuppen of ze op een andere harde schijf (partitie dus) te zetten.
Ehhh, en hoe doet een leek zoals ik dat?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:32
Rieno
Rieno is offline
Ik had dit probleem laatst bij een vriend van me....ik kreeg het niet meer voor elkaar. En ik heb er nog wel een opleiding voor gevolgd

maar goed, ik heb het dus na een paar uur opgegeven. Mijn suggestie was om windows opnieuw te installeren, maar zn CD-ROM speler was ook kapot
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:49
Kamikaza
Avatar van Kamikaza
Kamikaza is offline
Citaat:
freyk schreef op 03-09-2004 @ 21:24 :
Ik heb het gevoel dat hp hem dan wil gaan formateren.
Het is dan handig om je bestanden die je wilt gaan bewaren te backuppen of ze op een andere harde schijf (partitie dus) te zetten.
Ok grapjas, hoe wil jij gaan partitioneren zonder Windows en toch de bestanden houden??
Fdisk gooit meteen alles weg en Partition Magic o.i.d. werkt niet omdat je niet Windows in kan komen.
Misschien moet je een Knoppix-distributie downloaden en dan de bestanden op cd branden?? Knoppix
__________________
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:37
Verwijderd
Ik heb een paar maanden geleden precies hetzelfde probleem gehad, werd ook direct weer afgemeld. Ik heb hem toen teruggebracht naar de winkel waar ik hem vandaan had (pc was half jaar oud ofzo) en daar hebben ze hem toen gerepareerd. Het bleek dat er een fout in de instellingen ofzo zat, weet het zelf ook niet precies
(alleen jammer dat m'n computer nu weer een ander opstartprobleem heeft)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:36
Verwijderd
Het probleem is gefixed...

Slotje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2004, 17:14
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Kamikaza schreef op 05-09-2004 @ 12:49 :
Ok grapjas, hoe wil jij gaan partitioneren zonder Windows en toch de bestanden houden??
Fdisk gooit meteen alles weg en Partition Magic o.i.d. werkt niet omdat je niet Windows in kan komen.
Je gebruikt gewoon een bootdisk met fdisk en een brandprogramma
je brand tijdelijk alle belangrijke bestanden op een cd-rw, partitioneert en zet alles weer terug.

Citaat:
Kamikaza schreef op 05-09-2004 @ 12:49 :
Misschien moet je een Knoppix-distributie downloaden en dan de bestanden op cd branden?? Knoppix
Dat kan ook hé?!
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 11:16
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
overthestars schreef op 09-09-2004 @ 17:36 :
Het probleem is gefixed...
Kan je ook vertellen hoe? Dat is nuttig voor als iemand later hetzelfde probleem tegenkomt.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Win XP] opstartprobleempje
Seven of Wands
4 16-06-2005 20:52
Software & Hardware [Win Xp] Opstartprobleem
Proggie
5 08-05-2005 14:16
Software & Hardware Win XP opstartprobleem.
BlueSkyraider
7 27-01-2002 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.