Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 14:11
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Wat is jouw ergste drugs ervaring tot nu toe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2002, 14:14
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
een maat van me die zelfmoord wilde plegen toen we aan het trippen waren op LSA.. ://
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
psilo schreef:
een maat van me die zelfmoord wilde plegen toen we aan het trippen waren op LSA.. ://
Oei, da's niet zo mooi...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:22
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Out gaan door teveel wiet..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:25
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Keertje pillen gedaan toen we bij een vriendin thuis feestje hadden. Ze waren van iemand die ik niet kende. K werd er helemaal raar van en k was daarna een week depressief!!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:28
Wennup
Avatar van Wennup
Wennup is offline
over me nek gaan van een blow ik weet nie zo spectaculair, maar ik doe nou eenmaal niet aan harddrugs..

owja ennuh een straaljager achter me zien toen ik op de fiets zat. (na paddo's) verder nix
__________________
hmmm
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:02
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Tsu schreef:


Oei, da's niet zo mooi...
hij heeft het niet gedaan hoor.. maar het was wel vet kut.. ik ging ook zwaar fout toen
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:26
Verwijderd
een vriend van me die bad ging (niet zo heel erg bad, maar toch) na het blowen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:42
Locke
Locke is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Keertje pillen gedaan toen we bij een vriendin thuis feestje hadden. Ze waren van iemand die ik niet kende. K werd er helemaal raar van en k was daarna een week depressief!!!
Ik ben weken depri geweest van pillen maar dat kwam omdat ik het zo vaak deed anyway ben verder nooit fout gegaan ofzo behalve kotsen ...
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:09
DarkCat
DarkCat is offline
Ben een keertje helemaal out gegaan toen ik een jaartje of 15 was... gewoon van blowen.. k zag de muren op me af komen, we gingen naar buiten, ik kon amper lopen, in de snackbar wou ik niet eten, ik kon niks meer zeggen, en heb uiteindelijk een paar uur buiten in de vrieskou gezeten zonder het door te hebben

En verder weet ik het zo snel niet.. ja, depri worden van wiet.. maar daarom rook ik ook geen wiet meer maar hasj en dat gaat altijd goed.. (vaag maar waar)..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:42
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Mijn 'ervaring' strijkt niet verder dan wiet en alcohol, maar ok. Met wiet heb ik nooit slechte ervaringen gehad, met alcohol had ik wel een keer zo veel gedronken dat ik me ziek voelde tijdens de dronkenschap. Alles draaide, ik was supermisselijk en heb de hele avond rond de wc gekruld gelegen. Eigenlijk was ik zo'n beetje buiten bewustzijn, want ik reageerde nauwelijks meer op m'n omgeving e.d.

Dat wil ik dus nooit meer meemaken....
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:52
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
toen ik bad ging van een joint
heel klote, maar ik blijf lekker blowen
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:57
ReiN
ReiN is offline
Toen ik 14 was (echt zo belachelijk jong nu er over nadenk)hadden we een paddo feestje bij een vriend van mij. die jongen ging echt heel fout. janken, angstaanvallen. ik zat naast zijn bed te hallucineren en probeerde zoveel mogelijk voor hem te doen.
hij vertelde later dat hij allemaal evil-mickey mouse hoofden op zich afzag komen.
Was inderdaad een mindere ervaring.
__________________
.............average neutral.............
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:34
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
K vorig weekend ook weer een rare ervaring. We hadden een feestje bij de overburen (ja met mijn ouders) en we waren allemaal egt stomdronken.
K d8 dat ik nergens last van had, ook de volgende ochtend niet. Dus ik loop de badkamer in om ff te douchen en ineens zie ik niks meer en begint m'n hele lichaam te draaien. Ik ben op de zwetend en rillend op de grond gezakt.
Het rare was dat het na 10 min over was, wel raar!!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:20
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
een half uur rillend op een bank gezeten, zo wit als een lijk en allemaal enge gedachtes door mijn hoofd..
paddo's

en toen een jongen op een feestje ging stuiptrekken en helemaal raar ging doen van wiet.
mm verder niet eigenlijk..
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:32
poecilotheria
poecilotheria is offline
hhmmm kgeloof 2 keer over mijn nek gegaan van teveel blowen en zuipen door elkaar verder eigenlijk nooit niks naja ik doe ook nie aan paddo's of hard-drugs
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:33
Spoeleh
Avatar van Spoeleh
Spoeleh is offline
me zus heeft 1x 3 dagen lang lopen schuimbekken.. korsten om haar smoel heen en maar lopen trillen en zweten daaro..
heb daarna ook nooit meer aan harddrugs gezeten.
__________________
It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:00
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Spoeleh schreef:
me zus heeft 1x 3 dagen lang lopen schuimbekken.. korsten om haar smoel heen en maar lopen trillen en zweten daaro..
heb daarna ook nooit meer aan harddrugs gezeten.
Wat voor harddrugs had ze dan gebruikt?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2002, 20:02
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
psilo schreef:

hij heeft het niet gedaan hoor.. maar het was wel vet kut.. ik ging ook zwaar fout toen
Dacht jij toen ook aan zelfmoord?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:00
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Tsu schreef:


Dacht jij toen ook aan zelfmoord?
hoe bedoel je ?
ik ging niet fout omdat ik aan zelfmoord dacht ofzo.. en ik wilde zelf ook geen zelfmoord plegen
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 08:42
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
uhm, ik zelf keer bad gegaan met paddo's en een maat van me had bijna een staafmixer op ze kop gezet.... verder geen slechte ervaringen
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:36
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
met oud en nieuw had ik voor t eerst coke op...
khad al een hele fles drank op van te voren toen gingen we op stap..daar voor de deur coke gesnove, binnen een pilletje op...nog meer gedronken....toen nog een pilletje op daarbinnen..toen gingen we ff naar huis...heb ik in de auto nog een keer coke gesnoven...eenmaal thuis ff relaxed...toen zouden we naar de afterparty gaan en heb toen nog een keer gesnoven en een pilletje op...

EN TOEN GING HET MIS!!!

ktrok helemaal lijkwit weg zag druit als een echte junk...
kwist niet wat me overkwam...khoorde alles ontzettend vaag en keek ook heel vaag uit me ogen of k nock ging...(misschien dak zelfs nock ben gegaan da week niet meer)

naja gelukkig een hoop vrienden bij me die lief waren en me gerust hebbe gesteld...(kwas namelijk echt keibang)
en alles is goedgekome gelukkigs maar ja kstond er dus gewoon niet meer bij stil hoeveel drugs ik in TOTAAL op had want t waren per keer maar kleine beetjes.....

dus mensen pas op met die dingen ik ben dr toen ECHT van geschrokken!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 12:23
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Ik had vet veel geblowd die d8 en ook nog mixjes gerookt toen s avonds was ik vet vaag ik stond op en moest nekke ahhaha ik kreeg vette hartkloppingend8 dat ik dood gign maar nu is het weer normaal ik blow elke dag dus vette lachkickes
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 14:57
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
psilo schreef:

hoe bedoel je ?
ik ging niet fout omdat ik aan zelfmoord dacht ofzo.. en ik wilde zelf ook geen zelfmoord plegen
Nee, ik bedoelde of je toen je "fout" ging ook net als je vriend zelfmoord wilde plegen... maar dat heb je al gezegd, zie ik
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:04
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
ik ben een keer flauwgevallen, maar dat kwam niet alleen mdat ik had geblowd, maar ook omdat ik daarvoor al heel raar was (ik hat het heel erg warm, terwijl iedereen het koud had), dus ik had het nooit moeten doen.
Ik ging ook eens een eker naar een feestje samen met een vriendin en toen we de bus gemist hadden gingen we nog ff blowen. Ik zat op zo'n bushokstoeltje en ik had het idee dat mijn hoofd eraf viel en ik was bang dat ik niet meer kon opstaan als de bus er aankwam. Eenmaal in de bus werd ik bang, ik wilde dat de bus ging rijden en toen hij eindelijk ging rijden, wilde ik weer dat hij ging stil staan. Heel eng was dat. Ik was ook nog nooit op de plek van aankomst geweest, dus ik was ook bang dat we ergens anders terecht kwamen.
Verder ben ik 2 keer gevallen. 1 keer bij het opstappen van mijn fiets (de ene kant erop en er de andere kant gelijk weer af) en nog een eker op een trap tijdens een optreden.
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 09:02
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Iemand bij het cafe langs ons ojc...
gehad:
- coke
- alcohol

Gedaan:
- Gokken
- 4 keer naar buiten gestampt
- +/- 30 glazen kapot
- 4e keer dat hij binnenkwam de eigenaar neergestoken...
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:23
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
heavy shit.. leeft ie nog ?
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:58
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Paddo's: We hadden ze genomen zonder vantevoren te eten want dan zou het beter werken SHIT!!! gingen we naar een supermarkt om iets te drinken te halen, ik dacht dat ik gek werd. Ik dacht dat ik niet meer normaal kon lopen en dat iedereen dat zag, paranoide werd ik vooral toen ik naar de kassa moest lopen.


Overdosis spacecake: De spacecake zat 350 gram knipafval en kliene topjes in. Hij was echt zwaar donker groen, we hadden de wiet in zo'n machine kapotgemixed. De cake viel uit elkaar van de wiet die erin zat, zoveel was het. Ik had 3 plakjes genomen. Ik moest kotsen,viel in slaap en werd 15 uur later weer wakker. En slaperig dat ik was!


Wiet: Op festival dynamo 96 hadden we alle wiet bij elkaar gemengt en in 1 schoenendoos gegooid. Iedereen bleef de eerste dag rondom die doos zitten waardoor ik allerlei legendarische optredens heb gemist (op dag 2 was de wiet op).


Poppers: De leraar ecenomie was even weg en toen kreeg ik van iemand een flesje poppers. Ikke flink snuiven, tegelijkertijd komt de leraar weer binnen. Dahm, flesje snel weg maar ik begon te zweten als een gek. Toen zij die leraar iets tegen mij maar ik kon hem echt niet verstaan omdat ik zwaar hard ging. Iedereen moest keihard lachen, zegt die leraar tegen me "JA of niet dan?" Ikke: "hahaha...eeeuhh... sja zal wel?"




Ikke onder invloed van alcohol:

-ik spring op een fiets en knal keihard op mijn muil, grote schaafwond! Kotsen, ik moest door een taxi opgehaald worden.

-Kotsend naar huis in het dorp waar ik vandaan kwam, in elk bosje blijven liggen terwijl iedereen me daar kent en me aanspreekt.

-Ik ga stoeien met een vriend van me, stoot mijn kop en moet gelijk kotsen (de hele verdere nacht welteverstaan)

-ik lag op een parkeerplaats te kotsen bij een excursie vanuit de camping naar een disco, hebben ze me gelukkig nog meegenomen, de chauffeur heeft me er uitgezet door mijn benen te pakken en mijn neef mijn schouders, ik kon niet meer lopen.

-ik had een optreden met mijn band, gratis zuipen. Ik wordt de volgende morgen wakker had ik al mijn schoolboeken die langs mijn bed lagen ondergekotst.

-ik kwam 2 weken geleden met de trein van 6 uur 's morgens terug knakenzat, begint de conducteur te zeuren over een treinkaartje enzo, ik kon mijn ov niet vinden, moest ik mijn portemonnee helemaal uit gaan zoeken. Ik begon ermee maar na 2 minuten begon ik te kotsen terwijl die condukteur er nog bijstond, begon ie te zeiken dat ik het op moest ruimen, dus ik naar de wc daar. doekje halen, ik ging 1 treinstel verder knock out, slapen. Werd wakker toen de condukteur de politie belde, toen ben ik maar gegaan.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 12:21
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
zo wat kots jij veel

in je verhaal komt het woord wel 7 keer voor hehe
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:22
Griller
Griller is offline
nou ik ging een keertje naar een cafee met 20 euro en toen dat op was was ik nog niet dronken...... DAT WAS PAS ERG
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:42
K
K is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Keertje pillen gedaan toen we bij een vriendin thuis feestje hadden. Ze waren van iemand die ik niet kende. K werd er helemaal raar van en k was daarna een week depressief!!!
JE HOORT JUIST RAAR/VAAG TE WORDEN VAN EEN PILLETJE (OF 6)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:34
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
K schreef:


JE HOORT JUIST RAAR/VAAG TE WORDEN VAN EEN PILLETJE (OF 6)
Doe is niet zo dom! Het was anders dan dat het normaal was. Helemaal niet lekker, k wist gewoon niet meer wat ik aan het doen was, en k voelde me ook helemaal niet goed!

Wil je de volgende keer even nadenken voor je intelligent gaat zitten doen!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten NaNoWriMo Beginnetje
Tsasil
0 03-11-2004 23:47
Beleidszaken scholieren is de best
ignatius
235 10-10-2004 21:31
Drugs & Alcohol Wat is het grofste wat je ooit mee hebt gemaakt door drugs?
Hans Kazan
48 13-02-2003 13:33
Drugs & Alcohol Ayahuasca
ShoarmaSchaap
5 10-04-2002 19:31
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.