Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
is het rouwens zo dat als je nog nooit sex hebt gehad, en je koopt een vibrator of dildo of zo iets, en je gebruikt die dat ut ook pijn doet? en als je die gebruikt en je hebt voor het eerst sex, doet het dsn geen pijn meer? want dat zou voor mij een goeie rede zijn om er een te kopen.....
Als je nog nooit seks hebt gehad en een seksspeeltje gebruikt, hoeft het niet per se pijn te doen. En als je deze wel hebt gebruikt en vervolgens seks hebt, hoeft het niet per se géén pijn te doen. Het hangt namelijk af van hoe ontspannen je bent. Kan zijn dat je dat na een paar keer dus wat meer bent, maar het is dus geen garantie. Gebruik dus geen seksspeeltjes puur alleen om je voor te bereiden op seks, maar doe het als je dat fijn vindt. En de eerste keer seks hoeft ook echt geen pijn te doen. Het is niet een op een aan elkaar gekoppeld.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Als je nog nooit seks hebt gehad en een seksspeeltje gebruikt, hoeft het niet per se pijn te doen. En als je deze wel hebt gebruikt en vervolgens seks hebt, hoeft het niet per se géén pijn te doen. Het hangt namelijk af van hoe ontspannen je bent. Kan zijn dat je dat na een paar keer dus wat meer bent, maar het is dus geen garantie. Gebruik dus geen seksspeeltjes puur alleen om je voor te bereiden op seks, maar doe het als je dat fijn vindt. En de eerste keer seks hoeft ook echt geen pijn te doen. Het is niet een op een aan elkaar gekoppeld.
oja, best logisch eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 14:13
Verwijderd
maar mn ma komt er altijd achter als ik bestel en ik ben niet zo goed in "liegen"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 14:59
Verwijderd
Ghehe. Ik heb ook wel eens bij de Pabo besteld. Was rond de kerst..Kreeg ik er een gratis speeltje bij. ^^
Ben er vrolijk mee naar m'n moeder gelopen "Zeg mam, moet jij er nog één?".
Ik doe er altijd een beetje lollig over, als ik niet goed weet hoe ik er bij m'n ouders mee af moet komen. Gezien die dingen verdwaald raken in nachtkastjes, en moeders erg nieuwsgierig zijn.

Afijn, op je 15/16e ga je toch meestal wel experimenteren, dus het is vrij normaal. < Als je daar op let maakt het het een stuk makkelijker om uit te leggen. Ik vind het overbodig dat het bij veel mensen nog steeds een taboe is. Seks en genot zijn geweldig! Iedereen doet/wil het, dus waarom jezelf tegen laten houden vanwege de reactie? Als seks en genot niet bestonden, was jij waarschijnlijk ook niet op deze planeet. :')
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ghehe. Ik heb ook wel eens bij de Pabo besteld. Was rond de kerst..Kreeg ik er een gratis speeltje bij. ^^
Ben er vrolijk mee naar m'n moeder gelopen "Zeg mam, moet jij er nog één?".
Ik doe er altijd een beetje lollig over, als ik niet goed weet hoe ik er bij m'n ouders mee af moet komen. Gezien die dingen verdwaald raken in nachtkastjes, en moeders erg nieuwsgierig zijn.

Afijn, op je 15/16e ga je toch meestal wel experimenteren, dus het is vrij normaal. < Als je daar op let maakt het het een stuk makkelijker om uit te leggen. Ik vind het overbodig dat het bij veel mensen nog steeds een taboe is. Seks en genot zijn geweldig! Iedereen doet/wil het, dus waarom jezelf tegen laten houden vanwege de reactie? Als seks en genot niet bestonden, was jij waarschijnlijk ook niet op deze planeet. :')
Mwah, het besef dat het bestaat betekent niet dat je het daadwerkelijk op deze wijze toe hoeft te lichten. Ik geloof niet dat ik ooit met mijn moeder over speeltjes zou praten of haar een aanbieden, aangezien ze al nauwelijks kon vragen of ik aan de pil ging.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 16:56
Verwijderd
En daarom zijn wij gelukkig allemaal individu-en. Iedereen heeft een andere kijk op dat onderwerp.
Maar het maakt het wel een stuk makkelijker (stel je twijfelt of je een SOA hebt o.i.d. dan is het ook makkelijker om erover te praten).
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 17:06
Verwijderd
Dat is absoluut waar, ik ontken het ook niet.

Ik geef alleen aan dat het wellicht niet zo losjes bespreekbaar is voor de TS als voor jou
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 17:07
Verwijderd
Dát had ik begrepen ja.
Daarmee dat ik zei dat ik het lollig over wil brengen.
Ik bedoel.. Je gaat niet zeggen "ja mam, ik heb dus een speeltje gekocht, het zag er zo leuk uit, ik ga hem direct proberen!" :-#
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 14:53
Verwijderd
Ik heb helemaal niets met speeltjes. Heb ook nog nooit een dildo of vibrator gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal niets met speeltjes. Heb ook nog nooit een dildo of vibrator gehad.
Ik vind aan vibrators ook niks. :') Het was dat ie er als 'kado' bijzat. Ik had liever iets anders. xD Trillende dingen komen sowieso mijn bed niet in. pfuh. Ik kan makkelijk zonder batterijen.

*Moet er niet aan denken dat wanneer ik met een vriendje bezig ben, zijn ding ineens ook gaat trillen. :-#*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:53
Verwijderd
Ik kan me misschien bij vibrators nog voorstellen dat vrouwen dat fijn vinden, maar dildo's? Heb liever een echte lul. Wat een onzin, haha.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kan me misschien bij vibrators nog voorstellen dat vrouwen dat fijn vinden, maar dildo's? Heb liever een echte lul. Wat een onzin, haha.
Misschien is het probleem bij een echte lul dat er vaak ook een echte lul aan vastzit?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het probleem bij een echte lul dat er vaak ook een echte lul aan vastzit?
In jouw geval? Inderdaad.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksspeeltje
Roffle01
12 05-12-2016 16:16
Seksualiteit Let jij op giftige stoffen in seksspeelgoed?
Dekaloog
19 28-05-2016 07:06
Seksualiteit sextoy kopen
Sphaxy
19 03-11-2015 21:29
Lifestyle Raar parfum: Vulva original
supergirl#1
5 20-03-2010 13:03
Seksualiteit Naar de kamasutra beurs met mijn vriendin van 16?
daburnd
152 16-08-2006 15:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.