Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 19:22
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Hey,
Ik zit een beetje met een probleem, nou ja, heel erg eigenlijk .
Ik denk dat veel mensen me gaan uitlachen hiermee, ik hoop wel dat er alleen serieuze reacties komen...
Ik ben verliefd op een man van rond de 40. Eigenlijk snap ik dit niet van mezelf, ik had nooit kunnen verwachten dat ik zo'n oud iemand zó aantrekkelijk zou kunnen vinden, maar nou ja, het is nu zo. Alleen weet ik niet goed wat ik ermee aan moet. Tegen vriendinnen, die hem ook goed kennen, durf ik er niks van te zeggen. Ik schaam me er ook wel voor...
Nog een probleem is dat hij getrouwd is.
Hem niet meer zien, kan niet en wil ik ook niet. Het café waar ik in de weekends 's nachts altijd zit met m'n vriendinnen, daar werkt hij.
Ik heb al de kans gehad om met hem te zoenen, heb dat toen geweigerd. Wist zelf niet goed wat ik wilde
Eerlijk gezegd heb ik daar al heel veel spijt van gehad. Ik weet 1 ding, als hij het nu nog eens zou proberen, zou ik erop ingaan. Spijtig genoeg weet ik (bijna) zeker dat hij dat niet meer zal doen, omdat hij denkt dat ik het niet wil. Dat wil dus zeggen dat ik er iets van zou moeten zeggen, of gewoon zelf het initiatief nemen, maar dat durf ik niet goed. Ik ben bang voor zijn reactie... Ik denk wel, ben er bijna zeker van, dat hij erop zou ingaan. Mja, ik durf het dus niet, maar wie weet als ik eens veel gedronken heb
Ik weet niet wat jullie nu denken van mij, waarschijnlijk vele negatieve dingen, maar als hij als eens initiatief genomen heeft, én ik wil het, dan kan het toch niet zó slecht zijn...? Behalve natuurlijk dat hij getrouwd is en zo oud...

Pfff

Ik weet niet goed wat ik ermee wil bereiken dit hier te zetten, aangezien iedereen wrs reageert met 'zet hem uit je hoofd!'. Maar dat gaat dus niet. Ik hoop dat er ook reacties komen waar ik wat aan heb, en heel graag ook soortgelijke ervaringen. Je mag me ook altijd een privébericht sturen.

Degenen die de moeite hebben gedaan om dit te lezen; heel erg bedankt! Degene die de moeite gaan doen om te antwoorden; nog meer bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2005, 19:35
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Ook al wil je dit misschien niet horen: je moet echt proberen hem uit je hoofd te zetten.
Sowieso is er een heel groot leeftijdsverschil en denk ik niet dat dat ooit iets 'echts' kan worden. Hij is getrouwd, en om dat alles op het spel te zetten voor een meisje van 25 jaar jonger Ik denk ook niet dat je dat kan verwachten. Als hij je wil zoenen zit er waarschijnlijk meer iets achter van 'leuk-voor-nu-maar-dan-niet-meer'
Je moet in ieder geval niet gaan drinken en dan wat doen, dan ga je misschien dingen doen waarvan je later spijt krijgt.
Zorg ervoor dat je hem niet meer ziet. Dat doet nu pijn maar ik denk dat dat uiteindelijk wel het beste voor je is. Suggereer ns aan je vriendinnen om naar een ander café te gaan, dan zie je hem niet meer en is het makkelijker om hem te vergeten. Kijk naar andere jongens van je eigen leeftijd, ga leuke dingen doen etc.
Succes ermee
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:39
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Ik herken me helemaal in jou verhaal Toen ik 15 jaar was ben ik ook verliefd geworden op een man van 38. Hij was de stiefvader van m'n beste vriendin... Iedereen zei toen ook tegen mij dat ik het uit m'n hoofd moest zetten en dat hier alleen maar problemen zouden van komen maar dat kon ik dus niet.
Ik heb dus gewoon alles laten gebeuren, we hebben gezoend enz... Het is natuurlijk allemaal verkeerd afgelopen net zoals m'n vrienden zeiden. Maar ik heb er helemaal geen spijt van...

Het beste wat je dus kan doen is hem idd vergeten en uit je hoofd zetten. Maar zoals je zelf al zei dat lukt niet zomaar.
Dus laat gewoon alles over je heen komen je zal zelf wel merken dat dit niet goed is maar je leert immers uit je fouten
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:40
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
Flit schreef op 30-01-2005 @ 20:35 :
*knip*
Ik begrijp dat het niks kan worden hoor, maar met zoenen is toch niks mis? Zou eventueel wel meer willen ook maar dat zijn meer fantasieën dan werkelijkheid
Maar zorgen dat ik hem niet meer zie gaat echt niet. Ten eerste vind ik hem veel te tof daarvoor, ook buiten het feit dat ik meer voor hem voel, ten tweede wil ik ook niet weg in dat café. Dat gaan m'n vriendinnen trouwens ook niet willen We kennen er iedereen, veel mensen kennen ons, we hebben het er naar onze zin, kennen al het personeel, ...
Thx in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hij is getrouwd én rond de 40? Die kerel is waarschijnlijk ouder dan je vader.

It's a definite

Kan je nog zeuren over dat "ooh maar 't is echte liefde, dan maakt leeftijd niets uit", boo-fucking-hoo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:43
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
willow1 schreef op 30-01-2005 @ 20:39 :
Ik herken me helemaal in jou verhaal Toen ik 15 jaar was ben ik ook verliefd geworden op een man van 38. Hij was de stiefvader van m'n beste vriendin... Iedereen zei toen ook tegen mij dat ik het uit m'n hoofd moest zetten en dat hier alleen maar problemen zouden van komen maar dat kon ik dus niet.
Ik heb dus gewoon alles laten gebeuren, we hebben gezoend enz... Het is natuurlijk allemaal verkeerd afgelopen net zoals m'n vrienden zeiden. Maar ik heb er helemaal geen spijt van...

Het beste wat je dus kan doen is hem idd vergeten en uit je hoofd zetten. Maar zoals je zelf al zei dat lukt niet zomaar.
Dus laat gewoon alles over je heen komen je zal zelf wel merken dat dit niet goed is maar je leert immers uit je fouten
Ja, voor buitenstaanders lijkt het dikwijls zo 'makkelijk'; "vergeet hem, ga ergens anders, zorg dat je hem niet meer ziet..."
Ik neem hen niks kwalijk, ik begrijp dat het voor hen mss raar overkomt, maar hem vergeten lukt écht niet. Zeker niet omdat hij altijd zo lief en vriendelijk enzo is.
Ik vind het wel tof dat iemand me echt begrijpt
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:45
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Naar een ander café gaan is idd lastig dan.
Tsja, op zich is met alleen zoenen niets mis maar het lijkt me dat je dan toch gaat hopen op meer of vaker of zoiets. Als je daaraan toegeeft is het lastig om daarna er vanaf te stappen en niet telkens weer te blijven hopen en verliefd te blijven. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik begrijp ook wel dat het heel lastig is om hem uit je hoofd te zetten. Toch lijkt me het het beste om dat toch maar te proberen en er niet meer aan toe te geven.
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Flit schreef op 30-01-2005 @ 20:45 :
Naar een ander café gaan is idd lastig dan.
Tsja, op zich is met alleen zoenen niets mis maar het lijkt me dat je dan toch gaat hopen op meer of vaker of zoiets. Als je daaraan toegeeft is het lastig om daarna er vanaf te stappen en niet telkens weer te blijven hopen en verliefd te blijven. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik begrijp ook wel dat het heel lastig is om hem uit je hoofd te zetten. Toch lijkt me het het beste om dat toch maar te proberen en er niet meer aan toe te geven.
Ik vind 't behoorlijk foutgaan qua beeld dat jongeren hebben over relaties. Als 40-jarige lopen rotzooien (zelfs al is 't ook maar "gewoon" zoenen) met 'n 15-jarige, is NOT DONE.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:48
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-01-2005 @ 20:47 :
Ik vind 't behoorlijk foutgaan qua beeld dat jongeren hebben over relaties. Als 40-jarige lopen rotzooien (zelfs al is 't ook maar "gewoon" zoenen) met 'n 15-jarige, is NOT DONE.
Dat ben ik met je eens, maar je kan ook proberen aardig te blijven voor de TS. Ik heb ook nergens gezegd dat ik dit een goeie zaak vind, maar om haar nou gelijk zo af te kraken...
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Flit schreef op 30-01-2005 @ 20:48 :
Dat ben ik met je eens, maar je kan ook proberen aardig te blijven voor de TS. Ik heb ook nergens gezegd dat ik dit een goeie zaak vind, maar om haar nou gelijk zo af te kraken...
Ik kraak nergens de TS af. Ik zeg alleen wat ik vind van 't hele gedoe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:57
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-01-2005 @ 20:51 :
Ik kraak nergens de TS af. Ik zeg alleen wat ik vind van 't hele gedoe.
zo komt het wel over, maar misschien vat ik dat verkeerd op
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:04
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik zou dat meisje niet gaan afkraken, integndeel, ze kan niks doen aan haar hormonen enz.

Maar wtf, hoe gestoord is een vent van 40, die aanbied om met een meisje van 15 te kussen..

Als je dat al aanbied ben je gestoord
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:08
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Het is zeker niet alleen zijn 'schuld', hoor. Ik denk dat ik, misschien onbewust, wel liet zien dat ik het eigenlijk wel wilde. En tenslotte, hij heeft me niet gedwongen, integendeel.
Gestoord zou ik hem echt niet noemen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:09
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Als je graag veel ellende wilt hebben of als je graag wilt gebruikt worden dan moet je het doen.
Maar die man moet beter weten.
Want ik beschouw dit als pedofilie.
En als dat niet wilt hebben dan moet je hem gewoon links laten liggen.
En ik weet dat dat niet makkelijk is.
Maar die keuze moet je zelf maken.

Ik wens je veel succes er mee
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:11
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
LoveGirl212 schreef op 30-01-2005 @ 21:08 :
Het is zeker niet alleen zijn 'schuld', hoor. Ik denk dat ik, misschien onbewust, wel liet zien dat ik het eigenlijk wel wilde. En tenslotte, hij heeft me niet gedwongen, integendeel.
Gestoord zou ik hem echt niet noemen
Dat kan wel zo zijn maar die man hoort beter te weten
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:12
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
LoveGirl212 schreef op 30-01-2005 @ 21:08 :
Het is zeker niet alleen zijn 'schuld', hoor. Ik denk dat ik, misschien onbewust, wel liet zien dat ik het eigenlijk wel wilde. En tenslotte, hij heeft me niet gedwongen, integendeel.
Gestoord zou ik hem echt niet noemen
dat jij hem de indruk geeft dat je met hem wil zoenen, betekent niet dat hij dat dan maar meteen moet aanbieden! hij is 40, een volwassen man zou zoiets nooit mogen aanbieden aan een 15-jarig meisje.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:17
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 30-01-2005 @ 21:12 :
dat jij hem de indruk geeft dat je met hem wil zoenen, betekent niet dat hij dat dan maar meteen moet aanbieden! hij is 40, een volwassen man zou zoiets nooit mogen aanbieden aan een 15-jarig meisje.
Dat heb je wel goed door
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:18
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 30-01-2005 @ 21:12 :
dat jij hem de indruk geeft dat je met hem wil zoenen, betekent niet dat hij dat dan maar meteen moet aanbieden! hij is 40, een volwassen man zou zoiets nooit mogen aanbieden aan een 15-jarig meisje.
Inderdaad,
En mischien voel je je nu wel aangevallen, (Want je bent tenslotte op hem verlieft en op de jongen waarop ik verlieft ben (mn stiefbroer, ) kan ik ook niks fouts horen...

Maar blijf realistisch
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2005, 20:21
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-01-2005 @ 21:18 :
Inderdaad,
En mischien voel je je nu wel aangevallen, (Want je bent tenslotte op hem verlieft en op de jongen waarop ik verlieft ben (mn stiefbroer, ) kan ik ook niks fouts horen...

Maar blijf realistisch
Uhu wel een beetje ja
Tja ieder z'n mening natuurlijk toch blijf ik erbij dat hij niks fout gedaan heeft. Oké, misschien was het wel fout, maar toch niet zó erg als de meeste hier vinden

En ik blijf wel realistisch hoor, ik begrijp echt heel goed dat het niks serieus kan worden...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 30-01-2005 @ 21:18 :
Want je bent tenslotte op hem verlieft en op de jongen waarop ik verlieft ben (mn stiefbroer, ) kan ik ook niks fouts horen...

Hihi je vertelt het werkelijk in elk topic, wat schattig
Ik vind het feit dat hij zo oud is misschien zelfs minder erg dan dattie getrouwd is!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:39
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 30-01-2005 @ 21:27 :

Hihi je vertelt het werkelijk in elk topic, wat schattig
sorry, mn hoofd doet raar, en op een of andere manier wil ik het niet over hebben, maar t komt er steeds weer uit .. sorry
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:40
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ben waarschijnlijk de enige die zoiets heeft van: doe gewoon waar je zin in hebt, als hij zijn huwelijk wilt verkloten door iets te beginnen met een 15-jarige zit dat huwelijk sowieso al niet goed, dus dan is de TS niet verantwoordelijk voor het verpesten van een huwelijk ofzo. Verder weet ze zelf dat het niks serieus kan worden, en dat hij 40 is, tja boeiend (mja ik ben eigenlijk partijdig omdat ik zelf val op oudere mannen )

Als je weet dat het fout kan aflopen en je aanvaardt die gevolgen, ga er gewoon voor.

Máár wat ik net zelf opeens bedenk, als je ermee doorgaat, en het komt uit dat jullie met elkaar lopen te klooien, word jij dan nog wel normaal behandeld door vrienden en kennissen? en het lijkt me sterk dat hij z'n baan nog mag houden als bekend wordt dat hij met minderjarige meisjes zoent...
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:42
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 30-01-2005 @ 21:40 :


Máár wat ik net zelf opeens bedenk, als je ermee doorgaat, en het komt uit dat jullie met elkaar lopen te klooien, wordt jij dan nog wel normaal behandeld door vrienden en kennissen? en het lijkt me sterk dat hij z'n baan nog mag houden als bekend wordt dat hij met minderjarige meisjes zoent...
Tja, als er iets zou gebeuren, zou ik het echt niet gaan bekendmaken, en hij ook niet
Tuurlijk, àls iemand het zou te weten komen en die persoon zou het voortvertellen, zou hij een groot probleem hebben. Ik ook, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:46
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
LoveGirl212 schreef op 30-01-2005 @ 21:42 :
Tja, als er iets zou gebeuren, zou ik het echt niet gaan bekendmaken, en hij ook niet
Tuurlijk, àls iemand het zou te weten komen en die persoon zou het voortvertellen, zou hij een groot probleem hebben. Ik ook, trouwens.
Weet je zeker dat je dat risico wilt nemen?
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:49
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 30-01-2005 @ 21:46 :
Weet je zeker dat je dat risico wilt nemen?
Als ik de kans zou krijgen, zou ik het direct doen ja. Maar dan wel niet op een plaats waar elk moment iemand aan kan komen. Maar toen we die ene keer bijna gezoend hadden, waren we ook ergens 'apart', je hoort het als er iemand aankomt. Dus moest ik die kans nog eens krijgen, ja dan zou ik dat risico nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2005, 20:53
Verwijderd
Voor mijn standpunt, zie:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1089028
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 21:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Voor een verstandig standpunt:

Zie Methuseleh.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:03
Verwijderd
Methuselah heeft gelijk. Deze relatie heeft geen kans van slagen, en wat je ook denkt voor hem te voelen, hij gaat zijn vrouw hoogstwaarschijnlijk toch niet verlaten. Waarschijnlijk wilde hij gewoon even een spannende avond en probeerde hij je daarom te zoenen. Het huwelijk is ook niet alles.

En eerlijk gezegd vind ik het een behoorlijk foute kerel, welke man van 40 probeert er nu meisjes van 15 te zoenen, denk er eens over na wat je ervan zou vinden als jouw vader een meisje van je eigen leeftijd zou proberen te zoenen!

Laten gaan dus, er komen nog zoveel interessante mannen voorbij in je leven.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1: Hij is getrouwd
2: Hij kan met gemak je vader zijn

Deze 2 punten moeten je eigenlijk al wakkerschudden. Als er wat gebeurt en iemand komt er achter en lult het door is zijn huwelijk naar de maan én ziet iedereen je aan voor het meisje die het huwelijk van bladiebla heeft kapotgemaakt.
En stel dat t gebeurt en hij wil verder...
Dat is strafbaar volgens de wet en mag dus niet. Gebeurt het wel, dan pleegt hij een strafbaar feit.

Word wakker, zie wat je in je hoofd hebt en besef wat het aan kan richten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:36
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
willow1 schreef op 30-01-2005 @ 20:39 :
Ik herken me helemaal in jou verhaal Toen ik 15 jaar was ben ik ook verliefd geworden op een man van 38. Hij was de stiefvader van m'n beste vriendin... Iedereen zei toen ook tegen mij dat ik het uit m'n hoofd moest zetten en dat hier alleen maar problemen zouden van komen maar dat kon ik dus niet.
Ik heb dus gewoon alles laten gebeuren, we hebben gezoend enz... Het is natuurlijk allemaal verkeerd afgelopen net zoals m'n vrienden zeiden. Maar ik heb er helemaal geen spijt van...
Zozo.. met de stiefvader van een goede vriendin.
Ik neem aan dat ie nog getrouwd was met de moeder van je beste vriendin; als ik die vriendin was had ik wel gezorgd dat jij er spijt van kreeg.


On-topic:
-Jij zou beter moeten weten omdat hij getrouwd is
-Hij zou beter moeten weten omdat jij 15 bent, en hij 40
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 10:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als je verliefd op hem bent, zul je vast ook om hem geven en wil je vast niet dat zijn leven verpest wordt. Voor jou heeft het weinig gevolgen, tenzij hij je dwingt tot dingen die je niet wilt of dingen waar je achteraf spijt van krijgt....

MAAR zijn leven kan helemaal verpest worden. Als dit bekend wordt, is zijn leven verpest. Hij zal zijn huwelijk kwijt raken en met een beetje pech een aanklacht wegens aanranding of verkrachting. Zelfs als is het niet waar, zal hij de rest van zijn leven een stempel hebben die pedofiel luidt. Gezien het feit dat jij 15 bent, maakt het strafbaar, zelfs als het met een jongen van 17 is. Daar wordt tegenwoordig niet zo moeilijk meer over gedaan, maar een man van 40 wel, want die hoort met zijn gore poten van je af te blijven. HIJ is de volwassene en zelfs als jij naakt op hem gaat zitten, moet hij degene zijn die jou van hem aftrekt en zegt dat jij je kleren moet aandoen.

Dus voor zijn belang, het ziet er naar uit dat hij best zou toehappen, wees jij dan hier de volwassene, voordat zijn leven verpest wordt en ik neem aan dat als jij verliefd op hem bent, dat jij wil dat hij nog een gelukkig leven kan leiden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:09
waves
Avatar van waves
waves is offline
wat Gothic zegt: een relatie met jou kan zijn leven 'verpesten'.

Geloof je nu echt dat een 40 jarige man alles op het spel wil zetten voor een avontuurtje met een 15jarig grietje (niet stom bedoeld ofzo, maar even duidelijk maken hoe hij jou waarschijnlijk ziet)???

Hij werkt in n café, die mensen zijn meestal lief en aardig tegen iedereen.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 31-01-2005 @ 12:09 :
Hij werkt in n café, die mensen zijn meestal lief en aardig tegen iedereen.
Wat je bij katten 'allemansvriendjes' noemt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
waves schreef op 31-01-2005 @ 12:09 :
wat Gothic zegt: een relatie met jou kan zijn leven 'verpesten'.

Geloof je nu echt dat een 40 jarige man alles op het spel wil zetten voor een avontuurtje met een 15jarig grietje (niet stom bedoeld ofzo, maar even duidelijk maken hoe hij jou waarschijnlijk ziet)???

Hij werkt in n café, die mensen zijn meestal lief en aardig tegen iedereen.
Het probleem met dit soort mensen is, dat ze denken ermee weg te kunnen komen, omdat ze een bepaalde macht hebben over het jongere meisje. Pedofielen geven dit ook vaak toe.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:04
marijzja
marijzja is offline
gatverdamme..even denken..oja: als een man van 40 'verliefd' is op een kind van 15....dan is hij pedo, zou er niet intrappen en ophouden met naif te zijn, dat helpt jou niet verder en heeft hij kans om gepakt te worden...al zou ik dat terecht vinden
heeft ie ook kinderen? ben ik benieuwd wat voor fantasien hij daarbij heeft..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:08
Verwijderd
Blijf lekker van hem dromen...maar laat je niet verleiden. Want een man van 40 die een meisje van 15 verleidt is niet echt ok.

Met dromen is niets mis hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2005, 12:18
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 31-01-2005 @ 10:36 :
Zozo.. met de stiefvader van een goede vriendin.
Ik neem aan dat ie nog getrouwd was met de moeder van je beste vriendin; als ik die vriendin was had ik wel gezorgd dat jij er spijt van kreeg.
Dat IK er spijt van kreeg? Ik was een 15 jarige verliefde puber die niet wist waar ze mee bezig was. Die man was 38 en getrouwd, hij werd verondersteld de volwassene te zijn dus hij had beter moeten weten... Niet ik...
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sjah, ik weet wat een aantrekkingskracht ouderen mannen kunnen hebben op jongere vrouwen/meisjes. Ikzelf heb een relatie gehad met iemand die "slechts" 10 jaar ouder is en hij is de enige die ik nogsteeds niet uit mijn hoofd kan zetten, al heb ik de relatie al een jaar geleden verbroken.

Ik heb die relatie verbroken omdat hij gewoon niet goed voor me was. Net als deze man alles behalve goed voor jou is en je hebt nog niet eens een relatie met hem. Ik wil je echt aanraden om hem nu uit je hoofd te zetten en niet na allemaal voorvallen als zoenen. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor zijn vrouw. Hoe zou jij je voelen als je straks 10 jaar getrouwd bent en je man gaat vreemd met iemand die jullie dochter had kunnen zijn.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:09
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
Ik heb hetzelfde gehad ongeveer. Fitnessinstructeur, 18 jaar ouder, heeft een vriendin. We zouden gezellig keertje wat gaan drinken (ja ik was stukje bij beetje verliefd op m geworden). Bleek dat ie een vriendin had EN 5 jaar ouder was dan dat hij eerst beweerde. Damn, wat een mongool! Maar even voor de duidelijkheid: hij vindt je vast een leuk meisje, maar het is een BARMAN. Net als FITNESSMANNETJES meestal aantrekkelijk en playerig. Misschien heeft ie wel een open huwelijk, zou kunnen, dan gaat er nog niks stuk bij hem, maar jij gaat wel stuk! Want jij bent helemaal verliefd op m en jij bent slechts een tussendoortje.

Ik wil zeggen: doe het niet. Maarja, je doet het toch wel, dat zou ik ook doen.... Is een jaar geleden maar hij zit nog steeds klein beetje in mn hoofd. Heeeeel leuk Verliefd is verliefd, dan maken dingen zoals leeftijd en getrouwd niks uit. Dan wil je diegene gewoon. Punt. Weet niet wat mn punt is, maar probeer in te zien dat het een playertje is en dat hij je niet geweldig vindt. En kijk ns rond of hij het niet ook bij andere meisjes zo gezellig maakt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:24
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
probeer hem uit het hoofd te zetten. Hij is getrouwd dus jij trekt altijd aan het kortste eind.
En ja zoals al eerder is geschreven hij is een barman, die zitten altijd achter de "vrouwtjes" aan, zeg maar. En tja hij was 40 zei je? Dan had het ook gewoon je vader kunnen zijn . Zou wel een vreemd idee zijn toch? Als jou vader met zo'n veel te jonge griet aan komt lopen thuis?
Ik zou gewoon hem proberen te vergeten, hoe moeilijk het ook is. Als jij wat met hem zou doen. Sta JIJ voor "lul". Hij plijt zichzelf wel weer vrij, met flauwe smoesjes.

Maar ook al ziet hij jou niet alleen als een lustobject. Dan kun je toch beter niets doen, zorgt alleen maar voor tramelant zo'n man.
Succes en sterkte
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:30
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-01-2005 @ 12:33 :
Het probleem met dit soort mensen is, dat ze denken ermee weg te kunnen komen, omdat ze een bepaalde macht hebben over het jongere meisje. Pedofielen geven dit ook vaak toe.
was laatst bij oprah. ging ook over pedo's.
Er ging een pedo uitleggen hoe hij te werk ging.
Hij koos zwakke onzelfverzekerde meisjes uit en probeerde hun vertrouwen te winnen. Daarna gingen ze bv. hand op schouder/knie leggen. Volgende keer bovenbeen. Een keer perongeluk de borsten/kruis enz. Totdat die meisjes gek op ze waren en ze sex konden hebben, wat het meisje ook wou. Want de pedo maakte het meisje nieuwschierig naar sex. Daarna was het spelletje afgelopen en dumpten ze het meisje keihard en zeiden ze nooit meer wat tegen haar. En gingen ze opzoek naar een ander meisje.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:40
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
He, ik ben niet zielig en ik ben wel zelfverzekerd! Hij was in mijn geval geen pedo, wel een lul uiteraard.

Beware of the player!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:29
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
willow1 schreef op 31-01-2005 @ 13:18 :
Dat IK er spijt van kreeg? Ik was een 15 jarige verliefde puber die niet wist waar ze mee bezig was. Die man was 38 en getrouwd, hij werd verondersteld de volwassene te zijn dus hij had beter moeten weten... Niet ik...
Dus je stelt niet volwassen genoeg te zijn op die leeftijd om verantwoordelijk te zijn voor je daden. Dat strookt niet met de bewering dat jij het allemaal prima vindt.

Ik had in de geschetste situatie jou wel verantwoordelijk genomen, en had in eerste instantie in staat geweest voor het veroorzaken van wederom een breuk tussen mijn ouders je onder zes planken te leggen. Vooral die stomme - smilie na je beschrijving hoe je een huwelijk naar de kloten hebt geholpen is de druppel die de emmer wel doet overlopen.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-01-2005 @ 14:30 :
was laatst bij oprah. ging ook over pedo's.
Er ging een pedo uitleggen hoe hij te werk ging.
Hij koos zwakke onzelfverzekerde meisjes uit en probeerde hun vertrouwen te winnen. Daarna gingen ze bv. hand op schouder/knie leggen. Volgende keer bovenbeen. Een keer perongeluk de borsten/kruis enz. Totdat die meisjes gek op ze waren en ze sex konden hebben, wat het meisje ook wou. Want de pedo maakte het meisje nieuwschierig naar sex. Daarna was het spelletje afgelopen en dumpten ze het meisje keihard en zeiden ze nooit meer wat tegen haar. En gingen ze opzoek naar een ander meisje.
Ja, klopt. Daar heb ik dit ook uit . Dit verhaal heeft er iets van weg.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 31-01-2005 @ 14:09 :
Ik heb hetzelfde gehad ongeveer. Fitnessinstructeur, 18 jaar ouder, heeft een vriendin. We zouden gezellig keertje wat gaan drinken (ja ik was stukje bij beetje verliefd op m geworden). Bleek dat ie een vriendin had EN 5 jaar ouder was dan dat hij eerst beweerde. Damn, wat een mongool! Maar even voor de duidelijkheid: hij vindt je vast een leuk meisje, maar het is een BARMAN. Net als FITNESSMANNETJES meestal aantrekkelijk en playerig. Misschien heeft ie wel een open huwelijk, zou kunnen, dan gaat er nog niks stuk bij hem, maar jij gaat wel stuk! Want jij bent helemaal verliefd op m en jij bent slechts een tussendoortje.

Ik wil zeggen: doe het niet. Maarja, je doet het toch wel, dat zou ik ook doen.... Is een jaar geleden maar hij zit nog steeds klein beetje in mn hoofd. Heeeeel leuk Verliefd is verliefd, dan maken dingen zoals leeftijd en getrouwd niks uit. Dan wil je diegene gewoon. Punt. Weet niet wat mn punt is, maar probeer in te zien dat het een playertje is en dat hij je niet geweldig vindt. En kijk ns rond of hij het niet ook bij andere meisjes zo gezellig maakt.
Het feit dat jij 17 bent en zij 15 vindt ik toch een heel groot en belangrijk verschil .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:48
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 31-01-2005 @ 18:29 :
Dus je stelt niet volwassen genoeg te zijn op die leeftijd om verantwoordelijk te zijn voor je daden. Dat strookt niet met de bewering dat jij het allemaal prima vindt.

Ik had in de geschetste situatie jou wel verantwoordelijk genomen, en had in eerste instantie in staat geweest voor het veroorzaken van wederom een breuk tussen mijn ouders je onder zes planken te leggen. Vooral die stomme - smilie na je beschrijving hoe je een huwelijk naar de kloten hebt geholpen is de druppel die de emmer wel doet overlopen.
Ik heb het huwelijk niet naar de kloten geholpen. Dat heeft hij zelf gedaan... Hij is diegene die getrouwd was, niet ik. En ik was trouwens niet het enige meisje waarmee hij z'n vrouw bedroog. Dus ik denk wel dat de schuld helemaal aan zijn kant lag... De meeste 15 jarige hopeloze verliefde meisjes zijn naief en denken niet bij na tot welke gevolgen hun acties kunnen leiden...
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:55
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
willow1 schreef op 31-01-2005 @ 18:48 :
Ik heb het huwelijk niet naar de kloten geholpen. Dat heeft hij zelf gedaan... Hij is diegene die getrouwd was, niet ik. En ik was trouwens niet het enige meisje waarmee hij z'n vrouw bedroog. Dus ik denk wel dat de schuld helemaal aan zijn kant lag... De meeste 15 jarige hopeloze verliefde meisjes zijn naief en denken niet bij na tot welke gevolgen hun acties kunnen leiden...
Dankje voor de toelichting. Precies de reden waarom een 15 jarige geen relatie zou moeten aangaan met een (getrouwde) 40 jarige.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 20:16
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-01-2005 @ 18:32 :
Het feit dat jij 17 bent en zij 15 vindt ik toch een heel groot en belangrijk verschil .
Is wel een belangrijk verschil, maar het idee blijft hetzelfde: verliefd op het verkeerde type. Tadaa! En te oud spookt heus wel door je hoofd, maar het maakt gewoon niet uit als je verleifd bent. En ik weet, nee denk, gewoon dat degenen die zeggen: je bent sowieso dom om verliefd te worden om oudere man, dat die mensen het nog nooit gehad hebben. Want zo d8 ik ook. Maar liefde maakt blind, niet dom.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:21
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 31-01-2005 @ 16:40 :
He, ik ben niet zielig en ik ben wel zelfverzekerd! Hij was in mijn geval geen pedo, wel een lul uiteraard.

Beware of the player!
ik wil ook niet zeggen dat alle oudere mannen die op jongere vrouwen vallen (eigenlijk doen ze dat allemaal) pedo's zijn. maar die dat vertelde was pedo en zat er ook voor vast.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:36
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik vraag me af of die man dat werkelijk probeerde, of jij door je roze bril dat dacht te zien..

Ik vind het alleen maar jammer dat er elke keer weer zoveel mensen intrappen...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie slechte relatie tussen ouders en schoonouders
Balpen
33 15-01-2012 10:36
Psychologie jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken?
Fantôme
34 13-05-2007 20:43
Psychologie mijn ouders maken me gek...
evanescence
4 21-10-2004 09:49
Psychologie Ouders en hulpverlening
~~dolce~~
11 03-03-2004 13:42
Liefde & Relatie ruzie met vriend vanwege zijn ouders?!
groovy
14 29-09-2003 18:06
Lichaam & Gezondheid rokende ouders -> rokende kinderen?
Verwijderd
50 19-07-2003 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.