Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 22:00
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Ik zit dus zeg maar in een beetje zo'n vriendinnen-groepje. In de 1e en 2e was 't altijd wel eens mot. Nu in de 4e dacht ik dat iedereen wel wat volwassener zou zijn, maar 1 meisje zit voortdurend te vervelen. Als we iets leuks gaan doen moet het precies aan haar aangepast worden en als dingen niet precies naar haar zin verlopen heb ik het weer gedaan. Soms biedt ze haar excuses aan en dan vind ik haar wel weer aardig maar vandaag heeft ze weer iets geflikt wat ik haar nu echt kwalijk neem, ik ben zoo boos en verdrietig. Moet ik nu gewoon haar bannen als vriendin, want naïef als ik ben, denk ik steeds weer dat ze wel zal veranderen maar elke keer praat ze me weer een schuldgevoel van hier tot Tokyo aan. En elek keer denk ik "de volgende keer......."maarjah, wat de volgende keer. Als ik niks meer met haar te maken wil hebben sta ik alleen. Ik weet niet of m'n andere vriendinnen dan nog wel met me om willen gaan. 'k ben bang dat dat ene meisje gaat ztten stoken.

Ik snap dat t een beetje lastig is om zo iets hierover te zeggen maar wie weet hier iets aan te doen?
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 22:09
Verwijderd
In de 4de? Op je veertiende?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:12
Verwijderd
ik zou haar niet bannen als vriendin, maar een beetje afstand houden. het lijkt me wel duidelijk dat dit het minst leuke meisje uit je vriendinnengroepje is, en ik denk dat je andere vriendinnen dit gedrag van haar ook niet zo leuk vinden. misschien moet je eens met hun 'overleggen', voorzichtig een balletje opgooien, om te kijken of hun zich ook storen aan haar gedrag. waarschijnlijk is dat wel het geval, maar durft niemand er voor uit te komen. je zou dan haar kunnen confronteren hiermee, en voorstellen dat ze zich wat prettiger gedraagt. maar aan de andere kant, sommige mensen veranderen nooit. ik zou in ieder geval niet te veel met haar omgaan. voor gestook hoef je niet bang te zijn, denk dat echte vriendinnen je niet in de steek laten voor iemand als haar (ze lijkt me niet zo een aardig meisje, namelijk).
nouja, succes
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:12
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ehm, kun je er niet met je andere vriendinnen over praten? Als ze je vriendinnen zijn, lijkt het me dat je wel met ze kunt praten over wat je dwars zit. Misschien hebben zij wel een beetje hetzelfde probleem met dat meisje ofzo.
En dan lijkt het me verstandig om ook met die vervelende vriendin te gaan praten over haar gedrag en misschien dat ze er dan wat aan doet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
over een week word ze 15 zo te zien
gewoon een vroege leerling
tadaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 09-09-2004 @ 23:13 :
over een week word ze 15 zo te zien
gewoon een vroege leerling
tadaaaaaa
Ja, ik was te lui om op 'r info te klikken (a)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 23:22
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als jouw vriendin je "slechte" vriendin geloven zonder jouw aangehoord te hebben en haar zijde al kiezen zegt dat wel genoeg

Ik zou de gok wagen en anders zoek je toch nieuwe vriendinnen?
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 11:15
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
STUFF schreef op 09-09-2004 @ 23:12 :
ik zou haar niet bannen als vriendin, maar een beetje afstand houden. het lijkt me wel duidelijk dat dit het minst leuke meisje uit je vriendinnengroepje is, en ik denk dat je andere vriendinnen dit gedrag van haar ook niet zo leuk vinden. misschien moet je eens met hun 'overleggen', voorzichtig een balletje opgooien, om te kijken of hun zich ook storen aan haar gedrag. waarschijnlijk is dat wel het geval, maar durft niemand er voor uit te komen. je zou dan haar kunnen confronteren hiermee, en voorstellen dat ze zich wat prettiger gedraagt. maar aan de andere kant, sommige mensen veranderen nooit. ik zou in ieder geval niet te veel met haar omgaan. voor gestook hoef je niet bang te zijn, denk dat echte vriendinnen je niet in de steek laten voor iemand als haar (ze lijkt me niet zo een aardig meisje, namelijk).
nouja, succes
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:07
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Bedankt voor de recaties.

Ik heb haar al heel vaak dingen uitegelgd, maar veel dingen ontkent ze, er valt gewoon niet over te praten. En er is ook niet echt specifiek iets waar ik haar op aan kan spreken. Het lijkt ook zo'n lieve meid, en dar trap ik steeds weer in .

Ik heb net met een andere vriendin drover gepraat maar ze wil niet veel zeggen want ze is bang ruzie te kijgen.

Een van mijn vriendinnen denkt er precies hetzelfde over als ik, ik heb ook al heel vaak met haar gepraat. Zij kan het gewoon negeren als dat meisje weer vervelend doet. Dat bewonder ik echt!
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:41
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
Ik was dat ook, ben nou 15 en zit in 5 VWO

ontopic:
Ik denk dat je gewoon een klein beetje afstand van haar moet nemen, als ze je echt als vriendin ziet, zoekt ze vanzelf wel weer contact, dat had ik ook met mijn beste vriendin en alles is nou weer goed.
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:10
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
Same here
Over 6 maanden en 20 dagen 15

Maarja: Afstand nemen van haar en door gaan met de rest..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:36
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
Ik was ook 14 in de 4e hoor...
__________________
Dus...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:46
Symphony
Avatar van Symphony
Symphony is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
wat is daar mis mee?
__________________
Dulce et decorum est pro patria mori
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:29
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
feminime schreef op 10-09-2004 @ 19:36 :
Ik was ook 14 in de 4e hoor...
me 2
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 23:09 :
In de 4de? Op je veertiende?
Ik was ook 14 in de 4e, zou bijna 16 zijn als ik mn Havo diploma had...

Ontopic: Het er eens met de rest over hebben, of zij zich er ook zo bij voelen en er zo over denken. En als dat ene meisje niet wil veranderen, en jij stoort je eraan, moet je eens gaan denken hoe diep de vriendschap zit...

Succes
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien eens met je andere vriendinnen er over praten? Kijken wat zij er van vinden. Als ze jouw kant kiezen, moeten ze ook maar eens voor jou opkomen en als ze haar kant kiezen idem dito. Bespreek het openhartig en zonder ruzie eens met elkaar, ook als dat ene meisje erbij is, wat jullie van haar vinden en de verhoudingen binnen jullie vriendengroep en kom dan met een oplossing.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychologen
Kauw
184 25-06-2007 12:25
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet?
U*NiQ
13 17-07-2005 18:42
Verhalen & Gedichten Alles kwijt
Saarah
4 30-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10
Verhalen & Gedichten [verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!)
Anne
17 30-09-2002 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.