Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 18:25
illegal_love
illegal_love is offline
Havo...

Valt mee... drie kwartier/een uurtje ongeveer

isgoed hoor

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 18:33
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 19:14 :
-k weet best veel over de mensen waarmee ie omgaat en ken de vrouw waar ie het laatst een relatie mee gehad heeft... (kan alleen niet hier typen wie dat is omdat het dan direct duidelijk is wie hij is) hij gaat niet met andere meisjes van mijn leeftijd om..
??

Ik zou het je niet aanraden op zich.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens met mannen heb gezoend die 2x zo oud waren als ik, maar dat was dan voor ons allebei zeker dat dat geen relatie zou worden. En ík werd al vreemd aangekeken terwijl ik in theorie volwassen ben, en zou moeten weten wat ik doe. (Wat ik ook weet). Maar kun jij dat ook inschatten?
Als je denkt dat je dat kunt, en als je denkt dat hij er net zo voor gaat als jij, en jullie serieus wat willen (ook door de afstand).. nou ja, dan kun je het proberen he..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:34
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ach als je het allebei wilt, moet je er gewoon helemaal voor gaan dan komt het wel goed met jullie. Maar het zou iig niets voor mij zijn,
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:01
illegal_love
illegal_love is offline
ik heb ook altijd gedacht dat het niks voor mij zou zijn... maar nu..

ik ken wat mensen waarmee ie omgaat enz, kan hier alleen geen namen noemen ingewikkelde reden... najaa... is lastig, kan ik nogal moeilijk op een forum zetten... tzijn geen criminelen ofzo hoor, niet schrikken
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:05
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Owja, over dat je niet kan zeggen wie t is he..
Als ie bekend is, om wat voor reden dan ook (pos/neg), is er geen schijn van kans dat ie wat met je begint.
Je bent en blijft ten slotte hartstikke minderjarig..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:07
illegal_love
illegal_love is offline
neee zelf is ie geen bekende nederlander ofzo!! maar hij heeft er vanwege zn werk veel mee te maken, thats all
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:12
elledc
elledc is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 17:05 :
wat heb jij met je 16 jaar een man van 32 te bieden?

ik WORD btw...
Hou toch es op, ze is 16, geen 12. Als ze nou geborgenheid vindt bij die man en ze voelt zich er goed bij? So what...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 19:19 :
hele goede vraag, maar ik zou het niet weten... ik ''probeer'' het ook niet ofzo ik ben gewoon ik...

we hebben inderdaad niet veel raakvlakken qua leven, hij werkt, ik zit op school etc etc... maar dat hoeft geen probleem te zijn, al weet ik dat dat het wel kán zijn... dilemma dilemma...

xxxx
Dat hij werkt en jij op school zit, gaat echt niet het grootste probleem worden hoor. Ik zal je er een paar geven die nog veel belangrijker zijn:
1)je verwacht beiden iets heel anders van een relatie
2)jij zal voorlopig nog niet willen samenwonen, hij mogelijk wel
3)kinderen krijgen
4)levenservaring
5)kritiek van anderen
6)je bent met hele andere dingen bezig. Hier speelt dan ook levenservaring weer in mee.

Nog even buiten het feit dat hij het waarschijnlijk niet wil en anders op z'n minst niet *hoort* te willen.

Ik weet het, er zijn mensen bij wie het goed gaat. Je kan het proberen.. ik zou het niet doen. De kans dat het fout gaat is *heel* groot.. en de kans dat je dat een wereldprobleem gaat vinden is ook *heel* groot. Doe het gewoon jezelf niet aan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:28
Love_Cherry
Love_Cherry is offline
Maar onderhand weet ze ookwel dat het goed en fout kan gaan...
Dat kan je 34802x in dit topic zetten, maar na 1x zal het vast wel duidelijk zijn


En het doet er ook niet toe wat hij voor werk doet of wat voor vrienden hij heeft... zij vraagt advies voor haar gevoel voor hem... en niet ik wil vertellen wie zijn vrienden zijn ofzo... That's not the point
__________________
Your love is leading me!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:35
illegal_love
illegal_love is offline
-ik weet niet of wij hetzelfde verwachten van een relatie...
-eerder in dit forum meldde ik dat ik maar al te graag weg wil van waar ik nu zit, samenwonen zou zeker een optie zijn
-hij is totaaaaaaaal niet bezig met kinderen krijgen en weet nieteens of hij dat ooit wel zou willen
-levenservaring; klopt heeft hij stukken meer van ja
-kritiek van anderen heb ik al genoeg... maar daar tegenover staat ook veel support
hij zal indd ook veel kritiek gaan krijgen, maar echte vrienden accepteren het wel, al kan dat misschien even gaan duren... *heb ik ervaring mee vanwege die kennis enz*
-met hele andere dingen bezig... qua levenservaring klopt dat, maar qua interesses zitten we weer wel op hetzelfde vlak...
Al is dat natuurlijk weer een vrij klein detail.

Klopt, ik heb geen idee of hij het wel of niet zou willen... maar daar kan ik maar op 1 manier achterkomen...

Het komt er inderdaad weer op neer dat de kans groot is dat het misloopt, maar dat het kán goedlopen

Liefs...
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:11
Verwijderd
ik zou een paar jaar wachten
door nu een relatie met hem te beginnen kun je misschien uiteindelijk die goede vriendschap verliezen.
over een paar jaar heeft het naar mijn idee wat meer kans van slagen, kan me echt niet voorstellen dat een middelbare scholier (wat je waarschijnlijk nog bent) iets langdurigs kan hebben met een dertiger. als het echt zo goed klikt dan blijf je vanzelf jaren lang vrienden en kan er dan nog meer opbloeien. maar als je je verliefdheid niet in bedwang kan houden, wie ben ik als buitenstaander om je tegen te houden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Je kan het gaan proberen met die man, daar heb ik geen problemen mee - maar het heeft weinig kans. Ik denk dat zeker 95% van dit soort relaties stranden, vanwege de volgende mogelijkheden:

- de man gebruikt het meisje voor de sex (plus hij gebruikt zijn natuurlijke overwicht door zijn leeftijd om dat te kunnen bewerkstelligen);
- het meisje is nog te kinderlijk voor hem en hij wil toch een volwassener iemand;
- de beide partners door het grote leeftijdsverschil andere normen en waarden en doelen in het leven hebben, waardoor onenigheden kunnen ontstaan die de relatie niet overleeft.

Er zijn nog wel meer mogelijkheden, maar ik denk dat dit de belangrijkste zijn.

Ik denk dat een meisje van 16 niet echt helder kan denken wat liefde betreft, daar heeft ze te weinig ervaring voor - ik heb echt het gevoel dat Illegal_Love alles te rooskleurig en te naïef inziet.

Meid, als je het nou echt zo graag wilt proberen, dan moet je het doen (daar doe je alleen maar ervaring mee op), maar als je verstandig bent, begin je er niet aan. Bespaar je die hartzeer.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
-ik weet niet of wij hetzelfde verwachten van een relatie...
-eerder in dit forum meldde ik dat ik maar al te graag weg wil van waar ik nu zit, samenwonen zou zeker een optie zijn
Ik weet wel zeker van niet. Echt, misschien geloof je me niet.. moet je helemaal zelf weten, maar ik weet 100% zeker van niet.

Meid, je bent 15. Je ouders laten je voorlopig nog niet gaan hoor. Bovendien moet je helemaal niet met 'm willen samenwonen na een paar weken/maanden relatie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
grl schreef op 09-09-2004 @ 21:36 :
Ik weet wel zeker van niet. Echt, misschien geloof je me niet.. moet je helemaal zelf weten, maar ik weet 100% zeker van niet.

Meid, je bent 15. Je ouders laten je voorlopig nog niet gaan hoor. Bovendien moet je helemaal niet met 'm willen samenwonen na een paar weken/maanden relatie.
Daarnaast zou het misschien verstandig zijn voor je eigen ontwikkeling op eerst eens een eigen leven op te bouwen. Een eigen huisje of kamer, voordat je meteen afhankelijk wordt van een man...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 09-09-2004 @ 20:12 :
Hou toch es op, ze is 16, geen 12. Als ze nou geborgenheid vindt bij die man en ze voelt zich er goed bij? So what...
Het gaat me niet om haar, maar om hem. Denk jij niet dat een man van 32 niet ontzettend snel is uitgekeken op een puber met de problemen die bij die leeftijd horen? Meestal verwachten volwassenen wat meer van een relatie dan wat knuffelen en leuk samen naar de film gaan oid.

En hoe houd je hier een duidelijke grens? Hoesnel zal hij niet een vaderfiguur worden ipv een 'lover'?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:35
illegal_love
illegal_love is offline
Dit is wat ik ga doen; ik zeg hem niks, nóg niet in elk geval... ik wacht ermee, minstens tot ik 18 ben Dan kijk ik wel verder... voorlopig is het nog hardstikke illegaal en HEB IK NOG NIX MET HEM. We zijn gewoon vrienden En das hardstikke leuk toch??
Misschien dat ik het over een hele tijd vertel, maar wie weet is dan alles alweer anders... hij zou een vriendin kunnen hebben, ik zou wie weet een vriend kunnen hebben *van weet ik veel welke leeftijd*... tkomt goed Ik blijf gewoon gezellig vrienden met em, hijs gewoon een lieverd Over een hele tijd zien we wel verder

Goed idee??

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 00:10
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Prachtig, en geniet er van in tussentijd!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou ervoor gaan, mocht hij dat ook willen.
Allebei wel een beetje aanpassen op sommige vlakken, en dan moet het lukken.

Ik heb zelf totaal geen problemen met oudere mannen ( ), zolang het meisje dan maar een leeftijd heeft waarop ze verstandig en volwassen genoeg kan denken en niet gaat zeuren over zijn ideeen en gedachten.

Trouwens, toen ik je topictitel las, dacht ik dat het over een man van 45 ging. 30 of 31 valt toch ook wel weer mee!!

Ik zou zeggen; begin eens met het aan hem op te biechten.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:07
illegal_love
illegal_love is offline
Als de gevoelens die ik nu heb zo enorm gigantisch blijven de komende tijd denk ik toch dat ik het wel opbiecht... maar voorlopig niet Hopen dat de verliefdheid enz allemaal ietwat minder worden, dat ik er wat beter mee kan leven, momenteel drijft het me af en toe wel tot wanhoop..

Dus voorlopig hou ik het nog even voor mezelf, tenzij het ineens enorm op gaat vallen of dat hij het aan mij merkt ofzo...

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:44
white witch
Avatar van white witch
white witch is offline
Illegal_Love: heel veel succes Ik hoop dat het echt wat wordt als je wat ouder bent.
__________________
Don't get mad, get everything
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:49
Verwijderd
Ja, hartstikke illegaal natuurlijk totdat je achttien bent
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 12:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2004 @ 11:49 :
Ja, hartstikke illegaal natuurlijk totdat je achttien bent
Illegaal is cool.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:34
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Wat doet iedereen hier ontzettend moeilijk zeg.
Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen, maartoch.

Liefde kent geen grenzen..
__________________
Dus...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 21:53 :
Daarnaast zou het misschien verstandig zijn voor je eigen ontwikkeling op eerst eens een eigen leven op te bouwen. Een eigen huisje of kamer, voordat je meteen afhankelijk wordt van een man...
omg wat denk jij standaard...heb je er ervaring mee of vertellen andere mensen je dat??
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:35
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb zelf een relatie waarin het leeftijdsverschil nog veel groter is.

Ik vind het leeftijdsverschil niet te groot, al jij tenminste 18 bent, tot die tijd zou ik er nog even mee wachten (wat je dus al van plan bent..).

Als je vragen hebt (of iemand anders) kan je die via PM stellen, ik help je graag.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 20:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Smoorverliefd op oudere collega
Marisse
14 24-07-2007 18:32
Psychologie Levensverhaaltjuh
Somebody Special
37 31-05-2005 00:04
Liefde & Relatie Ouder
LoveGirl212
60 01-02-2005 16:32
Liefde & Relatie (groot) leeftijdsverschil, kan dat?
Charlottetje
125 23-01-2004 13:58
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Psychologie Meisjes met oudere mannen
MasterMolly
20 15-02-2002 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.