Oud 02-04-2003, 17:28
Maikie
Maikie is offline
Gister op school kwam ineens mijn beste vriendin naar me toe, dat me vriend zou zijn vreemdgegaan met een meisje uit me klas. Ik wilde het natuurlijk niet geloven! Want ik vertrouw hem.maar jah..je gaat toch denken he....: waarom zou ze zoiets verzinnen(dat meisje die bij mij in de klas zit).
Dus ik helemaal overstuur..En heel erg boos op haar, en hem. Ik wist echt niet wat ik moest geloven. En hij bleef het maar ontkennen.

Dus ik stond te huilen op school en een paar mensen uit me klas kwamen me zeg maar troosten. Maar die wisten het allemaal al..iedereen behalve hij en ik

Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, boos en teleurgesteld en wilde ik hem opbellen. Ik kreeg toen zijn moeder, want hij was er niet. Ze heeft toen op me in zitten praten dat ik rustig moest worden en dat het niet waar was enz....

Toen ben ik gaan werken en toen ik thuis kwam heb ik nog 1, 5 uur met hem aan de tel gezeten. Je kan in dit soort situaties natuurlijk nooit echt achter de waarheid komen: is het nou wel of niet gebeurd...Het is haar woord tegen het zijne.

Maar goed..we hebben het er toen over gehad en ik heb besloten om hem te vertrouwen en het aan te laten en dat wijf links te laten liggen...Ze is dus verliefd op hem en heeft er blijkbaar alles voor over om hem in te pikken...
Ik vind dat zo IN en IN gemeen!! Wat als ik hem nou niet had vertrouwd..dan had ze nu der zin gehad.....

Ik wilde eigenlijk gewoon mijn verhaal even kwijt, dus ik heb het hier maar neegezet...Nou wilde ik graag van jullie weten...wat is jullie mening hierover?? Mijn mening veranderd toch niet, maar ik vroeg me gewoon af hoe mensen die erbuiten staan hiertegenaan kijken....

Ik heb btw pas 2 maanden met hem, maar ik hou heel veel van hem en wil hem echt niet kwijt!! (hij mij ook nie)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 17:35
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Gewoon dieptriest van dat ene kind. Dat is eigenlijk het enige wat ik erover kan zeggen. Als je een beetje opzettelijk leugens gaat verkopen om iemand te krijgen, dan ben je gewoon te gemeen voor woorden. Zowiezo snap ik niet hoe je iemand, die je net nog hebt lopen zwartmaken, voor je wil winnen.

En (even fictief verhaaltje), stel dat hij wél vreemd was gegaan. Dan nog getuigt het van weinig respect om dat dan zomaar aan iedereen te gaan vertellen. Het is niet aan een buitenstaander om dat soort dingen te gaan lopen vertellen. En als je het dan al doet, doe het dan discreet en ga niet de hele wereld in lopen lichten.

Dus al met al, een gemene en intrieste actie.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:40
wietsie
wietsie is offline
Hee lieverd!!
Hier je zusje Je moet je vooral geen zorgen maken! Mark is een superlieve jongen en ik zou echt teluergesteld in m zijn als het wel waar is! Maar daar moet je niet aan denken, want toen hij naar da domme wijf toe ging ontkende ze het weer! dat mens weet ook niet wat ze wil!
en ze heeft een vriend, das nog lulliger... wat zij is: JALOERS!!!
(en ik haat mensen die jaloers zijn!!) gna gna gna
Niet meer over piekeren!
Kus je zussie
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:49
Angeles
Angeles is offline
Ik zou me er niet te druk om maken. Natuurlijk is het niet leuk als zo'n kind zoiets de wereld in helpt, maar jouw vriend weet nu ook dat ze dat soort dingen doet en zelfs als hij haar ook maar een heel klein beetje aardig vond heeft ze haar credits nu wel verspeeld.

Jij weet dat het niet waar is, je vriend weet dat het niet waar is, kortom, haar actie is mislukt en zij staat alleen hopeloos voor lul.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:55
Maikie
Maikie is offline
Hij vond haar heel aardig(ze zijn zeg maar allebei Lord of de Ring fan..) dus hij kon wel goed met haar opschieten..maar nu niet meer....whaha...hij is nu heel erg teleurgesteld in haar.. en ik zie daar nu maar het positieve van in: hoef ik iig niet bang te zijn dat ie haar leuk vind Want dat heeft ze nu dus echt verneukt !!

(Owjah..en nog ff voor de duidelijkheid...dat meisje heeft het verhaal zelf de wereld ingeholpen maar ik heb het gehoord via die vriendin...)

Kus Maikie
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:00
Angeles
Angeles is offline
Precies, ze heeft zichzelf er alleen maar mee en dat is net goed, eigen schuld dikke bult.

Bovendien was de kans klein geweest dat ze inderdaad haar zin had gehad, stel dat jij het uit had gemaakt (worst case scenario), waarom zou hij dan in godsnaam iets met haar beginnen? Hij vindt haar aardig, meer toch niet? Alsof je meteen met de eerste de beste verder gaat als je relatie uitgaat!

Maar goed, 't is kennelijk een zeer, zeer dom meisje, gelukkig heb je haar zielige actie door gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:24
Maikie
Maikie is offline
Jah..gelukkig wel, maar in eerste instantie wist ik niet zeker of het nou waar zou zijn of niet...na heel lang nadenken en veel met anderen erover praten dacht ik ineens: dat kutkind heeft het gewoon verzonnen..maar ik ben wel blij dat ik voor hem heb gekozen en hem vertrouw

En ze is idd dom dat ze denkt dat ze hem zo kan krijgen..wahah..maar wat ik ook zo lullig vind is dat ze een vriend heeft...dan doe je toch niet zo?!

Kus Maikie
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik zou het uitmaken. Jullie zijn niet voorbestemd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:37
Pletterprater
Pletterprater is offline
Je moet eens weten hoe gemeen de mensheid kan zijn op bepaalde gebieden... hoe ver deze mensheid kan gaan, voor macht, voor geld, voor liefde... de reden van oorlog, geweld, wellicht ook honger
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:42
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Erg triest van dat meisje dat ze zoiets verzint om tussen jou en je vriend in te komen..
Zij moet toch ook snappen dat hij verliefd is op jou als hij verkering met jou heeft en dat hij niet verliefd is op haar..
En waarschijnlijk zal hij nu ook wel helemaal walgen van dat meisje dus nu heeft ze het ook nog eens mooi verpest voor dr zelf.. stom stom stom..

Gewoon links laten liggen dus dat meisje!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:50
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Evito schreef op 02-04-2003 @ 18:32:
Ik zou het uitmaken. Jullie zijn niet voorbestemd.
uh?
argumenten?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:51
Maikie
Maikie is offline
Citaat:
Evito schreef op 02-04-2003 @ 18:32: Ik zou het uitmaken. Jullie zijn niet voorbestemd.
Ehm...sorry??
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:58
Sithan
Sithan is offline
Ik vind t eerlijk gezegd een beetje vreemd dat jij de eerste tijd van buitenstaanders zou geloven dat hij vreemd gegaan zou zijn, en aan je vriendje twijfelt...dat de gedachte bij je opkomt dat hij daartoe in staat zou zijn, getuigt niet echt van vertrouwen binnen een relatie lijkt me

T zou voor haar veel erger geweest zijn, als je dat hele verhaal had genegeerd en gezegd had dat ze probeert te stoken...nu heeft ze in feite haar zin gekregen en heb ze kunnen stoken in jullie relatie, terwijl ze anders voor lul had gestaan.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:00
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Maikie schreef op 02-04-2003 @ 19:51:
Ehm...sorry??
niets geloven dat niet (goed) wordt beargumenteerd
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Je beste vriendin?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
stout! schreef op 02-04-2003 @ 20:07:
Je beste vriendin?
Nee, dr beste vriendin heeft haar verteld dat iemand uit dr klas zou zijn vreemdgegaan met hem.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:13
Verwijderd
euhm, aan mijn mening heb je vast niks, maar als iemand zoiets bij mij zou flikken, proberen te stoken zodat de ander em in kan pikken, en ik zou t weten, dan zou ik toch voor haar neus flink met mijn vriend zitten lebberen.... tja wat dat betreft ben ik heel erg gemeen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:13
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 19:58:
Ik vind t eerlijk gezegd een beetje vreemd dat jij de eerste tijd van buitenstaanders zou geloven dat hij vreemd gegaan zou zijn, en aan je vriendje twijfelt...dat de gedachte bij je opkomt dat hij daartoe in staat zou zijn, getuigt niet echt van vertrouwen binnen een relatie lijkt me

T zou voor haar veel erger geweest zijn, als je dat hele verhaal had genegeerd en gezegd had dat ze probeert te stoken...nu heeft ze in feite haar zin gekregen en heb ze kunnen stoken in jullie relatie, terwijl ze anders voor lul had gestaan.
Ze is er gewoon van geschrokken, dat is alles. Er zijn genoeg mensen die hun partner al niet vertrouwen op basis van veel onbenulligere dingetjes, als je al onzeker bent en je hoort zoiets van je beste vriendin kan je daar best van schrikken. Dat is heus niet meteen een teken dat je relatie niet goed is. Ze heeft het toch niet meteen uitgemaakt, ze heeft hem toch gewoon geloofd?

Dat andere kind heeft haar zin toch niet, heel eventjes gehad misschien, maar uiteindelijk heeft ze er geen bal aan en zal hij haar waarschijnlijk niet meer aankijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2003, 20:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef op 02-04-2003 @ 20:13:
Ze is er gewoon van geschrokken, dat is alles. Er zijn genoeg mensen die hun partner al niet vertrouwen op basis van veel onbenulligere dingetjes, als je al onzeker bent en je hoort zoiets van je beste vriendin kan je daar best van schrikken. Dat is heus niet meteen een teken dat je relatie niet goed is. Ze heeft het toch niet meteen uitgemaakt, ze heeft hem toch gewoon geloofd?

Dat andere kind heeft haar zin toch niet, heel eventjes gehad misschien, maar uiteindelijk heeft ze er geen bal aan en zal hij haar waarschijnlijk niet meer aankijken.
Ik snap best dat ze geschrokken is, alleen nogmaals wat jij hier meldt vind ik persoonlijk nogal vreemd of dat nu in dit geval voor haar geldt of voor geheel iemand anders. En ikzelf vind dat wel een teken dat de relatie niet goed is...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:29
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 20:22:
Ik snap best dat ze geschrokken is, alleen nogmaals wat jij hier meldt vind ik persoonlijk nogal vreemd of dat nu in dit geval voor haar geldt of voor geheel iemand anders. En ikzelf vind dat wel een teken dat de relatie niet goed is...
Ik vind het dan eerder raar van haar vriendin, dat zij het gewoon aanneemt van dat rare kind, zij had ook wel beter na kunnen denken.

Maar wat vind je dan van mensen die hun vriend op basis van nog veel kleinere dingen niet vertrouwen en die bij ieder dingetje jaloers of wantrouwend zijn? Persoonlijk vind ik dat veel raarder.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef op 02-04-2003 @ 20:29:
Maar wat vind je dan van mensen die hun vriend op basis van nog veel kleinere dingen niet vertrouwen en die bij ieder dingetje jaloers of wantrouwend zijn? Persoonlijk vind ik dat veel raarder.
Ja maar je hoort mij toch ook niet zeggen dat dat niet zo is...iig ja dat vind ik nog vreemder ja...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:33
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 20:31:
Ja maar je hoort mij toch ook niet zeggen dat dat niet zo is
Nee, maar ik vraag wat jij daarvan vindt?

Vaak zeggen mensen die heel erg jaloers zijn dat dat juist een teken van liefde is en dat het raar is als je niet jaloers bent.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef op 02-04-2003 @ 20:33:
Nee, maar ik vraag wat jij daarvan vindt?

Vaak zeggen mensen die heel erg jaloers zijn dat dat juist een teken van liefde is en dat het raar is als je niet jaloers bent.
Ik zie t meer als een teken van obsessie dan van liefde...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:52
Maikie
Maikie is offline
Ehm..om ff op een paar dingen antwoord te geven:

Mijn beste vriendin hoorde het via een andere vriendin(zit ook bij ons in de klas) => Dat wijf heeft het heel slim gespeeld, zodat het via, via bij mij terrecht zou komen en dat ik dan boos zou worden op mijn vriendin en niet op haar...Dat zij zeg maar buiten schot zou blijven.

Mijn vriendin zou zoiezo al voor de gein naar hem toe gaan om hem een btje voor de gek te houden (1 april) door te zeggen dat ik het uit zou gaan maken ofzo(=lomp ik weet het)

Dus mijn vriend komt naar me toe, helemaal boos: dat het niet waar is enz... Maar ik twijfelde gewoon ff..omdat iedereen het in eerste instantie geloofde. En ik het eigenlijk niet geloofde maar toch heel ff ging twijfelen. Maar toen ik erover na ging denken dacht ik: dat kan niet, ze kijkt altijd al zo vals naar mij...enz....ze is daar ook toe in staat! Dus ik heb hem eigenlijk al die tijd geloofd..!

En ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, het maakt mij echt niet uit als hij een beetje staat te knuffelen met een ander meisje. Want dat doe ik zelf ook..ik ben echt een knuffelpersoon! Maar dat wijf kan er niet eens tegen als ik hem een knuffel geef (me eigen vriend....) echt belachelijk!!

Citaat:
Spacegirl zei: euhm, aan mijn mening heb je vast niks, maar als iemand zoiets bij mij zou flikken, proberen te stoken zodat de ander em in kan pikken, en ik zou t weten, dan zou ik toch voor haar neus flink met mijn vriend zitten lebberen.... tja wat dat betreft ben ik heel erg gemeen
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan, want i had een heel goed cijfer gehaald dus ik vlieg hem in zijn armen en hij tild me op zeg maar en draaid een rondje toen keek ik haar heel gemeen aan en hij ook...whwhahah...ik heb echt lang niet meer zo gelachen(later dan he..toen ze het niet meer kon zien)

Maargoed, ik moet nu gaan leren...Kus
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:59
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 20:36:
Ik zie t meer als een teken van obsessie dan van liefde...
bullshit
jaloezie is er omdat je die persoon niet kwijt wilt.
Van zodra de jaloezie niet meer gezond is,kan je misschien van een obsessie spreken, maar een obsessie van die persoon dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 21:07
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 20:59:
A. bullshit
B. jaloezie is er omdat je die persoon niet kwijt wilt.
C. Van zodra de jaloezie niet meer gezond is,kan je misschien van een obsessie spreken, maar een obsessie van die persoon dan.
A. Dat is mijn mening, dat je t er niet mee eens bent ok, maar een beetje vreemde reactie om dat bull shit te noemen vind je niet aangezien wat er staat volkomen waar is en de enige die dat kan weten ikzelf ben

B. Jaloezie is er naar mijn mening omdat je je teveel vastklampt aan het idee dat je iets of iemand kan verliezen...niet het kwijtraken zelf.

C. Als je mijn verhaaltje volgde lijkt me dat een logische redenering aangezien ik liefde met obsessie vergelijk en ik neem aan dat jij daarin best begreep dat het om de liefde om een persoon gaat en dus ook om de obsessie rond een persoon.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:34
Verwijderd
Triest hoor.

veel geluk met je vriendje
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:46
Sparklin'
Sparklin' is offline
Diep triest

Maar ja je hebt er wel heel veel van (dit soort crisiskinderen). Weet je wat je gewoon moet doen, je moet niet teveel aandacht aan dat wijf besteden maar aan je vriend. Dat wijf blijft toch wel op je vriend azen en aangezien ze wel heel erg wanhopig is dat ze achter een jongen aanzit die al een vriendin heeft bewijst maar weer wat een psycho het is.

Je moet gewoon niet laten merken dat je haar niet mag, als ze merkt dat je het niet eens erg vind zal ze denk ik niet eens meer zo geintresseerd zijn in je vriendje...

Veel sterkte
__________________
(K)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:38
Crimson Death
Crimson Death is offline
Dat meisje is een retard. Heeft ze niets beters te doen. Alsof hij haar ineens leuk zou gaan vinden na zo'n rotstreek. Pft. sneu kind.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:38
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Een beetje stoken moet kunnen. Mits 't niet een obsessie wordt, maar je het 'alleen' doet uit liefde, gezonde portie zelfbelang of haat.
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:42
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 04-04-2003 @ 09:38:
Alsof hij haar ineens leuk zou gaan vinden na zo'n rotstreek.
Wél als:
1) De relatie tussen Maikie + vriendje niet echt juist is.
2) Zij vindt dat vriendje + zij veel beter bij elkaar passen.
3) Hij eerder al verliefd was op haar, maar hij na z'n onzerkerheid koos voor de vrij-zekere-verliefdheid van Maikie.

Gezonde/Goede relaties zijn tegen 'alles' bestand. Dus, als Maike en hij echt zo goed bijelkaar passen als ze zelf zouden geloven, dan komt 't toch wel weer in orde. Juist?
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 22:08
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ieuwww hier irriteer ik me egt superrr aan! Dat wijf wil gwoon dat hij jou dumpt voor haar. ik weet niet hoe je vriend is; maar dat meisje moet egt ophouden ja
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 02:12
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Sparklin' schreef op 02-04-2003 @ 21:46:
Diep triest

Dat wijf blijft toch wel op je vriend azen en aangezien ze wel heel erg wanhopig is dat ze achter een jongen aanzit die al een vriendin heeft bewijst maar weer wat een psycho het is.




HEEEEEEEE! ik ben ook stapelverliefd op een jongen die al een vriendin heeft,ben ik daarom dan een psycho????? grrrrr
kmoet wel zeggen dak et gemeen vind van da meisje,volgens mij mag je best wel pogingen doen tot et versieren van zo'n jongen maar je moet er eerlijk in blijven en geen achterbakse dingen gaan uithalen,dat doe je niet als je die jongen echt zooo graag ziet dan wil je hem geen verdriet bezorgen als dat niet moet.ze had idd maar niet zo'n streek moeten uithalen. (en ik blijf er bij,ik ben geen psycho )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 02:36
Verwijderd
Schoppen die trut.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 03:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2003 @ 02:36:
Schoppen die trut.
Eens

Ze zeggen wel eens 'In liefde en oorlog is alles geoorloofd'
Zij vond het geoorloofd zo'n streek uit te halen. Dan is het nu in jou naam geoorloofd haar de gevolgen van die streek te geven.
PS: Maak er geen knokpartij van. Gewoon een keer heel goed uithalen om haar haar plaats te wijzen waar die trut (ik houd het even netjes) thuis hoort.

Misschien om dat statement kracht bij te zetten zou het beter zijn als je vriend dan LETTERLIJK achter je zou staan zodat ze jou en je vriend nog weg kan zien lopen ook nog (als ze niet gelijk knock-out gaat)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:29
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
Misschien om dat statement kracht bij te zetten zou het beter zijn als je vriend dan LETTERLIJK achter je zou staan zodat ze jou en je vriend nog weg kan zien lopen ook nog (als ze niet gelijk knock-out gaat)
hahaha!! koel...
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2003, 16:24
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
"In liefde en oorlog is alles toegestaan"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:10
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 06-04-2003 @ 16:24:
"In liefde en oorlog is alles toegestaan"
Ik ben het daar niet mee eens en ik denk dat als het je overkomt, je het er ook niet erg mee eens bent. Die uitdrukking is gewoon een excuus voor mensen die zich in de liefde niet kunnen beheersen.

Verliefd of niet, je kunt gewoon je fatsoen bewaren. Bovendien is het ook dom, want je maakt alleen jezelf belachelijk met dit soort acties, vaak komt het toch wel uit en dan kun je het helemaal wel vergeten (en terecht).
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:43
Maikie
Maikie is offline
Citaat:
Angeles schreef op 06-04-2003 @ 19:10:
Ik ben het daar niet mee eens en ik denk dat als het je overkomt, je het er ook niet erg mee eens bent. Die uitdrukking is gewoon een excuus voor mensen die zich in de liefde niet kunnen beheersen.

Verliefd of niet, je kunt gewoon je fatsoen bewaren. Bovendien is het ook dom, want je maakt alleen jezelf belachelijk met dit soort acties, vaak komt het toch wel uit en dan kun je het helemaal wel vergeten (en terecht).
Helemaal mee eens!! (en het overkomt mij..duss)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychologen
Kauw
184 25-06-2007 13:25
Vrije tijd Nederland vervoetbalt (das negatief)
TheMain
56 24-08-2004 22:00
Psychologie Een zoektocht..
Vrouw1986
23 01-06-2004 11:55
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap plannen minister Nawijn
NN
251 13-09-2002 15:15
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 22:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.