Oud 23-11-2018, 16:44
Eva.w
Eva.w is offline
Hee,

Ik ben 14 heb cupmaat 70C,
Als ik naar mezelf kijk lijkt het alsof ik niets heb en mensen met A ofs maar dat zal wel aan mij liggen.
Meiden antwoord pls leeftijd en cupmaat
Jongens antwoord ff of jullie C groot vinden🤪

Liefs anoxx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 16:52
laurens1234
laurens1234 is offline
Haha jaa hoor. Ik hou meer van kleine borsten dus vind een A cup ook al super
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 18:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Toen ik 14 was had ik ook cup C en daar is niks mis mee! Ze kunnen ook nog groeien tot je 21e, en daarna nog afhankelijk van je gewicht.
Ik ben een oude sok en heb dit jaar een kind gekregen en dat scheelde ook 3 cupmaten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 18:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
70C is een prima maat, zeker niets alsof je "niks" hebt, maar op je 14e ben je ook nog lang niet uitgegroeid.

C kan groot zijn (met 95C heb je flink grote zware borsten), maar ook heel bescheiden (60 of 65C is aanzienlijk kleiner dan 70 of 75C). Alleen de letter zegt namelijk niet zo veel!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 19:01
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hee,

Ik ben 14 heb cupmaat 70C,
Als ik naar mezelf kijk lijkt het alsof ik niets heb en mensen met A ofs maar dat zal wel aan mij liggen.
Meiden antwoord pls leeftijd en cupmaat
Jongens antwoord ff of jullie C groot vinden🤪

Liefs anoxx
Ben net 15 (anderhalve week ongeveer) en heb 75B. Maar het ligt heel erg bij je bouw en "sportiviteit". Een forsere bouw vraagt om grotere borsten en een mager iemand (veel sporten of van jezelf erg plat zeg maar) vraagt om kleinere borsten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ben net 15 (anderhalve week ongeveer) en heb 75B. Maar het ligt heel erg bij je bouw en "sportiviteit". Een forsere bouw vraagt om grotere borsten en een mager iemand (veel sporten of van jezelf erg plat zeg maar) vraagt om kleinere borsten.
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 20:22
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Wat een onzin.
Blijkbaar zit jij niet op het forum van de kindertelefoon want het staat er helemaal vol mee en blijkbaar heb jij ook nooit biologie gehad. Gelukkig heb je weer wat geleerd. Graag gedaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 21:09
Verwijderd
Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Hee,

Ik ben 14 heb cupmaat 70C,
Als ik naar mezelf kijk lijkt het alsof ik niets heb en mensen met A ofs maar dat zal wel aan mij liggen.
Meiden antwoord pls leeftijd en cupmaat
Jongens antwoord ff of jullie C groot vinden🤪

Liefs anoxx
Meid, ik ben 13 en ik heb 80D (en het is zwaar kut)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin.
Idd onzin, mijn moeder heeft gwn C als ze 58 kilo weegt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 21:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Idd onzin, mijn moeder heeft gwn C als ze 58 kilo weegt
https://www.mupload.nl/img/pphg6cgtpfx.png
https://www.mupload.nl/img/fdp4uxeqv39.png
https://www.mupload.nl/img/ccfmpjea.png (neem bijvoorbeeld de voetbalvrouwen)
https://www.mupload.nl/img/zy5q315i2vio.png
https://www.mupload.nl/img/j430cxklp6.png

P.S Bij sommige vrouwen kan dit net iets afwijken. Misschien bij jouw moeder...
https://www.mupload.nl/img/6k80et85ml8u4.png
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 22:28
Verwijderd
Je slaat die posts over borsten van die jonge meisjes op omdat...?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 22:29
Verwijderd
Hoe sportief je wel of niet bent, zegt helemaal geen fuck over hoe groot je borsten zijn. Borsten zijn er in alle soorten en maten en de cupmaat zegt niet zoveel. Het is belangrijk dat ze in verhouding met de rest van je lichaam zijn, dat is veel belangrijker dan wat voor maatje er in je bh staat. Daarnaast ben je nog volop in de groei, je hebt niks om je zorgen over te maken!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 23:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je slaat die posts over borsten van die jonge meisjes op omdat...?
Ik ze daarna weer verwijder... Ik maakte er een foto van stuurde de link hierheen en verwijderde ze weer. Ik sloeg ze op zodat ik ze kon laten zien.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 23:57
Eva.w
Eva.w is offline
Iedereen thanks voor de reactiesxx
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 00:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hoe sportief je wel of niet bent, zegt helemaal geen fuck over hoe groot je borsten zijn.
Wel degelijk:

Ontwikkeling van de borst
Tijdens de puberteit beginnen de borsten van een meisje te groeien, waarbij ze verschillende stadia doorlopen. De borsten groeien doordat er meer vetweefsel ontstaat en omdat het melkklierweefsel zich gaat ontwikkelen. (Bron: Wikipedia)

Hoe ontstaat vetweefsel?
Vetweefsel is een type bindweefsel dat opgeslagen vet bevat. (Bron: Gezondheidsplein)

Conclusie: hoe meer vet jouw borst bevat hoe groter de kans is dat jij grotere borsten hebt.

Duidelijk voorbeeld: Als jij vaak ongezond eet sla je meer vet op, neemt je gewicht toe, wordt je zwaarder en alles wordt wat groter. Ga jij sporten, vet verbranden, dan val je af. Zo verbrand je vet. Dit is duidelijk te zien bij het Nederlands vrouwenvoetbalelftal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 00:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wel degelijk:

Ontwikkeling van de borst
Tijdens de puberteit beginnen de borsten van een meisje te groeien, waarbij ze verschillende stadia doorlopen. De borsten groeien doordat er meer vetweefsel ontstaat en omdat het melkklierweefsel zich gaat ontwikkelen. (Bron: Wikipedia)

Hoe ontstaat vetweefsel?
Vetweefsel is een type bindweefsel dat opgeslagen vet bevat. (Bron: Gezondheidsplein)

Conclusie: hoe meer vet jouw borst bevat hoe groter de kans is dat jij grotere borsten hebt.

Duidelijk voorbeeld: Als jij vaak ongezond eet sla je meer vet op, neemt je gewicht toe, wordt je zwaarder en alles wordt wat groter. Ga jij sporten, vet verbranden, dan val je af. Zo verbrand je vet. Dit is duidelijk te zien bij het Nederlands vrouwenvoetbalelftal.
Sorry alvast voor het offtopic zijn, maar LIEKE MARTENS IS GEWELDIG IN VOETBAL!! BETER DAN MESSI EN RONALDO BIJ ELKAAR!!!!!!!

Verder ben ik het 100% met je eens. Ik heb nagekeken wat je allemaal zei, en dit is gewoon 100% waar. Dus ja. eigenlijk had ik niks bijzonder te melden, excuses.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 00:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hee,

Ik ben 14 heb cupmaat 70C,
Als ik naar mezelf kijk lijkt het alsof ik niets heb en mensen met A ofs maar dat zal wel aan mij liggen.
Meiden antwoord pls leeftijd en cupmaat
Jongens antwoord ff of jullie C groot vinden🤪

Liefs anoxx
Gewoon ff een dingetje.
Ik zie dit soort dingen vaker hier, en ik wil er graag wat over zeggen.
Niet elke jongen is van: O lekker!! Grote borsten/kont, JAAAAAAAA!!!! Veel meer jongens gaan voor innerlijk, en niet voor uiterlijk. Dus zo heel erg maakt t totaal niet uit.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 10:29
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft cup 75C en het ziet er prachtig uit. Maak je niet druk over je cupmaat, iedere man heeft zijn eigen smaak. De een houdt van groot en de ander van klein. Het is belangrijk dat jij jezelf comfortabel voelt, want schijnbaar is groot ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 19:16
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Gewoon ff een dingetje.
Ik zie dit soort dingen vaker hier, en ik wil er graag wat over zeggen.
Niet elke jongen is van: O lekker!! Grote borsten/kont, JAAAAAAAA!!!! Veel meer jongens gaan voor innerlijk, en niet voor uiterlijk. Dus zo heel erg maakt t totaal niet uit.
Klopt. Cupmaat maakt mij (jongen, 16 jaar) eigenlijk niet zoveel uit. Zolang het maar geen G ofzo is, dat vind ik niet zo mooi. Ik heb zelfs liever kleiner dan groter. Geen idee hoe dit met andere jongens zit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 19:21
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik ben fan van B/C ergste is dat ik zelf B pas lol
Met citaat reageren
Oud 25-11-2018, 19:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Klopt. Cupmaat maakt mij (jongen, 16 jaar) eigenlijk niet zoveel uit. Zolang het maar geen G ofzo is, dat vind ik niet zo mooi. Ik heb zelfs liever kleiner dan groter. Geen idee hoe dit met andere jongens zit
Precies dit, ik vind dat je niet echt manieren hebt als je alleen maar voor de kont/borsten gaat. innerlijk is belangrijker
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 07:40
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Precies dit, ik vind dat je niet echt manieren hebt als je alleen maar voor de kont/borsten gaat. innerlijk is belangrijker
Maar zo werkt het in echt niet
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 08:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar zo werkt het in echt niet
Zo werkt het juist wel.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 09:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo werkt het juist wel.
Je voelt je vaak ook gewoon aangetrokken tot uiterlijke kenmerken van iemand, dat is de natuur. Als we elkaar allemaal alleen maar lief en aardig vinden, en er geen seksuele aantrekkingskracht zou zijn, dan zou het menselijk ras al lang uitgestorven zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 12:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je voelt je vaak ook gewoon aangetrokken tot uiterlijke kenmerken van iemand, dat is de natuur. Als we elkaar allemaal alleen maar lief en aardig vinden, en er geen seksuele aantrekkingskracht zou zijn, dan zou het menselijk ras al lang uitgestorven zijn
Ja ok, maar uiterlijk is vaak "mooi meegenomen". Ik bedoel er zijn ook een paar vrouwen en mannen die nou niet bepaald de parel in de oester zijn, maar ook zij krijgen een relatie en misschien wel kinderen. Natuurlijk telt uiterlijk ook, maar veel en veel minder dan innerlijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 13:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ok, maar uiterlijk is vaak "mooi meegenomen". Ik bedoel er zijn ook een paar vrouwen en mannen die nou niet bepaald de parel in de oester zijn, maar ook zij krijgen een relatie en misschien wel kinderen. Natuurlijk telt uiterlijk ook, maar veel en veel minder dan innerlijk
Vergeet niet dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Misschien vind jij iemand wel heel lelijk, terwijl zijn/ haar partner haar juist heel mooi vindt!

Innerlijk zorgt denk ik vooral dat je het met elkaar uithoudt, eerste indruk en aantrekkingskracht komt vaak voort uit uiterlijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 14:33
Verwijderd
Uit onderzoek blijkt bovendien - als ik me niet vergis en ik ben te lui om bronnen te zoeken - dat je partners van vergelijkbare kwaliteit uiterlijk zoekt. Dus
Citaat:
bedoel er zijn ook een paar vrouwen en mannen die nou niet bepaald de parel in de oester zijn, maar ook zij krijgen een relatie
die krijgen zelf een relatie met iemand anders die niet bepaald de parel in de oester is.

Dus dat er mensen zijn met een wat minder uiterlijk - en ja dat is wel degelijk objectief te maken - en dat die toch een relatie krijgen, zegt niets over de vraag of uiterlijk wel of niet telt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 16:36
Verwijderd
Uit een ander onderzoek schijnt uiterlijk ook de mate van kwaliteit van de relatie te bepalen. 'Lelijke' mensen schijnen een veel betere / sterkere relatie te hebben omdat ze meer moeite steken in de relatie - volgens mij uit onzekerheid, maar is alweer even geleden dat ik het heb gelezen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 19:36
Verwijderd
Ja daarom heb ik geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 21:23
Verwijderd
Scherp hoor
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 22:26
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je voelt je vaak ook gewoon aangetrokken tot uiterlijke kenmerken van iemand, dat is de natuur. Als we elkaar allemaal alleen maar lief en aardig vinden, en er geen seksuele aantrekkingskracht zou zijn, dan zou het menselijk ras al lang uitgestorven zijn
dit dus
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 21:04
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
LUISTERRR 70c is juist fking goed, als er Ooit een boy zegt dat t slecht is , is hij echt kkr raar
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 23:45
Verwijderd
Citaat:
LUISTERRR 70c is juist fking goed, als er Ooit een boy zegt dat t slecht is , is hij echt kkr raar
smaken verschillen nu eenmaal
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 01:29
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
LUISTERRR 70c is juist fking goed, als er Ooit een boy zegt dat t slecht is , is hij echt kkr raar
Ik vind de meeste cups tussen de B en de D wel prima opzich.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 23:27
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Ik vind de meeste cups tussen de B en de D wel prima opzich.
Dat is gwn je smaak nix mis mee, maar als mensen C slecht vinden.. broer ik vindt dat echt erg gwn😂
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 23:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat is gwn je smaak nix mis mee, maar als mensen C slecht vinden.. broer ik vindt dat echt erg gwn😂
zeker op die leeftijd!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 12:39
frysk
frysk is offline
Waarom maken mensen zich zo druk om de grote van de borsten.
Ik heb liever dat iemand een goed innerlijk heeft en cup A. Dan iemand met een slecht innerlijk en cup D.
Waarom gaat tegenwoordig alles om uiterlijk. Kijk eerst eens hoe iemand van binnen is. Want dat is echt het gene waar je naar moet kijken, niet naar een stel borsten.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 12:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom maken mensen zich zo druk om de grote van de borsten.
Ik heb liever dat iemand een goed innerlijk heeft en cup A. Dan iemand met een slecht innerlijk en cup D.
Waarom gaat tegenwoordig alles om uiterlijk. Kijk eerst eens hoe iemand van binnen is. Want dat is echt het gene waar je naar moet kijken, niet naar een stel borsten.
De manier waarop je dit formuleert impliceert wel dat een cup A minder "goed" is dan een cup D...

Smaken verschillen en de ene A cup is de andere niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:29
Verwijderd
Daarnaast zijn er weinig mensen die minder verstand hebben van cupmaten dan puberjongens.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De manier waarop je dit formuleert impliceert wel dat een cup A minder "goed" is dan een cup D...
Ik denk dat hij een voorbeeld geeft op de manier van hoe andere denken.

Citaat:
Waarom gaat tegenwoordig alles om uiterlijk. Kijk eerst eens hoe iemand van binnen is. Want dat is echt het gene waar je naar moet kijken, niet naar een stel borsten.
Over dat stel borsten: misschien denken mensen: zij ziet er knap uit dan zal ze ook wel een leuke persoonlijkheid hebben. Alles heeft te maken met vooroordelen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Laat ik er nou zon persoon zijn.
Wat is het verschil tussen A en G
en wat betekent 70C?
En heb je dan ook een 75C?
En wat is dan het verschil daarmee?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Laat ik er nou zon persoon zijn.
Wat is het verschil tussen A en G
en wat betekent 70C?
En heb je dan ook een 75C?
En wat is dan het verschil daarmee?
Het getal gaat om de omvang, in het voorbeeld van 70 c is de omvang dus 70cm. De letter staat voor de cupgrootte, hoe verder de letter in het alfabet, hoe groter de cup.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
a ok top thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 13:48
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Laat ik er nou zon persoon zijn.
Wat is het verschil tussen A en G
en wat betekent 70C?
En heb je dan ook een 75C?
En wat is dan het verschil daarmee?
Wat Positive Mind zegt klopt en wil je nog meer weten kan je ook hier kijken:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl...-cupmaten.html
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 14:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dankjewel!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 05-12-2018 om 16:28.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!!
Debora v Hoven
1 10-03-2008 18:48
Seksualiteit Cupmaat
Punkygirl
94 23-12-2003 15:50
Lichaam & Gezondheid [poll] Wat is je cupmaat?
x-spekkie-x
57 11-02-2003 08:40
Lichaam & Gezondheid wat is jouw cupmaat?
steentje
127 26-01-2003 16:27
Lichaam & Gezondheid cupmaat
Miss*Pain
23 17-01-2003 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.