Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 16:15
Verwijderd
Wie werkt hier met stagerage?
Bij mij werkt het zoekvenster niet.
En ik heb een eigen stage toegevoegd, waarvan 3 weken na het begin van het schooljaar mijn docent al had gezegd dat ik m mocht doen, maar ik kan nog steeds niet invullen wat ik heb gedaan en hoe lang.
Ik weet echt niet meer van elke dag wat ik heb gedaan.
Iemand n oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2010, 18:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja, pen en papier
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 13:19
Verwijderd
@arPos, als ze dat op school nu ook ns zouden geloven
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 14:19
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Hmm, ik weet niet hoe dat bij jullie geregeld is natuurlijk, wij hebben een stageboek met comptenties en een aantal verslagen.

er is geen echt regelement wat betreft het maken van elk dus je zou in feite ook een verslag mogen uitschrijven, mits netjes, al gaat de voorkeur natuurlijk uit naar het onpersoonlijke getypte verslag.

De competenties worden sowieso met de hand afgetekend.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 15:09
Verwijderd
wij moeten perse via dat programma werken.
Geschreven versies mogen we niet eens geven, worden meteen weggegooid.
Eigenlijk ook belachelijk, want ik weet wel dat iedereen een computer heeft, maar dan nog, wat nou als iemand die niet zou hebben, de school zou je niet kunnen verplichten.......
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 19:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
maar dan nog, wat nou als iemand die niet zou hebben, de school zou je niet kunnen verplichten.......
Die vraag heb ik regelmatig gesteld, ook in een tijd dat ik daadwerkelijk geen computer had en ook niet kon betalen.

hoongelach en schuine blikken vielen mij ten deel en er werd mij sarcastisch medegedeeld dat ik maar in de bied, de mediatheek of een internetcafé moest werken.

-----
Wat betreft het niet weten wat je op welke dag hebt gedaan dat valt wel op te lossen (in de toekomst) zelfs als je dat programma moet gebruiken is het handig om tijdens je stage voor jezelf een geschreven lijstje bij te houden met wat je wanneer hebt gedaan.

ik kan helaas dat stagerage niet uitproberen om te kijken wat het probleem is maar doet het hele zoekscherm het niet of opent de boel niet bij doorklikken na het zoeken.

doen andere facetten van het programma het niet?

kan het te maken hebben met software die je nodig zou hebben of updates en heb je al geprobeert te mailen naar info@stagerage???
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.