Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2012, 21:59
fappie
fappie is offline
Ey,

Ik heb weer een korte film gemaakt van maar 7/8 minuten. Wilde deze keer ee nsoort horrofilm maken. Dit heb ik gekoppeld aan anti-kunst. Ik heb geprobeerd er wat bizars van te maken.

Enjoy (of niet )!



Gr,

Fab

Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 11:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2012, 09:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hij is een stuk beter geschoten dan je vorige, maar het verhaal stelt weinig voor- of ik snap het gewoon niet.

En je zegt in de voice-over niets dat je niet beter middels dialoog of beelden kunt overbrengen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 12:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Acteerwerk is weer niet zo best, maar goed.. we zijn dan ook geen echte acteurs.
Wat een ijzersterke pitch!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 14:43
fappie
fappie is offline
Lol. Ik zou dit ook geen pitch noemen .

Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 14:50
fappie
fappie is offline
Citaat:
Hij is een stuk beter geschoten dan je vorige, maar het verhaal stelt weinig voor- of ik snap het gewoon niet.

En je zegt in de voice-over niets dat je niet beter middels dialoog of beelden kunt overbrengen.
Bedankt voor je reactie. Over je voice-overopmerking ben ik het niet eens. Misschien in dialoog, maar over surrealisme en dadaisme kun je nooit aan beelden zien. Sommige zinnen zijn misschien overduidelijk, maar hetgeen wati k vertel aan het begin moest wel rond zijn.
Verhaal is wat aan de lastige kant. Mijn bedoeling was in ieder geval dat de flim zelf een product is van het surrealisme. In de zin van shockeren ( is de bedoeling in ieder geval ) en een droom. Daaromheen zitten inderdaad twee simpele verhaallijnen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 17:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bedankt voor je reactie. Over je voice-overopmerking ben ik het niet eens. Misschien in dialoog, maar over surrealisme en dadaisme kun je nooit aan beelden zien. Sommige zinnen zijn misschien overduidelijk, maar hetgeen wati k vertel aan het begin moest wel rond zijn.
Dat kun je toch duidelijk maken door wat ie aan de muur heeft hangen, waar ie naar kijkt, of gewoon in een dialoog met iemand anders? Dan wordt het ook veel interessanter, als ie z'n meningen over kunst in een discussie moet verdedigen. Nu zegt ie gewoon dat sommige mensen zijn kunst geen kunst vinden- waarom krijgen we niet een van die mensen te zien?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.