Oud 14-01-2013, 16:59
Koen99
Koen99 is offline
Ik doe 2 dingen buiten school. Ik vindt het allebei niet meer leuk en mijn ouders weten ook dat ik van beiden afwil. Maar ik moet wel dit jaar afmaken, dus tot de zomervakantie.
Het lijkt kort, maar ik vind het echt niet meer leuk, ik word er soms zelfs onzeker van dat ik er naartoe moet. Heeft iemand tips om het nog leuk te maken of om de tijd voor je gevoel sneller te laten gaan ofzo?

En dan gelijk mijn 2e vraag. Is het goed voor je om iets te doen buiten school? Iedereen zegt altijd van wel, maar ik heb dus het gevoel dat het juist helemaal níet goed voor me is...

Klinkt misschien als rare vragen, maar ik vind het echt irritant en helemaal niet meer leuk allebei...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2013, 17:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Leuk maken moet je toch echt zelf doen. Vrienden of andere aardige mensen kunnen daarbij helpen. Zoek mensen waarmee je gezamelijke interesses hebt en maak contact. Daar wordt het heel veel leuker van!

Als jij iets buiten school doet wat je LEUK vind is dat zeker goed voor je. Dus ga op zoek naar iets dat je leuk vind. Kom uit je stoel en ga sporten (judo, skaten, zwemmen, joggen, voetbal, tennis, etc.) of ga op één of andere club of vereniging. Sociale contacten zijn goed voor je! Net als actief bezig zijn. Je hoeft niets groots of geweldigs te doen, maar een kleine verandering kan je al helpen je beter te voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:40
Koen99
Koen99 is offline
bedankt voor je antwoord

maar ik wil juist niet op iets, ik wil helemaal niks meer
maar het erge is dus dat ik het nog tot de zomervakantie uit moet houden en het duurt zoo lang voor mn gevoel...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je helemaal niets meer?

Je overleeft het trouwens echt wel tot de zomervakantie! Gewoon ff doorzetten en denken aan het moment dat je van die activiteiten af bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 02:29
Verwijderd
Om welke twee activiteiten gaat t?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 21:10
imane1080
imane1080 is offline
welke 2 activiteiten doe je buiten school??????????
__________________
hallllllllooooo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 18:35
Verwijderd
Als jij het niet leuk vindt, waarom moet je er dan nog opmaken? En als de mensen zijn niet aardig zijn kun je het ook niet leukmaken. Probeer je ouders te over halen en zeg ze dat je er onzeker van wordt en het echt niet leuk vindt. Je kunt natuurlijk ook n beetje liegen dat ze je pesten en verder is het volgens mij wel goed om buiten school wat anders te doen. Voor je sociale contacten en dat je niet de hele tijd met school bezig bent. Maar je moet het natuurlijk wel leuk vinden!
Succes
'xx
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 19:09
Verwijderd
Best kut dat je het af moet maken tot aan de zomer.
Ikzelf doe helemaal niks buiten school, en ik wordt daar helemaal gestoord van
simpelweg, omdat ik in examenklas zit en er geen tijd meer voor heb
Jij alleen kan bepalen of het goed/fijn voor je is, om dingen te doen buiten school.
De een is gewoon meer gericht op thuis zijn, dan de ander.
Helemaal niks ergs/raars aan
Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [laptop / internet] 2 vragen
kabouterkop
4 16-07-2005 10:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen 2 vraagjes Engels
loesjeke
5 02-05-2005 01:05
Software & Hardware 2 vraagjes:kaartenbak en backup.
langejongen
4 17-07-2003 22:18
Software & Hardware 2 vraagjes voor me site
Beyoned
12 12-11-2002 13:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken enquete van 2 vraagjes
vetgaan
6 11-10-2002 14:24
Software & Hardware 2 Vraagjes: S en RDRAM , AMD T-BIRD en P4
Energy!
13 17-03-2001 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.