Oud 20-03-2013, 17:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
We zijn gestart!

Openingsverhaal volgt later.

We spelen met de rollen:
3 wolven, verrader, heks, tovenaar, ziener, leerling, wolfsbane, cupido
De cupido is dit spel dus niet de eerste dode en staat, zolang de geliefden erin zitten aan hun kant. Geliefden kennen de cupido niet. Ziener weet bij opvragen van functies niet of iemand geliefde is maar wel of iemand cupido is.

Deelnemers:
1. Quintiano
2. Uomi
3. Lusi
4. Little Phoebe
5. Drukknoopje
6. Mutant
7. Vowel
8. Schrödinger
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps
14. ßuerp
15. MMollie


Spelleiders: Frayne en Fantôme


Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 20-03-2013 om 21:02.
Advertentie
Oud 20-03-2013, 17:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wanneer is de eerste hangronde? En kun je even herhalen welke functies er nu precies inzitten?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-03-2013, 18:03
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Wat Martiño zegt. Viel Spass iedereen.
Oud 20-03-2013, 18:13
Verwijderd
Ik ben aan het overpeinzen mijn traditie te breken door eens niet in de eerste ronde op Schrötje te stemmen. Maar ja, wie dan, wie dan?
Oud 20-03-2013, 18:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stem op Schrodinger, omdat hij me per se moest doodschieten in het vorige spel en de wolven toen verloren. Kusjes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2013, 18:19
Verwijderd
Er is niet veel om een stem op te baseren, maar random vind ik ook weer zo 'hmm'.
Oud 20-03-2013, 18:21
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik ga voor Schrödinger, want die is het eerste genoemd.
Oud 20-03-2013, 18:30
Verwijderd
Trendsetter Snorrie Kazettekadetje
Oud 20-03-2013, 18:40
MMollie
MMollie is offline
Mijn onderbuikgevoelens zeggen Maaike, en aangezien mijn onderbuik meestal gelijk heeft sten ik op Maaike.
__________________
Too hot to be true
Oud 20-03-2013, 18:54
Verwijderd
[spelleider] vanavond bij het openingsverhaal ook de functies enzo [/spelleider]
Oud 20-03-2013, 19:04
Verwijderd
Ik stem Quintiano omdat ie niet op Schrodinger stemt
Oud 20-03-2013, 19:05
Verwijderd
Oh en JOEPIE BEGONNEN
Oud 20-03-2013, 19:29
Verwijderd
Ik vind dat ßuerp maar een vage reden aanhaalt. Want Martiño post eerst, de naam Martiño wordt als eerste door ßuerp genoemd, maar zodra iemand een stem voor een persoon noemt, gaat hij snel mee. Dat kan een reden worden voor mijn eerste stem.
Oud 20-03-2013, 19:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik stem op MMollie, want: nieuwkomer. Mijn ervaring met nieuwe spelers is niet al te best (lees: vorig spel waren ze vreselijk!) en ik doe niet aan het voordeel van de twijfel.
Oud 20-03-2013, 19:35
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
2 stemmen op schrödinger, 1 op mezelf, 1 op Quintiano, 1 op Burp. Ik stem deels uit lijfbehoud en deels omdat ik Sanne's reden tot nu toe het meest logisch is ook op Quintie.


(Als het voor de lijstjes oid nog goed uitkomt vind ik het prima om te wisselen, maar ik ben pas om 11/12 uur vanavond weer online! )


Tevens; heujjjj leuk zin in!
__________________
kak
Oud 20-03-2013, 19:37
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Oh en Vowels stem op Mollie erbij dus, maar dat veranderd niks voor mijn stem
__________________
kak
Oud 20-03-2013, 19:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik stem op Quintiano, omdat hij eerst overwoog mij te stemmen, maar dat toch niet gaat doen. Verdacht!
Oud 20-03-2013, 21:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lascaux

Röps werd wakker door de kou. Het vuur was uitgewaaid en de mensen die het vuur brandende moesten houden waren kennelijk weg. Hij gooide zijn mammoet-deken van zich af en stond op. Het was al licht buiten en het beloofde een mooie dag te worden.

In een grot verderop legde Lusi de laatste hand aan haar tekening. Het was een prachtige bizon geworden, maar toch was ze niet helemaal tevreden. Het miste iets, maar ze kon niet zeggen wat. Het feit dat ze nog nooit een echte levende bizon had gezien had daar misschien iets mee te maken. Ze zuchtte, ze wou zo graag een keer mee gaan op jacht, maar de stamoudste, Martiño verbood het. Ze was een vrouw en moest zich dus bezig houden met het verzamelen van bessen in de omgeving van hun verblijfplaats en het opvoeden van de kinderen.

Mutant en .sann waren ondertussen al in de weer om ontbijt te verzamelen en te zorgen dat de jagers vroeg weg konden om hun avondeten bij elkaar te jagen. Ze maakten een vuur en begonnen opgewekt aan hun klusjes voor de dag. Bij hen geen dromen die Lusi bezig hielden. De jongeren Tuttebel, Little Phoebe en Vowel lagen nog wat te luieren. Ze hadden nog geen klusjes om te doen en hadden overdag vrij weinig te doen behalve elkaar een beetje pesten en, als ze zin hadden, de vrouwen te helpen met klusjes. Ook zij mochten niet jagen omdat ze vrouwen waren. Er was slechts 1 jongere die wel mee mocht op jacht, dat was Schrödinger. Tuttebel, Little Phoebe en Vowel hadden stiekem allemaal een oogje op hem. Logisch, hij was de enige jongere in hun stam die over was.

De stam werd geplaagd door een vloek die ervoor zorgde dat alle mannen vrij snel dood gingen. Slechts de sterksten bleven over, de rest ging dood bij de geboorte of bij de jacht. Het dorp zat daardoor met een vrouwenoverschot. Stamhoofd Martiño probeerde de voorouders zo gunstig mogelijk te stemmen met veel offers, maar veel eten konden ze niet missen... Door het tekort aan mannen hadden ze nog maar een paar jagers over en zij konden amper genoeg eten krijgen voor de hele stam. Alle hoop van Martiño lag nu bij een andere stam die ze wel eens tegen kwamen, misschien hadden zij jongens die ze konden opnemen in hun eigen stam...

Röps:

Lusi:

Martiño:

Mutant & .sann



Jullie stemmen voor de eerste hangronde moeten binnen zijn voor donderdag 20.30!

We spelen dit spel met de volgende functies: 3 wolven, verrader, heks, tovenaar, ziener, leerling, wolfsbane en cupido.

Deelnemers:
1. Quintiano
2. Uomi
3. Lusi
4. Little Phoebe
5. Drukknoopje
6. Mutant
7. Vowel
8. Schrödinger
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps
14. ßuerp
15. MMollie

Veel succes en plezier
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 20-03-2013 om 21:15.
Ads door Google
Oud 20-03-2013, 21:11
MMollie
MMollie is offline
Mutant <3
__________________
Too hot to be true
Oud 20-03-2013, 21:13
Verwijderd
Ik heb een schelpenbh!
Oud 20-03-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik stem Quintiano omdat ie niet op Schrodinger stemt
Ja ho eens, ik ben het aan het overwegen, ik weet het nog niet zeker, mormel!
Oud 20-03-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Quintiano, omdat hij eerst overwoog mij te stemmen, maar dat toch niet gaat doen. Verdacht!
Oud 20-03-2013, 21:41
Verwijderd
Verdacht dat jij zo snel al even duidelijk wil maken dat je zeker gestemd hebt
Oud 20-03-2013, 21:50
MMollie
MMollie is offline
*fluit nonchalant
__________________
Too hot to be true
Oud 20-03-2013, 21:52
Verwijderd
Jaja, nu je post verwijderen Ik heb mijn forumbaaspowers zeker niet misbruikt! Er stond daar een post van MMollie met 'gestemd' erin!
Advertentie
Oud 20-03-2013, 21:53
Verwijderd
Note to self: verdachte posts quoten!

Dus bij deze:

Citaat:
*fluit nonchalant
Oud 20-03-2013, 21:53
MMollie
MMollie is offline
Ja, klopt
Maar indd, gestemd.
__________________
Too hot to be true
Oud 20-03-2013, 23:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wie maakte de stemlijstjes ook alweer?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-03-2013, 23:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik stem trouwens random op Röps, omdat ik dat zo'n grappige naam vind en ik vandaag een winkel bij mij in de straat zag die 'net geöpend' is. Als het beter uitkomt in verband met gelijkspel ofzo switch ik eventueel wel.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-03-2013, 23:37
Verwijderd
Ik wilde op mmollie stemmen vanwege newbeverwachtingen, maar toen dacht ik: wat kut kliekjesig. Nu stem ik op drukknoopje vanwege ervaringen ongeveer 23 jaar terug in een weerwolfspel. Als spelleider niks meer laten horen aan de andere spelleider binnen enkele dagen. Dat is geen eeuwig argument, wel genoeg voor een eerste ronde.
Oud 20-03-2013, 23:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
yay we zijn begonnen

random.org gestemd en het is geworden:

True Random Number Generator
Min:
Max:
Result:
2

Uomi dus!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 21-03-2013, 05:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Lijstje tot nu toe:

Hangronde 1.


Schrödinger
Little Phoebe1
ßuerp2
Uomi12

Maaike.
MMollie3

Quintiano
.sann4
Maaike.6
Schrödinger7
drukknoopje11

MMollie
Vowel5
Mutant13

Röps
Martiño8

drukknoopje
Lusi9

Uomi
tuttebel10

Niet gestemd
Quintiano
Röps

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 17:50.
Oud 21-03-2013, 05:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik wilde op mmollie stemmen vanwege newbeverwachtingen, maar toen dacht ik: wat kut kliekjesig. Nu stem ik op drukknoopje vanwege ervaringen ongeveer 23 jaar terug in een weerwolfspel. Als spelleider niks meer laten horen aan de andere spelleider binnen enkele dagen. Dat is geen eeuwig argument, wel genoeg voor een eerste ronde.
Ik snap niets van wat hier staat.

Edit: Oooh. Je bedoelt ALS (=as) en niet als (=if). Nevermind.

@MMollie: het is absoluut niet handig om je posts te gaan verwijderen en zo, omdat het nogal verdacht overkomt.
Oud 21-03-2013, 09:17
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik vind dat ßuerp maar een vage reden aanhaalt. Want Martiño post eerst, de naam Martiño wordt als eerste door ßuerp genoemd, maar zodra iemand een stem voor een persoon noemt, gaat hij snel mee. Dat kan een reden worden voor mijn eerste stem.
Wat een dikke nonsens. 1. Alle redenen zijn vaag (duh). 2. Martiños naam werd niet spelinhoudelijk genoemd. 3. 'Vrijblijvend stemmen', zoals ik dat noem, staat bij mij nog op de lijst met verdacht slechterikkengedrag. Vooral het soort 'schijnbaar stemmen/verdenken'.

Dus, jij bent verdacht.

Quintiano en Schrödinger ook. Vermoedelijk is de reden dat Q niet op Schrödinger wil stemmen, wat kennelijk wel een traditie is, dat zij tezamen wolf zijn. Mocht vandaag één van hen eruit vliegen en daarbij blijken dat één van hen slecht is, dan ga ik ervan uit dat de ander dat ook is.

Verder is MMollie verdacht, aangezien hij, zoals beweerd wordt, (een) post(s) heeft verwijderd. Maar deze verdenking vind ik nog vrij zwak.

Mijn verdenkingen top 3 (tussen haakjes verdachte functie op volgorde van verdenking):
  1. Mutant (verrader-wolf-heks)
  2. Quintiano (wolf-verrader); Schrödinger (wolf)
  3. MMollie (één of andere slechterik)

Ik ga iig niet voor gelijkspel, dus ik wijzig mijn stem en ga voor Quintiano (die heeft de meeste stemmen).
Oud 21-03-2013, 09:52
Verwijderd
:')

Ik wacht met stemmen om te kijken hoe mensen reageren zodat ik tenminste iets heb om me op te baseren ipv random te laten aanduiden of snel meegaan op de eerstgenoemde naam zodat ik in ieder geval veilig ben (edit: ik bedoel hiermee dat jij veilig wil zijn met die actie, niet dat ik veilig wil zijn door te wachten met stemmen)

En zoals je zelf zegt 'Alle redenen zijn vaag', inderdaad, het is de eerste ronde, alles is dan vaag. Dat jij daar dan op springt als reden om mij verdacht te vinden maakt jou weer verdacht voor mij!

In ieder geval, ik twijfel dus tussen ßuerp (en hoe maak ik die Eszett op mijn toetsenbord, ik copy-paste nu de hele tijd!) en MMollie.
Oud 21-03-2013, 10:12
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik zie geen reden in jouw post om mij van mijn verdenking te doen veranderen.

Windows:
  • [Alt Gr] + [s]
  • [Ctrl] + [Alt] + [s]

*Alt Gr = rechter Alt
Ads door Google
Oud 21-03-2013, 10:37
Verwijderd
ß

Het werkt!

En tja, ik ook niet in de jouwe ^^ al was ik nog niemand aan het verdenken, enkel redenen aan het zoeken waarop ik mijn stem kon baseren die iets meer inhoud hebben.
Oud 21-03-2013, 10:39
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga met de meerderheid mee en stem op Quintiano.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-03-2013, 10:57
Verwijderd
Ondertussen zijn er dus al vier stemmen op Quintiano. Omdat het me niet wenselijk lijkt om één lang rijtje te hebben in de eerste ronde, stem ik op Schrödinger. Mochten er nog dingen veranderen (als in: reacties van mensen, andere mogelijkheden voor gelijkspel etc, dan ben ik nog altijd bereid te wisselen).
Oud 21-03-2013, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht met stemmen om te kijken hoe mensen reageren zodat ik tenminste iets heb om me op te baseren ipv random te laten aanduiden of snel meegaan op de eerstgenoemde naam zodat ik in ieder geval veilig ben (edit: ik bedoel hiermee dat jij veilig wil zijn met die actie, niet dat ik veilig wil zijn door te wachten met stemmen)
Nog even over dit. Ik vind het niet per se verdachter om vroeg te stemmen dan om laat te stemmen. Bij vroeg stemmen kun je in de eerste ronde natuurlijk stemmen op wie je wil, en dat kan veilig zijn, maar juist deze stemmen roepen reacties op bij mensen waarvan jij zegt dat je daar (deels) je stem op baseert. Als je laat stemt, kun je als slechterik natuurlijk veel makkelijker in je juiste/veilige lijstjes gaan staan.

Maargoed, er zijn natuurlijk altijd mensen die als eerst stemmen en mensen die als laatst stemmen, dat is logisch, dus in de eerste ronde zou ik daar zeker nog niet echt dingen uit kunnen afleiden. Later in het spel zou het misschien wel onderdeel van bewijs tegen bepaalde personen kunnen zijn.
Oud 21-03-2013, 12:21
Verwijderd
Ik vond het ook storend om nog verder af te wachten en een rare post van mutant. Het grootste deel heeft al gepost en wss gestemd. Daarbij: afgaan op wat iemand dan in de eerste ronde zegt? Ik ben weleens de eerste ronde opgehangen op mijn posts maar totaal nul feiten en ik was ook onschuldig. iederéén post nu als dorpeling, wil zo overkomen, en de eerste ronde is eerder handig om iemands basishouding te leren kennen en daarop voort te borduren. Niet om meteen al een oordeel aan vast te hangen want er is gewoon niks betrouwbaars om iemand op af te rekenen. Doe je dat wel dan hang je vrijwel altijd een nerveuze dorpeling die hard probeert. Een wolf doet terughoudend.
Oud 21-03-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Quintiano en Schrödinger ook. Vermoedelijk is de reden dat Q niet op Schrödinger wil stemmen, wat kennelijk wel een traditie is, dat zij tezamen wolf zijn. Mocht vandaag één van hen eruit vliegen en daarbij blijken dat één van hen slecht is, dan ga ik ervan uit dat de ander dat ook is.

Verder is MMollie verdacht, aangezien hij, zoals beweerd wordt, (een) post(s) heeft verwijderd. Maar deze verdenking vind ik nog vrij zwak.

Mijn verdenkingen top 3 (tussen haakjes verdachte functie op volgorde van verdenking):
  1. Mutant (verrader-wolf-heks)
  2. Quintiano (wolf-verrader); Schrödinger (wolf)
  3. MMollie (één of andere slechterik)

Ik ga iig niet voor gelijkspel, dus ik wijzig mijn stem en ga voor Quintiano (die heeft de meeste stemmen).
Seriously dude, als ik een verrader-wolf zou zijn, had ik dan dit soort risico genomen in de eerste hangronde? Nog voor er überhaupt iets gedaan is in het spel? Je schrijft een semi-indrukwekkend epistel gebaseerd op fouten, althans, wat mijn vermeende functie betreft. Maar laat dat je vooral niet tegenhouden een beginnersfout te maken, mijnnheer de expert Ik weet dat dit natuurlijk ook weer verdacht staat, maar hey, je moet toch wat blijkbaar, als je geen gebruik maakt op """"random.org"""" en verder actief bent voor de eerste hangronde. Ineens ben je badguy
Oud 21-03-2013, 13:57
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Seriously dude, als ik een verrader-wolf zou zijn, had ik dan dit soort risico genomen in de eerste hangronde?
1. Het is helemaal niet (zo) riskant. 2. Ja. Ik speel het spel hier en nu, niet als en dan.
Citaat:
Nog voor er überhaupt iets gedaan is in het spel?
Toegevoegde waarde van deze post: 0,0.
Citaat:
Je schrijft een semi-indrukwekkend epistel
Neen, mijn post is verre van indrukwekkend. Je moet je niet zo aanstellen.
Citaat:
gebaseerd op fouten, althans, wat mijn vermeende functie betreft.
Neen, ik doe geen beweringen, dus er is niks goed of fout. Het zijn basale verdenkingen in friggin ronde 1. Dus nogmaals, stel je niet aan.
Citaat:
Maar laat dat je vooral niet tegenhouden een beginnersfout te maken, mijnnheer de expert
Wat is deze? Ik pretendeer nergens een expert te zijn. Maar voor beginnersfouten kom ik al lang niet in aanmerking iig.
Citaat:
Ik weet dat dit natuurlijk ook weer verdacht staat,
Nee hoor, totaal niet.
Citaat:
maar hey, je moet toch wat blijkbaar, als je geen gebruik maakt op """"random.org"""" en verder actief bent voor de eerste hangronde. Ineens ben je badguy
Nee hoor. Ik dacht eerst ook niks of it eigenlijk. En als je begrijpend leest, wete je zelf ook al dat mijn -nogmaals, basale- verdenkingen niks te maken hebben met jouw activiteit (wat nou ook niet - in tegenstelling tot wat jij denkt - nu al denderend te noemen is :') ).
Oud 21-03-2013, 13:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Soija is er weer, hoor.
Oud 21-03-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het ook storend om nog verder af te wachten en een rare post van mutant. Het grootste deel heeft al gepost en wss gestemd. Daarbij: afgaan op wat iemand dan in de eerste ronde zegt? Ik ben weleens de eerste ronde opgehangen op mijn posts maar totaal nul feiten en ik was ook onschuldig. iederéén post nu als dorpeling, wil zo overkomen, en de eerste ronde is eerder handig om iemands basishouding te leren kennen en daarop voort te borduren. Niet om meteen al een oordeel aan vast te hangen want er is gewoon niks betrouwbaars om iemand op af te rekenen. Doe je dat wel dan hang je vrijwel altijd een nerveuze dorpeling die hard probeert. Een wolf doet terughoudend.
Nee, maar random.org heeft ook niet veel betrouwbaars te bieden. Het is toch niet raar dat ik liever mijn stem op een reden wil baseren dan dat ik mijn ogen dichtdoe en op goed geluk een naam trek (wat de site dan voor me doet natuurlijk). Hoe flauw of vergezocht die reden ook mag zijn.
Oud 21-03-2013, 14:06
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat trouwens naar een stem op ßuerp, maar MMollie gedroeg zich ook vreemd, haalde snel een post weg toen ik die 'verdacht' noemde en die heeft al één stem van Vowel. Dan denk ik dat het interessanter is als ik nu op MMollie mijn stem uitbreng, tenzij iemand me duidelijk kan vertellen waarom dat heel erg dom zou kunnen zijn op dit moment (ivm eventuele gelijkspeltoestanden of iets in die aard).
Oud 21-03-2013, 14:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh jongens, als het nu al gaat beginnen met eeuwige lappen tekst...
Ik waarschuw alvast, die kan (en ga) ik niet allemaal doorlezen (en dus ook niet beantwoorden met een net zo'n lange lap tekst). Dan moeten jullie maar leren je verdachtmakingen beknopt op te schrijven.

Tijdens de eerste hangronde is er nog niet zo veel nuttigs te zeggen... levert later tijdens het spel wel info op, dus waarom alle fuss nu?
__________________
you're not my demographic
Oud 21-03-2013, 14:11
Verwijderd
Waarom niet? Het is een spelletje, toch? Als we hier allemaal een beetje zitten te zwijgen en doorgeven dat random.org ons zegt op die te stemmen, dan was het niet zo'n heel boeiend topic.

En als je dit al lappen tekst vindt, dan vrees ik voor wat er nog komt
Oud 21-03-2013, 14:12
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik zie nog geen lappen tekst hoor.

Overigens hangen de kwaliteit en kwantiteit van een post* van mij af van de mate van nonsens van een post van een ander met betrekking tot mij.


*Als ik op een ander reageer daarmee.
Oud 21-03-2013, 14:14
Verwijderd
Ik ben met Martin, jezus, ronde 1 jongens

MMollie lijkt me gewoon een n00b met beginnersfouten. Nou vind ik dat grafirritant, maar he kan gebeuren, medewolven zouden 'm daar wel voor behoeden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 05-11-2013 00:14
De Kantine Weerwolfspel #93 Deel II
ßuerp
140 28-03-2013 16:18
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.