Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 20:59
Some
Avatar van Some
Some is offline
Mijn vriendin heeft sinds ze de pil gebruikt na het vrijen pijn.... na het vrijen krijgt ze een brandend gevoel dat dus pijn doet. MEt condoom was dat niet zo dus ze wil het nu ook weer met condoom doen. Maar hoe komt dit??? Want condooms zijn zo onhandig, duur en klote. Natuurlijk doe ik het maar als iemand weet hoe je dat gevoel kan laten verdwijnen. Ze slikt niet voor niets de pil. Komt het doordat er sperma van mijn bij haar komt of voelt met condoom zachter aan????
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:06
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
dan rag je dur gewoon te hard dat dur vagina een beetje kapot gaat, en als dat sperma van jou daar dan in komt dan brandt het! Dus als jij het erg vind als ze pijn heeft dan moet je wat rustiger doen he, maar waarom zou je het erg vinden als jij toch geen pijn hebt?
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 02-09-2003 @ 22:06:
maar waarom zou je het erg vinden als jij toch geen pijn hebt?


Laat ik jouw ballen eens fijnknijpen met een notenkraker.

Waarom zou ik het erg vinden als ik toch geen pijn heb?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:10
Verwijderd
Ik denk dat het door de pil komt, van de pil kan je vaginale vocht veranderen, er moet meer worden gedaan om opgewonden te worden en vervolgens nat te worden. Daar kan je dus best last van krijgen. Meestal duurt het even en gaat het dan weer over, wat je tot die tijd kan doen is glijmiddel gebruiken. Koop een grote fles bij een drogist, en je kan weer veel plezier hebben Glijmiddel is dezelfde zuurtegraad als vaginaal vocht, dus daar zal ze geen last van krijgen.

Succes
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-09-2003 @ 22:10:
Ik denk dat het door de pil komt, van de pil kan je vaginale vocht veranderen, er moet meer worden gedaan om opgewonden te worden en vervolgens nat te worden. Daar kan je dus best last van krijgen. Meestal duurt het even en gaat het dan weer over, wat je tot die tijd kan doen is glijmiddel gebruiken. Koop een grote fles bij een drogist, en je kan weer veel plezier hebben Glijmiddel is dezelfde zuurtegraad als vaginaal vocht, dus daar zal ze geen last van krijgen.

Succes
Je haalt me de woorden uit m'n mond.

Plus nog dat je misschien wel condooms met (veel) glijmiddel gebruikte, en dat het daardoor nu ook wat stroever gaat.

Uitgebreider voorspel dus, of iets van massageolie of glijmiddel kopen (massageolie eventueel met smaakje? )

Niet de olie met condooms combineren, daar kunnen ze niet zo goed tegen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:21
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Wat degenen voor mij al zeiden: Waarschijnlijk is ze door het gebruik van de pil minder vochtig. Gebruik glijmiddel (op waterbasis!) of speeksel om haar nat genoeg te maken. Dat helpt waarschijnlijk wel. Ik heb er zelf ook last van gehad, maar je moet er gewoon voorzichtig mee om gaan. De vagina is een heel gevoelig stukje lichaam en als het stuk gaat kun je er behoorlijk veel last van krijgen. Dus goed nathouden.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 05:53
de goeie fee
de goeie fee is offline
dat probleem had ik dus ook ! (heb het btw denkik zelfs gepost op l&g; "brandende vagina" ofzo) Maar euh, het gaat vanzelf over, heb er 3 weekjes last van gehad. Sex was wel nog lekker, maar vanaf ie klaarkwam in mij, brandde het boeltje ongelooflijk.
Maar dat verdwijnt dus na een poosje..

welke pil neemt ze misschien?
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:35
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 03-09-2003 @ 06:53:
dat probleem had ik dus ook ! (heb het btw denkik zelfs gepost op l&g; "brandende vagina" ofzo) Maar euh, het gaat vanzelf over, heb er 3 weekjes last van gehad. Sex was wel nog lekker, maar vanaf ie klaarkwam in mij, brandde het boeltje ongelooflijk.
Maar dat verdwijnt dus na een poosje..

welke pil neemt ze misschien?
euhh dat weet ik zelf niet, geen speciale ofzo hoor. Waarschijnlijk diezelfde die jij gebruikt.
Maar was het over na 3 weken sex of 3 weken de pil slikken??
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:38
Verwijderd
ik heb dat dus ook en sindsdien komt mijn vriend niet meer klaar in me. Dan heb ik namelijk nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:39
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 02-09-2003 @ 22:06:
dan rag je dur gewoon te hard dat dur vagina een beetje kapot gaat, en als dat sperma van jou daar dan in komt dan brandt het! Dus als jij het erg vind als ze pijn heeft dan moet je wat rustiger doen he, maar waarom zou je het erg vinden als jij toch geen pijn hebt?

Stond er in mijn verhaal 'raggen'?? Volgens mij stond er vrijen maar als dat bij jou raggen is....
Maar kan je nou op geen een topic normaal reageren?? Of raak je gefrustreerd van al die verhalen omdat je het zelf nog niet hebt gedaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 12:24
laajn
laajn is offline
ik denk dat je sperma ook wel het brandend gevoel kan geven
soms heb ik dit ook en vanaf dat ik me gewassen heb is het over
daarom dat het met condoom geen pijn doet
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 12:25
laajn
laajn is offline
maareuh (om je gerust te stellen)
dit gaat inderdaat over
na een paar weken ben je eraan gewend denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:49
de goeie fee
de goeie fee is offline
Citaat:
Some schreef op 03-09-2003 @ 10:35:
euhh dat weet ik zelf niet, geen speciale ofzo hoor. Waarschijnlijk diezelfde die jij gebruikt.
Maar was het over na 3 weken sex of 3 weken de pil slikken??
Ja, toen we het met een condoom deden deed het geen pijn, wel toen ik met de pil begon en het condoom overboord smeet

mja, mss gewoon eerste reactie met sperma, na een tijdje gaat het echt over, voorlopig direct naar de badkamer lopen en koud washandje aan houden, het verfrist.
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:33
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Some schreef op 03-09-2003 @ 10:39:

Stond er in mijn verhaal 'raggen'?? Volgens mij stond er vrijen maar als dat bij jou raggen is....
Maar kan je nou op geen een topic normaal reageren?? Of raak je gefrustreerd van al die verhalen omdat je het zelf nog niet hebt gedaan ofzo.
Misschien wil ie wel gewoon reacties uitlokken

Maar goed: het is al gezegd, glijmiddel of spuug.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriendin heeft pijn
Verwijderd
20 22-10-2014 16:09
Liefde & Relatie Vriendin van maat maakt avances naar mij
Armoed
46 07-02-2008 11:35
Lichaam & Gezondheid pijn aan ballen
Iveauh
13 28-12-2004 20:32
Liefde & Relatie Mijn vriendin, onbegrijpelijk...
D1984
49 17-01-2003 03:02
Seksualiteit pijn bij insteken tampon
BlackMystery
12 19-08-2002 00:34
Verhalen & Gedichten mijn vriendin pikte m'n gozer in
marloesie
5 25-04-2002 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.