Oud 01-04-2004, 20:45
LilDushi
LilDushi is offline
Oke..ik heb ruzie met me vrienden..een van me beste vriendin zit er by..ik ben al 7 jaar bevriend met dr en nu dus niet..het begon zo:

Eerst was alles heel goed..we hadden lol enzo..en jah..laatste tyd hoorde ik er word over me geroddeld..en als ik iets haat is dat het wel..maar oke..ik deed nix...want ze deden het 8er me rug om enzo..dus ik zei er later toch iets van en ze werden boos en we kregen ruzie..toen weer vrienden..roddelde ze weer..en toen ging ik de fout in..ik roddelde ook !!!
Ze werden boos op my en maakte ruzie enz...ik deed niks meer..!
Nu heb ik niet echt veel vrienden meer enzo..maar ik zou graag weer vrienden willen hebben met wie ik ruzie heb..want als ik kijk hoe leuk we het hadden..al die lol enzo..en ik voel me nu echt down..dit is al een week aan de gang...WAT MOET IK DOEN?
Ik hoop dat jullie het een beetje gesnapt hebben...alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 20:50
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Past beter op L&R.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:50
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hmz..ja..zoiets heb ik ook gehad..alleen dan geen geroddel..maar wel ruzie..je zou es met hun kunnen gaan praten ofzo..want praten is meestal toch wel de beste oplossing..nou..en dan kun je uitleggen dat jij graag weer vriendinnen wilt zijn..maar dat je het niet leuk vond dat ze over je roddelden..en dat jij daarom dus ook roddelde...uiteindelijk zaten jullie beiden fout nou...en of ze reageren positief...zoniet dan zijn ze het niet waard en dan is zijn ze het die 8 jaar ook niet waard geweest...en dan zoek je andere vrienden...! (jij hebt dan in ieder geval je best gedaan!)
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:52
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 01-04-2004 @ 20:50 :
hmz..ja..zoiets heb ik ook gehad..alleen dan geen geroddel..maar wel ruzie..je zou es met hun kunnen gaan praten ofzo..want praten is meestal toch wel de beste oplossing..nou..en dan kun je uitleggen dat jij graag weer vriendinnen wilt zijn..maar dat je het niet leuk vond dat ze over je roddelden..en dat jij daarom dus ook roddelde...uiteindelijk zaten jullie beiden fout nou...en of ze reageren positief...zoniet dan zijn ze het niet waard en dan is zijn ze die 8 jaar ook niet waard geweest...en dan zoek je andere vrienden...! (jij hebt dan in ieder geval je best gedaan!)
tog makkelijker gezegd dan gedaan want ze zijn laaiend gewoon met zijn 10en tegen 1
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:13
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
een email sturen waarin je uitlegt dat je het kut vind dat het zo gegaan is en dat je het jammer vind van je vriendschap en wilt kijken of jullie het uit kunnen praten blabla.. etcetc..
dan gaan praten en hopen dat jullie eruitkomen
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:27
Verwijderd
roddelen? is voor mij exit, dan ben ik weg, en ga ik me concentreren op andere dingen. Vrienden roddelen niet, en als ze dat wel doen, kunnen ze opsodemieteren.
Daar sta ik boven, en ik ben er ook te trots voor om naar hun toe te stappen.

Niet nuttig deze reply, maar misschien helpt het jou ook wel, om gewoon afstand te nemen en ze als waardeloze straatzwervers te beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:52
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
en jij bent 17?

Wacht maar rustig af. Ze trekken wel weer bij. Ruzie's zijn er zodat je het later weer goed kan maken met elkaar.
Jij praat al helemaal over dat het vroeger zo leuk was en dat je het niet leuk vind dat je geen vrienden meer hebt. Maar ja.....het is pas een week aan de gang!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:10
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Interpunctie gebruiken zou geen kwaad kunnen.

Verder: waait wel weer over. Probeer je er niet zoveel van aan te trekken, dan gaat de lol er snel af. Ligt eraan of je "beste" vriendin een meeloper is (naja dat is natuurlijk wel maar ligt eraan hoe erg) anders kan je haar misschien wel een keer vertellen hoe jij er overdenkt (als jullie met zijn 2en zijn). Even doorbijten, en er lering uit trekken (dus zelf nooit zo erg gaan roddelen).
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:09
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2004 @ 22:52 :
en jij bent 17?

Wacht maar rustig af. Ze trekken wel weer bij. Ruzie's zijn er zodat je het later weer goed kan maken met elkaar.
Jij praat al helemaal over dat het vroeger zo leuk was en dat je het niet leuk vind dat je geen vrienden meer hebt. Maar ja.....het is pas een week aan de gang!!!

PAS een week? Dat is voor my te erg!! Zo een goeie band!! maar ik heb nu wel iets van als jullie zo deden en nu boos zijn op mij dan byebye zwaai zwaai
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie met een vriendin, van mijn vriend
M...
6 24-07-2014 19:24
Liefde & Relatie Ruzie met vriend
»Mandy_x«
49 16-05-2007 15:53
Liefde & Relatie te erge ruzie met vriend :S
mizz-unknown
11 19-07-2005 14:01
Liefde & Relatie ruzie met vriend vanwege zijn ouders?!
groovy
14 29-09-2003 19:06
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 10:19
Liefde & Relatie Verplicht weggaan met vriend?
HelpMePlease
4 09-11-2002 17:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.