Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 14:27
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
voordat wij examen hebben hebben we eerst nog gezellig wat mondelingen. zijn jullie daar zenuwachtig voor? en voor wat het meest?
ik ben het zenuwachtigst voor engels omdat ik daar slecht in ben en ik ben ook een beetje zenuwachtig voor frans. voor nederlands ben ik weer helemaal niet zenuwachtig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 14:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik heb al mn mondelingen in de laatste toetsweek gehad. ik ga nu alleen mn frans literatuur herkansen, maar ik heb al een 6 dus ik denk niet dat ik daar echt zenuwachtig voor ben.

voor frans en duits spreekvaardigheid was ik echt onwijs zenuwachtig. ik had gelukkig nog net een 6 en een 5,8. engels was ik echt totaal niet zenuwachtig, had ik ook een 9
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:51
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik had voor m'n mondeling Nederlands een 6,5. Was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig want ik had het voor mijn gevoel wel goed voorbereid. Maar toen ik daar zat kreeg ik allemaal moeilijke ingewikkelde vragen Volgende week heb ik Engels, maar daar ben ik ook niet echt zenuwachtig voor.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit gaat niet over de eindexamens en dus zet ik hem op S&S.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:58
Freestyler*
Freestyler* is offline
engels en nederlands geahd
en ja ik was wel zenuwachtig
en ja ik heb ook mooie cijfers gehaald
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:04
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
hehe meeste mondelingen vallen me heeel erg mee
heb nu gehaald:
9,3 - nederlands literatuur
8,5 - filosofie
8,5 - kunstgeschiedenis
7,7 - aarderijkskunde
en een 8,4 op nog iets waar ik niet op kan komen

Voor engels modeling maak ik me inderdaad wel zogen, mijn uitspraak is gewoon kut
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:43
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb aankomende tentamenweek 5 mondelingen.
Voor de vakken: nederlands, frans, duits, engels en geschiedenis. Dat wordt dus een erg gezellige week.
Ik ben nog niet zenuwachtig ofzo.. maar laatste paar minuten voor een mondeling en tijdens een mondeling wordt ik wel erg zenuwachtig. Ik ga het gewoon allemaal zo goed mogelijk voorbereiden(uit mijn hoofd leren ). De mondelingen die ik tot nu toe heb gehad zijn best wel goed verlopen. Dus hopelijk deze mondelingen ook.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb over 2 weken m'n allerlaatste mondeling (Duits).
Frans, Engels en wiskunde heb ik de afgelopen weken gehad.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:08
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik had maandag Engels, was ik redelijk zenuwachtig voor
Morgen Nederlands, totaal niet zenuwachtig
volgende week woensdag Frans, walgelijk zenuwachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:21
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik heb engels en duits mondeling een tijd geleden gedaan. Was voor engels wel zenuwachtig, voor duits helemaal niet omdat ik dat gewoon goed kan.
En had uiteindelijk een 9 en een 7,8 dus was er ontzettend blij mee!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:34
Verwijderd
ik heb pas 1 mondeling gehad, mn betoog voor nederlands, ging voor mijn gevoel wel goed maar ik had een 5.7. Dus dat viel wel tegen.
wel presentaties voor drama, gemiddeld een 7.7
en voor levensbeschouwing een 8.4
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:59
fib
Avatar van fib
fib is offline
Letterkunde: 7
Engels: 3 of 4
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren Engels mondeling gehad waar ik vreselijk zenuwachtig voor was, ik had een 6 en was er echt heel blij mee. Volgende week dinsdag heb ik Nederlands en daar ben ik niet zo heel zenuwachtig voor. Verder heb ik geen mondelingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:58
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Mondelinge testen zijn ideaal :-). Eindelijk kan je al je woorden kwijt en kan je lekker uitwijden zonder dat je een lamme pols krijgt . Nerveus zijn voor een mondeling is (mits je de stof beheerst natuurlijk) nergens voor nodig. En als je de stof niet beheerst, dan maakt het niet uit in wat voor vorm ze de toets gieten, die haal je dan toch niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:41
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 07-04-2004 @ 23:58 :
Mondelinge testen zijn ideaal :-). Eindelijk kan je al je woorden kwijt en kan je lekker uitwijden zonder dat je een lamme pols krijgt . Nerveus zijn voor een mondeling is (mits je de stof beheerst natuurlijk) nergens voor nodig. En als je de stof niet beheerst, dan maakt het niet uit in wat voor vorm ze de toets gieten, die haal je dan toch niet.
dat vind ik nu echt niet. als ik een mondeling heb dan ben ik daar zenuwachtig voor en dan kan ik niet goed uit mijn woorden komen. voor een schriftelijke toets kan je er ook langer over nadenken. je kan dingen overslaan die je eerst niet weet enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:20
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Vreselijk die mondelingen! Heb in tien minuten mijn gemiddelde 8 voor geschiedenis serieus verknald.... grrr!
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:43
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik heb a.s donderdag engels mondeling, en week erna duits.
Nederlands weet ik nog niet..
Ik ben wel bang voor het duitse mondeling, engels gaat hopelijk denk ik wel goed, maar bij duits ga ik altijd nederlandse en englese woorden er tussen stoppen..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik had paar weken geleden Engels mondeling en had er niet veel voor gedaan, mn dossier even doorgelezen. T ging allemaal goed en ik had een 7.5. Voor Duits ga ik wel zenuwachtig zijn denk ik, ik vind het moeilijk om me uit te drukken in het Duits.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2004, 17:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nope totaal geen zenuwen voor
ik had laatst een proefmondeling voor Frans en Duits en daar had ik respectievelijk een 8,5 en een 8 voor, dus ik verwacht dat de echte mondelingen ook geen problemen opleveren. Engels ook niet, Nederlands misschien nog wel aangezien ik nog veel boeken moet lezen..
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb morgen mondeling Nederlands, ben niet echt zenuwachtig want ik heb al mijn boeken gelezen maar mijn Nederlands leraar stelt altijd zulke onmogelijke vragen dat ik benieuwd ben naar mijn cijfer. Ik wil graag een 7.5 want dan blijf ik een 8 staan voor letterkunde maar of dat lukt.....
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:21
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik heb mijn mondelingen aankomende week. Woensdag engels en donderdag nederlands/letterkunde. Het gaat waarschijnlijk allebei wel lukken. De zenuwen zullen morgen wel komen, denk ik.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:29
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Shadina schreef op 07-04-2004 @ 17:43 :
Voor de vakken: nederlands, frans, duits, engels en geschiedenis.
Citaat:
Balance schreef op 07-04-2004 @ 17:46 :
Frans, Engels en wiskunde heb ik de afgelopen weken gehad.
Mondelingen voor wiskunde en geschiedenis? Wat houden die in? Gelukkig heb ik die niet

Ik heb morgen mondeling Engels. Ik ben niet echt zenuwachtig, maar ik zal wel blij zijn als het erop zit.
Maandag heb ik mijn presentatie van literatuur. Daar zie ik wel erg tegenop, vooral om dat de helft daarvan een presentatie is (zoals bij een spreekbeurt), tegen het vragenstelgedeelte zie ik niet op. Ik heb alle boeken gelezen, dus ik zou de vragen moeten kunnen beantwoorden. Ik sta een 8,0 voor literatuur, dus over het cijfer hoef ik me niet druk te maken. Maar ik wil wel graag een 7,0 zodat ik een 7,5 (=8) sta.
Mijn mondeling Frans heb ik in november gelukkig al gehad. Ik had er een 7,3 voor.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2004 @ 18:08 :
Ik had maandag Engels, was ik redelijk zenuwachtig voor
Morgen Nederlands, totaal niet zenuwachtig
volgende week woensdag Frans, walgelijk zenuwachtig.
Nederlands ging niet echt lekker

En morgen Frans, achjaaa
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:58
Verwijderd
ik had maar twee mondelingen. engels en nederlands, voor beiden een 7.5. als jij je gewoon goed voorbereid, dan is er niets aan de hand. je hoeft niet zenuwachtig te zijn, want dat is gewoon niet nodig. ze vallen je niet aan, en gaan er heus niet voor zorgen dat jij een slecht cijfer haalt. succes!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:42
Myris
Avatar van Myris
Myris is offline
Ik had ook maar twee mondelingen, voor Engels was ik wel zenuwachtig, maar toch een zes. Ik heb gelukkig m'n mondelingen twee weken geleden al gemaakt, ik zou gek worden als ik ze nog zou moeten doen.
__________________
No trees were killed in the creation of this message. However, many electrons were terrible inconvenienced.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 12:52
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
fib schreef op 07-04-2004 @ 18:59 :
Letterkunde: 7
Engels: 3 of 4
aah, hoger dan verwacht een 4,4 voor engels
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 13-04-2004 @ 11:29 :
Mondelingen voor wiskunde en geschiedenis? Wat houden die in? Gelukkig heb ik die niet
Bij wiskunde moesten we een boekje doorwerken dat over een bepaald onderwerp ging. Bij iedereen was dat anders: bij de één wiskunde en muziek, bij de ander graven en bij mij bijvoorbeeld de grootste gemene deler en het kleinste gemene veelvoud.
En daarna moet je 10 tot 15 minuten vol lullen over wat je allemaal hebt geleerd over het onderwerp.
Met geschiedenis hebben we in de 5e ook zoiets gehad. Toen hadden we 'berlijn en de koude oorlog'; dat mocht je met z'n tweeën doen. Ook een kwartier vol praten over wat je te weten bent gekomen en proberen de lera(a)r(en) te blijven boeien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:42
eviltjuh
Avatar van eviltjuh
eviltjuh is offline
Ik heb aankomende maandag m'n mondeling Engels. Ben er best zenuwachtig voor aangezien ik totaal niet goed ben in Engels. Sta nu 'n btje redelijk [5,3] terwijl ik de jaren daarvoor een 3 en 'n 4 had op m'n eindlijsten. Ik hoop op 'n 5/6 ...

Nederlands was simpel...had er 'n 8 voor

Duits krijg ik niet meer, leraar ontslagen dus hebben we Du1 versneld afgesloten ...met 'n 6 gelukkig.

Ben niet zo'n talendier
__________________
Be yourself, no matter what they say!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:07
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-04-2004 @ 14:01 :
Bij wiskunde moesten we een boekje doorwerken dat over een bepaald onderwerp ging. Bij iedereen was dat anders: bij de één wiskunde en muziek, bij de ander graven en bij mij bijvoorbeeld de grootste gemene deler en het kleinste gemene veelvoud.
En daarna moet je 10 tot 15 minuten vol lullen over wat je allemaal hebt geleerd over het onderwerp.
Met geschiedenis hebben we in de 5e ook zoiets gehad. Toen hadden we 'berlijn en de koude oorlog'; dat mocht je met z'n tweeën doen. Ook een kwartier vol praten over wat je te weten bent gekomen en proberen de lera(a)r(en) te blijven boeien.
Dat waren zeker zebraboekjes? Die moesten wij ook doorwerken en volgens mij heb ik dan dezelfde als jou gehad (spelen met gehelen?). Maar wij moesten er een verslag van maken, met uitwerkingen en informatie over het onderwerp. Lijkt me toch minder erg dan een presentatie erover Ik heb het verslag 7 weken geleden ingeleverd, maar ik heb het cijfer nog steeds niet terug

Ook leuk dat van geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:23
SlackerBitch
Avatar van SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Vorige week maandag had ik Engels, ik was ontieglijk zenuwachtig vanwege mijn vreselijke Engelse uitspraak, maar ik had toch een 7,5.
Morgen Duits, en daar maak ik me absoluut geen zorgen om, dat wordt toch wel minstens een 8.
Donderdag Nederlands, daar maakte ik me eerst niet zo druk om, maar de meeste mensen die 'm hebben gehad vonden 'm tegenvallen, dus ik ben nu wel een beetje gespannen.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben: wat houdt bijv. Engels mondeling in bij jullie? Want bijvoorbeeld op mijn school en op een andere school hier in de buurt doen ze twee totaal verschillende dingen. Wij moeten 2x7 minuten praten en antwoord geven op vragen over een documentaire die we hebben gezien (in 't Engels uiteraard) en over een eigen onderwep dat met de cultuur van een Engelstalig land te maken heeft. Op die andere school moeten ze 2 artikelen voorbereiden waarna ze 1 v/d 2 moeten voorlezen en er daarna inhoudelijke vragen over krijgen. Da's dus veel makkelijker dan wat ik moest doen
__________________
Goedemiddag, dit is het eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage. Ik wens u nog een prettige dag
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 13-04-2004 @ 20:23 :
Maar waar ik wel benieuwd naar ben: wat houdt bijv. Engels mondeling in bij jullie? Want bijvoorbeeld op mijn school en op een andere school hier in de buurt doen ze twee totaal verschillende dingen. Wij moeten 2x7 minuten praten en antwoord geven op vragen over een documentaire die we hebben gezien (in 't Engels uiteraard) en over een eigen onderwep dat met de cultuur van een Engelstalig land te maken heeft. Op die andere school moeten ze 2 artikelen voorbereiden waarna ze 1 v/d 2 moeten voorlezen en er daarna inhoudelijke vragen over krijgen. Da's dus veel makkelijker dan wat ik moest doen
Raar, die twee artikelen voorbereiden als je die een aantal keer doorleest en je uitspraken oefent van de woorden die erin voorkomen is dat wel erg makkelijk :/

Bij ons krijg je een blaadje voor je met acht plaatjes erop, er wordt verteld wat er aan de hand is en daar moet jij op reageren, wat je in die situatie zou doen/zeggen.
Erna krijg je een simpel gesprekje, je moet iets doen zoals fietsen reserveren en antwoorden op de vragen, soort telefoongesprek dus en op het blaadje dat je krijgt staat wat je precies wilt.
Daarna krijg je weer plaatjes, lijkt op twee a4tjes uit een zwart wit stripboek, heel onlogisch meestal, plaatjes die totaal niet bij elkaar horen en daar moet je een goed lopend verhaal bij vertellen, mag je zelf verzinnen en staat verder niets bij dus.
Dan als laatst krijgen we nog een onderwerp waar je uitgebreid je mening over moet geven, met argumenten. Ook moet je je mening kunnen verdedigen. Vond het best lastig, ik moest mijn mening geven over de regels op school qua kleding, zei dat korte truitjes wel konden, maar waarom bikini's dan niet vroeg ze, je hebt ook van die bikini's met een lang topje die kunnen dan ook en dan worden er vanzelf ook gewone bikini's gedragen, toen had ik niet zo heel veel terug te zeggen tegen zulk soort opmerkingen eigenlijk, mja Engels is niet mn beste vak en had dan ook een 4
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:55
Verwijderd
Ik heb al m'n mondelingen nu gehad, behalve die van Frans (volgende week) Ik had 'm eigenlijk al gehouden moeten hebben, maar vorige keer was ik m'n stem kwijt Het is een presentatie van 12 minuten, en je moet alles uit je hoofd kennen. Ik ben dus best wel zenuwachtig
Voor al m'n andere mondelingen had ik ruime voldoendes: ik heb er niet heel veel moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 06:55
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
ik had gisteren een mondeling Nederlands.

het ging over 8 boeken die ik heb gelezen, was wel te doen, zolang je de boeken ook daadwerkelijk had gelezen. Mijn docent ging allerkei dingen vragen om te kijken of je de boeken écht gelezen had of niet.
Niet zenuwachtig zijn en jezelf goed voorbereiden is wel handig. Schrijf op wat je ongeveer wil bespreken en in welke volgorde, zodat je zelf ook een rijtje in je hoofd krijgt van hoe en wat.

Ik had btw een 7.
__________________
oranje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:26
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Een 8 voor nederlands en een 9 voor engels *soeperblij!!!
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:34
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
whieooeh! een 8,3 voor engels, een 8,5 voor nederlands letterkunde en een 8,5 voor mn leesdossiers
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
duits 9, nederlands 8
morgen frans, donderdag engels en beeldende vorming
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2004, 12:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-04-2004 @ 22:06 :
Ik heb morgen mondeling Nederlands, ben niet echt zenuwachtig want ik heb al mijn boeken gelezen maar mijn Nederlands leraar stelt altijd zulke onmogelijke vragen dat ik benieuwd ben naar mijn cijfer. Ik wil graag een 7.5 want dan blijf ik een 8 staan voor letterkunde maar of dat lukt.....
Uiteindelijk:
Nederlands: 6.0 (sta nu een 6 voor letterkunde grrrr )
Engels: 6.0 (daar was ik wel heel blij mee)
debat (eigenlijk ook wel soort mondeling): 6.5
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 12:26
L1
Avatar van L1
L1 is offline
6 op geschiedenis (had hoger gemoeten)
6/6,5 op engels (ging redelijk, ze wist het cijfer nog niet precies
8 op letterkunde (ze vroeg precies het goede )

morgen Duits
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:48
XsharonX
Avatar van XsharonX
XsharonX is offline
Ik had vandaag mondeling ma2 ging goed. -> was over een werkstuk, niet zenuwachtig
Ik heb morgen nl betoog een beetje stress. ( Omdat er mensen die al geweest zijn het niet zo goede cijfers kregen )
vrijdag engels heel erg stress stresss. Ik ben erg slecht in engels! En me uitspraak is echt slecht Maarja
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 09:37
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik had gisteren geschiedenis mondeling. Het ging voor een deel over een eigen onderwerp (je moest een verslag maken).. mijne ging over Atlantis.. en andere deel van het mondeling ging ze vragen stellen over het boekje Nederlanders en hun gezagsdragers. Ze stelde hele rare vragen.. Ze zei dat ik tussen de 7 en 7.5 kreeg, maar waarschijnlijk een 7.5.
Vandaag had ik duitse mondeling. Het moest over een maatschappelijk probleem of iets dergelijks gaan.. ik deed het over de doodstraf. Ik heb het goed voorbereid(=alles uitgeschreven en uit mijn kop geleerd ). Ze vond het ook erg goed gaan (al vond ik het zelf ietsje minder gaan..) en heb een 8.3 gekregen.
Volgende week nog engels, frans en nederlands. Hopelijk gaat het net zo goed als deze 2.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mondeling
Sanne-1996
3 04-03-2011 13:46
Algemene schoolzaken Mondelingen :(
brands
25 03-04-2006 18:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mondelingen 5havo DU2 ?
thafristi
7 01-04-2006 10:33
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [DU] mondeling nakijken alsjeblieft
EaSy-M3
3 14-02-2005 14:12
Algemene schoolzaken heeft er iemand ervaring met mondeling geschiedenis havo nieuwe stijl staatsexa?
missymissy
6 18-07-2004 18:17
Algemene schoolzaken mondeling
Balance
8 19-02-2002 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.