Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 19:07
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
wat noep en pan am zeggen.
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 19:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 26-02-2005 @ 19:23 :
ik vind t geweldig hoe sommige mensne dit ultime stomme topic serieus nemen. ik ben er ook van overtuigd dat grotendeels van de anti corps livestylers nog nooit naar een mooi studenten feest zijn geweest of gewoonweg alle voordelen van lid zijn onder de tafel willen houden of gewoon niet wil zien.
ontopic. ik ben niet lid woon wel in een corpshuis in delft, vind woorden als hiervoor genoemd zijn leuk tot op zekere hoogte, niet zoals mijn broer de alle niet-leden "burgers" noemt. en ik vind het geweldig
x2, overigens ben ik ook een knor, waar ik enigzins wel spijt van heb.

Jaarclub uit 1970 die nog steeds met elkaar omgaan, dat vind ik toch wel het mooiste wat er is. Naast het goedkope bier, en prima feesten.

Pan Am dat verplichte kan heel naar zijn ja, heb klasgenotes die echt met tegenzin naar jaarclub-vorm-avonden gingen, en zeker omdat het toch veel achterklap is, en bij jongens is het veel pik-orde en "mijn papa dit".
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 25-02-2005 @ 22:21 :
zit jij ergens bij?
denk het niet, maar vroeg het me laatst ook al af
jawel hoor, ik zit bij lanks en ik weet ook niet hoe een wasknijper werkt, want onze meid hangt altijd de was op
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:35
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-02-2005 @ 20:32 :
jawel hoor, ik zit bij lanks en ik weet ook niet hoe een wasknijper werkt, want onze meid hangt altijd de was op
Onze werkster scheert altijd mijn hol Ik denk er niet aan om de Veet zelf aan te brengen hoor, stel je voor
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:40
Maharani
Maharani is offline
ok wat is een knor?
__________________
ya ali
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 26-02-2005 @ 20:40 :
ok wat is een knor?
iemand die niet bij vereniging zit.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Angel schreef op 26-02-2005 @ 18:31 :
Je bent gewoon jaloers.
uhuhuhuhuhuh.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 26-02-2005 @ 21:48 :
uhuhuhuhuhuh.
huhuhuhu
metaal waar had je me nu weer gezien, zwaai toch eens
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 26-02-2005 @ 21:23 :
iemand die niet bij vereniging zit.
iemand die niet bij een corps zit, alle andere verenigingen zijn ook knorren.
ps. ben niet lid, in enschede is het verenigingsleven maar heeel klein.
pps. ufjes zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 00:09
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
MONK schreef op 27-02-2005 @ 00:35 :
iemand die niet bij een corps zit, alle andere verenigingen zijn ook knorren.
ps. ben niet lid, in enschede is het verenigingsleven maar heeel klein.
pps. ufjes zijn
Ufjes zijn wel de naïefste schepseltjes op deze aarde
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:04
Verwijderd
Ach, ik studeer al bijna vijf jaar en heb verschillende verenigingen van binnen gezien. Ik ben nu op zoek naar werk en als je wat serieuzer wordt zie je dat het toch vooral blije eerste- en tweedejaars zijn die nog heel actief zijn op de kroeg. Ik heb zelf een aantal vrienden die lid zijn van o.a. Vindicat, Minerva en het RSC en die zien gewoon hoe hun jaarclubs steeds minder contact houden: mensen gaan achterlopen, mensen stoppen met hun studie en gaan een andere doen, mensen stoppen helemaal met studeren en gaan werken. Het corps komt niet meer op de eerste maar op de vierde of vijfde plaats omdat er geleerd en geleefd moet worden.

Overigens heb ik tijdens mijn periode als stagiair bij een groot advocatenkantoor ontzettend lol gehad met de mensen van in de vijftig die geweldige verhalen hadden over hun corpstijd in de jaren zeventig en tachtig. Maar ook zij beamen achteraf dat het vooral leuk is als je nog een jonge enthousiaste sjaars bent. Word je wat serieuzer dan zie je het allemaal wat meer in perspectief.

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 01:07.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 26-02-2005 @ 21:23 :
iemand die niet bij vereniging zit.
Correctie: iemand die niet bij een van de Nederlandse corpora zit. Op de keper beschouwd zijn Allerheiligenconvent-leden ook (katholieke) knorren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 02:40
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Angel schreef op 25-02-2005 @ 20:07 :
Zoals deze woorden:
drukker
kanslose indolente rukker
jasje dasje
ijskast
bravo/b'vo/'vo/'va
grijze muis
a relaxt
profileren
super mooi
knor
club/kroeg/toko/de zaak
prominent
geil


ik zeg ze te vaak. maar het gaat gewoon automatisch..
Je kunt je vocabulair uitbreiden met 'blije sjaars'.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 03:38
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Hermione schreef op 26-02-2005 @ 14:45 :
Nee toch snood mag toch ook niet als je hoger dan 3e jaars bent../
(k)

Ik zit nu in mn dekbed gerold Wintersleep te luisteren, maak je niet druk.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Angel schreef op 26-02-2005 @ 18:31 :
Je bent gewoon jaloers.
Jij bent echt het prototype jammer corpslid... Sjiek zijn kun je niet kopen, zelfs niet d.m.v. een ontgroening. En Utrecht is natuurlijk ook de slechtste stad waar je dan lid kunt worden
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 18:51
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Jampot schreef op 25-02-2005 @ 15:33 :
alleen al door de hoge arbeiderfrequentie dat antwoordt op dit topic kan ik het niet echt serieus nemen.


ontopic: mijn corpsbal-gehalte is 0, niet dat ik iets tegen corpsballen an sich heb, zolang ze geen soortgelijke opmerkingen als bovenstaande doen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 18:53
Wooden
Wooden is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-02-2005 @ 15:16 :
Al zat ik wel bijna bij een studentenvereniging
welke?

ik zit bij een sportvereniging erg gezellig en sportieg natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:17
Jones
Citaat:
justakid schreef op 26-02-2005 @ 19:23 :
ik vind t geweldig hoe sommige mensne dit ultime stomme topic serieus nemen. ik ben er ook van overtuigd dat grotendeels van de anti corps livestylers nog nooit naar een mooi studenten feest zijn geweest of gewoonweg alle voordelen van lid zijn onder de tafel willen houden of gewoon niet wil zien.
ontopic. ik ben niet lid woon wel in een corpshuis in delft, vind woorden als hiervoor genoemd zijn leuk tot op zekere hoogte, niet zoals mijn broer de alle niet-leden "burgers" noemt. en ik vind het geweldig
Studeert je broer toevallig technische bestuurskunde?

Zelf ben ik tweedejaars bij Virgiel (AHC-vereniging) (een echte knor dus, volgens de koorpikken ) in Delft. Natuurlijk zitten er gasten die brallen over hun pappie maar dat is wel zo klein groepje dat elkaar ook netjes opzoekt en waar de rest geen last van heeft. Verder word er inderdaad veel gedronken, maarja, dat deed ik ook al toen ik nog op de middelbare school zat. En daarnaast, wie drinkt er niet veel? Ik heb het niet over knorren of burgers en zeg ook niet bij alles bravo. Mijn woordenschat heeft natuurlijk wel een aantal nieuwe woorden erbij gekregen maar zo extreem als angel is het zeker niet. En verder heb ik eigenlijk geen zin om er nog op in te gaan. Er is gewoon een vertekend beeld van studentenverenigingen, (waarschijnlijk) gebaseerd op de paar ranzige ontgroeningsverhalen die iedereen wel heeft gehoord.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 00:16
merels
Avatar van merels
merels is offline
aan het topic te zien en de beginpost was het wel te zien dat dit topic niet echt erg serieus bedoeld was, dus ik snap niet echt wat er aan de hand is ..

maar bij mij valt het wel mee, beetje hetzelfde als justakid, je ziet het er zeker niet vanaf qua kleding en ik kan ook wel met iedereen opschieten dus ik denk dat ik 'gemiddeld' ben, maar ik ga zelf niet naar het koor denk ik zo.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 00:51
Verwijderd
ik heb echt wel iets tegen corpsballen, en dat komt juist doordat ik ze meerderemalen van dichtbij mee gemaakt heb. ten eerste is mijn broer een bal in amsterdam en dat volk in dat huis schijnt het cultureelste en minst brallerige dispuut te zijn en nu zijn ze serieus al erg. verder heb ik een tijd met een gast die ook in amsterdam bij het sorps zat samen gewerkt en die gast was echt prototype brallend lid, hij zat ook bij fiator en dat schijnen echt alleen maar snuivende vechtjassen te zijn. maar dan op een slechte manier de punten waar die gast voor stond waren echt verschrikkelijk ik ga nog eens mee met mijn broer naar de toko, zo noemt dat stel pijpsnuiten hun jeugdhonk ook wel, om daar eens een dispuuts zuip avond mee te maken. ik vraag me echt af hoe ik daarna over ze zal denken maar ik denk niet veel beter
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:42
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ja het klopt wat Leep zegt, de helft van het corps zit aan de coke
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb 2 polos en veeel ruitensokken en ook een ruitensjaal.
en mn moeder wil me altijd ralph ed aansmeren maar dat vind ik zonde van t geld.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 15:42 :
Ja het klopt wat Leep zegt, de helft van het corps zit aan de coke
ja en corpsmeisjes schrijven in wc boeken wie hun scheermesje heeft gebruikt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:43
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-03-2005 @ 16:36 :
ja en corpsmeisjes schrijven in wc boeken wie hun scheermesje heeft gebruikt
en jij pist in fantapetflessen en zet ze ter decoratie in de vensterbank naast je houten eend ik ga daar maar eens een boek over schrijven denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:01
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik heb niets maar dan ook niets dat mensen met kak kunnen associeren, behalve het feit dat ik nog altijd op een kakschool zit.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 16:43 :
en jij pist in fantapetflessen en zet ze ter decoratie in de vensterbank naast je houten eend ik ga daar maar eens een boek over schrijven denk ik
rieten eend
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:07
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
Jones schreef op 28-02-2005 @ 14:17 :
Studeert je broer toevallig technische bestuurskunde?

ehm ja dat klopt stttt
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:08
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
merels schreef op 01-03-2005 @ 01:16 :
aan het topic te zien en de beginpost was het wel te zien dat dit topic niet echt erg serieus bedoeld was,

.
you go girl! we waren gewoon een beetj aan t geiten. maar blijkbaar wil iedereen zijn mening maar al te graag uiten
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:09
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
justakid schreef op 26-02-2005 @ 19:23 :
ik vind t geweldig hoe sommige mensne dit ultime stomme topic serieus nemen. ik ben er ook van overtuigd dat grotendeels van de anti corps livestylers nog nooit naar een mooi studenten feest zijn geweest of gewoonweg alle voordelen van lid zijn onder de tafel willen houden of gewoon niet wil zien.
wat zijn de voordelen dan?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:10
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
justakid schreef op 01-03-2005 @ 17:08 :
you go girl! we waren gewoon een beetj aan t geiten. maar blijkbaar wil iedereen zijn mening maar al te graag uiten
Mens doe niet zo achterlijk en open dat topic dan lekker op Onzin
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:19
Jones
Citaat:
justakid schreef op 01-03-2005 @ 17:07 :
ehm ja dat klopt stttt
M'n projectbegeleider heeft namelijk ook sproeten en beetje hetzelfde haar, ik vond hem nogal op jou lijken dus
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:24
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
monolo schreef op 01-03-2005 @ 17:09 :
wat zijn de voordelen dan?
je leert veel mensen kennen als je in een nieuwe stad komt. hebt veel onderverenigingen, sport en zo. hele gezellig. leuke feestjes. veel veel gezelligheid
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:25
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 17:10 :
Mens doe niet zo achterlijk en open dat topic dan lekker op Onzin
geirriteerd? k wilde je net nog een compliment geven maar dat laat ik maar achterwege
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:26
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
en bovendien waren merels en ik gewoon lekker wat aan t drinken en waren we gewoon gek aan t doen op livestyle
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:28
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
justakid schreef op 01-03-2005 @ 17:24 :
je leert veel mensen kennen als je in een nieuwe stad komt. hebt veel onderverenigingen, sport en zo. hele gezellig. leuke feestjes. veel veel gezelligheid
hmm ok ik snap ook wel dat het voor veel mensen een leuk iets is, saamhorigheid enzo, moeten ze zelf weten
voor mij zou het niets zijn, ik word dik van al die liters bier
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:29
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
monolo schreef op 01-03-2005 @ 17:28 :
hmm ok ik snap ook wel dat het voor veel mensen een leuk iets is, saamhorigheid enzo, moeten ze zelf weten
voor mij zou het niets zijn, ik word dik van al die liters bier
jaaa dat is helemaal waar! mij hoor je ook niet zeggen dat je wel lid moetz ijn ofzow. ik ben zelf ook geen lid.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:33
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
hihi zou wel wat zijn, ene dag een feestje van het corrrps en de volgende dag losgaan in een pit
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:37
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
hahaha lijkt me wel leuk
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:50
Verwijderd
ik ga morgen met mijn corpsbal broer en nog wat leden naar the Presidents of the U.S.A. ghehe dat gaat fout worden
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:54
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Shit ik denk niet dat we hier zo'n dingen hebben. Wél studentenverenigingen, en dat is nogal zieig. Meisjes die zich laten vernederen en mensen die zich het ziekenhuis indrinken, allemaal om opgenomen te worden in de groep. Ole ole.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 17:33
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
justakid schreef op 01-03-2005 @ 17:08 :
you go girl! we waren gewoon een beetj aan t geiten. maar blijkbaar wil iedereen zijn mening maar al te graag uiten
ja precies en pan am je weet ook wel dat je op onzin dit soort serieuze happende antwoorden niet krijgt toch?
en ja we zaten gewoon wat te drinken etc, wel duidelijk

maar over dat cokegebruik, was atomos nou zo erg of een andere?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:30
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
merels schreef op 01-03-2005 @ 18:33 :
ja precies en pan am je weet ook wel dat je op onzin dit soort serieuze happende antwoorden niet krijgt toch?
en ja we zaten gewoon wat te drinken etc, wel duidelijk

maar over dat cokegebruik, was atomos nou zo erg of een andere?
Uuuh, allemaal Mijn ex zat bij het corps en had veel vriendjes bij verenigingen her en der, en de meesten snoven bij het leven.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:33
Verwijderd
die bal collega van me heeft eens anderhalf gram gesnoven voordat hij het vliegtuig in ging en toen kreeg ie een aanval en moest het vliegtuig een tussenstop maken en dat heeft hem 12000 euro gekost, en terecht dumbass
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:34
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-03-2005 @ 20:33 :
die bal collega van me heeft eens anderhalf gram gesnoven voordat hij het vliegtuig in ging en toen kreeg ie een aanval en moest het vliegtuig een tussenstop maken en dat heeft hem 12000 euro gekost, en terecht dumbass
Ik heb eens bijna het vliegtuig een tussenlqnding laten maken terwijl we 100 kilometer uit de kust van Miami vlogen omdat een man een grapje maakte over kapen En in Amerika zou dat geintje nog duurder zijn uitgevallen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 20:34 :
Ik heb eens bijna het vliegtuig een tussenlqnding laten maken terwijl we 100 kilometer uit de kust van Miami vlogen omdat een man een grapje maakte over kapen En in Amerika zou dat geintje nog duurder zijn uitgevallen
haha is het echt zo dat je al gezeik kan krijgen als je het woord bom gebruikt in een vliegtuig?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:45
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-03-2005 @ 20:36 :
haha is het echt zo dat je al gezeik kan krijgen als je het woord bom gebruikt in een vliegtuig?
Ja, tenminste, het hangt van de crew af. Ik wist dat die vent een geintje maakte, maar ik ontplofte en zei dat als ik naar de captain toe zou gaan en het zou vertellen hij onmiddellijk zou landen op Miami Intl' en de eerstkomende 30 jaar vakantie zou vieren in Miami. In prison welteverstaan. Dus die vent trok helemaal wit weg
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 07:33
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Aangezien ik de vraag niet snap dankzij mijn gebrek aan Nederlandse taalkennis, ga ik toch proberen te antwoorden aan de hand van enkele reply's die ik gelezen heb!

Ik heb deze lente collectie zo'n 8 nieuwe polo's gekocht van TH, burberry,... maar allemaal zeer subtiel natuurlijk!
Ik geil wel op merken, hihi .

Heb ik nu een hoog corpsbal-gehalte?
want ik dacht eerst dat het "corps" de politie was .


EDIT: ooh een corps is een studentenvereniging?
In dat geval ik ben met één, maar ik doe nooit mee aan de activiteiten .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 07:58
Verwijderd
volgens mij heb ik niet zo'n ervaring met het hele corps gebeuren.
behalve dat tegenover onze middelbare school vroeger een studentenhuis zat met dronken jongens die hun aars lieten zien

het lijkt me niet echt iets voor mij. maar in arnhem op de kunstacademie doen ze ook niet echt aan corpsen. en datis maar goed ook, want met veel van die mensen zou ik niet in een vereneging willen zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:10
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
niets mis mee toch.
Polotjes, bloesjes en kraagjes, zijn wel fijn.
En een rrrr daarrr doe je nu eenmaal niets aan.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.