Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 12:11
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Het spel begint en ik kom gelijk al niet verder hehe. Je zit dus op het schip je maakt die mannetjes dood en dan kom je tegen over die meid te staan.

Dat mens vecht best goed en kon er steeds niet van winnen elke keer had ze me klem enzo. Khad het aantal keren geprobeerd en toen was ik het zat. Toen heb ik op een site gelezen dat als je met haar vecht je over boord slaat.

dus ik van het weekend weer spelen, maar ik sla maar niet over boord. Ik heb de techniek nu wel te pakken zodat ze ook meer geraakt wordt, maar steeds gaat ze net niet dood

Is het wel de bedoeling dat ze dood gaat? Of moet ik toch overboord gegooid worden? Hoe doe je dit dan? Als ik probeer te springen lijkt het net of ik tegen een "zonzichtbare muur" spring.

Iemand tips? Dankje!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 12:21
Verwijderd
raak der iets van 3/4 keer dan block vast houden en om der heen draaien (met block) als je denkt nu kan ik weer aanvalen dan aanvallen en zo alles herhalen tot ze je der vanaf gooit

(weet niet meer of je je muur techniek al heb geleerd dan anders kunnen die ook helpen, dus tegen de muur springen en gelijk steken zegmaar)

Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 12:26.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:42
Verwijderd
Ik heb dat spel nu al een paar weken hier 'liggen', nog niet eens de moeite genomen om 't te installeren en spelen. Same with Half Life 2. Zoveel games, zo weinig tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:01
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ja, je moet haar zeg maar verslaan.
Ze wint helaas altijd en gooit je overboord.
Dus net zolang doorgaan totdat het niet meer kan.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:20
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
ja, je moet blijven vechten totdat ze nog maar 1/4e van haar leven heeft. Dan zegt ze in een filmple : ''Ik geloof dat de keizerin je overschat heeft''(of zoiets). Dat filmpje moet je afkijken, en dan zit je op het eiland en kun je weer verder spelen.

Maar als je dat al moeilijk vond, dan staat je nog wat te wachten!!
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
hij heeft gewoon geen geduld, is alleen maar aan het button-bashen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:18
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
k thanx voor de tips
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:41
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ben je al van dat button-bashen afgestapt

tip gebruik een zwaard
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:46
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 11-01-2005 @ 13:42 :
Ik heb dat spel nu al een paar weken hier 'liggen', nog niet eens de moeite genomen om 't te installeren en spelen. Same with Half Life 2. Zoveel games, zo weinig tijd.
ook last van.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:07
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
stelletje verwaainde plopzakken ik heb niet eens het geld om naar galabal van m'n school te gaan laat staan iets van half-life2 kopen. En nu heeft de beste maximus hiero mij POP WW gegeven alleen die DOET HET NIET

ik denk dat ik gewoon een winkel ga beroven ofzo
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
maximeus schreef op 11-01-2005 @ 17:20 :
ja, je moet blijven vechten totdat ze nog maar 1/4e van haar leven heeft. Dan zegt ze in een filmple : ''Ik geloof dat de keizerin je overschat heeft''(of zoiets). Dat filmpje moet je afkijken, en dan zit je op het eiland en kun je weer verder spelen.

Maar als je dat al moeilijk vond, dan staat je nog wat te wachten!!
Idd als je dit al moeilijk vind dan ben ik bang dat je het spel echt niet kan uitspelen. Maar je moet heel veel lopen en springen, zij is toch makkelijk te halen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 12-01-2005 @ 22:27 :
Idd als je dit al moeilijk vind dan ben ik bang dat je het spel echt niet kan uitspelen. Maar je moet heel veel lopen en springen, zij is toch makkelijk te halen.
had de eerste keer der ook moeite mee
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:05
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
aaaa heb je een dvd-speler nodig DOPE DOPE DOPE en het was zo geil om al die combo's uit te voeren

ik zal binnen een week een dvd-speler in mijn kassie hebben het zal het zal het zal

een voor de slimmerikken die denken ach wat een arme stumperd het is gewoon een kopie hoor heb er geen 50 euri's voor geknald
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:12
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
ook al had hij er 50 euro's voor betaald, het is echt geen arme stumperd hoor.......
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 12:08
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Syphon schreef op 12-01-2005 @ 22:27 :
Idd als je dit al moeilijk vind dan ben ik bang dat je het spel echt niet kan uitspelen. Maar je moet heel veel lopen en springen, zij is toch makkelijk te halen.
Ach.. dat maakt me niet uit tis alleen maar voor de fun. en ik ben zo ie zo niet zo goed in games hehe op een gegeven moment verveeld het me toch en gaak na een aantal maanden weer verder

en trouwens je kan saven alsk net zoals op de gameboy helemaal opnieuw moet doen no tnx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:50
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
wees blij dat ze nog speelt, ze komt van een zeldzaam ras
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 22:01
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
hmm kben iig wel van plan om het uit te spelen (tenminste dat gaak proberen)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 22:43
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
dan ben je naar bronnen( Ik heb nog geen DVD-Speler in m'n comp) nog wel een tijdje bezig

maar wij hebben al 't vertrouwen in je dat je het (ooit) zal halen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2005, 11:48
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 15-01-2005 @ 23:43 :
dan ben je naar bronnen( Ik heb nog geen DVD-Speler in m'n comp) nog wel een tijdje bezig

maar wij hebben al 't vertrouwen in je dat je het (ooit) zal halen
hahaha dank je
Oww ik heb het trouwens gehaald hoor!! *trots* hehe
Maar helaas heb ik geen x-box dus kmoet w8en tot me broer me uitnodigt om te gamen ahah.

Maar ik ga binnenkort een x-box kopen



Btw kben niet de enige die het niet kon, me broer kon het ook niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 14:42
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
oo dan zit it in de familie maakt niks uit hoor
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:31
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 17-01-2005 @ 15:42 :
oo dan zit it in de familie maakt niks uit hoor
tsssssss en bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:00
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 17-01-2005 @ 19:31 :
tsssssss en bedankt
ja dat wordt bepaald door DNA daar kan ik niks aan doen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:57
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
en zij vocht zo goed?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 11:14
Verwijderd
Kunnen jullie eens zeggen of het een goed spel is? Want ik wil het wel kopen, maar weet nog niet of het de moeite waard is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:58
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
sybje schreef op 23-01-2005 @ 12:14 :
Kunnen jullie eens zeggen of het een goed spel is? Want ik wil het wel kopen, maar weet nog niet of het de moeite waard is.
Als je Ninja Gaiden vet vond dan is dit zeker wat.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 18:50
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 23-01-2005 @ 18:58 :
Als je Ninja Gaiden vet vond dan is dit zeker wat.
Inderdaad, maar probeer wel eerst Sands of time
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:08
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik heb nog mun twijfels of ik Sands of time zal gaan aanschaffen, het is best een hype geweest maar ik hoor er tegenwoordig maar weinig over.
is het je geld waard?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:39
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmm Sands of time moet ik trouwens nog spelen
Maar hij ziet er wel waanzinnig mooi uit (vind ik dan) tenminste de 10 min die ik ff gespeeld hebt


hmz toch maar ff x-box kopen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 12:59
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Sands of Time is wel vermakelijk.... Maar als je warrior within hebt gespeelt vind je Sands of Time opeens een stuk minder (dat had ik tenminste)

Het is dus een heer vermakelijk spel, maar hij haalt het niet bij warrior within (bij lange na niet )
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 07:28
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik vind het extreem hip spel moet ik zeggen, hoewel ik een hekel heb aan spellen waarbij je niet gewoon kan saven wanneer ik dat wil, want ik doe altijd lompe dingen en dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen :/ lange leven het zand <3 maar toch.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:50
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 03-02-2005 @ 08:28 :
ik vind het extreem hip spel moet ik zeggen, hoewel ik een hekel heb aan spellen waarbij je niet gewoon kan saven wanneer ik dat wil, want ik doe altijd lompe dingen en dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen :/ lange leven het zand <3 maar toch.
Jah, vreselijk irritant vind ik dat. Maar aan de andere kant je leert er wel van, je weet waar je op moet letten, waar eventueel de vijanden zijn ofzo of hindernissen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
maximeus, neem je morgen nu PoP WW mee, kheb eindelijk m'n dvd-speler , moet er alleen nog ff in douwen

oo BTW vergeet half life 2 niet
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:58
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 03-02-2005 @ 18:51 :
maximeus, neem je morgen nu PoP WW mee, kheb eindelijk m'n dvd-speler , moet er alleen nog ff in douwen

oo BTW vergeet half life 2 niet
rustig, rustig.......
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:06
Verwijderd
Ik ben nu bij zon kerel met kraaien, nadat ik hem heb verslagen waar moet ik dan heen? Ik kom niet echt verder
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:27
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Syphon schreef op 14-02-2005 @ 13:06 :
Ik ben nu bij zon kerel met kraaien, nadat ik hem heb verslagen waar moet ik dan heen? Ik kom niet echt verder
Waar je binnen kwam rechts tegen de muur op vanaf daar zie je het vanzelf.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-02-2005 @ 14:27 :
Waar je binnen kwam rechts tegen de muur op vanaf daar zie je het vanzelf.
Als ik die kerel heb verslagen en dan wil ik naar rechts gaan maar daar zit zo'n muur en daar ga ik dan op maar daar kan je niet echt veel. Die kerel met die kraaien staat links boven, moet ik dan niet ook daar heen? Als ik recht door ga dan sta ik links van hem.

Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 17:23.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2005, 11:41
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Syphon schreef op 14-02-2005 @ 15:04 :
Als ik die kerel heb verslagen en dan wil ik naar rechts gaan maar daar zit zo'n muur en daar ga ik dan op maar daar kan je niet echt veel. Die kerel met die kraaien staat links boven, moet ik dan niet ook daar heen? Als ik recht door ga dan sta ik links van hem.
jah daar zat ik ook vast maar helemaal aan de zijkant ofzo ken je opspringen en dan weer ophoog springen/klimmen en jah dan geen flauw idee wahah. die camera is nogal zwaar k*t. dus naja ik nam het maar op de gok en sprong naar de overkant, maar ja toch best wel een heel end weg dus kwas dood. haha

dus ja ik heb geen idee..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:02
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ledge omhoog via muur naar achter springen en voila.

heb vertrouwen als je ook hier al vastzit moet wat worden.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:20
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 15-02-2005 @ 18:02 :
Ledge omhoog via muur naar achter springen en voila.

heb vertrouwen als je ook hier al vastzit moet wat worden.
lol
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 15-02-2005 @ 18:02 :
Ledge omhoog via muur naar achter springen en voila.

heb vertrouwen als je ook hier al vastzit moet wat worden.
Kan je het misschien iets duidelijker formuleren, gelijk rechts?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 19:03
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Er zitten wel meer dan dat soort puzzels in het spel, maar je moet gewoon ff op de goede manier leren denken.... dan lukt het wel (BTW: daar heb ik ook lang vastgezeten, maar ik heb het spel HELEMAAL voltooid zonder walkthoughs)

Dit spel is gewoon super geweldig, één van de meest mooiste spellen die ik ooit heb gespeeld

POP rullezz!!
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
maximeus schreef op 15-02-2005 @ 20:03 :
Er zitten wel meer dan dat soort puzzels in het spel, maar je moet gewoon ff op de goede manier leren denken.... dan lukt het wel (BTW: daar heb ik ook lang vastgezeten, maar ik heb het spel HELEMAAL voltooid zonder walkthoughs)

Dit spel is gewoon super geweldig, één van de meest mooiste spellen die ik ooit heb gespeeld

POP rullezz!!
Ja alleen kut als je zo lang vast zit, kan je niet ff zeggen hoe het precies moet? Zit echt al 2 volle dagen hier vast....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 19:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Als het goed is kwam je binnen kreeg je een filmpje versloeg de 1e keer die kraaiendude op die brug en ziet hem ergens anders verschijnen.
dan moet je terug lopen naar waar je uit kwam daar aan de rechterkant (gezien als je binnenkomt lopen) zie je een plateau, daar kom je op door eerst tegen de muur op te lopen en op het juiste moment te springen.
Vanaf het plateau moet de rest toch echt zichtbaar zijn.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:27
Verwijderd
Ik kom weer eens niet verder.

Ik ben bij de Two Towers

Ik ben weer bij die rode vroeg en kan met de schakelaar in het midden de grote rotsen omhoog brengen en dan zie je zon gang boven. Maar moet ik nog doorlopen of daar proberen op te komen? Als ik namelijk doorloop dan ga ik op een gegeven moment terug de tijd in en kan ik niet meer verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.