Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2008, 11:47
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ok schijnbaar speelt dit spel helemaal niemand, dus dan ben ik waarschijnlijk een uitzondering. (op i.net namelijk niks te vinden over vastlopen int spel) Helaas denk ik nu te weten waarom niemand dit speelt, aangezien ik dus lekker vast zit in dat spel!

Hoe simpel kan een spel zijn zoals dit.. en dan nog vast zitten.. Ik schaam me dus diep! En ja ik raak er dus ook van gefrustreerd.

2 spelen heb ik al " uitgespeeld" althans gouden medaille. Ben nu dus aangekomen bij de Griekse onderdelen: hoogspringen.

Ik heb alle onderdelen van hoogspringen al gekocht (hier heb ik dus SPIJT van!) Nu blijkt dat zodra je een onderdeel koopt je automatisch grotere prestaties moet leveren??

(dit wist ik dus NIET) Nu kom ik dus niet verder met het onderdeel " hoogspringen", want je moet maar liefst 3.80 meter hoog springen. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom niet verder dan 3.20 meter.

Zoals ik al eerder schreef heb 3 paar hoogspring schoenen gekocht. Ik heb toverdrank gekocht (geen flauw idee hoe je deze moet gebruiken, je moet op het icoon klikken, nou ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt geen reet).

Dus ik heb 3 opties:
1) spel wegtiefen
2) helemaal overnieuw beginnen
3) iemand weet hoe ik dit kan oplossen

Uiteraard ga ik voor optie 3.. en dan voor optie 1
dus iemand??

Mijn dank is zeeeer groot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2008, 23:20
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Je kunt voortaan ook leuke spellen kopen, waarschijnlijk helpt dat. Maar ik wil m wel ff downloaden en wat proberen voor je, misschien dat het helpt.

Of heb je m ondertussen al 'weggetiefd'?
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 15:57
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Er is nog een optie naast wegtiefen, namelijk weggeven aan ons!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 21:54
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Wel gedownload maar ik vind het een te slecht spel om tot daar te gaan spelen, sorry
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 11:42
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik ben er al mee gekapt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.