Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 06:23
Verwijderd
Hey,

Ik ben heel erg opzoek naar de legale originele onbeschadigde versies van Final Fantasy 7 (psx) & Diablo 2 + LoD. Weet iemand hoe ik hieraan kan komen? In de winkels zijn ze niet meer verkrijgbaar en op ebay en marktplaats vertrouw ik het meeste niet.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 07:20
Distorted
Avatar van Distorted
Distorted is offline
Nedgame verkoopt ze alle 3 (www.nedgame.nl).

Final Fantasy 7 ( check voor de aanbieding rechtsboven in op de main page) voor €19,99.

Diablo 2 en LoD voor €14,99 per stuk.


Goede aankopen trouwens (beiden zijn favorieten van mij).
__________________
~Non est ad astra mollis e terra via~
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 07:50
Verwijderd
Hey, superbedankt

Ik ga er gelijk bestellen

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 07:55.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 06-08-2003 @ 08:50:
Hey, superbedankt

Ik ga er gelijk bestellen
[edit]Werd al gebeld; krijg morgen aangeboden door postbode [/edit]

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 09:06.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:58
Verwijderd
´t zijn wel vrij hoge verzendkosten naar ik dacht

Maar ach, voor de prijs van de spellen valt dat enorm mee
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:27
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En ze liggen wel gewoon in de winkel, voor dezelfde prijs. Lekker handig om ze dan te gaan bestellen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:24
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Diablo II Battlechest toch?
alles samen incl muziek en diablo I toch?
die zag ik laatst nog ergens liggen...
los liggen ze ook nog, alleen vaak in die dvd doosjes...

FF VII zie ik eigk niet meer...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:44
Verwijderd
Heeft diablo2 muziek dan

Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:18
Pholon
Avatar van Pholon
Pholon is offline
Gogo Nedgame!
__________________
Up the Irons! ...ceterum censeo Carthaginem delendam esse
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:34
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-08-2003 @ 18:44:
Heeft diablo2 muziek dan

http://www.battle.net/diablo2exp/mp3/
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 06-08-2003 @ 20:34:
http://www.battle.net/diablo2exp/mp3/
Het was eigelijk sarcastisch omdat ik de muziek altijd uitheb

Is de muziek wat waard om te downloaden? Ik vind dat soort filmische orchestrale muziek wel mooi namelijk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 06-08-2003 @ 18:44:
Heeft diablo2 muziek dan

splatterspletclashsmackclapswooshsmashblamslaptududududutuuuu
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 06-08-2003 @ 09:28:
[edit]Werd al gebeld; krijg morgen aangeboden door postbode [/edit]
Ja ik ben helaas nog niet gebeld. Ik hoop dat het snel aankomt.

En voor de rest:

Ik heb echt in veeeeel winkels gezocht en FF 7 is echt nergens meer. Diablo 2 misschien nog wel, maar bij grote ketens als de Bart Smit enzo is die er ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 07-08-2003 @ 08:17:
Ja ik ben helaas nog niet gebeld. Ik hoop dat het snel aankomt.

En voor de rest:

Ik heb echt in veeeeel winkels gezocht en FF 7 is echt nergens meer. Diablo 2 misschien nog wel, maar bij grote ketens als de Bart Smit enzo is die er ook niet meer.
Vreemd? Had je al besteld toen ik mijn post maakte? Ik had trouwens gelijk gewoon 7, 8 en 9 besteld.

Het ging me eigenlijk meer om 9, maar die kon ik nergens vinden waar ik kwam.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:
-Archangel- schreef op 07-08-2003 @ 08:17:
Ja ik ben helaas nog niet gebeld. Ik hoop dat het snel aankomt.

En voor de rest:

Ik heb echt in veeeeel winkels gezocht en FF 7 is echt nergens meer. Diablo 2 misschien nog wel, maar bij grote ketens als de Bart Smit enzo is die er ook niet meer.
´grote winkelketens´ als Bart Smit hebben een selectie die slaat als een lul op een koekblik.

Dat soort winkels gaat over het algemeen alleen voor de nieuwste games. Af en toe hebben ze wat ´oldies´. Maar voor de wat oudere games moet je gewoon naar Gamesshops gaan Nedgame Huzzah!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:37
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Beter ga je naar Dynabyte (Rotterdam bijv.) -> Diablo II en LOD.. of ze er nog zijn weet ik niet, maar 3 weken geleden heb ik er nog LoD gekocht voor 14,99. Ze hebben best weinig hangen maar altijd wat je nodig hebt :>
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 10:37:
Beter ga je naar Dynabyte (Rotterdam bijv.) -> Diablo II en LOD.. of ze er nog zijn weet ik niet, maar 3 weken geleden heb ik er nog LoD gekocht voor 14,99. Ze hebben best weinig hangen maar altijd wat je nodig hebt :>
Dat komt omdat D2 en LoD opnieuw uitgebracht zijn in de Retailserie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
*En toen was de postbode langsgeweest en heb ik nu ook 7, 8 en 9*

Lang leven lui zijn en internet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-08-2003 @ 12:55:
*En toen was de postbode langsgeweest en heb ik nu ook 7, 8 en 9*

Lang leven lui zijn en internet.
Amen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 14:41
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Ik heb FF 7 en 8 nog orgineel in zo'n nette doos... ooit bij de FRS in A'dam voor 9 euro... maar is 9 dan ooit voor de PC geweest?
[edit]ah ik zie, 't gaat om psx[/edit]
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-niels- schreef op 07-08-2003 @ 15:41:
Ik heb FF 7 en 8 nog orgineel in zo'n nette doos... ooit bij de FRS in A'dam voor 9 euro... maar is 9 dan ooit voor de PC geweest?
[edit]ah ik zie, 't gaat om psx[/edit]
origineel

Alleen 7 en 8 zijn voor de PC geweest ja, en die heb ik toendertijd ook gekocht; maar 7 wil nie meer draaien bij mij en 8 .. mwah. . ik vond 't gewoon net om maar 8 ook erbij te nemen, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:19
Verwijderd
7 of 8 was zo geflopt dat Square meteen geen zin meer had om de volgende op pc uit te brengen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:13
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-08-2003 @ 11:43:
Dat komt omdat D2 en LoD opnieuw uitgebracht zijn in de Retailserie
Dat verklaart niet waarom Dynabyte altijd iets heeft hangen wat je nergens anders kon vinden. Enne, het is de Bestseller-reeks.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:20
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-08-2003 @ 18:19:
7 of 8 was zo geflopt dat Square meteen geen zin meer had om de volgende op pc uit te brengen.
Opzich terecht... als je een half jaar naar de release met een exacte poort komt trekt dat de PC-spelers niet echt...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
-niels- schreef op 07-08-2003 @ 22:20:
Opzich terecht... als je een half jaar naar de release met een exacte poort komt trekt dat de PC-spelers niet echt...
mwahhhh..


trouwens: Als de Intertoys bijv. ruimte nodig heeft, gooien ze alle spelen er uit voor een best goedkope prijs. Maar vaak is het daar toch kul enzo.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 21:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 22:05
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 07-08-2003 @ 22:49:
mwahhhh..
wat nou mwah?
heb je ze gespeeld? Controls die je nauwelijks kan instellen, interfaces die gezien de mogelijkheden van een pc knullig zijn, geen muis support... en zelfs geen 'betere' graphics, wat volgens mij best had gekund...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 00:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
uhm FF7 is de beste FF ooit, 8 by the way was ook super goed ....10 daarintegen niet ...Diablo II was ook goed ..met uitbreiding vooral, en lan ook, alleen ben nog nooit verder dan hell act one gekomen ik wil toch een keer DIABLO II op hell uitspelen, heeft iemand dat al gedaan ...?En zo jah moeilijk, lan, players 8, welk level en welk chara??
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 00:45
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 07-08-2003 @ 23:05:
wat nou mwah?
heb je ze gespeeld? Controls die je nauwelijks kan instellen, interfaces die gezien de mogelijkheden van een pc knullig zijn, geen muis support... en zelfs geen 'betere' graphics, wat volgens mij best had gekund...
Ja idd, toch heb ik beide games gekocht destijds voor de pc (FF7 en 8)...Heb er geen spijt van, want zo kon ik ze tenminste spelen. En nee, ik had geen zin om er een psx voor aan te schaffen.

Inmiddels speel ik ze op mn PC liever met een PSX-emulator, muziek is dan getrouwer en de graphics zijn ook getrouwer aan PSX-kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 01:28
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-08-2003 @ 01:45:
Ja idd, toch heb ik beide games gekocht destijds voor de pc (FF7 en 8)...Heb er geen spijt van, want zo kon ik ze tenminste spelen. En nee, ik had geen zin om er een psx voor aan te schaffen.

Inmiddels speel ik ze op mn PC liever met een PSX-emulator, muziek is dan getrouwer en de graphics zijn ook getrouwer aan PSX-kwaliteit.
hehe ik heb 7 en 8 ook liggen hoor, en heb ze ook met plezier gesleept...
alleen sommige dingen hadden wat beter gekund voor de pc... en als PC speler ben je gewend door dingen heen te klikken... wat een ellende heb ik doorstaan met FF
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 03:08
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Mikai schreef op 08-08-2003 @ 01:14:
uhm FF7 is de beste FF ooit, 8 by the way was ook super goed ....10 daarintegen niet ...Diablo II was ook goed ..met uitbreiding vooral, en lan ook, alleen ben nog nooit verder dan hell act one gekomen ik wil toch een keer DIABLO II op hell uitspelen, heeft iemand dat al gedaan ...?En zo jah moeilijk, lan, players 8, welk level en welk chara??
Hell is te doen.. met level 90+ gasten.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 21:13:
Dat verklaart niet waarom Dynabyte altijd iets heeft hangen wat je nergens anders kon vinden. Enne, het is de Bestseller-reeks.
Mwah, Retail bedoelde ik niet als serienaam maar meer als het soort uitgave dat het is

Plus dat het idd niet verklaart waarom Dynabyte dat wel eens heeft. Maar dat hebben wel meer winkels(tijdje terug Hexen2 expansion gekocht voor 5 E bij de Intertoys )

Maar ik blijf trouw aan Nedgame voor ´zeldzame´ games.
Dungeonkeeper1+exp gekocht in 1 doos
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
-niels- schreef op 07-08-2003 @ 23:05:
wat nou mwah?
heb je ze gespeeld? Controls die je nauwelijks kan instellen, interfaces die gezien de mogelijkheden van een pc knullig zijn, geen muis support... en zelfs geen 'betere' graphics, wat volgens mij best had gekund...
Ten eerste hadden ze wel degelijk betere graphics .
Ten tweede waarom de fuck zou je muis support moeten hebben in final fantasy?
En de interface moet je niet zien qua mogelijkheden van een pc, dat is gewoon de interface die bij final fantasy hoort. Period.

De reden dat dat soort ports niet werken is omdat het gros van de mensen hem al hebben voor een console.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 17:04
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-08-2003 @ 12:06:
De reden dat dat soort ports niet werken is omdat het gros van de mensen hem al hebben voor een console.
Nee, omdat ze qua opzet inferieur zijn aan 'pure-pc'-spellen. Een port heeft als hele grote flauw dat het ook op een consoleversie lijkt. De controls zijn veelal onlogisch, omdat een spel nu eenmaal is ontwikkeld voor een controller: en dat pakt altijd raar uit op een toetsenbord. Verder staat er bijna altijd 'press start' en dat stuit me ook al tegen de borst. Grafisch gezien, tja. Op een console pik ik de FF-graphics wél, zeer goed zelfs, maar op de PC is het altijd 'mwah, is dat alles?'. En dan ben ik ook nog van mening dat FF gewoon veel beter en leuker speelt op een console, maar waarom weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 08-08-2003 @ 18:04:
Nee, omdat ze qua opzet inferieur zijn aan 'pure-pc'-spellen. Een port heeft als hele grote flauw dat het ook op een consoleversie lijkt. De controls zijn veelal onlogisch, omdat een spel nu eenmaal is ontwikkeld voor een controller: en dat pakt altijd raar uit op een toetsenbord. Verder staat er bijna altijd 'press start' en dat stuit me ook al tegen de borst. Grafisch gezien, tja. Op een console pik ik de FF-graphics wél, zeer goed zelfs, maar op de PC is het altijd 'mwah, is dat alles?'. En dan ben ik ook nog van mening dat FF gewoon veel beter en leuker speelt op een console, maar waarom weet ik niet.
Yup, zo'n spel is een typisch console spel. De controls, de graphics e.d. zijn allemaal gemaakt op basis van de mogelijkheden van zon console. En een console is hoe dan ook minder krachtig dan een PC...DUs een poort zou op een PC altijd minder indrukwekkend ogen.

Alhoewel, ik denk dat je met een PC-controller ook wel aardig de psx-feel kan nabootsen.

Als alleen het geluid wat getrouwer zou zijn geweest, want midi-muziek is natuurlijk gigantisch verrot.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 09:13
Verwijderd
Daarom noemen ze het type als FF en al die andere ´rpg´s´ ook wel ´consolerpg´s ´. Want ze zijn totaal anders als ´echte´ Rpg´s
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 10:43
Verwijderd
Pffff.... Woensdag besteld bij nedgame, bestelling niet doorgekomen.. Ik donderdag gebeld en samen met een medewerker doorgenomen wat ik wou hebben. Hij zegt: Ik doe het vanavond gelijk op de post. Ik vrijdag de hele dag thuis wachten: NIKS. Ik hoop nu maar dat het maandag komt.

(nutteloos voor jullie maar goed )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2003, 11:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 09-08-2003 @ 11:43:
Pffff.... Woensdag besteld bij nedgame, bestelling niet doorgekomen.. Ik donderdag gebeld en samen met een medewerker doorgenomen wat ik wou hebben. Hij zegt: Ik doe het vanavond gelijk op de post. Ik vrijdag de hele dag thuis wachten: NIKS. Ik hoop nu maar dat het maandag komt.

(nutteloos voor jullie maar goed )
Vaag hoor; ik heb ze dus gewoon afgelopen donderdagmiddag gekregen; 7, 8 en 9. Ben ook al tijdje bezig in 9.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:41
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-08-2003 @ 20:03:
Alhoewel, ik denk dat je met een PC-controller ook wel aardig de psx-feel kan nabootsen.
Mja maar dat is weer teveel gevraagd
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 09-08-2003 @ 12:27:
Vaag hoor; ik heb ze dus gewoon afgelopen donderdagmiddag gekregen; 7, 8 en 9. Ben ook al tijdje bezig in 9.
Ze zijn gisteren geleverd toen ik niet thuis was, ik ga het morgen van het postkantoor ophalen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 15:49
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 10-08-2003 @ 16:38:
Ze zijn gisteren geleverd toen ik niet thuis was, ik ga het morgen van het postkantoor ophalen
Citaat:
-Archangel- schreef op 9-08-2003:
Ik vrijdag de hele dag thuis wachten: NIKS. Ik hoop nu maar dat het maandag komt.
Moet je niet jezelf tegenspreken; je was dus niet hele dag thuis. En het dan over laten komen dat het HUN schuld is. tss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.